Sunday, July 29, 2012

Ηλιόλουστη Ελλάδα....

 Ασχολούμαι πλέον καθημερινά αρκετές ώρες με το τένις Όσο περισσότερο εμβαθύνω στο συγκεκριμένο άθλημα τόσο περισσότερο μου αρέσει. Είναι προφανές πλέον για εμένα ότι η Ελληνική Ομοσπονδία του τένις από τα στοιχεία που μου έχουν δοθεί να θεωρώ ότι μπορεί και να αποτελεί μια καλοστημένη παράγκα χρόνων. Διάβασα την συνέντευξη του κ. Γιάννη Σερκεδάκη στις 10/7/2012. Τα αναγραφόμενα στην συνέντευξη είναι ένα θετικό βήμα για την διάλυση της σιχαμένης, κατά εμένα, παράγκας και την προαγωγή του αθλήματος του τένις στην ηλιόλουστη Ελλάδα.

Φιλικά, Dr. Γιάννης Σακελλαρίδης

Thursday, July 26, 2012

Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ, ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ, Ω ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ!!


NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 3861
Ενίσχυση της διαφάνειας με την υποχρεωτική ανάρτηση νόμων και πράξεων
 των κυβερνητικών, διοικητικών και αυτοδιοικητικών οργάνων στο διαδίκτυο «Πρόγραμμα Διαύγεια» και άλλες διατάξεις.

Άρθρο 2
Πεδίο εφαρμογής
1. Οι ρυθμίσεις του παρόντος νόμου εφαρμόζονται σε  αποφάσεις και πράξεις που εκδίδουν τα όργανα διοίκησης φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα στις περιπτώσεις που αναφέρονται στον παρόντα νόμο.

2. Για τους σκοπούς του παρόντος νόμου ως φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα νοούνται:
α) τα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου που ανήκουν στο κράτος
ή επιχορηγούνται τακτικώς, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις από κρατικούς πόρους κατά 50% τουλάχιστον του ετήσιου προϋπολογισμού τους.
(Σ.Σ.Οι Ομοσπονδίες είναι νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου και επιχορηγούνται ετησίως από κρατικούς πόρους κατά 100%.Συνεπώς υπόκεινται στις διατάξεις του παρόντος νόμου και η μη τήρησή των αποτελεί κλασική περίπτωση παράβασης νόμου.)

4. Στο διαδίκτυο αναρτώνται:
   6) οι προϋπολογισμοί, απολογισμοί ισολογισμοί και οι επί μέρους δαπάνες φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
(Σ.Σ. Όλα, λοιπόν τα οικονομικά στοιχεία, λεπτομερώς, οι Ομοσπονδίες υποχρεούνται βάσει νόμου να τα αναρτούν στο Διαδίκτυο.Όπως βλέπεις κε Ζαννιά ο νόμος ορίζει εκτός από προϋπολογισμούς και απολογισμούς και ισολογισμούς να εμφανίζεις, και οι επί μέρους δαπάνες, αναλυτικά.)

   7) πράξεις διορισμού μονομελών οργάνων και συγκρότησης συλλογικών οργάνων διοίκησης των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

   8) πράξεις διορισμού, αποδοχής παραίτησης, αντικατάστασης ή παύσης μελών συλλογικών οργάνων διοίκησης των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

   9) πράξεις συγκρότησης αμειβόμενων ή μη επιτροπών, ομάδων εργασίας, ομάδων έργου και συναφών οργάνων γνωμοδοτικής ή άλλης αρμοδιότητας, ανεξαρτήτως αν τα μέλη τους αμείβονται ή όχι.
(Σ.Σ. Όχι μόνο λοιπόν τα οικονομικά στοιχεία, αλλά και διοικητικές πράξεις και αποφάσεις υποχρεούνται να αναρτούν.Μερικές φορές έχει μεγάλο ενδιαφέρον, ακόμα και μια απόφαση του Δ.Σ.όπως π.χ.πέρυσι τον Μάρτιο πριν το  Davis Cup που πήραν απόφαση να δώσουν 1.500 ευρώ μόνο στον ένα αθλητή για να αγωνισθεί, και όχι στους άλλους δύο.)

