Εάν θέλετε να παρουσιάσετε θέματα που θα βοηθήσουν το Ελληνικό τένις στείλτε στο taneatoutennis@gmail.com τις θέσεις σας
Wednesday, June 8, 2011
Tuesday, June 7, 2011
MONO ΤΣΟΠΑΝΟΣ ,να μαζεύεις τα Οικογενειακά πρόβατα των οικονομικών Γενικών Συνελεύσεων…….
Στο σίριαλ των δύο Αθλητικών Κέντρων της Αθήνας, το Ολυμπιακό στάδιο και του Αγίου Κοσμά συνεχίζονται τα φοβερά οικονομικά και διοικητικά προβλήματα.
Κατά διαβολική σύμπτωση –όπως λέει και η παροιμία- μέσα ήταν- ΚΑΙ ο Ζαννιάς.
Στο διοικητικό συμβούλιο ήταν όταν νοικιάστηκε ο χώρος στον Κουρή αντί στην Ομοσπονδία.
Τυχαίο ? Δεν νομίζω!
Ανεξέλικτα-ελεγχόμενα για μας- η πορεία των δωματίων στον Άγιο Κοσμά………
Τυχαίο ?Δεν νομίζω!
2 τραγικές ιστορίες που ένας μεγάλος παράγοντας όπως θέλει να λέγετε o Ζαννιάς ,ήταν μέσα ΚΑΙ αυτός.
Δεν επανερχόμαστε τυχαία στο θέμα.
Ξέρει καλά ΟΤΙ ξέρουμε.
Του το θυμίζουμε για να μην πιστεύει ότι είμαστε από άλλο πλανήτη.
Βλέπετε η ΕΦΟΑ είναι ΑΚΟΜΑ χωρίς Ομοσπονδιακό κέντρο.
Βλέπετε τα ταλαντούχα μικρά παιδιά ,ΤΩΡΑ τα καλεί για μια ιστορία εντυπωσιασμού..
Κάτι που δείχνει ότι τον επηρεάζουμε .
Μόνο που αυτό που πρέπει να κάνει, είναι Οργάνωση και όχι τυχάρπαστη κίνηση εντυπωσιασμού.
Πέρασαν 3 χρόνια
Του χρόνου εκλογές
Το *οικογενειακό οικονομικό σώμα*των Γενικών Συνελεύσεων θα καταλάβει ότι τα χρόνια φεύγουν ,και το Ολυμπιακό όνειρο που θ άλλαζε την πορεία του Ελληνικού τένις χάθηκε στην *οικογενειακή οικονομική ψήφο* ?
Η ανεξέλικτη δημιουργία ομίλων προπονητών το μόνο που κατάφερε ήταν ο καθ ένας για την τσέπη του, και την κοροϊδία των γονέων.
Πληρώστε για να σας κάνω πρωταθλητή!
Και εάν πετύχενε θα λέγαμε χαλάλι.
Δυστυχώς. Όλοι ήταν για την πάρτι τους ΟΧΙ για τους αθλητές τους
ΚΑΙ σήμερα τι έχουμε?
Όλα τα κορίτσια μας που προσπαθούν, είναι σε club της Ευρώπης και έρχονται στα 10.000 τα δικά μας για επιβίωση.
Τα αγόρια μας τα χάσαμε σε πολιτικές του προέδρου ,προσκυνήστε αλλιώς παθαίνετε.
Που είναι η σχολή η δική μας?
Που είναι το Ελληνικό τένις?
Που είναι οι έλληνες προπονητές?
Που είναι οι αθλητές μας?
Που είναι οι παράγοντες που μπορούν να σταθούν στον τελικό του Roland Garros και να σφίξουν το χέρι αυτών των μεγάλων αθλητών χωρίς να ντρεπόμαστε για το ύψος τους και το μπλου τζίν παντελόνι
Βλέπετε ο πρόεδρος της Γαλλικής Ομοσπονδίας είναι πιο κοντός και χοντρός από τον δικό μας *κοντό με την γραβάτα*.
Μόνο που αυτός είναι ΙΚΑΝΟΣ να διατηρεί ένα Roland Garros
Εμείς τι έχουμε?
Ζαννιά ξύπνα…..Έχεις χρόνο να δείξεις ΕΑΝ θέλεις, ότι δεν είσαι MONO ΤΣΟΠΑΝΟΣ ,να μαζεύεις τα Οικογενειακά πρόβατα των οικονομικών Γενικών Συνελεύσεων…….
t.P
Επιτέλους να δούμε και τους δικούς μας αθλητές
Super ταμπλό στο Shark Tennis Open!
Οι αγώνες θα ξεκινήσουν την Τετάρτη 15 Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν την Κυριακή με τον μεγάλο τελικό, ο οποίος θα είναι και ο τελευταίος αγώνας του Shark Tennis Open 2011, ένα από τα μεγαλύτερα τουρνουά Open της Ελλάδος με χρηματικά έπαθλα μεγαλύτερα των €20.000. Το ταμπλό των Masters, όπως και τα αποτελέσματα όλων των κατηγοριών είναι διαθέσιμα στη σελίδα του tennisnews.gr για το τουρνουά, που είναι χορηγός επικοινωνίας του Shark Tennis Open 2011.
