Sunday, April 8, 2012

Και τα 5 μαζεμένα στον ίδιο χώρο!!!!!!!! ΚΑΙ στην ΚΡΗΤΗ!!

GREECE F1/F2 FUTURES - LIVE

http://www.lyttosbeach.gr/gr/image-library.aspx

Εδώ όλη η Ελλάδα αναστενάζει και ο δικός μας στο Ηράκλειο και ξανά .....στο Ηράκλειο και ξανά ....στο Ηράκλειο.

Και φυσικά σε ιδιωτική επιχείρηση.

Ποιος κατασκεύασε αυτά τα γήπεδα, μπορεί κάποιος να μας πληροφορήσει?

Σε ποιον ανοίκει η επιχείρηση, μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει?

Ποιους φιλοξενεί Πασχαλιάτικα ΑΛΛΑ και καλοκαιριάτικα μπορεί να μας πληροφορήσει κάποιος

Εάν εγω λύσω το οικονομικό μου πρόβλημα παραμονής μου στο Ηράκλειο αυτές τις περιόδους το θεωρείτε λίγο σ αυτή την οικονομική περίοδο εν ονόματι μιας προεδρίας?

Αυτή η ιστορία μου θύμισε για τους νεαρότερους την ιστορία της Ρόδου, περίοδο Ιανουαρίου.

Θυμάστε πως τίναξε το τουρνουά στον αέρα για κάτι δούνε και λαβείν που έκανε μέσω της Αφεα και των καρτών των αθλητών?

Μέσα στο χειμώνα κουβάλησε όλο το Ελληνικό τένις.

Τώρα πάλι διακοπές και Πάσχα.Κάθε χρόνο το ίδιο τροπάρι με το Ηράκλειο.

Αλήθεια συνεχίζει η φιλία με τον Κουράκη?

Για θυμηθείτε το 2004 ,τον Ζαννιά,το Ηράκλειο ,τα έργα.

Αυτή η κολόνια έχει βάθος χρόνου και οικογενειακές οικονομικές καταγωγές.

ΤΤΤ

Κυριε Ζαννιά ξέρετε ότι συμμετείχαν ελληνόπουλα?.Δεν βλέπουμε καμιά ανακοίνωση γύρω από ΑΥΤΟ το τουρνουά!!!!!!!!!!

KALOVELONIS SPRING TOUR

Pre-QUALIFYING tournament

Sign-in

ΤΕΤΑΡΤΗ 4 Απριλίου, Wednesday April the 4th

BOYS 10:00

GIRLS 14:00

Club name: Pikermi Tennis Club

Address: 9, Aesopou Str.

Postal code: 19009

City: Pikermi

Country: Greece

Phone: +30 210 6039888, +30 210-8066162

Phone (mobile): +30 6944 2507024

Wednesday, April 4, 2012

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ

Να θυμίσουμε, στους διοργανωτές του Ευρωπαικού πρωταθλήματος τέννις juniors, κάτω των 14 ετών, που διεξάγεται αυτή την βδομάδα, από 2 έως 9 Απριλίου, στο Smash Tennis Club…….να μη ξεχάσουν να καλέσουν για την απονομή τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας. Είναι το ελάχιστο που έχετε να κάνετε…….για την βοήθεια που σας πρόσφερε, όπως και στο επόμενο τουρνουά που αρχίζει σε τρεις μέρες. Επί ένα μήνα τώρα διαφημίζει τα τουρνουά στο site της ΕΦΟΑ,……όπως ακριβώς κάνει και με τα Ευρωπαικα κάτω των 16 και κάτω των 18, των φίλων του στην Κέρκυρα, στην Πρέβεζα, στο Κιλκίς και στα Κουφάλια. Τι έγινε κ.Κουτσάφτη; Μήπως για να τα βάλει στο site της ΕΦΟΑ, σου ζήτησε να εμφανίζεται συνδιοργανωτής, όπως κάνει με τα τουρνουά του Λυμπέρη; Θύμισέ του όμως, ότι στο Αγωνιστικό Πρόγραμμα του 2012 τα πρόσθεσε, για να δείξει μεγαλύτερη δραστηριότητα της Ομοσπονδίας. Κ. Κουτσάφτη, θα πρέπει να έχεις καταλάβει πλέον, ότι ο Ζαννιάς δεν δίνει……αν δεν πάρει. Με αυτή λοιπόν τη λογική του δούναι και λαβείν, φαινόμενα όπως, να αναρτώνται στην επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας οι προκηρύξεις των τουρνουά των Αστυνομικών, των Δικηγόρων και των Μηχανικών( μπορείτε να τα βρείτε στο site το 2010) και επίσημοι αγώνες αθλητών και αθλητριών με συμμετοχές από όλη την Ευρώπη, να μην αναφέρονται πουθενά, μόνο θλίψη προκαλούν. Βέβαια, όπως και να το κάνεις, η Αστυνομία είναι χρήσιμη, όταν παρουσιάζεις παραβατική συμπεριφορά,…..το ίδιο χρήσιμοι είναι και οι Δικηγόροι……γιατί, πως θα παρουσιαστείς στο ραντεβού με την δικαιοσύνη; Αλλά και οι Μηχανικοί είναι χρήσιμοι…..γιατί, πως αλλιώς θα εκλεγείς στο ΔΣ του Τεχνικού Επιμελητηρίου; Αλλά το θέμα παίρνει μια άλλη διάσταση. Δημιουργείτε μια εύλογη απορία, αν οι γονείς των αθλητών και των αθλητριών, συνολικά εξήντα ελληνόπουλα, που συμμετέχουν στους αγώνες αυτούς, αισθάνονται την προσβολή που τους έγινε από την Ομοσπονδία και τον Πρόεδρό της, λες και είναι αγώνες άλλου αθλήματος. Θα υπάρξει άραγε κάποια φωνή διαμαρτυρίας εκ μέρους των γονέων; Θα υπάρξει κάποιος όμιλος να καταγγείλει αυτή την προσβολή;

