Saturday, March 12, 2011

ΜΕΣΩ ΑFEA TRAVEL και οι Γενικές Συνελεύσεις που δεν φαίνονται....

Blogger PREDATORUS said...

TI NA ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΤΟΜΟ Ο "ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ" ΤΟΥ ΤΕΝΝΙΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΣΩ ΑFEA TRAVEL" TOΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΟ 2ο ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ!!!ΚΑΙ Η ΜΠΙΖΝΑ TRAVEL ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ!!!

Α ΡΕ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΕ ΓΟΝΕΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ!!! ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ!!!
ΔΕΝ ΡΏΤΑΓΕΣ????

ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ?? ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠ΄ΕΞΩ???

ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ!!!ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΑ ΜΑΝΤΑΤΑ!!!

March 11, 2011 9:20 AM

Friday, March 11, 2011

Κάντε διορθώσεις στο κείμενο

ΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ
Ώρες ενημέρωσης
Παρασκευή 18 Μαρτίου
12:00-14.00 & 17:00-21:00

Λάθη κάνουμε όλοι.
Τα λάθη του Ζαννιά όμως, τα πληρώνει το άθλημα.

Thursday, March 10, 2011

Τζέκος – Κεντέρης - Θάνου…. Πινόκιο έρχεται και η ώρα σου.

Πολλοί ,χρόνια τώρα λέγαμε ότι δεν θα φθάσει στα δικαστήρια η ιστορία του 2004 με τους Τζέκο ,Κεντέρη και Θάνου.

Και σίγουρα το ίδιο φανταζόταν και ο Πινόκιο.

Εμείς όμως ξέρουμε όταν ξεκινήσαμε, ότι θ αργήσει η οδός των δικαστηρίων λόγω της συνεχής άρνησης του Πινόκιου να εμφανισθεί .

Δυστηχώς ΟΜΩΣ το πικρό ποτήρι της αλήθειας θα το πιεί, ΟΣΕΣ αναβολές και να πάρει.

Και όταν βγεί η απόφαση θα μας δώσει την χαρά να απολαύσουμε ένα καλό ποτήρι κρασί αναλογιζόμενοι ΟΛΟΙ ότι άξιζε τον κόπο να τον δούμε να βγαίνει με την καταδίκη στην πλάτη του.

Ένα κακό θα έχει η ιστορία.

Αυτό που έχασε το άθλημα μας με το μίασμα αυτό που έχει επικεφαλής.

Α Π

Λετονία -Πινόκιο-Κολλητήρι.........

Πριν μια βδομάδα είχαμε η * ισχνή αντιπολίτευση* κατά Ζαννιά την μηνιαία συνάντηση απολογισμού και προγραμματισμού του μήνα.

Ανάμεσα στ άλλα συζητήθηκε, πόσα μέσα ενημέρωσης θ ασχοληθούν με το σημαντικότερο πρωτάθλημα του αθλήματος μας .Το Davis

Όλοι ήμασταν σίγουροι ότι καμιά από τις μεγάλες εφημερίδες δεν θα έδινε ούτε γραμμή για αυτό.

Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε.

Δυστυχώς μόνο το site της ΕΦΟΑ είχε 2-3 φωτογραφίες.

Μας έσωσε το www.tennisnews.gr .

Τι να προσθέσει κάποιος σ αυτή την ισοπέδωση του αθλήματος?

Τι να πει σ αυτό τον γραμματέα που εμφανίστηκε στην συνέντευξη τύπου για να πει ότι φώναξε την τελευταία στιγμή τους αθλητές της Ελλάδος?

Που να τους έφερνε και από την Αμερική τι θα έλεγε.

Η ιστορία είναι ότι η Λετονία ήρθε με τους αθλητές της 4 μέρες νωρίτερα.

Συγκεντρώθηκε με τον προπονητής της στο χώρο που θ αγωνιζόταν.

Μας κέρδισε και έφυγε.

