Thursday, July 26, 2012

Η σπατάλη των ταξιδίων ...συνέχεια...για την αγορασμένη ψήφο..


Πόσοι σύμβουλοι της ΕΦΟΑ πήγαν στο Διοικητικό Συμβούλιο της  Καλαμάτας?
Με τι πήγαν ως εκεί?
Ποιος πλήρωσε τα αεροπορικά εισιτήρια στο στημένο συμβούλιο  παροχής 3000 ευρώ για μια ψήφο?
Ποιοι άλλοι εκτός από το Δ.Σ  ήρθαν μ έξοδα της ΕΦΟΑ για λίγες ημέρες για να γνωρίσουν την ανάπτυξη της ΕΦΟΑ?
Προετοίμασαν το Πανελλήνιο που έχει το 40% κάτω σ αριθμό αθλητών?
Συνέχισαν την ανύπαρκτη Εθνική Ομάδα να τις αρνούνται την στοιχειώδη συμμετοχή ?
Κοιτάξτε την  Διαύγεια στο site της ΓΓΑ
Ισοπέδωσαν ταλέντα γιατί δεν τους έδωσαν ψήφους
Εξαφανίστηκαν από την διοίκηση -κοίτα τον αριθμό συμβουλίων-για να έχουμε λεφτά να δώσουμε στην μεθαυριανή γιορτή για εξαγορά της ψήφου-
Για να κάνουμε αγώνες στην Αθήνα μέσα στον Αύγουστο και μάλιστα όχι στο Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης γιατί ηταν προτιμότερο να πληρώσουμε τα έξοδα του ΔΣ της ΕΦΟΑ  ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΆΚΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΆΤΑ, οπου πήγε εκεί να κάνει διοικητικό συμβούλιο παρά να πληρώσουμε το Ολυμπιακό Κέντρο ,για να παίξουν οι αθλητές μας σε κανονικές συνθήκες του αθλήματος.
Σε μια Αθηνά που αδειάζει εμείς τρέχουμε σκορπισμένοι από το ένα γήπεδο στο άλλο,με 39 βαθμούς επειδή έτσι του κάπνισε να μοιράσει το πρωτάθλημα κόσμημα σε δυο μεριές σ όποιους γλυφοντες τον ακολουθούν.

Ταξίδια...γιορτές και πανηγύρια από την ΕΦΟΑ


Πρόγραμμα Αγώνων Πανελληνίου πρωταθλήματος Juniors
PDF
Εκτύπωση
E-mail


Τετάρτη, 25 Ιούλιος 2012 08:30
Δείτε το πρόγραμμα των αγώνων του Πανελληνίου πρωταθλήματος Juniors.
Σας γνωρίζουμε ότι η προγραμματισμένη εκδήλωση για την έναρξη του Πανελληνίου πρωταθλήματος Juniors αντί για Σάββατο 28 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 29 Ιουλίου και ώρα 20:30 στις Δημοτικές Αθλητικές εγκαταστάσεις στο Αυλάκι Μαρκοπούλου.

Οι γλύφοντες τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ κος  Παπανικολάου και Γιακουμής ,οι άνθρωποι που αναλαμβάνουν το Πανελλήνιο δια 3η φορά -Ενώ έχουμε Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης - ετοιμάζονται εν όψει των αγώνων να κατασπαταλήσουν το χρήμα της  ΕΦΟΑ.
Γιορτή με τους προέδρους των Ομίλων των Ενώσεων .
Βραβεύσεις εν όψει των εκλογών (ένας βραβευμένος ψηφίζει τον πρόεδρο που του έδωσε το τίμημα 
Τιμητική πλακέτα και ψήφος.
Εκλογές γαρ.... μετά την Ολυμπιάδα!
Ε ...ρε πρόεδροι......
Βραβεύεστε για την ανυπαρξία του αθλήματος στις περιφέρειες σας?
Ντροπή ......
Δεν τον στέλνετε στο διάολο τον άνθρωπο με τους γλυψοματίες τους, που ισοπέδωσε το μεγαλύτερο άθλημα στον κόσμο!!
Αυτός τρέχει για τις δουλείες του μέσα από την ΕΦΟΑ...και σεις έχετε τους τραγικούς ομίλους στην περιφέρεια να τρέχουν για να βγάλουν το άθλημα από την αφάνια του.
Την ώρα που θα βραβεύεστε κάντε και την στατιστική της συμμετοχής των αθλητών στους αγώνες
Τουλαχιστον να ξέρουμε  πόσο κοστίζει το  επίπεδο ανάπτυξης και αγωνιστικότητας .μια και σας βραβεύουν λόγω  των εκλογών....... 
τ τ τ 

ΜΈΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ ΕΒΓΑΛΕΣ ΦΟΒΙΣΜΈΝΟ ΠΟΝΤΊΚΙ,

που έστω και παρακαλώντας για ψήφους  θυμήθηκες να εμφανιστής σε αγώνες παραμονές εκλογών,στο σύλλογο που τον πούλησες στην Καλαμάτα.
Ήθελες να δείξεις το μπόι σου στον συνεργάτη που σ έχει στηρίξει ....
Χα..χα...χα...τρέχα!!!!!!!!!!



