Saturday, April 28, 2012

Μην ξεχνάτε ότι το DAVIS CUP δίνει χρήματα!!!!!!

Αγαπητέ μου φίλε,


Πρέπει να επισημάνουμε ότι το DAVIS CUP δίνει χρήματα για την συμμετέχουσα χώρα.
Βλέπετε ξέρει πολύ καλά ότι οι συμμετέχοντες παίχτες, θα διαθέσουν χρόνο και γι αυτό πρέπει ν αμειφθούν.!
ΜΟΝΟ
που ο Ζαννιάς λέει ότι καλύτερα είναι αυτά τα λεφτά να τα δώσω σε καμιά υποχρέωση μου, που με κυνηγά, ΠΑΡΑ στους παίχτες .
Πολύ δε περισσότερο τώρα που είμαι στον πάτο.
Βάλε εκεί μικρά παιδάκια (που και να χάσουν είναι φυσικό)να βγαίνω και από την υποχρέωση των ελεγχομένων γονιών και συλλόγων.
Σας το στέλνω απλώς για να ξέρει, ότι ξέρουμε, ο κοντός!

Thursday, April 26, 2012

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ DAVIS CUP


Σε λίγες ημέρες, την επόμενη εβδομάδα, από 2 έως και 5 Μαίου στη Σόφια της Βουλγαρίας, γίνεται το Davis Cup για το Group ΙΙΙ της Ευρωαφρικανικής Ζώνης με την συμμετοχή της Ελλάδας. Καμία ενημέρωση για τους αγώνες αυτούς της Εθνικής Ομάδας δεν υπάρχει στο επίσημο site της Ομοσπονδίας, μόλις πέντε ημέρες πριν. Όμως, η ΕΦΟΑ, από της 24 Απριλίου μας πληροφορεί, για τα δύο ευρωπαϊκά  τουρνουά jouniors που θα γίνουν μετά από δύο και πλέον μήνες στην Κέρκυρα και την Πρέβεζα.
 Είναι μια Ζαννική αντίληψη για τα πράγματα. Για όσους δεν κατάλαβαν, ο Οικονομίδης, ο Γιακούποβιτς, ο Αγγελίνος, ο Γεμουχίδης, ο Καπόγιαννης στις εκλογές του Οκτωβρίου δεν ψηφίζουν, ενώ οι όμιλοι στην Κέρκυρα και την Πρέβεζα ψηφίζουν.
Δεκατρείς λοιπόν χώρες, η Λιθουανία, η Βουλγαρία, το Μαυροβούνιο, η Ελλάδα, η Αρμενία η Νορβηγία, η Γεωργία, η Ανδόρα, η Ισλανδία, τα Σκόπια, το Σαν Μαρίνο, η Μάλτα και η Αλβανία, με την σειρά που εμφανίζονται στην παγκόσμια κατάταξη, θα διεκδικήσουν τις δύο θέσεις ανόδου στην πιο πάνω κατηγορία για το 2013.
 Οι ελπίδες της Ελληνικής Ομάδας να πάρει μία από τις δύο πρώτες θέσεις είναι ελάχιστες έως μηδενικές. Η Βουλγαρία με τον Dimitrov Νο 85 και η Λιθουανία με τους Berankis Νο 174 και Grigelis Νο 188 μοιάζουν να είναι τα αδιαφιλονίκητα φαβορί.
 Όμως η Ελληνική Ομοσπονδία και ο πρόεδρός της, έχουν εξασφαλίσει την μη αποτυχία, καθώς δεν φοβούνται μήπως υποβιβασθούν όπως πέρυσι, γιατί απλά δεν υπάρχει πιο κάτω κατηγορία. Να ένας λόγος για τον οποίο θα πρέπει τον Οκτώβριο να ψηφίσετε τον Ζαννιά, ώστε να μπορέσει να ολοκληρώσει το αναπτυξιακό του έργο. 
Τα αποτελέσματα της ανάπτυξης είναι πασιφανή, ο Οικονομίδης 35 χρονών, ο Γιακούποβιτς 31, ο Αγγελίνος 28 κι’από την άλλη, ο Dimitrov 21, o Berankis 22, o Grigelis 21. 
Τώρα τι σόι ανάπτυξη είναι αυτή, να είσαι πρόεδρος σε μια ομοσπονδία, και να στελεχώνεις την Εθνική Ομάδα, με αθλητές που βρήκες πριν από 16 χρόνια, αυτό μόνο εσείς που τον ψηφίζετε το ξέρετε, κι’ αυτός στην Ευρωπαική Ομοσπονδία που τον βράβευσε .
 Αλλά ας σταματήσω εδώ, γιατί ο σκοπός αυτού του σημειώματος είναι άλλος. Θα κάνω μια πρόβλεψη, ……ότι ο Οικονομίδης δεν θα παίξει φέτος στο Davis Cup με την Εθνική στη Βουλγαρία. Δεν θα παίξει γιατί ο Οικονομίδης δεν παίζει τζάμπα, και πολύ καλά κάνει, και γιατί ο «καβούριας» έχει το προσωπικό του συμφέρον, πάνω από το εθνικό. 
Πέρυσι που είχε βάσιμες ελπίδες ότι μπορούσε να παραμείνει η Εθνική στην κατηγορία που ήταν, και να μην υποβιβασθεί, πλήρωσε στον Οικονομίδη 1.500 ευρώ, με απόφαση του ΔΣ της Ομοσπονδίας.
 Επαναλαμβάνω για να μην παρεξηγηθώ, ο Οικονομίδης καλά έκανε …..και λίγα του ζήτησε.
 Το ερώτημα είναι οι άλλοι αθλητές, ο Γιακούποβιτς, ο Αγγελίνος, ο Γεμουχίδης που έπαιξαν για την Εθνική πέρυσι, πήραν από 1.500 ευρώ;
 Φέτος θα ζητήσετε να πάρετε…..ή θα σας απειλήσει με τις W.C. του STATUS που ακολουθεί την επόμενη εβδομάδα;
Μιλάμε για 5.000-6.000 ευρώ επιπλέον που αφορούν την μοναδική ετήσια εκπροσώπηση της Εθνικής. Αν σας αρνηθεί, θυμίστε του ότι δεν γίνεται πιστευτός ότι διευκολύνει την ομοσπονδία με 50.000 ευρώ, όταν δεν μπορεί να δώσει από την επιχορήγηση 5.000 ευρώ για τους αθλητές της Εθνικής Ομάδας,…….ο «καβούριας»
Για όσους αμφισβητήσουν τα παραπάνω επισυνάπτεται φωτοτυπία της απόφασης.

