Sunday, February 12, 2012

ΠΑΝΩ ΑΠ’ΟΛΑ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΜΠΑΛΛΑ

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αντισφαίρισης (I.T.F.) απαγόρευσε λέει την κίτρινη μπάλα στα 10αρια. Την επόμενη ημέρα πρώτοι αυτοί που ενημερώνουν αυτό το πανάθλιο πλέον site της ΕΦΟΑ, έσπευσαν να δημοσιοποιήσουν την είδηση λες και το πρόβλημα του ελληνικού τένις είναι οι κόκκινες, πορτοκαλί, πράσινες, κίτρινες μπάλες (άσπρα κόκκινα κίτρινα μπλε καραβάκια στην ΕΦΟΑ αρμενίζουνε καλέ). Εσείς της Ομοσπονδίας εφ’ όσον είστε παλιοί στο τένις εάν είστε (το κόβω να μην είστε) σας παροτρύνω να θυμηθείτε: πριν 10-15 χρόνια ο Κατσιγιαννάκης, ο Καραμπέτσος, ο Αγγελίνος, ο Κόρακας, ο Μουράτογλου, ο Τριάντης και άλλοι πολλοί με τι μπάλες έπαιζαν; Για να μην πάω και πιο παλιά Δανιηλίδου, Παπαδάκη, Καπλάνη, Ρούσση, Ζαχαριάδου, Μιχαλόπουλος Σ. Μιχαλόπουλος Φ, Καμπάκογλου, Μπαβέλας , Καμπαδέλης, Ρήγας, κλπ. Μήπως κάποιος από εσάς (και ομιλώ πάντα για την τεχνική διεύθυνση της ομοσπονδίας) γνωρίζει την ιστορία αυτών των παικτών; Να μην μιλήσω για την Λένα. Ο Κατσιγιαννάκης τερμάτισε Νο 2 στην Ευρώπη, ο Φοίβος Μιχαλόπουλος συμμετείχε στο Australian Open. Όλοι αυτοί δεν μάθανε τένις !!! Όλοι αυτοί δεν παίζανε στα 128αρια ταμπλό σε πανελλαδικά κάτω των 10 με σύστημα knock out; Μήπως γνωρίζετε κ.κ. της ΕΦΟΑ πόσοι παίκτες κάτω των 10 ετών είναι έτοιμοι αθλητές και εσείς τους στερείτε την ευκαιρία καταστρέφοντάς τους, να αγωνισθούν στα 12αρια; (επειδή λέει δεν έχουν κλείσει τα 10). Δηλαδή ο γεννηθείς τον Φεβρουάριο 2003 έχει τεράστια διαφορά από αυτόν που γεννήθηκε τον Ιούνιο του 2003. Θυμηθείτε τον Σακελλαρίδη πέρυσι (10αρι) που κέρδισε το Πανελλήνιο κάτω των 12. Αφήστε τα παιδιά να αγωνισθούν ελεύθερα. Στο κάτω κάτω είναι επιλογή τους. Εάν δεν νοιώθουν έτοιμα δεν θα αγωνισθούν. Όλα αυτά τα λέω απλά και λαϊκά για να καταλάβουμε ότι το κάθε τι ναι μεν υπόκειται σε κανονισμούς και περιορισμούς αλλά καμιά φορά οι κανονισμοί είναι αυτοί που καταστρέφουν.
ΥΓ. Με αυτό το site της ΕΦΟΑ τελικά τι θα γίνει; Θα το αναλάβει κάποιος με γνώση ή θα ακολουθήσει την ίδια γελοία πληροφόρησή του. ΖΑΝΝΙΑ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΝΑ ΤΟ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΌΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ ΕΡΙΞΕΣ ΠΑΛΙ. ΟΜΟΡΦΑΑΑΑΑΑΑΝΤΡΑ ΜΟΥ .

ΟΣΙΟΣ ΠΑΤΑΠΙΟΣ

Wednesday, February 8, 2012

Που είσαι Σερκεδάκη?