Φ Ο Β Α Σ Α Ι .............,

Φοβάσαι να σε σταματάνε οι γονείς  και να σου λένε για την κατάντια του αθλήματος σου.
Όσο και να ψελλίζεις ότι δεν έχεις λεφτά -και ότι αυτό είναι το άθλημα- δηλαδή να πληρώνουν οι αθλητές ,πες μας γιατί τα δίνεις στους διαφόρους  και όχι στα καλύτερα παιδιά που ενα ολόκληρο χρόνο τρέχουν με τα λεφτά τους για να είσαι εσύ ΠΡΟΕΔΡΟΣ .
Δείξε ότι είσαι πάνω από τον εαυτούλη  σου και δώσε τα έξοδα του ΔΣ στα παιδιά που θα έρθουν στα γήπεδα των γλειψιμάτων σ αυτά
ΤΌΛΜΗΣΕ ΦΟΒΙΣΜΈΝΕ ΠΡΌΕΔΡΕ.

Tuesday, July 24, 2012

Η Κατάντια της "διοίκησης της ΕΦΟΑ*.... Πρωτάθλημα Γυναικών στην Λάρισσα.......


ΛΑΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

ΝΤΑΝΙΕΛΑΝΤΣ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
ΚΑΓΓΑ ΧΡΥΣΑ
ΡΑΠΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΦΟΥΛΟΠ ΕΛΕΝΗ-ΑΝΝΑ
ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΜΑΡΙΝΑ
ΦΟΥΛΟΠ ΙΖΑΜΠΕΛΑ
ΧΡΙΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ


Κύριε Παπανικολάου,
αυτόν τον πρόεδρο πατρονάρετε?
Άξιος ο μισθός της απ ευθείας ανάθεσης του Πανελληνίου πρωταθλήματος
Έτσι θα προχωρήσει το τένις?
Οι πελατειακές σχέσεις μας έφεραν ως εδώ.
Το σαπισμένο Σύστημα διοίκησης  μας έφερε ως εδώ!
* Παιδιά και όχι γυναίκες στο πρωτάθλημα
Μπράβο σου!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ JUNIORS 2012



Όλοι γνωρίζουμε, ότι μετά το Πανελλήνιο οι συμμετοχές στα Πανελλαδικά είναι πολύ μειωμένες. Για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο, προφανώς έπρεπε να δημιουργηθούν κίνητρα για τα επόμενα τουρνουά. Μερικά από αυτά τα κίνητρα είναι η κυλιόμενη βαθμολογία, η αναβάθμιση των τουρνουά, η συγκέντρωση τους στα κέντρα των εκάστοτε περιφερειών, η μείωση του κόστους, κ.α. Η διοίκηση του τένις αποφάσισε την λάθος συνταγή: να καθυστερήσει το Πανελλήνιο, ώστε να χωρέσουν άλλα δύο Πανελλαδικά πριν από αυτό (έτσι θα έμεναν 4 αντί για 6 τουρνουά μειωμένης συμμετοχής). Το σπρώξιμο της κορυφαίας εκδήλωσης μέσα στον Αύγουστο, χωρίς διάλογο, συνεννόηση και μελέτη, με φοβερή καθυστέρηση και με σειρά από άλλα λάθη, έφεραν την πτώση των συμμετοχών κατά 28% σε σχέση με το περσινό πρωτάθλημα στην Πάτρα. Το 2011 ήμασταν μέσα στην καρδιά της οικονομικής κρίσης και όλοι οι αθλητές του λεκανοπέδιου (60%) έπρεπε να μετακινηθούν. Αν συγκρίνουμε με το 2010 (Αθήνα) η πτώση φτάνει το ανατριχιαστικό 42%. Κρίμα.
K.K.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ


Έλαβαν μέρος

2012

μεταβολή

2008

2009

2010

2011

δήλωσεις

15% wo

2010

2011

b12
127
205
190
149
129
110
-42,1%
-26,2%
b14
122
182
180
138
104
88
-51,1%
-36,2%
b16
150
128
119
82
84
71
-40,3%
-13,4%
b18
51
58
58
46
35
30
-48,3%
-34,8%
g12
134
153
138
122
113
96
-30,4%
-21,3%
g14
129
117
122
100
82
70
-42,6%
-30,0%
g16
66
80
86
74
51
43
-50,0%
-41,9%
g18
24
21
21
24
28
24
14,3%
0,0%
Σύνολο
803
944
914
735
626
532
-41,8%
-27,6%


Monday, July 23, 2012

O Γιάννης Σερκεδάκης στο tennisnews.gr (vid)



Ο πρόεδρος του Ομίλου Αντισφαίρισης Αγίας Παρασκευής και υποψήφιος πρόεδρος της ΕΦΟΑ, Γιάννης Σερκεδάκης, μας παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη, στην οποία μίλησε για τα προβλήματα που επικρατούν στο ελληνικό τένις, τον κακό σχεδιασμό που εμποδίζει σε πολλά ταλαντούχα παιδιά να φτάσουν ψηλά και τον σχεδιασμό του για την επόμενη μέρα της ομοσπονδίας. Δείτε τa αποκλειστικά βίντεο με ολόκληρη τη συνέντευξη.

