Monday, April 11, 2011

Σύλλογοι πληρώστε ΚΑΙ αυτό "Tennis 10s"

Α΄Ενωση: Πρόγραμμα Tennis 10s

News image

Η Α΄ Ένωση , με τη συνεργασία τόσο του Δ.Σ. και προσωπικά του προέδρου της Κυριάκου Βαχαρίδη, όσο και του Tutor Χρήστου Μούρτζιου αλλά και της πλειοψηφίας των...

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Προπονητών | 11/4/2011

Περισσότερα...

Δ Ένωση:Προγραμμα Tennis 10s

News imageΔ΄ΕΝΩΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗΣ Β.Δ. ΕΛΛΑΔΑΣ Δ΄ ΕΝΩΣΗ Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 1ο Ενωσιακό Πρωτάθλημα Κόκκινου- Πορτοκαλί & Πράσινου επιπέδου για το 2011 στις εγκαταστάσεις του Α.Α. ΑΓΡΙΝΙΟΥ. Συγκεκριμένα στο...

Πρόγραμμα Ανάπτυξης - Διάδοσης | 7/4/2011

Περισσότερα...

Ε Ένωση: Πρόγραμμα "Tennis 10s" 2011

News image

Ε΄ ΄Ενωση: Πρόγραμμα "Tennis 10s" 2011 Η Ε΄ Ένωση , ήδη από το 2009, με προσωπική πρωτοβουλία του μετέπειτα Tutor, Δημήτρη Παπαδημητρίου και με την αμέριστη συμπαράσταση του Προέδρου και...

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Προπονητών | 3/4/2011

Sunday, April 10, 2011

Ο Πανικός του Ζαννιά....

Αυτή την ομορφιά φαβαται ο Τσοπάνης ...της ΕΦΟΑ

http://www.tennisnews.gr/multimedia/images/5475-status-athens-open-2011-image-gallery

Επί τη ευκαιρία κ Καλοβελώνη –Εθνικό προπονητή- δεν λες σ αυτόν που σε διοικεί ότι κριπτόμενος σε γήπεδα που δεν διαθέτουν στους αγώνες των πανελλαδικών ούτε νερό στους συμμετέχοντες δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να δει ανάλογους αθλητές με θέσεις που ήρθαν στην χώρα μας, με την πρωτοβουλία Έλληνα ιδιώτη .

Εσείς να του το πείτε.

Εάν δεν το ακούσει αφορά τον ίδιο……

Και δυστυχώς τους αθλητές μας!

Τ.Τ


ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!! Τσοπάνη Ζαννιά!!!

«‘Ήταν μοναδικό το συναίσθημα, που ένιωσα παίζοντας στο κεντρικό γήπεδο του Ολυμπιακού Σταδίου, μπροστά σε τόσο κόσμο. Τέτοιοι αγώνες, απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους θα με βοηθήσουν να ανεβάσω το επίπεδο μου. Και σήμερα θα μπορούσα να παλέψω περισσότερο, αν το γήπεδο δεν ήταν τόσο γρήγορο» δήλωσε ο Καλοβελώνης.

Ώστε είμαστε ισχνή αντιπολίτευση .Τι ανίκανος πρόεδρος αυτός ο Ζαννιάς!

Κατάλαβες αγαπητέ Πινόκιο γιατί είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ στον χώρο του τένις?

Κατάλαβες γιατί ο χώρος του Ολυμπιακού Κέντρου ΑΝΗΚΕΙ στους Έλληνες αθλητές?

Κατάλαβες ότι εάν θέλεις να φύγεις από την πολιτική των οικογενειακών ψήφων πρέπει να δουλέψεις για το άθλημα?

Κατάλαβες ότι οι γονείς θέλουν να δουν τα παιδιά τους να παίζουν σε χώρους που τους δίνει ανταγωνιστικότητα υψηλού επιπέδου και περηφάνια.

Κατάλαβες ότι αναγκάζει τους προπονητές να δουλεύουν και να δίνουν την δυνατότητα στους αθλητές τους ,έχοντας κίνητρο να ξεχωρίζουν σ αυτούς τους υψηλούς αγωνιστικούς χώρους

Κατάλαβες ότι το άθλημα έχει λεφτά ΜΟΝΟ για να τα τρώει ένα σύστημα συντήρησης του εαυτού σου

Κατάλαβες ότι το άθλημα το συντηρεί η Ελληνική οικογένεια

Κατάλαβες ότι η φαυλότητα σου είναι αρνητική για τον σκεφτόμενο φίλαθλο

Κατάλαβες ότι διώχνεις ότι καλό μπορεί να φέρει άνθηση στο άθλημα

Κατάλαβες ότι ΟΥΤΕ το ΚΡΑΤΟΣ που σε συντηρεί σου δίνει την δυνατότητα να δείξεις ως Ομοσπονδία το άθλημα σου

Κατάλαβες ότι ένας νοήμων και τίμιος άνθρωπος θα ένοιωθε ντροπή που ένας Έλληνας επιχειρηματίας έχει προσπεράσει τον επικεφαλής του αθλήματος?