Έχει το θάρρος ο Πινόκιο και το κολλητήρι του να μας πουν γιατί φθάσαμε εδώ?

Αρκεί να δει κανείς το 1o Πανελλαδικό που ακόμα παίζετε στα σκληρά της Ηλιούπολης και θα καταλάβει γιατί είμαστε στο πάτο του πηγαδιού.

Και φυσικά τα ποντίκια τρώνε την σαπίλα που δημιούργησαν το ΔΣ μ επικεφαλής τους υπογράφοντας Πινόκιο-Κολλητήρι .

Τι ντροπή!

Ούτε τον αγώνα αυτών των αθλητών που καλέσατε δεν υπολογίσατε.

IA

Tuesday, March 8, 2011

Οι παλαιότεροι θυμούνται.

Το πρώτο Πανελλαδικό πριν χρόνια ,τα χρόνια που δεν επικέντρωνε την ζωή του ο Ζαννιάς ,στην διαχείριση Ζαννιάς-τένις-χρήματα-Ζαννιάς- κατασκευαστής γηπέδων-Ζαννιάς χρήμα-Ζαννιάς-χρήμα για πάρτι μου μέσα από την ΕΦΟΑ ......πραγματοποιούνταν στα γήπεδα της Λαμίας το πρώτο Πανελλαδικό.

Εκεί ο σύλλογος έβγαζε μεν χρήματα από τους αγώνες (κοπίαζε γι αυτό) ΑΛΛΑ οι όμιλοι έστελναν τα παιδιά τους και ήξεραν ότι αρχίζουμε μέσα στο χειμώνα αλλά τελειώνουμε βάσει προγράμματος.

Ήταν μια γιορτή εκείνο το τουρνουά παρ όλο που δεν είχαν την άριστη επιφάνεια τα γήπεδα.

Άλλωστε δεν είχαν γίνει με αέρα παρά, από αέρα είσπραξη ΓΓΑ όπου μοιράζονταν τα χρήματα σε διαφόρους (Αλήθεια τι κάνει ο ΜΕΓΑΣ ΔΟΥΒΗΣ) .

Ώσπου ένα πρωί ΧΑΘΗΚΕ η διοργάνωση από την Λαμία.

Είναι δυνατό να είμαι πρόεδρος και να έρχεται η Λαμία και να γίνεται ντίβα από μένα ,και να έχει και άποψη?

Θυμάμαι τον Μαλάμο και τον Ζήκα να τρέχουν και να μην φθάνουν .

Θυμάμαι και την ζήλεια του Ζαννιά που δεν είχε δουλέψει ΠΟΤΕ σε σύλλογο (παρακαλούσε να τον βάλει υποψήφιο ο Όμιλος Αθηνών).Πίστευε ότι έτσι αναβαθμίζετε κοινωνικά

Έπρεπε να τελειώσει η ιστορία Λαμίας και έκοψε το τουρνουά.

Έτσι,

Αρχίζουμε το πρώτο Πανελλαδικό τον Μάρτιο αφού έχουμε καθίσει ,ξαπλώσει, κοιμηθεί μήνες και μήνες και αρχίζουμε τον ΜΑΡΤΙΟ μακριά από την Λαμία παρακαλώντας τον Όμιλο Αθηνών……..

Κάτι θα δούμε στο μέλλον γύρω από αυτό……..

Θα επανέλθουμε!

Γρ Παπάς

Wednesday, March 2, 2011

Ποια είναι η Λετονία

Τετάρτη, 02 Μάρτιος 2011 17:23

Η αποστολή της Λετονίας βρίσκεται από την Δευτέρα στην Θεσσαλονίκη και προετοιμάζεται στα χωμάτινα γήπεδα του Ο.Α Θεσσαλονίκης. Ποια είναι όμως η αντίπαλος της Εθνικής μας στον α΄ γύρο του Κυπέλλου Ντέιβις;

Η Λετονία αγωνιζόταν πέρσι στην 1η κατηγορία από όπου υποβιβάστηκε μετά την ήττα της 3-2 από την Πολωνία. Στην κατάταξη του Κυπέλλου Ντέιβις βρίσκεται στην 42η θέση.