Βλέπω όλοι επαναλαμβάνουν τις προτάσεις σου που παρουσίασες στην Καβάλα.
Αλλά βρε παιδί μου αυτή η ΕΦΟΑ πόσες χρονιές μένει στην ίδια τάξη.
Πόσο χρόνο θέλει για να μάθει τους κανονισμούς του αθλήματος που όλες οι πολιτισμένες χώρες εφαρμόζουν.
Θα μου πεις γιατί γκρινιάζω.
Μα γιατί ο χρόνος είναι πρόοδος.
Και αυτοί ξύπνησαν σήμερα.
Δεν είναι τυχαίο που η Τρόικα μας έχει πάρει με τα φτυάρια.
Όταν έχεις ένα (γ)κοντό και την παρέα που ξύπνησε τώρα που να δεις άσπρη μέρα και πρόοδο
Σ.Οικ

Χ ά ο ς !!! 3 διαφορετικές επιφάνειες!

1ο Πανελλαδικό πρωτάθλημα Junior PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 08 Φεβρουάριος 2012 12:18
1ο Πανελλαδικό πρωτάθλημα Junior 23 - 29 Φεβρουαρίου 2012.

ΕΔΡΕΣ:
Α/Κ 12 Α.Ο.Α.Παπάγου
Α/Κ14-18 Α.Ο.Α.Ηλιούπολης
Α/Κ 16 Ο.Α.Γουδιού

Τι θα πει η ITF με τα κίτρινα και πράσινα μπαλάκια ΟΤΑΝ το πρώτο πρωτάθλημα γίνετε σε 3 διαφορετικές επιφάνειες.Το πρωί είσαι στα σκληρά και το απόγευμα στο χώμα!
Βόλτες με το ταξί μια και η επαρχία έρχεται να παίξει .
Κάνει αναθέσεις, εις βάρος του παιδιού που παίζει στου κουτρούλη το πανηγύρι.
Ε, αυτός ο άνθρωπος διοικεί στον ύπνο του.
Πρέπει κάποιος να φέρει ένα επαγγελματία της ΙΤF και να του τρίψει στην μούρη αυτή την προκήρυξη που έβγαλε μήνα Φεβρουάριο..
ΧΠ

Eναρμόνιση 10ριων με κανόνες ΕΤΑ

Τρίτη, 07 Φεβρουαρίου 2012 17:38 Tennisnews Team

E-mail Εκτύπωση

tennis europe- tennisnews.gr
Η ανακοίνωση του Αγωνιστικού Προγράμματος του 2012 από την ΕΦΟΑ περιείχε και μία ακόμη σημαντική είδηση, την ομόφωνη απόφαση της Εθνική Επιτροπή Διοίκησης για τη συμμετοχή των παιδιών που έχουν συμπληρώσει το 10ο έτος της ηλικίας τους στην μεγαλύτερη κατηγορία U14, κάτι το οποίο γίνεται σε όλες τις χώρες και είναι και κανονισμός της Tennis Europe. Μέχρι σήμερα στην Ελλάδα ίσχυε και αρχικά είχε προβλεφθεί και για το 2012 η ελληνική πατέντα και εκτός των κανονισμών της υπερκείμενης αρχής (Tennis Europe), ότι στα 14άρια παίζουν μόνο τα "δεύτερης χρονιάς 12άρια"! Το θέμα είχε πολύ εύστοχα ανακινήσει προ πολλού ο πρόεδρος του ΑΣ Ακρόπολις, κ. Κώστας Κουτσάφτης, ο οποίος τελικά δικαιώθηκε για την προσπάθειά του να επιτευχθεί το αυτονόητο…

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή που έστειλε πριν από λίγες μέρες ο κ. Κουτσάφτης για το θέμα αυτό.

ΠΡΟΣ: ΔΣ ΕΦΟΑ, Έφορο Αγωνιστικού, Τεχνική Επιτροπή
ΘΕΜΑ: ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ U14 και ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΔΩΔΕΚΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αξιότιμοι κύριοι,

Επανειλημμένα με επιστολές μου, αλλά και προφορικά, ως Έφορος της Η’ Ένωσης, ως πρόεδρος του ΑΣ Ακρόπολις και ως γονέας αθλητή, σας έχω θέσει το θέμα της συμμετοχής των αθλητών, που είναι πρώτη χρονιά 12άρια στην κατηγορία «Κάτω των 14». Δυστυχώς δεν έχω λάβει την παραμικρή απάντηση, ούτε εγγράφως ούτε προφορικά. Έτσι επανέρχομαι.

