Sunday, February 21, 2010

«Χορός» εκατ. ευρώ σε επιτροπές Η «Κ» αποκαλύπτει στοιχεία - σοκ του πορίσματος του υπ. Οικονομικών για το υφ. Αθλητισμού

Και έτσι δεν είναι μόνο η ισχνή αντιπολίτευση που μιλάει για τα σκάνδαλα του Ζαννιά και του Δουβή.
Η Καθημερινή αναλύει που πήγαιναν τα χρήματα του Ελληνικού λαού.
Οι επιχορηγήσεις των σωματίων για ένα ολόκληρο χρόνο ήταν 500 ευρώ.
Που βέβαια να βάλει κόλο για αύξηση η τσίτα του ταρζάν.
Προτιμούσε να τα παίρνει μόνος του και να τα μοιράζει με την φάρα που δημιούργησε η ομάδα του Δουβή, Ορφανού παρά να τα δώσει στα σωματεία.
Γιατί φυσικά δεν είναι μόνο οι επιτροπές.
Πόσες φορές ήρθε οικονομική επιτροπή για έλεγχο στην ΕΦΟΑ .
Και πόσες φορές αφού ήπιε τον καφέ έφυγε για να μην ξαναγυρίσει ποτέ.
Εκτός και αν πιστεύουν ότι ένα έλεγχος τελειώνει με το να γραφτεί στα χαρτιά η εκτός γραφείου αποζημίωση,
Βλέπετε κ ΓΓΑ έχετε στα χέρια σας επιστολή του κ Ρακιντή για έλεγχο.
Ακόμα περιμένουν τα σωματεία της ΕΦΟΑ να γίνει.
Ποιος την σταματάει?
Και το κυριότερο Γιατί την σταματάει?
Όσο είχαμε τον Δουβή το καταλαβαίναμε. Τώρα?
Περιμένουμε.
Άλλωστε έχετε ακόμα πολλά να δείτε .Γεροί να είμαστε να μας τα ανακοινώνετε και να μην τα ξαναδούμε.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/news/sport__95KathiLev&xml/&aspKath/sports.asp?fdate=21/02/2010

Saturday, February 13, 2010

ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ

(Επιλεγμένα αποσπάσματα από άρθρο του ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΑΝΕΥΛΑΒΗ)
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=88714&cid=21

 Ονειρεύομαι μια πατρίδα, που δεν θα την βρωμίζουν οι άχρηστοι καπάτσοι υπομείονες (χαφιέδες), πατώντας τους άξιους και άδολους

 Ονειρεύομαι νέους με τον ιδρώτα της προσπάθειας στα χείλη και την πρώιμη ρυτίδα της ευθύνης στο μεσόφρυδο.Όχι νεσκαφεδορουφήχτρες, φραπεδόμαγκες, φρεντοφλώρους και τουρμποανόητους, ιντερνετοηλίθιους, αργόσχολους υπαλλήλους της ρουτίνας και του συρμού. Με IQ τηλεθέασης και λόγο νέο-νεάντερταλ, «πολιτισμένου».

 Ονειρεύομαι παιδιογέροντες, που είναι αιρετικοί, δηλαδή, παραμένουν γνήσιοι και ειλικρινείς και όχι αρτηριοσκληρωμένα ανθρωπάρια στα πρόθυρα εγκεφαλομαλάκυνσης, από την αδράνεια και τη βαρεμάρα.

 Ονειρεύομαι ανθρώπους, που στέκονται, πάντα, γενναίοι και δυνατοί, μονάχοι μέσα στην «απέραντη ερημία του πλήθους», του Αναγνωστάκη.

 Ονειρεύομαι ανθρώπους, που βάζουν φωτιά στα ηλίθια αυτονόητα, χωρίς να λογαριάζουν την ποινή του εμπρηστή.

 Ονειρεύομαι ανθρώπους, που δεν θέλουν να χειροκροτούν, ούτε θέλουν να χειροκροτούνται, γιατί σιχάθηκαν και τους παλαμακιστές (αυτοί που χτυπάνε παλαμάκια) και τους παλαμακιζόμενους (αυτοί που τους χτυπάνε παλαμάκια).

 Ονειρεύομαι ανθρώπους, που προχώρησαν πολύ μπροστά, από τον μέσο όρο και δεν ανήκουν πουθενά, παρά μόνο στον Άνθρωπο και σε ανθρώπους άξιους, για το ανθρώπινο όνομα.

 Ονειρεύομαι ανθρώπους, που κρατούν αναμμένη τη δάδα της γνώσης.
Που ξέρουν πως η γνώση είναι μεταδοτική και την μεταδίδουν, για να φωτίζει το μυαλό, χωρίς να καίει την καρδιά και να κάνει στάχτη την ψυχή.