Tuesday, April 17, 2012

Αντί να κάνει την πάπια μιλάει κιόλας!

Λόγω υποχρεώσεων δεν βρήκα χρόνο ν απαντήσω στην κόρη Αμουτζόγλου!
Απάντησε ακριβώς όπως έμαθε όλα αυτά τα χρόνια δίπλα στον μπαμπά τον Ζαννιά KAI TON ΠOKOΠIKO!
Κανείς δεν έχει αντίρρηση ένα παιδί του τένις αφού μάλιστα σπούδασε να μην δουλέψει στην οικία του Ομοσπονδία.
Κανονικά έτσι πρέπει να είναι οι εργαζόμενοι σ αυτούς τους χώρους.
Αφού έχουν ιδρώσει την φανέλα -μιλάω για όλα τ αθλήματα- εάν κρίνει μια ομοσπονδία ότι χρειαζότανε ενα στέλεχος να επιλέξει ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΟΙΧΤΗ πρόσκληση στο site της .
Να έρθουν να καταθέσουν τα χαρτιά τους και τις περγαμηνές τους και να επιλεγούν οι καλύτεροι.
ΈΓΙΝΕ κάτι τέτοιο ΜΕ την κ Αμουτζόγλου?
Εάν ΝΑΙ να της ζητήσω συγνώμη!!!!!
Εάν ΟΧΙ να μας πεί ΓΙΑΤΙ ήταν ΑΥΤΗ που επιλέγει!
Ίσως γιατί ο πατέρας ξεσκονίζει χρόνια τώρα τον γνωστό μας Ζαννιά στις οικογενειακές Γενικές Συνελεύσεις.
Όλα τ άλλα τ ακούμε βερεσέ κ Αμουτζόγλου.
Άλλωστε ο οργανισμός για τον οποίο κουβεντιάσαμε πριν λίγο χρόνο ΉTAN φάντασμα EINAI φάντασμα ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΊΝΕΙ φάντασμα!!!!
Και φυσικά δεν κάνατε καθόλου κουβέντα για την ταμπακιέρα.
Τι μισθό δίνει αυτός ο Οργανισμός φάντασμα σε μια εργαζόμενη φάντασμα!.
Εμείς ξέρουμε από την Διαύγεια.
Εσείς μπορείτε να μας το στείλετε κ Αμουτζόγλου!
Μας φτάνει όλη αυτή η τραγική ιστορία του Ελληνικού τένις που την στηρίζει με τόσο πάθος ο πατήρ!
Δεν μας χρειάζεται και η δική σας κραυγή υποκρισίας που προκύπτει από την σκληρή καθημερινή σας δουλειά !!!!!


Thursday, April 12, 2012

Τσοχατζόπουλος και Ζαννιάς!