Ο κ. Σερκεδάκης, αρχικά μίλησε για το σημαντικότατο κομμάτι του ελληνικού τένις που ονομάζεται Juniors, αναλύοντας τα προβλήματα που υπάρχουν και εμποδίζουν την ανάπτυξη του αθλήματος στη χώρα μας: "Υπάρχει έλλειψη προγραμματισμού από τη διοίκηση της ομοσπονδίας εδώ και χρόνια και αυτό έχει φέρει το πρωτάθλημα των Juniors σε έναν αγωνιστικό μαρασμό. Απαιτείται πρόγραμμα, σχέδιο και ένα όραμα για να υπάρξει διέξοδος σ' αυτά τα παιδιά και να προσφέρουνε στην πατρίδα τους, στις οικογένειές τους και γενικότερα στον ελληνικό αθλητισμό. Ορισμένα παιδιά στα 18-19 ετών κρεμάνε τα παπούτσια τους όχι από δική τους επιλογή, αλλά αν κοιτάξετε το καλεντάρι της ΕΦΟΑ δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για τα παιδιά αυτά έτσι ώστε να αγωνιστούνε και να μπορούν να είναι ανταγωνιστικά. Θα δείτε ότι τα πρωταθλήματα ανδρών-γυναικών είναι ελάχιστα και ένας αθλητής 19 ετών δε μπορεί να συντηριθεί με 3 τουρνουά που θα γίνουν στην Ελλάδα".
Στη συνέχεια, ο κ. Σερκεδάκης μας μίλησε για τους οικονομικούς πόρους που μπορεί να έχει η ομοσπονδία, ώστε να καταφέρει να διορθώσει τα παραπάνω: "Υπάρχουν πολλοί τρόποι να μαζέψεις πόρους, θα σας πω ένα παράδειγμα που είναι πρόσφατο. Ένας περιφερειάρχης μου είπε για μένα δεν είναι δύσκολο για να αναδείξω έτσι το τουριστικό πακέτο της περιοχής  μας να δίνω το χρόνο 40.000 ευρώ για τη δημιουργία των πρωταθλημάτων σε περίοδο κρίσης. Αν σκεφτείτε ότι οι περιφέρειες είναι 10, μιλάμε για ένα ποσό 400.000, όσο περίπου είναι και η επιχορήγηση από την ελληνική γραμματεία αθλητισμού.
Επίσης σημαντικό είναι και το πως θα μανατζάρεις το τένις στην πατρίδα μας, επειδή οι χορηγοί που θέλουν να πλησιάσουν αυτή τη στιγμή το άθλημα δε μπορούν, γιατί υπάρχει μια  ανικανότητα προγραμματισμού. Χρειάζεται προγραμματισμός και μετά να υπάρξει ένα 5ετές επικοινωνιακό business plan μαζί με το αγωνιστικό ώστε να διαδώσεις το άθλημα και την προσέλευσή του, και μετά να υπάρξει ένα χορηγικό πρόγραμμα που θα ακουμπάει σ' αυτά τα δύο".

Κλείνοντας, ο υποψήφιος πρόεδρος της ΕΦΟΑ αποκάλυψε ότι από του χρόνου θα διοργανώνονται και τουρνουά μικτών διπλών στην Ελλάδα, που αποτελούν πλέον Ολυμπιακό Άθλημα: "Τα μικτά είναι πλέον Ολυμπιακό Άθλημα - ήταν πρόταση δικιά μου αν θυμάστε πριν μερικούς μήνες - δε βλέπω όμως για κάποιο λόγο να εφαρμόζεται στη συχνότητα που θα έπρεπε. Από του χρόνου θα υπάρχουν στο καλεντάρι της ομοσπονδίας, όπως και τα διπλά.
Πρέπει ο σχεδιασμός στην ομοσπονδία να είναι 5ετής, ώστε να έχει μετρήσιμους στόχους, αγωνιστικούς, επικοινωνιακούς και οικονομικούς. Πιστεύω ότι αν δουλέψουμε όλοι μαζί πάνω σ' αυτούς τους στόχους και όσοι αγαπάνε το τένις συνεισφέρουν με τη γνώση τους και την εμπειρία τους, το τένις μπορεί να πάρει μέχρι και τη 2η θέση στον ελληνικό χώρο. Αυτή είναι μια πραγματικότητα που αν τη δουλέψουμε σοβαρά μέσα σ' έναν χρονικό ορίζοντα 5ετίας, θα μπορέσουμε να φέρουμε το τένις εκεί που του αξίζει, εκεί που είναι παγκόσμια".
Παρακολουθείστε το 1ο μέρος της συνέντευξης

Παρακολουθείστε το 2ο μέρος της συνέντευξης