Μεγάλε Ζαννιά………τα λαμόγια ποτέ δεν πεθαίνουν. Καλά κάνεις…..προσωπικά σε παραδέχομαι……..εμείς φταίμε, κε Πάγκαλε, έχεις δίκιο……γιατί κάποια στιγμή πρέπει να καταλάβουμε, ότι οι απατεώνες και τα λαμόγια υπάρχουν και ευδοκιμούν, γιατί εμείς τους το επιτρέπουμε.

Καλή Ανάσταση.

Tuesday, April 3, 2012

Για τους διοργανωτές του 1ου Πανελλαδικού.........


Σας είχα πει ότι θα σας εστελνα φωτογραφίες πως τιμούνται οι αθλητές.
Αυτός ο κοντός αντί ν ασχολείται με το να βρει κάποιον σπόνσορα που να του ετοιμάσει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ενα παραβάν για τις βραβεύσεις, ΠΡΟΤΙΜΑ να βάζει τους αθλητές του μπροστά από τις τουαλέτες για να τους βραβεύει.
Κινούμενα γαϊδούρια ,τι περιμένεις.
Τ.Ν

Monday, April 2, 2012

Μπιτσαξής + Δουβής ..έτσι ήρθαν ...'έτσι έφυγαν -θα φύγουν!!!

Είχαμε τον Δουβή ,άρχοντα του χάους και της διαφθοράς, που πήγε σ όλη την θητεία του παρέα χέρι-χερι με τον Ζαννιά.
Όσοι είναι στο τένις χρόνια θυμούνται τι έλεγε στην Γενική Συνέλευση του Ομίλου Αθηνών για τον Ζαννιά......
Πως από εκείνο τον πύρηνο λόγο έφθασε να είναι τακίμια στην ίδια αγορά, αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

ΚΑΙ ήρθε ο Μπιτσαξής ......
Τι έγινε από την ώρα που ΗΡΘΕ ως ..... την ώρα που του έμεινε(ήρθαν οι εκλογές) ....δεν θα τα πούμε εμείς.
Απλώς να του θυμίσουμε ότι ακόμα να ενεργοποίηση την επιτροπή

Ελεγκτικού Συμβουλίου .... η οποία λέει!

Με Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονομίας και Οικονομικών και Πολιτισμού συγκροτείται και λειτουργεί στη Γ.Γ.Α. είκοσι δυο (22) μελές Ελεγκτικό Συμβούλιο με διετή θητεία. Στη σύνθεση του οργάνου μετέχουν δεκαέξι (16) μόνιμοι υπάλληλοι της Γ.Γ.Α. συμπληρουμένης της συνθέσεως από μονίμους υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.

Ο εσωτερικός κανονισμός λειτουργείας και ο τρόπος διενέργειας των ελέγχων του Ελεγκτικού Συμβουλίου του άρθρου 52 Ν.2725/99, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 2Ν.2858/00 και το άρθρο 77 του Ν.3057/2002, καθορίζεται με την αριθμ. πρωτ.10942/11-4-2003 (ΦΕΚ437/11-4-2003) απόφαση του Υφυπουργού Πολιτισμού.
Έργο του Ελεγκτικού Συμβουλίου είναι κυρίως:
α)η διενέργεια λογιστικού και διαχειριστικού ελέγχου, καθώς και ελέγχου κάθε άλλου στοιχείου που αποτελεί αντικείμενο του νόμου ή των καταστατικών των αθλητικών σωματείων ,των ενώσεων και των ομοσπονδιών, καθώς και των άλλων επιχορηγούμενων φορέων.
β)η διαπίστωση της τήρησης από τα σωματεία , τις ενώσεις και τις ομοσπονδίες των διατάξεων των νόμων ,των διαταγμάτων,των υπουργικών αποφάσεων, των κανονισμών που αφορούν,διαχειριστικούς και λογιστικούς κανόνες,οι οποίοι επιβάλλονται από το νόμο και από άλλες διατάξεις,
γ)η γνωμοδότηση για περικοπή της επιχορήγησης , εφόσον διαπιστώνονται σοβαρές παραβάσεις.
Ο έλεγχος διενεργείται τακτικά, μια φορά το χρόνο και έκτακτα,οποτεδήποτε , με εντολή του Υπουργού Πολιτισμού