Την ομάδα της αποτελούν, οι: Κarlis Lejnieks, Andis Juska, Dennis Pavlovs Mikelis Libietis.

O 23χρονος Κarlis Lejnieks (φωτογραφία) είναι Νο 372 στο Απλό και Νο 804 στο Διπλό στην παγκόσμια κατάταξη. Στο Κύπελλο Ντέιβις έχει ρεκόρ: 2 νίκες- 6 ήττες.

Ο 26χρονος Andis Juska είναι Νο 376 στο Απλό και Νο 181 στο Διπλό στην παγκόσμια κατάταξη. Στο Κύπελλο Ντέιβις έχει ρεκόρ: 27 νίκες- 23 ήττες.

Ο 28χρονος Dennis Pavlovs είναι Νο 533 στο Απλό και Νο 213 στο Διπλό στην παγκόσμια κατάταξη. Στο Κύπελλο Ντέιβις έχει ρεκόρ: 14 νίκες- 12 ήττες.

Ο 19χρονος Mikelis Libietis είναι Νο 1364 στο Απλό και Νο 637 στο Διπλό στην παγκόσμια κατάταξη. Στο Κύπελλο Ντέιβις δεν έχει συμμετοχή.

Προϊστορία:

Οι δυο ομάδες έχουν συναντηθεί μια φορά στο παρελθόν, το 2005 στην πόλη Jurmala και η Λετονία είχε κερδίσει την Ελλάδα με 4-1. Για την ελληνική ομάδα είχαν αγωνιστεί οι Βασίλης Μαζαράκης, Κωνσταντίνος Οικονομίδης, Αλέξανδρος Γιακούποβιτς. Την ελληνική νίκη είχε πετύχει ο Μαζαράκης σε βάρος του Gulbis.

Από ΕΦΟΑ

DAVIS CUP 2011

Σε δύο μέρες από σήμερα, στις 4 Μαρτίου, η Εθνική Ομάδα Αντισφαίρισης παίζει Davis Cup με αντίπαλο την Λετονία στη Θεσσαλονίκη.

Ο καλοπροαίρετος και ανυποψίαστος (για την κατάσταση που επικρατεί στην ομοσπονδία) φίλος του τένις θα περίμενε το αυτονόητο. Το αυτονόητο είναι, να μπορεί κάποιος να ενημερωθεί για την μοναδική εντός της χρονιάς κορυφαία διοργάνωση της Εθνικής Ομάδας, από την επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας.

Σήμερα 2 Μαρτίου, δύο ημέρες πριν την έναρξη των αγώνων, στο site της ΕΦΟΑ….βασιλεύει….. «άκρα του τάφου σιωπή……». Το ίδιο έκαναν και με το Federation Cup την αντίστοιχη διοργάνωση των γυναικών, πριν ένα μήνα που έγινε στο Ισραήλ, διοργάνωση που ούτε στο Αγωνιστικό Πρόγραμμα του 2011 δεν έχουν συμπεριλάβει. Μάθαμε ότι διεξάγεται, μετά το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα.

Μιλάμε για ξεφτίλα……..οι άνθρωποι δεν «παίζονται»……πρόκειται για «ανάδελφο είδος» ανθρώπων.

Ευτυχώς που υπάρχουν και οι ιδιωτικές ιστοσελίδες και μπορέσαμε να ενημερωθούμε. Μαθαίνουμε λοιπόν, από το www.tennisnews.gr, ότι…… « Ετοιμάζεται η ομάδα του Davis Cup, με ατομικές προπονήσεις, ενόψει των αγώνων με τη Λετονία στις 4 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη.»