  
Άρθρο 3
Υποχρεώσεις ανάρτησης στο διαδίκτυο

1. Οι πράξεις που αναφέρονται στο άρθρο 2 του παρόντος νόμου αναρτώνται αμελλητί στο Διαδίκτυο με μέριμνα του οργάνου που τις εξέδωσε. Οι πράξεις των οργάνων διοίκησης φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, αναρτώνται
στους κατά περίπτωση οικείους δικτυακούς τόπους που αυτά διατηρούν.
(Σ.Σ. Κε Ζαννιά, ξέρεις τι πάει να πει αμελλητί; Αμέσως, πάει να πει, χωρίς χρονοτριβή, Σπυράκο.Τώρα πως γίνεται αυτό που ορίζει ο νόμος να το κάνεις αμεσώς, εσύ να το κάνεις μετά από ένα χρόνο και να είσαι ακόμα στη θέση σου αυτό μόνο εσύ και αυτοί που είχαν και έχουν την υποχρέωση να σε ελέγχουν γνωρίζουν.) 

3. Οι νόμοι, τα προεδρικά διατάγματα και οι πράξεις που αναφέρονται στο άρθρο 2 του παρόντος νόμου αναρτώνται με τρόπο ώστε να είναι δυνατή η αναζήτηση πληροφοριών και να είναι ευχερώς προσβάσιμα στον μέσο χρήστη.
(Σ.Σ. Ευχερώς προσβάσιμα τα στοιχεία στο Διαδίκτυο, λέει ο νόμος Σπυράκο. Όταν το βρείτε στο site της ΕΦΟΑ, να μου το πείτε και μένα. Σε όποιου άλλου φορέα το site μπείτε, έχετε άμεση πρόσβαση στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ.)

Άρθρο 6
Διαδικασία ανάρτησης στο Διαδίκτυο

1. Σε κάθε φορέα ή όργανο που είναι κατά τον παρόντα νόμο υπόχρεοι σε
ανάρτηση πράξεων στο Διαδίκτυο συγκροτείται ομάδα διοίκησης έργου με
αντικείμενο την τεχνική, διαδικαστική και οργανωτική υποστήριξη της ανάρτησηςστο Διαδίκτυο. Στα μέλη των ομάδων αυτών δεν καταβάλλεται αμοιβή ή αποζημίωση. Οι ομάδες διοίκησης έργου συγκροτούνται εντός μηνός από τη δημοσίευση του παρόντος νόμου και η σύνθεσή τους κοινοποιείται στον οικείο  δικτυακό τόπο.
(Σ.Σ.Συγκροτήθηκε, λοιπόν η ομάδα έργου από δύο κυρίες της ομοσπονδίας, υπεύθυνες για το ΔΙΑΥΓΕΙΑ με απόφαση Δ.Σ. στις 29/7/2011. Ναι, καλά διαβάσατε,29 Ιουλίου του 2011, ένα χρόνο μετά. Ε, τώρα και σεις,τι ένας μήνας, τι ένας χρόνος, μήπως υπάρχει κανείς να του τραβήξει το αυτί;)

Άρθρο 10
Έναρξη ισχύος

Η ισχύς των διατάξεων του παρόντος νόμου, αρχίζει ως ακολούθως:

β) Σε ό,τι αφορά πράξεις των οργάνων διοίκησης των φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, από την 1η Νοεμβρίου 2010.

(Σ.Σ. Από 1/11/2010 ισχύει ο παρόν νόμος για τις ομοσονδίες.Ο Ζαννιάς μέχρι τέλος Ιουλίου του 2011, για εννιά μήνες δηλαδή, γράφει το νόμο στα παλιά του υποδήματα.Για μιά εβδομάδα, 29/7/μέχρι 5/8/2011, περνάει στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ κάποια στοιχεία, και πέραν τούτου, ουδέν. Αύγουστος σε λίγο του 2012, ένας ολόκληρος χρόνος θα έχει περάσει, χωρίς καμιά ενημέρωση.Όσον αφορά τις δαπάνες, η ενημέρωση του ΔΙΑΥΓΕΙΑ σταματά στις 31/5/2011.Κατά τα άλλα ενημέρωση.......αμελλητί.)