Στην Tennis Europe, αλλά και όσα κράτη μπόρεσα να ψάξω, ισχύει ο παρακάτω κανόνας, σχετικά με το «ποιες ηλικίες αθλητών παίζουν σε ποιες κατηγορίες».

12&Under: Players are allowed to play in a U12 event from the year they turn 10 years of age, and have reached their 10th birthday on or before the start of the Singles Main Draw, until the year the players turn 12 years of age.
14&Under: Players are allowed to play in a U14 event from the year they turn 10 years of age, and have reached their 10th birthday on or before the start of the Singles Main Draw until the year the players turn 14 years of age.
16&Under: Players are allowed to play in a U16 event from the year they turn 13 years of age until the year the players turn 16 years of age. Players who are allowed to compete in U12 events are not allowed to play in an U16 events

Μια συνοπτική μετάφραση λέει:
- Παίζουν στα «κάτω των 12» τα παιδιά με συμπληρωμένα τα 10 χρόνια, ως και την χρονιά που γίνονται 12.
- Παίζουν στα «κάτω των 14» τα παιδιά με συμπληρωμένα τα 10 χρόνια, ως και την χρονιά που γίνονται 14.
- Παίζουν στα «κάτω των 16» τα παιδιά από την χρονιά που γίνονται 13, ως και την χρονιά που γίνονται 16.

Τα παιδιά που έχουν δικαίωμα να παίξουν στα U12 επιτρέπεται να παίξουν στα U14 και απαγορεύεται να παίξουν στα U16.

Στην Ελλάδα, εννοείται χωρίς καμία μελέτη και τεκμηρίωση (γιατί αν υπήρχε θα μου είχε κοινοποιηθεί), έχει ορισθεί ότι στα 14άρια παίζουν μόνο τα «δεύτερη χρονιά 12άρια». Αυτό προβλέπεται και για το 2012.
Είναι ένας κανονισμός αυθαίρετος και εκτός των κανονισμών της υπερκείμενης αρχής (Tennis Europe). Από τους πολλούς που πρέπει να αλλάξουν. Ο γενικότερος συγχρονισμός μας με τα διεθνή δεδομένα, ενώ φαίνεται αυτονόητος, δεν φαίνεται να επιδιώκεται.

Σας παραθέτω 2 παραδείγματα για να καταλάβετε τον παραλογισμό.
1) Τον Απρίλιο διοργανώνονται στην Αθήνα δύο τουρνουά Tennis Europe U14, όπου οι αθλητές που είναι πρώτη χρονιά 12άρια, θα έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος. Την προηγούμενη ή την επόμενη βδομάδα οι ίδιοι αθλητές μας δεν θα έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος στο αντίστοιχο Ενωσιακό ή Πανελλαδικό τους.

2) Ο Μιχάλης Σακελλαρίδης (1η χρονιά 12άρι) κέρδισε πέρσι το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, κέρδισε τα Εθνικά και Ενωσιακά (Η’) Masters και κατέληξε πρώτος στην Εθνική και Ενωσιακή του Βαθμολογία Πολλοί από αυτούς που πέρσι το παιδί κέρδιζε στην πορεία του, φέτος παίζουν στα 14άρια, όχι όμως ο Μ. Σακελλαρίδης.

Προφανώς το θέμα δεν είναι ατομικό-προσωπικό. Κάθε χρονιά, ειδικά στις μικρότερες Ενώσεις από αυτή που ανήκει ο Μιχάλης, πολλά παιδιά χάνουν τις ευκαιρίες τους για εξέλιξη λόγω της αδράνειας του συστήματος.
Η επιστολή αυτή θα κοινοποιηθεί σε συλλόγους και σε 80 περίπου προπονητές, των οποίων την άποψη, θα έπρεπε να έχετε προ πολλού ζητήσει. Οφείλετε άμεσα και πριν την προκήρυξη των Πανελλαδικών, να αποφασίσετε «ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΕΤΕ».