Ανακοινώθηκε σήμερα το ταμπλό των 'MASTERS ΑΘΛΗΤΩΝ' του SHARK TENNIS OPEN 2011, το οποίο περιλαμβάνει τα σπουδαιότερα ονόματα του ελληνικού τένις. Γιακούποβιτς, Αγγελίνος, Γεμουχίδης, Γλέζος, Καπόγιαννης, αλλά και οι ταλαντούχοι και ανερχόμενοι Θεσσαλονικείς Κεϊσίδης, Γεωργούδας και Παυλής αναμένεται να δώσουν σπουδαίες μάχες ρίχνοντας την αυλαία του μεγαλύτερου τενιστικού γεγονότος του Ιουνίου στην Ελλάδα, που βρίσκεται σε εξέλιξη στον Ο.Α. Θεσσαλονίκης.
Monday, June 6, 2011
Κύπελλο Ελλάδος στο Πόλο και τένις
Ταυτόχρονα με τον τελικό γυναικών στο Roland Garros πραγματοποιόταν ο τελικός Κυπέλου υδατοσφαίρισης
Κοιτώντας τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας της Κολύμβησης κ Διαθεσόπουλο χαμογέλασα θλιβερά με την σύγκριση των δύο προέδρων.
Α-Ο Διαθεσόπουλος δεν κουνήθηκε από την θέση του
Α2- φαντασθείτε τον Ζαννιά πόσες φορές σαν σπαστικό θα έκανε βόλτες γύρω γυρω όλοι στην μέση ο Μανώλης
Β-Ήρεμα χωρίς καμπανταλίστικες κινήσεις έδωσε την θέση του στον δήμαρχο για την απονομή
Β2-ο Ζαννιάς με θεατρικότητα θα έσπρωχνε να δώσει αυτός το κύπελλο ως ηγέτης ενός αθλήματος που είναι στον πάτο
Γ -Φυσικά οι αθλητές θα τον κοιτούσαν ως από άλλο πλανήτη μια και η επαφή με οποιαδήποτε ομάδα είναι στην φαντασία του και μόνο
Γ2- Θα ρωτούσε τον δήμαρχο ποια ομάδα είναι, γιατί ο ίδιος σίγουρα θα είχε εμφανιστεί την τελευταία στιγμή
Και τέλος
Δ-Ο Διαθεσόπουλος κύριος με το κουστούμι και την γραβάτα του τιμά το άθλημα.
Δ2-Ο Ζαννιάς με το μπλου τζίν παριστάνει τον τζόβενο της Βουκουρεστίου.Τόσο πολύ τιμά το άθλημα του.
E-Δεν έχει στο καλεντάρι του Κύπελλο Ελλάδος γιατί πρέπει να το πληρώσει
E2- Έχει το Διασυλλογικό Ανδρών Γυναικών που το έχει φορτώσει ΚΑΙ αυτό στους Συλλόγους
Ε3 -Έχει τα μαγειρέματα των ψήφων και κάνει διασυλλογικό Α κατηγορίας μέσω τηλεφώνου ορίζοντας πως θα παίξουν οι όμιλοι χωρίς αθλητές
Όλα αυτά ΦΥΣΙΚΑ δεν έχουν καμία σχέση με τους προέδρους που αγαπούν, σέβονται ,και τιμούν το άθλημα τους
Δυστυχώς ο δικός μας Ζαννιάς κατακρεούργησε όλα τα μεγάλα πρωταθλήματα
Λοιπόν γονείς….
Κάντε βόλτες ανά την Ελλάδα για να μπορεί ο Ζαννιας να ζει από εμάς με τα λεφτά της ΓΓΑ 770.000 ευρω .Καλά είναι
Και να μην πιστεύει ότι δεν έχουμε μνήμη
Τι έγινε με την οικογενειακή ψηφοφορία της γενικής συνέλευσης που ενέκρηνε τον οικονομικό απολογισμό?
Περιμένουμε την λίσταFriday, June 3, 2011
Ενα ευχαριστώ στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΝΕΤ κ Λάμπη Ταγματάρχη
Αυτές τις δύο ημέρες η ΝΕΤ πραγματικά μας έκανε να νοιώσουμε όμορφα.
Είδαμε ταλαντούχους ανθρώπους ,γυναίκες, άνδρες να υποστηρίζουν με πάθος αυτό το άθλημα που του έδωσαν τα καλύτερα τους χρόνια.
Εμείς καθόμαστε και βλέπουμε ένα αποτέλεσμα που έγινε με ΣΚΛΗΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
ΠΡΕΠΕΙ να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΝΕΤ κ Λάμπη Ταγματάρχη που μας ξανάφερε το τένις στις οθόνες μας.
Υπάρχουν άνθρωποι που υπηρετούν τα άθλημα και προσπαθούν με νύχια και με δόντια να πάει μπρος.
Εκείνος ο Ζαννιάς θ αποφασίσει να δουλέψει για τον χώρο του τένις ?