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!! Τσοπάνη μάζεψε τα πρόβατα σου ( ΔΣ ) και αποφασίστε τι θέλετε να κάνετε.

Όσα τερτίπια και να κάνετε είστε ΕΞΩ από το άθλημα

Κατακαημένη στάνη προβάτων δηλ ΕΦΟΑ !!!!

Τ.Α

Saturday, April 9, 2011

ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ ”STATUS”;

Όταν οι διοργανωτές ενός τουρνουά μπορούν να γίνουν το άλλοθι σε λαμόγικες συμπεριφορές, τότε το ποιος πραγματικά διοργανώνει το τουρνουά αποκτά ιδιαίτερη σημασία, ώστε να κατανοήσει κανείς τις υπόγειες διαδρομές των διαπλεκόμενων. Το ζητούμενο είναι, ποιοί είναι οι διοργανωτές και ποιοι οι διαπλεκόμενοι; Η ΑΤP γνωρίζει, και αναγνωρίζει ως διοργανωτή το Λυμπέρη και τις εκδόσεις του. Τρία πετυχημένα τουρνουά STATUS έγιναν τα τελευταία χρόνια, και τα εύσημα, δικαίως στον Λυμπέρη. Όμως η χορηγία της Εθνικής τελείωσε (λένε για 500.00 ευρώ για τρία χρόνια), εν μέσω ΔΝΤ, επιμήκυνσης χρέους και ελεγχόμενης χρεωκοπίας. Και τώρα τι κάνουμε χωρίς χορηγό; Μία είναι η κότα που κάνει τα χρυσά αυγά και ονομάζεται ΟΠΑΠ. Γιατί νομίζετε, έδωσε μάχη ο Γερουλάνος να κρατήσει τον ΟΠΑΠ στο Υπουργείο Πολιτισμού; Έτσι προέκυψαν οι συναντήσεις Γερουλάνου-Λυμπέρη και η ένταξη του «STATUS ATHENS OPEN» στο πρόγραμμα του Υπουργείου Πολιτισμού «Athens Every Week και η εβδομάδα από 11έως 17 Απριλίου ονομάστηκε Athens Tennis Week. Επίσημος λοιπόν χορηγός και συνδιοργανωτής του «STATUS» το κράτος με τα χρήματα του ΟΠΑΠ. Ο Ζαννιάς δεν χάνει την ευκαιρία, καθώς τα χρήματα προέρχονται από τον δημόσιο κουρβανά, να διεκδικήσει ρόλο οργανωτή, και ανακοινώνει :

Status Athens Open 2011: Με Λου και Μπέκερ





Σάββατο, 19 Μάρτιος 2011 09:41

Φεύγοντας από την Αθήνα με τον τίτλο του Status Athens Open 2010, o Γεν Χσουν Λου είχε υποσχεθεί ότι θα ξανάρθει του χρόνου. Ο Νοτιοκορεάτης κράτησε την υπόσχεσή του και δήλωσε συμμετοχή στη φετινή διοργάνωση, που θα φιλοξενηθεί στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης από τις 9 έως τις 17 Απρίλιου 2011, με συνδιοργανωτές τον Όμιλο "Εκδόσεις Λυμπέρη" και την ΕΦΟΑ. www.efoa.org.gr

Ένα καλό μαγείρεμα θέλει πάντα τον μα’ι’ντανό του. Τζάμπα προβολή χωρίς καμιά προσφορά. Πέστε μας κε Ζαννιά τι ακριβώς θα προσφέρεται σ’ αυτή την διοργάνωση; Θετικό εννοούμε, γιατί την αρνητική προσφορά σας την προσφέρατε ήδη με τις wild cards. Για μια ακόμα φορά τα τελευταία χρόνια αποκλείσατε από τις W.C. τον 3ο καλύτερο Έλληνα τενίστα, και ουσιαστικά δεύτερο σε αγωνιστική ετοιμότητα μετά τον τραυματισμό του Αγγελίνου, μέλος της Εθνικής ομάδας του Davis Cup και πρωταθλητή Ελλάδας στο Πανελληνιο πρωτάθλημα ανδρών το 2010. Ο λόγος;…….μιλάει πολύ και ενοχλεί. Αποκλείσατε ένα 17χρονο φέρελπι αθλητή πρωταθλητή Ελλάδας στην κατηγορία του. Ο λόγος;…..ο πρόεδρος του ομίλου του, μιλάει πολύ και ενοχλεί. Η μικροψυχία σε όλο το μεγαλείο της. Η εμπάθεια έχει γίνει εμμονή.