Γιατί δεν το έκανε?

Ρωτήστε το σύστημα Ζαννιά και Σία..........

τ.τ.τ


Sunday, April 1, 2012

Για να μην δώσει 2000 ευρώ..........

Απέδειξε περίτρανα το τουρνουά του Intersport Tennis Open, ότι υπάρχει κόσμος που αγαπά το τένις και τρέχει να δει τους Ελληνες αθλητές!!

ΠΟΙΟΣ ΕΛΥΠΕ ?

Αυτός που διέλυσε βήμα -βήμα συνειδητά ότι ωραίο έχει δημιουργήσει η οικογένεια του τένις!
Μόλις κάποιος έβγαζε έξω από την μικρή του κοινωνία το άθλημα ,αθλητές,παράγοντες,ΝΑΣΟΥ η χατζάρα...

Με τρικλοποδιές και ρουφιανές κυνηγούσε ότι έπρεπε να υποστηρίξει για να πάει το άθλημα μπροστά.

Ταλέντα ,βραβευμένα από την Ολυμπιακή επιτροπή τα διέλυσε ύπουλα και σταθερά.

Συλλόγους κατασκεύασε για να διαλύσει ότι υπήρχε στις μικρές κοινωνίες.

Έφερε το άθλημα κάτω από την γη.

Στους υπονόμους της Τρούμπας ποιό καθαρά είναι από αυτό το σπίτι της Υμηττού!

Η μεγαλύτερη χαρά ΟΜΩΣ του αθλήματος ΕΙΝΑΙ να βλέπεις τελικό τον Θόδωρο Αγγελίνο και τον Κωνσταντίνο Οικονομίδη.

....... και να χαμογελάς για τον βραβευμένο υπόνομο !
τ.τ.τ.


Ζαννιά τ ....ακούς?

Τα καλά κρασιά γίνονται καλύτερα όσο μεγαλώνουν!

E-mail Εκτύπωση
Ίσως το καλύτερο θέαμα όλων των ημερών είχε φυλάξει σήμερα το Intersport Tennis Open με τους τελικούς όλων των κατηγοριών της διοργάνωσης. Ο καλός καιρός και τα δυνατά παιχνίδια γέμισαν τον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών και οι παίκτες αποζημίωσαν το κοινό με πολύ δυνατά παιχνίδια σε όλους τους τελικούς. Τελικοί που έδειξαν πως η εμπειρία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.
Με αφετηρία τον τελικό του του Open των ανδρών, όπου Θόδωρος Αγγελίνος και Κωνσταντίνος Οικονομίδης μάλλον έκαναν επίδειξη τένις με τον Κωνσταντίνο να παίρνει τον τελικό με 62 46 76(2). Ο αγώνας είχε απίστευτες φάσεις με τους δύο φίλους να διασκεδάζουν το παιχνίδι αλλά και να παθιάζονται σε κάθε πόντο.
Στο τουρνουά Men1, όπου αγωνίζονται αθλητές από 14 μέχρι 29 ετών, οι Γιώργος Χιριστανίδης και Ελευθέριος Θεοδώρου έδωσαν ακόμη μια υπέροχη μάχη με την "αλεπού" Χιριστανίδη να χάνει τελικά το τρόπαιο από τον ταλαντούχο Λευτέρη με 76(5) 62, ενώ στους Men2 (30-39 ετών) ο Γιώργος Φασούλας επικράτησε του Σέργιου Παπαδόπουλο σε έναν ακόμη αμφίρροπο αγώνα με 62 26 75.

Τέλος στον τελικό των Women2, η "Gabbi" έδειξε τη συσσωρευμένη εμπειρία της απέναντι στην Μαρία Αδαμοπούλου. Η Gabriella Precupπήρε άνετα τον τελικό με 60 62.
Με μεγάλη οργανωτική επιτυχία και με πολύ καλά παιχνίδια το Intersport Tennis Open έριξε την αυλαία του και έδωσε την υπόσχεση για ακόμη μεγαλύτερο σε συναντήσεις και συγκινήσεις τουρνουά στο μέλλον.