Με τιμή,

Κώστας Κουτσάφτης

Πρόεδρος ΑΣ Ακρόπολις

Αντιδράσεις για το Αγωνιστικό Πρόγραμμα της ΕΦΟΑ

tennisnews.gr - broken racket

Ο κ. Νίκος Γρίβας, προπονητής τένις και Λέκτορας Αντισφαίρισης ΤΕΦΑΑ Αθηνών με αφορμή την ανακοίνωση του Αγωνιστικού Προγράμματος από την ΕΦΟΑ κοινοποίησε με την οποία εκφράζει τις έντονες αντιδράσεις του για την μεταφορά του Πανελληνίου Πρωταθλήματος από 5ο σε 7ο κατά σειρά πρωτάθλημα που έχει προγραμματιστεί να γίνει από 1-11 Αυγούστου, χαρακτηρίζοντας αυτή την απόφαση ως αντιπαιδαγωγική και αντικοινωνική εξηγώντας αναλυτικά το σκεπτικό του. Διαβάστε την επιστολή του παρακάτω, ενώ μπορείτε να πείτε και τη δική σας άποψη στο σχετικό θέμα στο forum….

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ JUNIORS 2012

Την Τετάρτη 1/2/2012 παρουσιάστηκε προς έγκριση στην Εθνική Επιτροπή Διοίκησης της ΕΦΟΑ σχέδιο Αγωνιστικού Προγράμματος 2012. Το συγκεκριμένο ήταν σχεδόν το ίδιο όπως τα περασμένα χρόνια, παρά την γενική διάθεση για κατηγοριοποίηση, μικρότερα ταμπλό, βαθμολογία 52 εβδομάδων, λιγότερα έξοδα και απουσίες. Όπως διευκρινίστηκε από τις τοποθετήσεις το συγκεκριμένο σχέδιο δεν είχε προταθεί από κανένα από τους παρευρισκόμενους, συμπεριλαμβανόντων της Τεχνικής Διεύθυνσης, του Εφόρου Αγωνιστικού αλλά και του Διοικητικού Συμβουλίου.

Η μόνη σημαντική διαφορά ήταν η μετατόπιση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Juniors, από 5ο σε 7ο στη σειρά των δέκα Πρωταθλημάτων και μάλιστα στην ημερομηνία 1-11 Αυγούστου. Η πρόταση αυτή συνάντησε την έκπληξη και την αντίθεση των περισσοτέρων. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέλος του Προεδρείου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΦΟΑ χαρακτήρισε τους αγώνες τον Αύγουστο ως «κωμικό γεγονός» και πρόσθεσε «για το Πανελλήνιο Ανδρών/ Γυναικών που κάνουμε τον Αύγουστο (τελευταία βδομάδα) μας βρίζουν όλοι».

Στη συζήτηση που ακολούθησε πλειοψήφησε με 5-3 η πρόταση για παραμονή του Πανελληνίου Juniorστην ίδια σειρά και στις ίδιες ημερομηνίες με τα τελευταία χρόνια (τέλος Ιουνίου- αρχές Ιουλίου). Ίδιο ακριβώς ήταν και το αποτέλεσμα για διοργάνωση του Πανελληνίου στην Αθήνα έναντι της Θεσσαλονίκης. Μετά από νέο γύρο συζητήσεων τα αποτελέσματα των ψηφοφοριών ήταν πάλι τα ίδια, αλλά με 7-1 αυτή την φορά και στα δύο ζητήματα. Παρόλα αυτά το θέμα αναβλήθηκε.