Κε Ζαννιά, με το να αυτοανακηρυχτείς διοργανωτής του , Status Athens Open 2011 χάνεις το άλλοθι ότι άλλοι ευθύνονται για τις W.C. Και επειδή τους άλλους, που θα επικαλεστεί ο κος Ζαννιάς, είστε εσείς κε Λυμπέρη, καλό θα είναι όταν θα μας πείτε για την «ανάρμοστη» συμπεριφορά του αθλητή στο περσινό STATUS, να μας πείτε και τους λόγους. Μήπως του συμπεριφερθήκατε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και πέρση; Δούλοι δεν υπάρχουν πια κε Λυμπέρη.

Κύριε Λυμπέρη, ο κόσμος του τένις είναι μικρός. Καλό είναι να κρατάτε «αποστάσεις» από κάτι τύπους σαν τον Ζαννιά. Είναι κρίμα ένα καλό όνομα που έχετε φτιάξει στο χώρο του τένις τα τελευταία χρόνια, να το χαλάσετε μέσα σε λίγες ώρες.

Όλοι οι συνδιοργανωτές του Status Athens Open 2011, διαπράξατε μια αδικία στο θέμα των wild cards, ή μάλλον το ποιο σωστό είναι ότι……….διαπράξατε μια αλητεία.

Ο ΑΝΤΙ-σφαιριστής

ΜΟΝΟ το tennisnews.gr ΣΥΝΕΧΩΣ ενημερώνει .Η ΕΦΟΑ?

tennisnews.gr
Όσοι μπορείτε απλά πηγαίνετε σήμερα στο ΟΑΚΑ, όσοι δεν μπορείτε παρακολουθείστε το LIVE του tennisnews.gr

LIVE από το ΟΑΚΑ

www.tennisnews.gr

Το Τένις στην Ελλάδα

Πουθενά φωτογραφίες από το Athens Status στο site της ΕΦΟΑ

Άρχισε το Athens Status.

Ανακοινώσεις από το site συνεχώς.

Φανταστείτε να είχε την διοργάνωση η ΕΦΟΑ Τι θα μας παρουσίαζε.

Έλα όμως που οι φωτογραφίες έχουν το Ηράκλειο.

Οι αγάπες δεν προσπερνιούνται έστω και αν η χώρα αυτή τη στιγμή πρέπει να προβληθεί. Από το Ηράκλειο έχουμε ψωμί. Κάποια δουλειά θα μας βγάλει.

Το Ολυμπιακό Στάδιο και το Athens Status θα μας δώσει κανένα κοψίδι?

Όχι

Οπότε άστο

Εδώ ολόκληρο υπουργείο μ έγραψε στα παπούτσια του

Εγώ θα τους προβάλω?

Εάν μου τα έδιναν εμένα θα το συζητούσα.

Αυτές είναι οι σκέψεις του Ζαννιά.

Και το μόνο που κάνει είναι να βάζει το logo του Athens Status για να έχει την πόρτα ανοιχτεί με το Ζιτρίδη

Αυτός είναι ο Ζαννιάς Δεν θέλει να φαίνετε το Ολυμπιακό Στάδιο. Γιατί ΟΛΟΙ θα τον ρωτούν γιατί δεν είναι εκεί μέσα.

ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΤΕΝΙΣ !!!!!!!!

ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΟ ”STATUS”;

