Tuesday, July 24, 2012

Η Κατάντια της "διοίκησης της ΕΦΟΑ*.... Πρωτάθλημα Γυναικών στην Λάρισσα.......


ΛΑΤΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

ΝΤΑΝΙΕΛΑΝΤΣ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ
ΚΑΓΓΑ ΧΡΥΣΑ
ΡΑΠΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΦΟΥΛΟΠ ΕΛΕΝΗ-ΑΝΝΑ
ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΜΑΡΙΝΑ
ΦΟΥΛΟΠ ΙΖΑΜΠΕΛΑ
ΧΡΙΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΔΡΙΑΝΝΑ


Κύριε Παπανικολάου,
αυτόν τον πρόεδρο πατρονάρετε?
Άξιος ο μισθός της απ ευθείας ανάθεσης του Πανελληνίου πρωταθλήματος
Έτσι θα προχωρήσει το τένις?
Οι πελατειακές σχέσεις μας έφεραν ως εδώ.
Το σαπισμένο Σύστημα διοίκησης  μας έφερε ως εδώ!
* Παιδιά και όχι γυναίκες στο πρωτάθλημα
Μπράβο σου!

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ JUNIORS 2012



Όλοι γνωρίζουμε, ότι μετά το Πανελλήνιο οι συμμετοχές στα Πανελλαδικά είναι πολύ μειωμένες. Για να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο, προφανώς έπρεπε να δημιουργηθούν κίνητρα για τα επόμενα τουρνουά. Μερικά από αυτά τα κίνητρα είναι η κυλιόμενη βαθμολογία, η αναβάθμιση των τουρνουά, η συγκέντρωση τους στα κέντρα των εκάστοτε περιφερειών, η μείωση του κόστους, κ.α. Η διοίκηση του τένις αποφάσισε την λάθος συνταγή: να καθυστερήσει το Πανελλήνιο, ώστε να χωρέσουν άλλα δύο Πανελλαδικά πριν από αυτό (έτσι θα έμεναν 4 αντί για 6 τουρνουά μειωμένης συμμετοχής). Το σπρώξιμο της κορυφαίας εκδήλωσης μέσα στον Αύγουστο, χωρίς διάλογο, συνεννόηση και μελέτη, με φοβερή καθυστέρηση και με σειρά από άλλα λάθη, έφεραν την πτώση των συμμετοχών κατά 28% σε σχέση με το περσινό πρωτάθλημα στην Πάτρα. Το 2011 ήμασταν μέσα στην καρδιά της οικονομικής κρίσης και όλοι οι αθλητές του λεκανοπέδιου (60%) έπρεπε να μετακινηθούν. Αν συγκρίνουμε με το 2010 (Αθήνα) η πτώση φτάνει το ανατριχιαστικό 42%. Κρίμα.
K.K.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ


Έλαβαν μέρος

2012

μεταβολή

2008

2009

2010

2011

δήλωσεις

15% wo

2010

2011

b12
127
205
190
149
129
110
-42,1%
-26,2%
b14
122
182
180
138
104
88
-51,1%
-36,2%
b16
150
128
119
82
84
71
-40,3%
-13,4%
b18
51
58
58
46
35
30
-48,3%
-34,8%
g12
134
153
138
122
113
96
-30,4%
-21,3%
g14
129
117
122
100
82
70
-42,6%
-30,0%
g16
66
80
86
74
51
43
-50,0%
-41,9%
g18
24
21
21
24
28
24
14,3%
0,0%
Σύνολο
803
944
914
735
626
532
-41,8%
-27,6%


Monday, July 23, 2012

O Γιάννης Σερκεδάκης στο tennisnews.gr (vid)



Ο πρόεδρος του Ομίλου Αντισφαίρισης Αγίας Παρασκευής και υποψήφιος πρόεδρος της ΕΦΟΑ, Γιάννης Σερκεδάκης, μας παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη, στην οποία μίλησε για τα προβλήματα που επικρατούν στο ελληνικό τένις, τον κακό σχεδιασμό που εμποδίζει σε πολλά ταλαντούχα παιδιά να φτάσουν ψηλά και τον σχεδιασμό του για την επόμενη μέρα της ομοσπονδίας. Δείτε τa αποκλειστικά βίντεο με ολόκληρη τη συνέντευξη.