Θεωρώ ότι η πρόταση για Πανελλήνιο αρχές Αυγούστου είναι βαθειά αντιπαιδαγωγική και αντικοινωνική γιατί:

1. Ζητά από παιδιά 10-18 ετών να αγωνιστούν στο σημαντικότερο Πρωτάθλημα στις χειρότερες θερμοκρασίες.
2. Βάζει σε κίνδυνο την υγεία των αθλητών, αλλά και των προπονητών και συνοδών
3. Πλήττει τα οικονομικά των οικογενειών, προσθέτοντας επιπλέον έξοδα 1000-1500 Ευρώ ανά παιδί, στην προσπάθεια για καλύτερη κατάταξη/βαθμολογία, σε ιδιαίτερα δύσκολες οικονομικές συνθήκες.
4. Υποχρεώνει όλους τους αθλητές, γονείς και προπονητές να αγωνίζονται/ προπονούνται το διάστημα 23 Ιουνίου -13 Αυγούστου στερώντας τους τις αναγκαίες διακοπές.
5. Ο πρωταθλητής κάθε κατηγορίας δεν συμμετέχει πια αυτόματα στο αντίστοιχο Ευρωπαϊκό, διότι αυτό διεξάγεται 23-29 Ιουλίου, δηλαδή πριν το Πανελλήνιο.
6. Τέτοιες σοβαρές αλλαγές πρέπει να συζητούνται, να αποφασίζονται και να ανακοινώνονται τουλάχιστον 1 χρόνο ενωρίτερα – και όχι «στο και δέκα».

Τα ίδια χαρακτηριστικά συγκεντρώνει και η πρόταση για διοργάνωση του Πανελληνίου (2 εβδομάδες) στα μέσα Ιουλίου, καθότι εκτός των παραπάνω το ίδιο διάστημα υπάρχουν Ομαδικά Ευρωπαϊκά αλλά και ITF Juniors στην Ελλάδα. Επίσης δεν υπάρχει περιθώριο ημερομηνιών για δήλωση των Πανελληνιονικών στα Ευρωπαϊκά. Τέλος θέλω να πιστεύω ότι η συγκεκριμένη πρόταση για 1-11 Αυγούστου δεν κρύβει από πίσω της σχέδια για κατάκτηση των πριμ/μπονους για τα ΑΕΙ και στελέχωση των Εθνικών για τα Ευρωπαϊκά από «δικά μας παιδιά».

Περιμένω από τις Ενώσεις και τους συναδέλφους στα αρμόδια όργανα της ΕΦΟΑ να υπερασπίσουν και αυτή την φορά την παραμονή του Πανελληνίου Juniors στα τέλη Ιουνίου- αρχές Ιουλίου, βάζοντας πάνω από όλα την ασφάλεια και την ψυχική υγεία των αθλητών μας.

Νίκος Γρίβας
Λέκτορας Αντισφαίρισης ΤΕΦΑΑ Αθηνών

Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας η εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης γυναικών Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κ. Παπούλιας υποδέχθηκε και συνεχάρη την εθνική ομάδα

Την εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης γυναικών υποδέχθηκε σήμερα το μεσημέρι στο Προεδρικό Μέγαρο ο Κάρολος Παπούλιας, προκειμένου να συγχαρεί τις πολίστριες και το τεχνικό επιτελείο για το ασημένιο μετάλλιο που κατέκτησαν στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Αϊντχόφεν. Παρούσες ήταν οι 13 παίκτριες που αποτελούσαν την αποστολή στη διοργάνωση (Ελενα Κούβδου, Χριστίνα Τσουκαλά, Αντι Μελιδόνη, Ηλέκτρα Ψούνη, Κική Λιόση, Αλκηστη Αβραμίδου, Αλεξάνδρα Ασημάκη, Αντιγόνη Ρουμπέση, Αγγελική Γερόλυμου, Φιλιώ Μανωλιουδάκη, Σταυρούλα Αντωνάκου, Γιούλη Λαρά, Χρυσούλα Διαμαντοπούλου), καθώς επίσης ο ομοσπονδιακός προπονητής, Γιώργος Μορφέσης, ο συνεργάτης του, Σάκης Κεχαγιάς, ο γιατρός της ΚΟΕ, Κυριάκος Νανούσης, ο διευθυντής της ομοσπονδίας και υπεύθυνος στατιστικής ανάλυσης της εθνικής γυναικών, Γιώργος Χριστοφοράτος, και ο πρόεδρος της ΚΟΕ, Δημήτρης Διαθεσόπουλος. Παρών στην εκδήλωση ήταν και ο γενικός γραμματέας Αθλητισμού, Πάνος Μπιτσαξής.