Τον βλέπω πάλι σουρνετε πίσω από παπαγαλάκια.
ΜΟΝΟ που τώρα δεν τον ακούει ΚΑΝΕΙΣ
s.s
Ο εφιάλτης του ελληνικού τένις......
Ο Ρότζερ Φέντερερ έχει τελειώσει αυτόν τον καταπληκτικό αγώνα των 4 και ωρών και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας της Ελβετίας αγκαλιάζει αυτόν τον θαυμάσιο αθλητή, που κάνει όλο τον κόσμο να τον παρακολουθεί με θαυμασμό και τιμή.
Και ξάφνου γυρίζει το κεφάλι του ο πρόεδρος και βλέπω το υφάκι του βαρύμαγκα και πολλά βαρύ, και ξερόλα………Ζαννιά
Και φυσικά τινάζομε από τον ύπνο με έμφραγμα Ελλάδος.
Θεέ μου τι ήταν αυτό?
Φανταστείτε το Φέντερεκ να είναι υποχρεωμένος να μιλά για το άθλημα του μ ένα σαν τον Ζαννιά..
Εσείς τι λέτε?
Δεν θ άλλαζε πατρίδα σε ένα λεπτό?
Αχ ερμη μοίρα που έχεις Ελληνικό τένις!!
ΠΟΤΕ δεν θα δεις ένα γήπεδο με ιστορία ,παρ όλο που ο ελληνικός λαός πλήρωσε γι αυτό,να γεμίζει από κόσμο όπως στο Roland Garros
Ποτέ δεν θα δεις τόσο κόσμο να θαυμάζει έναν τέτοιο αθλητή έχοντας πρόεδρο τον Ζαννιά
Ποτέ δεν θα δεις να έρχεται η πολιτεία να σου δίνει την δυνατότητα να υποστηρίξεις το δεύτερο άθλημα στον κόσμο όσο έχεις πρόεδρο τον Ζαννιά
Ποτέ ΑΥΤΟΣ ο πρόεδρος δεν θα υπηρετήσει το άθλημα του.....
Τριαν ΠΑΝ
Wednesday, June 1, 2011
Επιστολή Γ' Ένωση σε ΕΦΟΑ
Αναλυτικά η επιστολή
Προς
τον πρόεδρο Κ. Ζαννιά Σπύρο
και το Δ.Σ της Ε.Φ.Ο.Α
Κυρίες και κύριοι:
Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχαμε με τον έφορο Αγωνιστικού της Ε.Φ.Ο.Α. κ. Π. Θεοδωρόπουλο μάθαμε όπως είπε στον πρόεδρο της Ένωσής μας κ. Αντιφάκο, ότι: «κατά πάσα πιθανότητα το πανελλαδικό πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί από 22 έως 26 Ιουλίου 2011 και θα αναλάμβανε η Ένωσής μας, δεν θα διεξαχθεί με το σύστημα Κ1, Κ2, αλλά όπως διεξάγεται μέχρι σήμερα»
Θεωρούμε αδιανόητο να συμβεί κάτι τέτοιο, επειδή ουσιαστικά καταργεί απόφαση της Γενικής Συνέλευσης της Ε.Φ.Ο.Α. που έγινε στις 9 Ιανουαρίου 2011.
Τέλος επειδή μια τέτοια «εξέλιξη» θα δημιουργήσει μια μεγάλη αναστάτωση αφ ενός στο σύνολο των γονέων και αθλητών που περιμένουν την διεξαγωγή των Πανελλαδικών αγώνων με το σύστημα Κ1, Κ2.
Αλλά και στην Ένωσή μας που με απόφαση του Δ.Σ. έχουμε κατανείμει τις έδρες που θα διεξαχθούν παράλληλα με τους αγώνες Τένις και πολιτιστικές εκδηλώσεις, όπως έχουμε ήδη γνωστοποιήσει στην Γ.Σ. της 9ης Ιανουαρίου του 2011, σε ένα συνδυασμό ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, σε ένα γενικό Τίτλο «Στα βήματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου».
Ήδη έχουμε συμφωνήσει για την διεξαγωγή των εκδηλώσεων με τους ανάλογους συντελεστές, έχουμε προσκαλέσει γνωστά πολιτικά πρόσωπα που έχουν αποδεχθεί με ιδιαίτερη χαρά την πρόσκλησή μας, έχουμε αποτανθεί σε χορηγούς, κάναμε προσπάθειες να προβάλλουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ένα «εγχείρημα» που θα είναι νομίζουμε ΤΙΜΗ για το άθλημα που υπηρετούμε, για μας σαν Ένωση αλλά γενικότερα και για την Ομοσπονδία μας.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, επειδή υπάρχει αρκετός χρόνος μπροστά μας, πιστεύουμε ότι δεν θα αλλάξει τίποτα και θα εφαρμοσθούν οι αποφάσεις που έχουν εξαγγελθεί, όσον αφορά την εφαρμογή του συστήματος Κ1,Κ2.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Για το Δ.Σ.
Ο πρόεδρος | Ο γεν. γραμματέας
Αντιφάκος Γρηγόρης | Τσαρκνιάς Πέτρος