Όταν οι διοργανωτές ενός τουρνουά μπορούν να γίνουν το άλλοθι σε λαμόγικες συμπεριφορές, τότε το ποιος πραγματικά διοργανώνει το τουρνουά αποκτά ιδιαίτερη σημασία, ώστε να κατανοήσει κανείς τις υπόγειες διαδρομές των διαπλεκόμενων. Το ζητούμενο είναι, ποιοί είναι οι διοργανωτές και ποιοι οι διαπλεκόμενοι; Η ΑΤP γνωρίζει, και αναγνωρίζει ως διοργανωτή το Λυμπέρη και τις εκδόσεις του. Τρία πετυχημένα τουρνουά STATUS έγιναν τα τελευταία χρόνια, και τα εύσημα, δικαίως στον Λυμπέρη. Όμως η χορηγία της Εθνικής τελείωσε (λένε για 500.00 ευρώ για τρία χρόνια), εν μέσω ΔΝΤ, επιμήκυνσης χρέους και ελεγχόμενης χρεωκοπίας. Και τώρα τι κάνουμε χωρίς χορηγό; Μία είναι η κότα που κάνει τα χρυσά αυγά και ονομάζεται ΟΠΑΠ. Γιατί νομίζετε, έδωσε μάχη ο Γερουλάνος να κρατήσει τον ΟΠΑΠ στο Υπουργείο Πολιτισμού; Έτσι προέκυψαν οι συναντήσεις Γερουλάνου-Λυμπέρη και η ένταξη του «STATUS ATHENS OPEN» στο πρόγραμμα του Υπουργείου Πολιτισμού «Athens Every Week και η εβδομάδα από 11έως 17 Απριλίου ονομάστηκε Athens Tennis Week. Επίσημος λοιπόν χορηγός και συνδιοργανωτής του «STATUS» το κράτος με τα χρήματα του ΟΠΑΠ. Ο Ζαννιάς δεν χάνει την ευκαιρία, καθώς τα χρήματα προέρχονται από τον δημόσιο κουρβανά, να διεκδικήσει ρόλο οργανωτή, και ανακοινώνει :

Status Athens Open 2011: Με Λου και Μπέκερ





Σάββατο, 19 Μάρτιος 2011 09:41

Φεύγοντας από την Αθήνα με τον τίτλο του Status Athens Open 2010, o Γεν Χσουν Λου είχε υποσχεθεί ότι θα ξανάρθει του χρόνου. Ο Νοτιοκορεάτης κράτησε την υπόσχεσή του και δήλωσε συμμετοχή στη φετινή διοργάνωση, που θα φιλοξενηθεί στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης από τις 9 έως τις 17 Απρίλιου 2011, με συνδιοργανωτές τον Όμιλο "Εκδόσεις Λυμπέρη" και την ΕΦΟΑ. www.efoa.org.gr

Ένα καλό μαγείρεμα θέλει πάντα τον μα’ι’ντανό του. Τζάμπα προβολή χωρίς καμιά προσφορά. Πέστε μας κε Ζαννιά τι ακριβώς θα προσφέρεται σ’ αυτή την διοργάνωση; Θετικό εννοούμε, γιατί την αρνητική προσφορά σας την προσφέρατε ήδη με τις wild cards. Για μια ακόμα φορά τα τελευταία χρόνια αποκλείσατε από τις W.C. τον 3ο καλύτερο Έλληνα τενίστα, και ουσιαστικά δεύτερο σε αγωνιστική ετοιμότητα μετά τον τραυματισμό του Αγγελίνου, μέλος της Εθνικής ομάδας του Davis Cup και πρωταθλητή Ελλάδας στο Πανελληνιο πρωτάθλημα ανδρών το 2010. Ο λόγος;…….μιλάει πολύ και ενοχλεί. Αποκλείσατε ένα 17χρονο φέρελπι αθλητή πρωταθλητή Ελλάδας στην κατηγορία του. Ο λόγος;…..ο πρόεδρος του ομίλου του, μιλάει πολύ και ενοχλεί. Η μικροψυχία σε όλο το μεγαλείο της. Η εμπάθεια έχει γίνει εμμονή.

Κε Ζαννιά, με το να αυτοανακηρυχτείς διοργανωτής του , Status Athens Open 2011 χάνεις το άλλοθι ότι άλλοι ευθύνονται για τις W.C. Και επειδή τους άλλους, που θα επικαλεστεί ο κος Ζαννιάς, είστε εσείς κε Λυμπέρη, καλό θα είναι όταν θα μας πείτε για την «ανάρμοστη» συμπεριφορά του αθλητή στο περσινό STATUS, να μας πείτε και τους λόγους. Μήπως του συμπεριφερθήκατε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και πέρση; Δούλοι δεν υπάρχουν πια κε Λυμπέρη.

Κύριε Λυμπέρη, ο κόσμος του τένις είναι μικρός. Καλό είναι να κρατάτε «αποστάσεις» από κάτι τύπους σαν τον Ζαννιά. Είναι κρίμα ένα καλό όνομα που έχετε φτιάξει στο χώρο του τένις τα τελευταία χρόνια, να το χαλάσετε μέσα σε λίγες ώρες.

Όλοι οι συνδιοργανωτές του Status Athens Open 2011, διαπράξατε μια αδικία στο θέμα των wild cards, ή μάλλον το ποιο σωστό είναι ότι……….διαπράξατε μια αλητεία.

Ο ΑΝΤΙ-σφαιριστής