Οι διεθνείς πολίστριες πρόσφεραν στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μία μπλούζα με όλες τους τις υπογραφές και μία ελληνική σημαία, αλλά δεν έχασαν την ευκαιρία να εκφράσουν για ακόμη μία φορά τα παράπονά τους για την παντελή έλλειψη υποστήριξης από την Πολιτεία. «Τα παράπονά σας είναι δίκαια. Μακάρι να ήμουν εγώ στην Κυβέρνηση και να έδινα λύσεις σε κάποια θέματα. Έχετε πέσει θύματα μιας δύσκολης περιόδου για την ελληνική κοινωνία», αναγνώρισε ο κ. Παπούλιας, ο οποίος τόνισε ακόμη: «Προσφέρετε μία δροσερή αύρα, τη διακεκαυμένη περίοδο που περνάμε. Είναι σημαντικό πως προβάλλετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το όνομα της Ελλάδας στο εξωτερικό. Έχουμε χάσει τη δύναμή μας, αλλά εσείς με τις επιτυχίες σας, μας κάνετε εθνικά υπερήφανους. Αποτελείτε την χρυσή εξαίρεση, αφού δίνοντας το 100% της ψυχής σας και με πενιχρά μέσα, καταφέρνετε να παραμένετε στην κορυφή του κόσμου».

Ο κ. Παπούλιας ανέφερε επίσης ότι παρακολούθησε όλα τα παιχνίδια της εθνικής στο Αϊντχόφεν εκτός από τον τελικό, δίνοντας τη δυνατότητα στη Γιούλη Λαρά να... ανακαλύψει την αιτία της ήττας από την Ιταλία: «Κύριε Πρόεδρε ήσασταν το γούρι μας. Κρίμα που δεν είδατε τον τελικό, γι΄αυτό χάσαμε!».

«Ερχόμαστε για τρίτη φορά σε λίγους μήνες στο Προεδρικό Μέγαρο. Κι αυτό γιατί είμαστε αυτοί που φέρνουμε τις μεγάλες επιτυχίες στον ελληνικό αθλητισμό και στην ελληνική κοινωνία. Πρόεδρε, έχετε δείξει ότι είστε κοντά στα αθλήματά μας και στον αθλητισμό γενικότερα. Θέλουμε λύσεις, χρειαζόμαστε λύσεις, ειδάλλως δεν μπορούμε να προχωρήσουμε», δήλωσε ο πρόεδρος της ΚΟΕ, Δημήτρης Διαθεσόπουλος.

«Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμάς η επίσκεψή μας στο Προεδρικό Μέγαρο για ακόμη μία χρονιά. Προβλήματα υπήρχαν και υπάρχουν. Χρειαζόμαστε τις λύσεις, γιατί αλλιώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Επειδή ακούστηκαν πολλά για τη δυσαρέσκεια των κοριτσιών τις τελευταίες ημέρες σχετικά με όσα διαδραματίζονται, υπάρχει πικρία στα κορίτσια, αλλά σεβόμαστε τους θεσμούς, είπε ο ομοσπονδιακός προπονητής, Γιώργος Μορφέσης.

«Ζητάμε λύσεις, δεν έχει δοθεί καμία λύση στα προβλήματά μας. Αποτελεί μεν τιμή η επίσκεψή μας στον Πρόεδρο, αλλά θα πρέπει να δοθούν λύσεις. Τα μηνύματα του Προέδρου ήταν ευδιάκριτα», είπε από την πλευρά της η Αλεξάνδρα Ασημάκη.

Μαζί με την εθνική ομάδα γυναικών, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δέχθηκε και την εθνική ομάδα κωπηλασίας, την οποία συνεχάρη για τις επιτυχίες της στο Ευρωπαϊκό και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Tuesday, February 7, 2012

Η *Αθήνα 2004* και η συνέχεια των ικανών προέδρων....

