Tuesday, February 8, 2011

Που πήγαν τα λεφτά των προυγουμένων ετών της ασφάλειας? Θα το μάθουμε?

Ασφάλιση αθλητών 2011 PDF Εκτύπωση E-mail
Τρίτη, 08 Φεβρουάριος 2011 16:17

Από την ΕΦΟΑ ανακοινώθηκε ότι η ασφάλιση των αθλητριών και αθλητών για το 2011 γίνεται στην ίδια, με το 2010, ασφαλιστική εταιρία CHARTIS ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ.

Η ασφάλιση αρχίζει με το sign in στο πρώτο πρωτάθλημα και ισχύει για όλο το έτος με την προϋπόθεση της άμεσης αποστολής των ταμπλό αγώνων και των καταστάσεων πληρωμών από τα Σωματεία ή τις Ενώσεις που διοργανώνουν αγώνες στην ΕΦΟΑ.

Δείτε στο αρχείο που ακολουθεί την κατάσταση των ασφαλισμένων κατά το έτος 2010.

* 8 Φεβρουαρίου και ακόμα ψάχνονται για πρόγραμμα!

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2011 PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 07 Φεβρουάριος 2011 20:32

efoaΠρος τα Σωματεία μέλη της ΕΦΟΑ

Το 2010 ήταν μια δύσκολη χρονιά και είναι φανερό ότι το 2011 θα είναι, πιθανόν, ακόμα πιο δύσκολη.

Οι δυσκολίες επηρεάζουν και τις δραστηριότητες της αθλητικής οικογένειας.

Η Διοίκηση της ΕΦΟΑ, όπως έπραξε με το 2010 υπολογίζοντας τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης, επεξεργάζεται το αγωνιστικό πρόγραμμα με σεβασμό προς όλους τους ενασχολούμενους με το τένις και ταυτόχρονα ανησυχεί θέλοντας να συμβάλει στην επίλυση του γενικού προβλήματος.

Αναφέρω μερικά προβλήματα τα οποία δημιουργούν εύλογη καθυστέρηση στην πλήρη ανακοίνωση του αγωνιστικού προγράμματος 2011.

· Η αναβολή των σχολικού πρωταθλήματος (όχι μόνο για το άθλημά μας), η οποία οφείλεται στην διαφορετική εκτέλεση του προϋπολογισμού για το 2011 και για το οποίο δεν είναι βέβαιες οι ημερομηνίες διεξαγωγής του.

· Η ανάγκη εκτέλεσης του Πανελληνίου Πρωταθλήματος ανδρών – γυναικών πριν από τις 30/08/2011, λόγω υποβολής δικαιολογητικών για ένταξη στον ειδικό πίνακα της Γ.Γ.Α. πριν την 31/08.

· Η διεξαγωγή των special Olympics από 26 Ιουνίου μέχρι 4 Ιουλίου, ημερομηνίες που διεξάγεται το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα “juniors”.

· Η αβεβαιότητα για την υλοποίηση του όλου αγωνιστικού προγράμματος (Διεθνή πρωταθλήματα κ.λ.π.) μέσα από τον προϋπολογισμό της ΕΦΟΑ.

Παρά τις δυσκολίες, οφείλουμε και πρέπει να συμβάλουμε με όλες μας τις δυνάμεις στην επίτευξη των στόχων μας αξιοποιώντας όλους τους διαθέσιμους προς τούτο πόρους και ταυτόχρονα να δείξουμε τον απαιτούμενο σεβασμό στον αγώνα που δίνει η χώρα μας για την ανόρθωση της οικονομίας.

Μέσα στην εβδομάδα θα ανακοινωθούν το αγωνιστικό πρόγραμμα 2011 και ο αγωνιστικός σχεδιασμός 2011 με ενδεικτικές, σε πολλές περιπτώσεις, ημερομηνίες και έδρες.

Monday, February 7, 2011

Φωτογραφίες και Εθνική Γυναικών

Πάνω από μια βδομάδα ζητούσαμε από την ΕΦΟΑ να βγάλει τις φωτογραφίες της στημένης Γενικής Συνέλευσης της Καβάλας και να βάλει φωτογραφίες από τον αγώνα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.

Φυσικά έκανε την πάπια.