Αθήνα, 9 Ιουλίου 2010
Ο ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ


ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
                                   
ΙΩΑΝΝΗΣ  ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ                                                                                                           ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ  ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ                                                                                                                   ΛΟΥΚΙΑ − ΤΑΡΣΙΤΣΑ ΚΑΤΣΕΛΗ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ  ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ                                                                                                          ΑΝΝΑ  ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΡΕΠΠΑΣ                                                                                                                    ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ
ΜΑΡΙΑ − ΕΛΙΖΑ  ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ                                                                              ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ  ΜΠΑΤΖΕΛΗ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ  ΚΑΣΤΑΝΙΔΗΣ                                                                                                            ΜΙΧΑΗΛ  ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗΣ

Διμοσιεύθηκε στις 13/7/2010  ΦΕΚ Αρ. Φ. 112


Όλα τα καλά παιδιά,συνυπογράφουν αυτό τον νόμο.

Υ.Γ.Σπυράκο, μεταξύ μας τώρα,.....του συγκεκριμένου νόμου του έχεις γαμήσει τη μάνα.Δεν υπάρχει άρθρο που να μην το έχεις γράψει, εκεί που δεν πιάνει μελάνι.Στο ίδιο σημείο έχεις γράψει βέβαια και όλους τους παραπάνω, αξιότιμες και αξιότιμους, κυρίες και κυρίους που τον υπογράφουν. Πρόσθεσε και τους Μπιτσαξη, Γερουλάνο και Νικητιάδη, που  έπρεπε να σε ελέγχουν. Προσωπικά, στο έχω ξαναγράψει, σε παραδέχομαι. Αφού μπορείς να μπαλαμουτιάζεις με τα ψέματα και τις παρανομίες 120 συλλόγους, και δεν έχουν καταφέρει να σε χώσουν φυλακή.....αγόρι μου μπράβο σου. Στις εκλογές του Οκτωβρίου......ομορφάνδρα μου, πάρτους τα βρακιά.
Γκοοόρτσος......Γκοοόρτσος......Γκοοόρτσος!!!

Και μετά περιμένετε αυτό το κράτος να πάει μπροστά.

ΑΝΑΝΕΩΣΗ !

Ο πρόεδρος μιας Ομοσπονδίας  δεν πρέπει να είναι μετά από 16 χρόνια στον ίδιο θώκο.
Όχι 2, όχι 3, όχι 4 πόσο μάλλον 5 τετραετίες.τις οποίες τις κερδίζει με τους γνωστούς τρόπους που έφεραν την χώρα ως εδώ 
Ότι ήταν να προσφέρει το πρόσφερε τουλάχιστον για 2 τετραετίες,
Πρέπει ν αποχωρήσει και πιστεύουμε οτι αυτή η ανανέωση θα ταράξει τα λιμνάζοντα ύδατα.


Η σπατάλη των ταξιδίων ...συνέχεια...για την αγορασμένη ψήφο..


Πόσοι σύμβουλοι της ΕΦΟΑ πήγαν στο Διοικητικό Συμβούλιο της  Καλαμάτας?
Με τι πήγαν ως εκεί?
Ποιος πλήρωσε τα αεροπορικά εισιτήρια στο στημένο συμβούλιο  παροχής 3000 ευρώ για μια ψήφο?
Ποιοι άλλοι εκτός από το Δ.Σ  ήρθαν μ έξοδα της ΕΦΟΑ για λίγες ημέρες για να γνωρίσουν την ανάπτυξη της ΕΦΟΑ?
Προετοίμασαν το Πανελλήνιο που έχει το 40% κάτω σ αριθμό αθλητών?
Συνέχισαν την ανύπαρκτη Εθνική Ομάδα να τις αρνούνται την στοιχειώδη συμμετοχή ?
Κοιτάξτε την  Διαύγεια στο site της ΓΓΑ
Ισοπέδωσαν ταλέντα γιατί δεν τους έδωσαν ψήφους
Εξαφανίστηκαν από την διοίκηση -κοίτα τον αριθμό συμβουλίων-για να έχουμε λεφτά να δώσουμε στην μεθαυριανή γιορτή για εξαγορά της ψήφου-
Για να κάνουμε αγώνες στην Αθήνα μέσα στον Αύγουστο και μάλιστα όχι στο Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης γιατί ηταν προτιμότερο να πληρώσουμε τα έξοδα του ΔΣ της ΕΦΟΑ  ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΆΚΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΆΤΑ, οπου πήγε εκεί να κάνει διοικητικό συμβούλιο παρά να πληρώσουμε το Ολυμπιακό Κέντρο ,για να παίξουν οι αθλητές μας σε κανονικές συνθήκες του αθλήματος.
Σε μια Αθηνά που αδειάζει εμείς τρέχουμε σκορπισμένοι από το ένα γήπεδο στο άλλο,με 39 βαθμούς επειδή έτσι του κάπνισε να μοιράσει το πρωτάθλημα κόσμημα σε δυο μεριές σ όποιους γλυφοντες τον ακολουθούν.