Επέστρεψαν οι Κινέζοι στο Σχοινιά

Ομάδα επίλεκτων Κινέζων κωπηλατών αποτελούμενη απο τρεις αθλήτριες κι ένα αθλητή ξεκίνησαν την προετοιμασία τους στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο του Μαραθώνα όπου προετοιμάζεται ήδη η Ελληνική Εθνική ομάδα.

Οι Κινέζοι κωπηλάτες ορισμένοι εκ των οποίων είχαν και πέρυσι πραγματοποιήσει μέρος της προετοιμασίας τους στο Μαραθώνα θα παραμείνουν ως τις 27 Φεβρουαρίου.

Πρόκειται για την δεύτερη ομάδα ξένων κωπηλατών που επιλέγει μέσα στο 2012 το Ολυμπιακό κωπηλατοδρόμιο της Αθήνας για προετοιμασία μετά την Εθνική ομάδα της Ιρλανδίας που παρέμεινε απο τις 23 Ιανουαρίου ως τις 3 Φεβρουαρίου στο Μαραθώνα.

Την Ιρλανδική ομάδα αποτελούσαν οκτώ άτομα που στελέχωναν τέσσερα πληρώματα.

περισσότερα...

Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας τα "Χρυσά κουπιά"

Το πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια θα επισκεφτούν το μεσημέρι (14:00) της Τρίτης (7/2) οι Παγκόσμιοι πρωταθλητές και πρωταθλητές Ευρώπης Έλληνες κωπηλάτες και κωπηλάτριες προκειμένου να τους συγχαρεί για τις πρόσφατες επιτυχίες τους.

Την πόρτα του προεδρικού Μεγάρου θα περάσει σύσσωμη η Εθνική ομάδα κωπηλασίας που κατέκτησε μετάλλια στα πρόσφατα παγκόσμια και ευρωπαικά πρωταθλήματα και κέρδισε προκρίσεις για τους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου. Μαζί τους όλοι οι ομοσπονδιακοί προπονητές καθώς και ο πρόεδρος της ΕΚΟΦΝΣ Γιάννης Καρράς μαζί με τον αντιπρόεδρο Γιάννη Μωυσίδη

Τι έκανε ο δικός μας κατά την περίοδο των Ολυμπιακών αγώνων της Αθήνας?

"έβαζε τρικλοποδιά στον Κελαιδή όλα τα χρόνια που τον έφερε το Διοικητικό Συμβούλιο(ο ίδιος κλοτσούσε σαν το διάβολο από την αρχή)

Μιλούσαν όλοι οι σύλλογοι για την ικανότητα του και αυτός τον άφηνε χωρίς γραμματέα και τηλέφωνο στην πάλαι ποτέ Καλογρέζα.

Και να είχε άλλη ικανότερη πρόταση να συμφωνήσουμε.

Αυτός το ΜΟΝΟ που έκανε ως Αντιπρόεδρος στην Εκτελεστική του 2004 ΗΤΑΝ τα έργα.

Έλα όμως που ο χρόνος δεν ξέρει τι φέρνει.

Και η χαμένη ευκαιρία του 2004 πέρασε.

Ούτε μια ομάδα δεν πέρασε από το καινούργιο Ολυμπιακό Κέντρο.

Ούτε ένα ευρωπαϊκό δεν ήρθε .

Ούτε ένα νέο ταλέντο δεν αξιώθηκε να ακολουθήσει την ιστορία της Λένας και του Οικονομίδη.

Δυο αθλητές που έβγαλε και στήριξε ο Στεφανίδης.

Όλα τα ταλαντούχα παιδιά κυνηγήθηκαν για τον άλφα η βήτα προσωπικό του λόγο.

Ο αθλητής δεν γίνετε από την μια μέρα στην άλλη.Θέλει αγώνα και στήριξη από την ομοσπονδία του.

Και η ΕΦΟΑ κατέστρεψε ότι προσπάθησε να πετάξει στο όνειρο.....

ΜΠΡΑΒΟ προεδρίσκε...

Κάτσε τώρα πίσω από τα νεκροταφεία και παρακολούθησε τους ΙΚΑΝΟΥΣ προέδρους..........