Το θέμα είναι γιατί?

Ως γνωστό ο μέγας κοντός με την γραβάτα έπρεπε ν ασχοληθεί με τους μεσογειακούς γιατί είναι γνωστός ο αγώνας του ξεσκονίσματος επί παντός επί στητού γύρω από τους αγώνες ώστε να έχει ΚΑΙ αυτός το ανάλογο ποσοστό των έργων .

Αυτό σήμαινε γι αυτόν ότι η Εθνική μπορεί να φύγει χωρίς την υποστήριξη της ΕΦΟΑ ,όπως π.χ να έχουν τα ρούχα τους το εθνόσημο.

Είναι γνωστό ότι όταν παίζει Εθνική σ οποιοδήποτε άθλημα στον κόσμο φοράει τα ρούχα της χώρας του.

Τον Ζαννια ΟΜΩΣ είναι δυνατό να τον απασχολούν τα ανύπαρκτα αυτά θέματα?

Στέλνει λοιπόν της αθλήτριες με τα ρούχα που μπορεί να ανήκουν στον οποιανδήποτε παρά σε Εθνική.

ΧΑΜΟΣ στην διοργάνωση.

Μαρκαδόροι ,μαντζούνια, κραγιόν, αυτοκόλητα βγήκαν για να δηλωθεί η ΕΛΛΑΔΑ.

Τι να είπαν άραγε οι άλλες ομάδες?

Τι λέει αυτή η ΓΓΑ που αφήνει ένα πρόεδρο να στέλνει την εθνική του χωρίς το όνομα της χώρας του.

Αυτός είναι φίλοι μου το παράσιτο της Ελλάδος.

Αυτός είναι φίλοι μου η ντροπή της χώρας.

Αυτός είναι φίλοι μου ο άνθρωπος που δεν έβγαζε τις φωτογραφίες της Καβάλας.

Ακόμα και σήμερα φωτογραφίες από το 2004 της Λένας φιγουράρουν και οι άλλες φωτογραφίες των κοριτσιών από την δική τους ένδυση.

Κ Γενικέ Γραμματέα που πάνε τα 900.000 χιλιάρικα ?Κατά τον απολογισμό στην Καβάλα 1.200.000 περίπου.

Δεν σ ενδιαφέρει. Άλλωστε δικά σου είναι?

Η Ελλάδα όμως είναι η δική σου χώρα………..

Παν Κατής

Sunday, February 6, 2011

Κατάσταση συμμετεχόντων στη Γενική Συνελευση της Καβάλας..

Τώρα που είμαστε μέσα στην τρελή χαρά και περηφάνια για την επιτυχία των κοριτσιών μας που ως γνωστό οι χορηγοί τους, τους έφεραν σ αυτό το επίπεδο ώστε να νοιώθουμε περήφανοι ότι το άθλημα υπάρχει …….Ας θυμηθούμε και την κατάσταση των συμμετεχόντων που ήρθαν εκείνο το Σαββατοκύριακο στην Καβάλα και που μας το θύμιζε η Εφοα ένα μήνα με τις φωτογραφίες της ισχυρή διοίκησης του 280-76=περίπου 40 στο τέλος.

Το ζητάμε γιατί είπε ότι θα το αναρτήσει.

Να δούμε αν το σόι του Ζαννιά είναι μεγάλο βρε παιδί μου.

Να έχεις τόσα χρόνια ένα πρόεδρο και να μην ξέρεις το σόι του ?

Μην μας αφήσεις σ αγωνία περισσότερο.

Αγαπητέ Σπυράκο ,ξέρεις βέβαια ότι ΕΜΕΙΣ ξέρουμε ,άλλωστε γι αυτό σου το ζητήσαμε.

Γι αυτούς που στέλνουν δικηγόρους και δεν καταλαβαίνουν τι τους λές.Αυτό αφορά αυτούς.

Γιατί το να μην καταλαβαίνει ο τεχνίτης σου, που έρχεται για την εκπροσώπηση σωματείου, που όταν τον ρωτήσαμε τι κάνει ο αντιπρόεδρος του Σωματείου του δεν τον ήξερε ,και αυτό το καταλαβαίνουμε.