Αυτό το «με ατομικές προπονήσεις», συνειρμικά με έκανε να θυμηθώ μια ιστορία πριν περίπου τρία-τέσσερα χρόνια που λέει πολλές αλήθειες για την κακοδαιμονία του Ελληνικού τένις. Πρέπει να ήταν το 2007 καλοκαίρι, και στην Ιταλία, αν δεν κάνω λάθος, έγινε το Πανευρωπαικό Ομαδικό στα 14σάρια. Ρώτησα τον πατέρα ενός αθλητή που είχε πάει μαζί με την ομάδα ιδιωτικά, να μου πει τις εντυπώσεις του. Θυμάμαι τα λόγια του σαν να μου’ τάπε χθες «…..μη το ψάχνεις, είμαστε τριτοκοσμική χώρα στο τένις, αρκεί να σου πω αυτό, η ομάδα της Ιταλίας ήρθε στους αγώνες με τους προπονητές τους ομοιόμορφα ντυμένοι, κατευθείαν από το ομοσπονδιακό προπονητικό κέντρο, μετά από δεκαήμερη παραμονή, και μιλάμε για 14σάρια, φαντάσου τι γίνεται με τους μεγαλύτερους»

Ας επανέλθουμε στο σήμερα και στα δικά μας. Σήμερα, το 2011, η Εθνική Ομάδα των ανδρών του τένις, δεν θα προσέλθει να αγωνισθεί στο σπουδαιότερο ομαδικό τουρνουά της χρονιάς, προετοιμασμένη στο ομοσπονδιακό προπονητικό κέντρο, γιατί απλά δεν υπάρχει, δεν θα τύχουν οι αθλητές προπονητικής στήριξης από ομοσπονδιακό προπονητή, γιατί απλά δεν υπάρχει, ούτε ιατρικής, ούτε φυσικής κατάστασης, ούτε φυσιοθεραπευτικής αγωγής, γιατί απλά δεν υπάρχουν ομοσπονδιακός γιατρός, γυμναστής ή φυσιοθεραπευτής. Ούτε το ελάχιστο δεν έγινε, να μαζευτούν όλοι μαζί αθλητές και προπονητής για μια βδομάδα και να προπονηθούν σαν ομάδα.

Η ενημέρωση του tennisnews τελειώνει ως εξής «…….Η σύγκριση των αριθμών ευνοεί τους Λετονούς, αλλά αφήστε μας να έχουμε πολλές επιφυλάξεις καθώς και η δική μας ομάδα είναι μια απίστευτα δεμένη ομάδα δοκιμασμένη στα δύσκολα.» Θα βασισθούμε πάλι στον πατριωτισμό των Ελλήνων, την ελληνική ψυχή και το ελληνικό φιλότιμο. Και αν μεν για τους Έλληνες αθλητές η ψυχή και το φιλότιμο είναι δεδομένα, δεν είναι το ίδιο σίγουρο γι’ αυτούς που διαχειρίζονται με «εγκληματικό ερασιτεχνισμό» το άθλημα.

«Ευτυχώς» για τους «κυρίους» της ΕΦΟΑ που ανέκυψε η οικονομική κρίση, για να μπορούν να «δικαιολογούν» τα αδικαιολόγητα. Έτσι τουλάχιστον νομίζουν…….γιατί ξεχνούν ότι έχουν ιστορία 16 χρόνων…….και το μνημόνιο ένα χρόνο.

ΥΓ.: Είπα να ρίξω μια τελευταία ματιά στο site της ΕΦΟΑ, και ω! του θαύματος αξιώθηκαν να ενημερώσουν τον κόσμο. Και όταν λέμε ενημέρωση…..εννοούμε ενημέρωση. Έτσι μάθαμε ποιά είναι η ΛΕΤΟΝΙΑ .Μήπως είναι οι κάμποι…….μήπως είναι τα βουνά ……..μήπως είναι ο VERDASCO !!! Ευτυχώς(χωρίς εισαγωγικά) που δεν μας αφήνεται να πλήξουμε.