Ταξίδια...γιορτές και πανηγύρια από την ΕΦΟΑ


Πρόγραμμα Αγώνων Πανελληνίου πρωταθλήματος Juniors
PDF
Εκτύπωση
E-mail


Τετάρτη, 25 Ιούλιος 2012 08:30
Δείτε το πρόγραμμα των αγώνων του Πανελληνίου πρωταθλήματος Juniors.
Σας γνωρίζουμε ότι η προγραμματισμένη εκδήλωση για την έναρξη του Πανελληνίου πρωταθλήματος Juniors αντί για Σάββατο 28 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Ιουλίου και ώρα 20:30 στις Δημοτικές Αθλητικές εγκαταστάσεις στο Αυλάκι Μαρκοπούλου.

Οι γλύφοντες τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ κος  Παπανικολάου και Γιακουμής ,οι άνθρωποι που αναλαμβάνουν το Πανελλήνιο δια 3η φορά -Ενώ έχουμε Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης - ετοιμάζονται εν όψει των αγώνων να κατασπαταλήσουν το χρήμα της  ΕΦΟΑ.
Γιορτή με τους προέδρους των Ομίλων των Ενώσεων .
Βραβεύσεις εν όψει των εκλογών (ένας βραβευμένος ψηφίζει τον πρόεδρο που του έδωσε το τίμημα 
Τιμητική πλακέτα και ψήφος.
Εκλογές γαρ.... μετά την Ολυμπιάδα!
Ε ...ρε πρόεδροι......
Βραβεύεστε για την ανυπαρξία του αθλήματος στις περιφέρειες σας?
Ντροπή ......
Δεν τον στέλνετε στο διάολο τον άνθρωπο με τους γλυψοματίες τους, που ισοπέδωσε το μεγαλύτερο άθλημα στον κόσμο!!
Αυτός τρέχει για τις δουλείες του μέσα από την ΕΦΟΑ...και σεις έχετε τους τραγικούς ομίλους στην περιφέρεια να τρέχουν για να βγάλουν το άθλημα από την αφάνια του.
Την ώρα που θα βραβεύεστε κάντε και την στατιστική της συμμετοχής των αθλητών στους αγώνες
Τουλαχιστον να ξέρουμε  πόσο κοστίζει το  επίπεδο ανάπτυξης και αγωνιστικότητας .μια και σας βραβεύουν λόγω  των εκλογών....... 
τ τ τ 

ΜΈΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΕΒΓΑΛΕΣ ΦΟΒΙΣΜΈΝΟ ΠΟΝΤΊΚΙ,

που έστω και παρακαλώντας για ψήφους  θυμήθηκες να εμφανιστής σε αγώνες παραμονές εκλογών,στο σύλλογο που τον πούλησες στην Καλαμάτα.
Ήθελες να δείξεις το μπόι σου στον συνεργάτη που σ έχει στηρίξει ....
Χα..χα...χα...τρέχα!!!!!!!!!!



Φ Ο Β Α Σ Α Ι .............,

Φοβάσαι να σε σταματάνε οι γονείς  και να σου λένε για την κατάντια του αθλήματος σου.
Όσο και να ψελλίζεις ότι δεν έχεις λεφτά -και ότι αυτό είναι το άθλημα- δηλαδή να πληρώνουν οι αθλητές ,πες μας γιατί τα δίνεις στους διαφόρους  και όχι στα καλύτερα παιδιά που ενα ολόκληρο χρόνο τρέχουν με τα λεφτά τους για να είσαι εσύ ΠΡΟΕΔΡΟΣ .
Δείξε ότι είσαι πάνω από τον εαυτούλη  σου και δώσε τα έξοδα του ΔΣ στα παιδιά που θα έρθουν στα γήπεδα των γλειψιμάτων σ αυτά
ΤΌΛΜΗΣΕ ΦΟΒΙΣΜΈΝΕ ΠΡΌΕΔΡΕ.