Αυτός όμως που είναι διοίκηση και δικηγόρος και είναι ντουβάρι τι να πείς.

Λύσε μας την απορία μας λοιπόν.

Έχει περάσει αρκετός χρόνος και σίγουρα έχουμε ακόμα στο μυαλό μας τους συμμετέχοντες και ποιους εκπροσωπούσαν.

Ι.Α

ΤΟ ΣΔΟΕ ΚΑΙ .........ΑΛΛΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ

ΟΛΟ ΑΚΟΥΜΕ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΣΔΟΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΜΕ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!

ΟΜΩΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΤΟ ΣΔΟΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΥΔΟΛΩΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΛΕΝΞΕΙ!!

ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΔΟΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΚΑΠΕΛΕΡΗ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΘΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ??
Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΑΝΕΞΕΛΛΕΓΚΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΡΕΠΟΡΤΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!!

Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΓ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΠΙΔΟΤΕΙ ΤΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΜΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΩΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΧΡΗΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΑΥΤΩΝ!!

ΕΑΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΤΑΣΘΑΛΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΩΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ!!!

ΓΙΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΗ!!!

ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
Για την αντιφραφή απο blog
I.A

Saturday, February 5, 2011

Επιτέλους ...έβαλε φωτογραφίες των κοριτσιών!!!!

TEN said...

Το Λαμόγιο βγήκε σήμερα για να πανηγυρίσει την παραμονή της εθνικής γυναικών στην Α κατηγορία της Ευρωαφρικανικής ζώνης με δηλώσεις του στυλ:
Yπάρχει παρόν και μέλλον στο ελληνικό τένις...!
Χάρη στους αθλητές και τον αγώνα των οικογενειών τους …υπάρχει ότι υπάρχει… στο ελληνικό τένις...άχρηστε!
Ακόμη «σώζει» τα προσχήματα η Δανιηλίδου...το παρόν...
Αλλά για την πανωλεθρία των εθνικών ομάδων junior που αποτελούν το μέλλον....ούτε κουβέντα!
Πιο μέλλον και πιο παρόν... με τα γήπεδα άδεια...με μηδενική προβολή...με ανύπαρκτες υποδομές και προγραμματισμό, με εθνικές ομάδες που βολοδέρνουν στην Β και Γ κατηγορία της Ευρωαφρικανικής ζώνης και μερικές αναλαμπές παραμονής για λίγο στην Α, με μια Ομοσπονδία τελειωμένη και άχρηστη, με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων να εξυπηρετούν την ιδιοτέλειά σου….και τους γονείς να συντηρούν αυτό που εσύ με περισσό θράσος καπηλεύεσαι.
Σταμάτα να προκαλείς την νοημοσύνη του κόσμου ελεεινέ πολιτικάντη…ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΑΜΕΣΑ

Ντροπή σας! Ζαννιά και Έφορε Αγωνιστικού

Εάν τα λέγαμε εμείς θα λέγατε σ όλο τον κόσμο ότι κλαίμε ως ισχνή αντιπολίτευση.
Τώρα!!
Αυτά είναι παιδιά από το 2004 και πέρα. Παιδιά που έπρεπε να τους δώσετε την δυνατότητα να βγαίνουν έξω και να απολαμβάνουν το παιχνίδι τους.
Δεν είναι κακό η ήττα. Γιατί μαθαίνεις από αυτή.
Κακό είναι να μην δίνεις στους αθλητές σου την δυνατότητα να παίζουν .
Και εσείς λαλίστατοι παντοκράτορες της φωτογραφίας της ντροπής στο site της ΕΦΟΑ όπου επιδεικνύετε την συναλλαγή, το ψέμα, την υποκρισία ,ως κύριο στόχο σας, αφήνετε τα παιδιά μας να γυρίζουν στην χώρα τους που τους δίνει για βοήθεια τα 900.000 και εσείς να τα σκορπάτε σε ύποπτες ιστορίες φωτογραφιών επίδειξης δύναμης.
Άντε να χαθείτε γαϊδούρια που θέλετε να διοικείτε τις αθώες ψυχές των παιδιών μας.
Ι.Α
Πράγματι είμαστε η Ομοσπονδία παράδειγμα.... της ήττας