Ο κ. Σερκεδάκης, αρχικά μίλησε για το σημαντικότατο κομμάτι του ελληνικού τένις που ονομάζεται Juniors, αναλύοντας τα προβλήματα που υπάρχουν και εμποδίζουν την ανάπτυξη του αθλήματος στη χώρα μας: "Υπάρχει έλλειψη προγραμματισμού από τη διοίκηση της ομοσπονδίας εδώ και χρόνια και αυτό έχει φέρει το πρωτάθλημα των Juniors σε έναν αγωνιστικό μαρασμό. Απαιτείται πρόγραμμα, σχέδιο και ένα όραμα για να υπάρξει διέξοδος σ' αυτά τα παιδιά και να προσφέρουνε στην πατρίδα τους, στις οικογένειές τους και γενικότερα στον ελληνικό αθλητισμό. Ορισμένα παιδιά στα 18-19 ετών κρεμάνε τα παπούτσια τους όχι από δική τους επιλογή, αλλά αν κοιτάξετε το καλεντάρι της ΕΦΟΑ δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για τα παιδιά αυτά έτσι ώστε να αγωνιστούνε και να μπορούν να είναι ανταγωνιστικά. Θα δείτε ότι τα πρωταθλήματα ανδρών-γυναικών είναι ελάχιστα και ένας αθλητής 19 ετών δε μπορεί να συντηριθεί με 3 τουρνουά που θα γίνουν στην Ελλάδα".
Στη συνέχεια, ο κ. Σερκεδάκης μας μίλησε για τους οικονομικούς πόρους που μπορεί να έχει η ομοσπονδία, ώστε να καταφέρει να διορθώσει τα παραπάνω: "Υπάρχουν πολλοί τρόποι να μαζέψεις πόρους, θα σας πω ένα παράδειγμα που είναι πρόσφατο. Ένας περιφερειάρχης μου είπε για μένα δεν είναι δύσκολο για να αναδείξω έτσι το τουριστικό πακέτο της περιοχής  μας να δίνω το χρόνο 40.000 ευρώ για τη δημιουργία των πρωταθλημάτων σε περίοδο κρίσης. Αν σκεφτείτε ότι οι περιφέρειες είναι 10, μιλάμε για ένα ποσό 400.000, όσο περίπου είναι και η επιχορήγηση από την ελληνική γραμματεία αθλητισμού.
Επίσης σημαντικό είναι και το πως θα μανατζάρεις το τένις στην πατρίδα μας, επειδή οι χορηγοί που θέλουν να πλησιάσουν αυτή τη στιγμή το άθλημα δε μπορούν, γιατί υπάρχει μια  ανικανότητα προγραμματισμού. Χρειάζεται προγραμματισμός και μετά να υπάρξει ένα 5ετές επικοινωνιακό business plan μαζί με το αγωνιστικό ώστε να διαδώσεις το άθλημα και την προσέλευσή του, και μετά να υπάρξει ένα χορηγικό πρόγραμμα που θα ακουμπάει σ' αυτά τα δύο".

Κλείνοντας, ο υποψήφιος πρόεδρος της ΕΦΟΑ αποκάλυψε ότι από του χρόνου θα διοργανώνονται και τουρνουά μικτών διπλών στην Ελλάδα, που αποτελούν πλέον Ολυμπιακό Άθλημα: "Τα μικτά είναι πλέον Ολυμπιακό Άθλημα - ήταν πρόταση δικιά μου αν θυμάστε πριν μερικούς μήνες - δε βλέπω όμως για κάποιο λόγο να εφαρμόζεται στη συχνότητα που θα έπρεπε. Από του χρόνου θα υπάρχουν στο καλεντάρι της ομοσπονδίας, όπως και τα διπλά.
Πρέπει ο σχεδιασμός στην ομοσπονδία να είναι 5ετής, ώστε να έχει μετρήσιμους στόχους, αγωνιστικούς, επικοινωνιακούς και οικονομικούς. Πιστεύω ότι αν δουλέψουμε όλοι μαζί πάνω σ' αυτούς τους στόχους και όσοι αγαπάνε το τένις συνεισφέρουν με τη γνώση τους και την εμπειρία τους, το τένις μπορεί να πάρει μέχρι και τη 2η θέση στον ελληνικό χώρο. Αυτή είναι μια πραγματικότητα που αν τη δουλέψουμε σοβαρά μέσα σ' έναν χρονικό ορίζοντα 5ετίας, θα μπορέσουμε να φέρουμε το τένις εκεί που του αξίζει, εκεί που είναι παγκόσμια".
Παρακολουθείστε το 1ο μέρος της συνέντευξης

Παρακολουθείστε το 2ο μέρος της συνέντευξης

Friday, July 20, 2012

Ο ΑΝΕΥΘΥΝΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ…..

 Το  ότι ,αυτά που λέει ο Ζαννιάς  στερούνται  σοβαρότητας το γνωρίζουμε  . . . .   
 Το ότι γυρνά στους  Ομίλους και μοιράζει από 1000  Ευρώ  για να τον ψηφίσουν κι αυτό το ξέρουμε . . . .
   Άλλα η ανευθυνότητα του, να φτάσει στο σημείο  εν γνώση του  άλλα να λέει στον κ Κουτσάφτη,  ( όπως ο ίδιος καταγγέλλει στην επιστολή του ) κι άλλα να υπογράφει  για την ανάθεση  του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, είναι αδιανόητο και πρωτάκουστο για σοβαρό Πρόεδρο!...
 Εκθέτει σοβαρά το Άθλημα και αυτούς που θέλουν να το υπηρετήσουν.
 Οι Όμιλοι δεν έχουν ανάγκη από  1.000 Ευρω την τετραετία !
 Οι Σύλλογοι έχουν ανάγκη,  από  σοβαρότητα , από την ανάπτυξη του Αθλήματος  και από  συνεργασίες .
 Κι απ αυτά τίποτα δεν διαθέτει…

κ Κουτσάφτη γιατί τόσο ξεσκόνισμα τ αχ---α του Ζαννιά!