Τι γίνεται μ αυτή την τσιμπίδα του νόμου που πλησιάζει και τον δικό μας?
Ποιος φανταζόταν το καλό παιδί του πάλαι ΠΑΣΟΚ που στην αυλή του ο δικός μας έκανε γυροβολιές να κάνει Πάσχα στην ανακρίτρια.

Μην ξεχνάς την συμβουλή μας κ Ζαννιά!

Φύγε ΠΡΟΤΟΥ σε βρούνε.
Ίσως να σου χαρίσουμε το χάος που αφήνεις.
Αλήθεια θα μας πεις το χρέος της ΕΦΟΑ, η ΜΟΝΟΙ μας να καταγράψουμε από την Διαύγεια ότι επιμελώς μας κρύβεις τ ατελείωτα αυτά χρόνιο!!!!.
ΒΒ

Tuesday, April 10, 2012

Ο κ Γρίβας και ο κουμπάρος Ζαννιάς!

Τι κάνουν οι κουμπαριές!
Ο Ζαννιάς όπου σταθεί και όπου βρεθεί ακόμα και στις οικογενειακές Γενικές Συνελεύσεις μιλάει για τις κακές κουβεντούλες του blog μας.
Διαβάζοντάς πριν μέρες το περιοδικό Tennis όπου ο κ Γρίβας έχει δική του στήλη , παραδέχεται ο κουμπάρος, ότι η διοίκηση Ζαννιά δεν ήταν και δεν είναι πετυχημένη.
Ότι πήγε το τένις στον ΠΑΤΟ !... πιο κάτω δεν πάει.
Τώρα που έρχεται το Πάσχα και ίσως βρει λίγο χρόνο για το άθλημα στην Κρήτη ΜΗΠΩΣ λέω....ΜΗΠΩΣ ΠΡΈΠΕΙ να κάνει μια αυτοκάθαρση και να δει τι κάνει στο άθλημα?
Καλά είναι τα προεδρεία!
Καλά είναι τα μεγαλεία!
Καλά είναι τα λεφτά!
Καλό ΟΜΩΣ είναι και ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ στη ζωή!!
Και αυτό κ ΖΑΝΝΙΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ!
Μετά την Ολυμπιακή φλόγα, δεν κοιτάτε να σωθείτε,γιατί έρχονται δύσκολα χρόνια για ανθρώπους του επιπέδου σας.
Κοιτάξτε τον κ Φωτόπουλο της ΓΕΝΟΠ !
Τι έλεγε για τον Ρακιτζή?
Μήπως πρέπει να δείτε τι σταμάτησε τον Ρακιτζή?
Γιατί αυτοί που τον σταμάτησαν τώρα φεύγουν ,σε λίγες ώρες
Καλό Πάσχα στην οικογενειακή Γενική Συνεύλευση
Τ.Ν Τ Τ

Monday, April 9, 2012

Ευχές από ΕΦΟΑ - Μετά το περσινό........

Καταλάβατε γιατί πρέπει να τον επισημάνουμε βασικά πράγματα διοίκησης?
ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΥΧΕΣ !
Φέτος το θυμήθηκε
ΤΝΤΤ

το καράβι της ΕΦΟΑ φουντάρισε.....

Η διαλυμένη ΕΦΟΑ.... με χαμένο τον επικεφαλή της.
Όταν ένα καράβι βουλιάζει, λένε ότι οι πρώτοι που φεύγουν είναι οι ποντικοί!!!!!!
Που είναι το δικό μας ποντίκι?
Ανέλαβε πριν χρόνια ένα άθλημα που είχε όνομα γκαραντί.
Τι έκανε?
Ψάχνονται οι άνθρωποι του αθλήματος να βρούν άκρη !
Ε Ξ Υ φ α ν ι σ μ ε ν ο ς!!!!!!!!!
Κατά βάσει το περίμενα!
Αυτός ήταν πάντα .
Ένα υπόγειο ποντίκι που έψαχνε θέση με βοηθό το πολιτικό σύστημα.
Σήμερα η γυναίκα του δικού του μπάζει από παντού!
Ποιο πολιτικό σύστημα να τον περιθάλψει.
Στο ΠΑΣΟΚ εάν τον δουν οι πέριξ θα πάθουν έμφραγμα.
Η ΝΔ δεν θέλει Μπακογιάνη.
Φυσικά δεν πάει ΠΟΤΕ στ αδύνατα κόμματα.
Τώρα?
Περιμένω να δω αν τα χαρακτηριστικά υπολείμματα συλλόγων που δημιουργήθηκαν για να τον σώσουν θα τον βοηθήσουν τώρα στην ανυπαρξία του....

Η ΕΦΟΑ εγκαταλείφθηκε.........