 Ονειρεύομαι ανθρώπους, που οδυσσεύουν τις θάλασσες της ζωής, με νήπιους συντρόφους, αντάμα. Δεν ξέρουν αν θα φτάσουν στην Ιθάκη τους. Όμως αυτήν έχουν μοναδικό ιδανικό σκοπό, γιατί ξέρουν, πως μόνο κυνηγώντας το ιδανικό μπορούν να προσεγγίσουν το πραγματικό. Κι’ ας τους προδίδουν οι νήπιοι σύντροφοι, οπαδοί του κοπαδιού του μέσου όρου.

 Ονειρεύομαι ανθρώπους, που πολεμούν την αυθαιρεσία της εξουσίας και ξέρουν, πάντα αγενείς προς την εξουσία, πως η αυθαιρεσία της εξουσίας υπάρχει όσο την αποδέχεσαι. Και αποδεχόμενος την νομιμοποιείς.

Εάν υπήρχαν περισσότεροι …ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΙΒΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ…το όνειρο θα έπαιρνε σάρκα και οστά !

Φίλιππος Γεμουχίδης

Thursday, February 11, 2010

H Ισχνή μειοψηφία και η πίεση που κάνει στην ΕΦΟΑ

Ευτυχώς που η ισχνή μειοψηφία υπέδειξε τι έπρεπε να κάνει ο πολυμήχανος Ζαννιας για το άθλημα του.
Το Μπάντμιντον ΑΜΕΣΑ τοποθετήθηκε και διεκδίκησε την αγωνιστική του θέση.

ΕΥΤΥΧΩΣ έστω και αργά βρήκε αντανακλαστικά και το δικό μας άθλημα
Η αντιπολίτευση είναι για να δημιουργεί και όχι να ραδιουργεί όπως κάνει ο φίλτατος πρόεδρος που έβαλε το άθλημα του στον πάτο.
Δεν ξέρουμε υπάρχει πιο πάτος από τον πάτο ?

Tuesday, February 9, 2010

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΙΣΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ

WINTER CUP 2010

BOYS 14 GIRLS 14
Final Positions: 1= ITALY 1= FRANCE
2= SLOVENIA 2= ITALY
3= BULGARIA 3= RUSSIA
4= SERBIA 4= SERBIA
5= CROATIA 5= PORTUGAL
6= GREECE 6= GREECE
7= PORTUGAL 7= SLOVENIA
BOYS 16 GIRLS 16
Final Positions: 1= CZECH REPUBLIC 1= ITALY
2= ROMANIA 2= SLOVAK REPUBLIC
3= TURKEY 3= SLOVENIA
4= UKRAINE 4= PORTUGAL
5= GREECE 5= ROMANIA
6= GEORGIA 6= HUNGARY
7= BULGARIA 7= BULGARIA
8= HUNGARY 8= GREECE
Αυτό δυστυχώς είναι το αποτέλεσμα...
Σε σύνολο 10 αναμετρήσεων και στις τέσσερις κατηγορίες, οι ελληνικές ομάδες, μέτρησαν 8 ήττες και 2 νίκες !
Δεν θα μπορούσε να είναι και διαφορετικά. Τι να σου κάνουν και αυτά τα παιδιά, που πραγματικά είναι ήρωες.
Χωρίς καμιά ουσιαστική προετοιμασία...πήγαν άλλη μια φορά σαν πρόβατα επί σφαγή.
Δυστυχώς μια τόσο σημαντική διοργάνωση, χρόνια τώρα αντιμετωπίζεται από τους ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ της ΕΦΟΑ σαν μια ακόμη τυπική διαδικασία προς διεκπεραίωση...ένα ταξιδάκι...έτσι για να βγάλουμε και αυτή την υποχρέωση.
Είναι ζήτημα εάν αυτά τα παιδιά συναντήθηκαν μεταξύ τους για να παίξουν έστω και μια φορά διπλό, τόσο σημαντικό σε αυτές τις αναμετρήσεις.
Που και πως προετοιμάστηκαν, με τι σχέδιο, με ποιους προπονητές, έτσι ώστε να μπορέσουν να έχουν μια αξιοπρεπή παρουσία ;

Kαι εάν κάποια στιγμή εμφανίζεται και κάποιος παίκτης η παίκτρια που ξεφεύγει από τα στενά ελληνικά όρια...χάνεται...γιατί δεν έχει κανένα στήριγμα.
Αυτό το επίπεδο προφανώς και δεν αξίζει στους Έλληνες αθλητές και αθλήτριες.
Αλλά το ελληνικό τένις είχε την δυστυχία να διοικείται από τον ΑΝΙΚΑΝΟ ΕΡΓΟΛΑΒΟ και τους λοιπούς ΠΑΡΑΓΟΝΤΙΣΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ που εδώ και χρόνια λεηλάτησαν και συνεχίζουν να λεηλατούν το άθλημα .