Subject: ΠΕΡΙ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ

Αθήνα, 20 Ιουλίου 2012
ΠΡΟΣ: το Προεδρείο της Η’ ΈΝΩΣΗΣ

Κύριοι,

Οι έντονες διαμαρτυρίες του σωματείου μας, για την μεροληπτική κατά την γνώμη μας ανάθεση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, ως επίσης και για την λειτουργία της ενημέρωσης μας, των διαδικασιών και των προδιαγραφών ανάθεσης, έχουν λάβει απαντήσεων από εσάς.

Τα δικά μας κείμενα γνωστοποιούνται από εμένα στην μικρή οικογένεια των συλλόγων που συγκροτούν την Η’ Ένωση μέσω e-mail, ενώ οι δικοί σας σχολιασμοί αναρτώνται στο site της Η’ Ένωσης, που παρακολουθείται εκτός των Δ.Σ. των συλλόγων, επίσης από γονείς, αθλητές και λοιπούς. Αυτοί διαβάζουν μόνο την δική σας άποψη και τους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς σας στο πρόσωπό μου ως συκοφάντη και υβριστή.

Οι κανόνες λειτουργίας του διαλόγου, της ευγένειας και της αξιοπρέπειας, επιβάλουν να μου δοθεί ο χώρος στον site της Η’ Ένωσης, ώστε να καταχωρηθούν οι απόψεις αμφότερων των πλευρών και το κοινό πλέον, να διακρίνει το ήθος και τις προθέσεις των συνομιλητών.

Ζητώ χώρο για ανάρτηση της μεταξύ μας αλληλογραφίας επί του θέματος αυτού.


Με σεβασμό στους θεσμούς,

Κώστας Κουτσάφτης
Πρόεδρος ΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ



Προς                                                          ΑΘΗΝΑ 04-04-2012
Ένωση Ομίλων Αντισφαίρισης
Η' Περιφέρειας
Υπόφη Διοικητικού Συμβουλίου


Κύριοι,
Σας γνωρίζουμε ότι το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. στη συνεδρίαση του της 17,03.2012,
αποφάσισε όπως τα Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Παίδων - Κορασίδων, Εφήβων -
Νεανίδων, Νέων Ανδρών - Νέων Γυναικών 2012, ανατεθεί στην Ένωση Ομίλων
Αντισφαίρισης Η' Περιφέρειας, στους ομίλους Αθλητική Ένωση Πόρτο Ράφτη και
Αθλητικός Όμιλος «Αναγυρούς» Βάρης (Αύγουστος 2012).


Με Εκτίμηση,
Ο Πρόεδρος
Σπύρος Ζαννιάς


ΑΡ.ΠΡΩΤ.24                                                                                         Aθήνα 20/7/2012



ΠΡΟΣ
ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΟΥΣ ΤΗΣ Η’ ΕΝΩΣΗΣ


Ανακοίνωση

Επί της από 13-7-2012 δεύτερης επιστολής του κ. Κουτσάφτη προς τους ομίλους της Ένωσης καθώς και στο Δ.Σ. αυτής, οι υπογράφοντες την παρούσα και με την ιδιότητα που έχουν αναφέρουν τα εξής:
Θεωρούμε κακόβουλη τη δημοσίευση αυτή. Ο υπογράφων αυτήν είτε ηθελημένα αγνοεί είτε από κακή πληροφόρηση εξακολουθεί να θεωρεί ότι το Δ.Σ. της Η΄ Ένωσης ανέθεσε την διοργάνωση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος στους συγκεκριμένους ομίλους. Επαναλαμβάνουμε στον κ. Κουτσάφτη για μία ακόμα φορά μήπως και δεν το έχει αντιληφθεί. Η ανάθεση στους ομίλους ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ 17-3-2012. Μετά την απλή ανάγνωση του επισυναπτομένου κειμένου ελπίζουμε εφεξής να πρυτανεύσει η σοβαρότητα.

YPOGRAFH2         Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.                                   Ο Γεν. Γραμματέας


Ευάγγελος Πετρόχειλος                                  Κώστας Γιακουμής


Thursday, July 19, 2012

ΤΟ TRIO STOOGES ΤΗΣ ΛΑΜΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ.


6o Πανελλαδικό 2012

Oλοκληρώθηκε το
6o Πανελλαδικό:
6o Πανελλαδικό 2012
Oλοκληρώθηκε το
6o Πανελλαδικό: Τελικά αποτελέσματα 12-16 Πάτρας 
ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΜΟΣΤΡΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΦΑΤΣΑ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΟΥ ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΝΙΣ ΧΑΣΚΟΓΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ...Η ΕΛΕΙΝΗ ΑΥΤΗ ΤΡΟΪΚΑ ΤΗΣ ΛΥΚΟΦΙΛΙΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΤΑ ΑΛΛΗΛΟΦΤΥΣΙΜΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΟΤΑΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ!  ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΘΑ ΤΗΝ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΓΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ!!  ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΟΡΟΪΔΑ... ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ!!! 

Μια φωτογραφία ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