Sunday, February 7, 2010

Υπουργός Παιδείας, με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και τον Πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ

Δελτίο Τύπου 05/02/2010

Συνάντηση της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με τον Πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και τον Πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ

Η Υπουργός Παιδείας συναντήθηκε με τον
Πρόεδρο της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής κ. Καπράλο και τον Πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ κ. Σεβαστή. Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση και προώθηση του πρότυπου εκπαιδευτικού προγράμματος για μαθητές που υλοποιούν οι δύο φορείς.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, επισκέψεις σχολείων στο Παναθηναϊκό Στάδιο, όπου τα παιδιά θα γνωρίσουν την ιστορία του Σταδίου και γενικότερα του κλασικού αθλητισμού στη χώρα μας. Επίσης, προβλέπονται αγωνιστικές δραστηριότητες των παιδιών ομαδικού χαρακτήρα.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά δημοτικού και η πιλοτική του φάση με τη συμμετοχή σχολείων της Αττικής πρόκειται να ξεκινήσει τον Απρίλιο.

Όταν έχεις περάσει από Αντιπρόεδρος 2004 της Εκτελεστικής επιτροπής ,και τώρα υπεύθυνος Λαμπαδηδρομίας απορούμε πως το Ολυμπιακό κίνημα δεν εμπιστεύθηκε στον Ζαννιά την Ολυμπιακή εκπαίδευση και την έδωσε στον Σεβαστή.

Μόνο που ο Σεβαστής εκπροσωπεί άθλημα με Ολυμπιακά μετάλλια
Ο δε Ζαννιάς κατασκευές κατά συγκυρία σε Ολυμπιακές εγκαταστάσεις,οπως αναφέρει η ανυπόγραφη γνωμοδοτική επιτροπή της ΓΓΑ.
Ο αγαπητός Δουβής ακόμα να την υπογράψη
Ούτε αυτό είχε τα κότσια να κάνει ως είχε υποχρέωση..

Thursday, February 4, 2010

Μου έλεγε μια φίλη..........

Ο Κουτλιάνος έφυγε από την ΓΓΑ .
Ήταν τόσο, 'κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι' που είναι ν απορείς πως ο άνθρωπος Ζαννιας που τον έκανε το Πασοκ άνθρωπο,βρέθηκε μετά το 2004 να είναι το καπάκι του Κουτλιάνου.
Βέβαια το να κάνεις τις γυροβολιές πρέπει και κάποιος να τις πληρώνει.
Και αυτό το έκανε καλά ο απερχόμενος συνοδοιπόρος του Ζαννιά.
Αλήθεια τι κάνει Ο ΔΟΥΒΗΣ ο μέγας Στρατηλάτης που στον Όμιλο Αθηνών έλεγε για το Ζαννιά τι λαμογιο και καταστροφικός είναι για το τέννις .
Είναι ευτυχώς στα πρακτικά του Ομίλου,και δεν είναι η ισχνή αντιπολίτευση που τον κατατρέχει τον αδικημένο.

Πίτα καί ΕΦΟΑ

Παρακολουθώντας τα κανάλια βλέπεις τ αθλήματα αλλά και άλλους φορείς να τιμούν τον αθλητή ,τον προπονητή,το δημοσιογράφο τον παράγοντα.
Και νιώθεις συγκίνηση γιατί στο τέλος πια αξία έχει ν απασχολήσε με κάτι και να μην το τιμάς κατά την παράδοση όπως λέει και ο λαός.
Και επειδή φυσικά έχω καλή μνήμη.
-Είδατε όλα αυτά τα χρόνια να τιμάται κανένας
-Είδατε αυτά τα χρόνια να τιμάτε ο αθλητής
-να τιμάτε ο προπονητής
-να τιμάτε ο παράγοντας
Το μόνο που απαιτούμε σε κάθε αγώνα αν βρεθεί ποτέ ο Ζαννιάς είναι να του δώσει αναμνηστικό για να μπει στην βιβλιοθήκη των τροπαίων ο διοργανωτής σύλλογος.
Του είπε κανείς ότι δεν έχει αγωνισθεί παρά μόνο για τον εαυτό του

Και το βασικότερο ότι έδιωξε τον Νίκο τον Κελαιδή γιατί δεν άντεχε όπου πήγαινε να του λένε τι σπουδαίος προπονητής είναι.
Πανικός ο Σπυράκος
Είναι δυνατό να είναι πάνω από αυτόν άλλος.

Η μοναδική τιμή ήταν στον Όμιλο Αθηνών. Φυσικά γιατί ο ίδιος ο Όμιλος τίμησε τα 100 χρόνια του.