**Τα χρήματα της ολυμπιακής προετοιμασίας της, 45.000 ευρώ, τα οποία
ουδέποτε εισέπραξε, ζητεί τώρα με αγωγή της εναντίον της Ομοσπονδίας
Τένις η παλιά πρωταθλήτρια Χριστίνα Ζαχαριάδου, που έλαβε μέρος στην
Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004, απαρτίζοντας με τη Λένα Δανιηλίδου την
ομάδα του διπλού.
Η αγωγή θα εκδικαστεί την Πέμπτη από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθήνας
και αφορά έξοδα από ταξίδια (ξενοδοχείο, φαγητό, μετακινήσεις, όχι όμως
αεροπορικά εισιτήρια) στο εξωτερικό για συμμετοχή σε τουρνουά, αμοιβές,
φυσιοθεραπείες κ.λπ. Πολλά τα χρέη ενός αθλήματος που θεωρείται ακριβό
μεν, αλλά φέρνει λεφτά. Είναι αλήθεια, τελικά. Οι ωραίοι έχουν χρέη...
Α Μπ
Έλεγε η μάννα μου…
Πρώτα φεύγει η ψυχή του ανθρώπου και μετά το χούι του.
Όταν χρωστάς σ όλο τον κόσμο γιατί να θέλεις να δώσεις τα χρήματα που ανήκουν σ άλλον ? Δεν είναι καλύτερα να τα ξοδέψεις για να στηρίζεις το 25.6% και την κοινωνικό-οικονομική πάρτη σου ………
Μην ξεχνάμε ότι ο αθλητισμός είναι ένας κοινωνικός χώρος που όπως έλεγε ο Κατσιφαρας εάν δεν ήταν ο Παπανδρέου δεν θα τους ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας……….
Επειδή λοιπόν το ΠΑΣΟΚ τον έκανε αυτό που είναι και συνέχισε να τον συντηρεί η Ν Δημοκρατία καλό θα είναι να μας κουνήσει μαντήλι όχι γιατί το θέλει η ισχνή αντιπολίτευση που του γύρισε την πλάτη αλλά γιατί η Γ Γραμματεία τον καταξίωσε στην 3η κατηγορία.
Και ξέρετε ποιο άθλημα πήγε στην Γ!!!
Αυτό που είναι 2ο σ όλο τον κόσμο.
Είναι αλήθεια ότι ένα από τα μεγαλύτερα τουρνουά το Australian Open, τον ζήτησε να πάει για να τον τιμήσει γιατί δημιούργησε το περσινό επαγγελματικό τουρνουά της Ρόδου Aegean Tennis Cup. του Vogue Athens κτλ ?
Και αυτός αρνήθικε ……….
Τι μετριοφροσύνη αυτός ο 25.6%
Εάν θέλετε να παρουσιάσετε θέματα που θα βοηθήσουν το Ελληνικό τένις στείλτε στο taneatoutennis@gmail.com τις θέσεις σας
Thursday, January 21, 2010
Tuesday, January 19, 2010
Αγαπητοί μου φίλοι,
Σήμερα είχαμε μια ανακοίνωση του Γ.Γ. Αθλητισμού που χωρίζει τα αθλήματα σε 6 κατηγορίες.
1. Αθλήματα Εθνικής Αθλητικής Προτεραιότητας (10 αθλήματα)
2. Αθλήματα Εθνικού Αθλητικού Ενδιαφέροντος (8 αθλήματα)
3. Κρατικώς Ενισχυόμενα Αθλήματα (6 αθλήματα)
4. Αθλήματα Ιδιωτικής Πρωτοβουλίας με Στοχευμένη Κρατική Συνδρομή (5)
5. Αθλήματα Ιδιωτικής Πρωτοβουλίας με Αθλητική Αναγνώριση (19)
6. Αθλήματα με Τοπική Σημασία (2)
Ανάλογα με την κατάταξη (1 ως 6) καθορίζονται οι επιχορηγήσεις και το πόσο θα προσπαθεί η Πολιτεία να αναπτύξει τα αθλήματα σε βάθος, να τα προβάλει, να τα διαδώσει και να στηρίξει το σύνολο της δράσης τους.
Στην 1η κατηγορία κατατάχθηκαν τα προφανή: Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Βόλλευ, Στίβος, Υγρός στίβος, Ιστιοπλοΐα και ακόμα: Γυμναστική, Κωπηλασία, Ειδική Άθληση και Χάντμπολ.
Στην 2η και πάνω από το Τένις τα: Άρση Βαρών, Πάλη, Κανόε–Καγιάκ, Πινγκ–Πονγκ, Ποδηλασία, Πυγμαχία, Tae-Kwon-Do και Τζούντο.
Το Τένις κατατάχθηκε στην 3η κατηγορία μαζί με Ιππασία, Ξιφασκία, Σκάκι, Σκοποβολή και Τοξοβολία. Δηλαδή, εκτός των άλλων, μας πέρασε η Κωπηλασία, το Πινγκ-Πονγκ, η Ποδηλασία, η Πάλη και το Κανόε–Καγιάκ (!).
Ακολουθούν στην 4η κατηγορία Γκολφ, Θαλάσσιο Σκι, Μοντέρνο Πένταθλο, Ορειβασία, Χιονοδρομία.
Στην 5η κατηγορία είναι τα Κέρλινγκ, Κικ-μπόξινγκ, Κουνγκ Φου, Σάμπο, Κούρες, Τσιδαόμπα, Μπέιζμπολ, Μπόουλινγκ, Παγκράτιο, Ράγκμπυ, Σόφτμπολ, Χόκεϋ επί χόρτου, κτλ
Αυτά ήταν τα ΚΑΚΑ νέα.
Ας δούμε όμως ποια ήταν τα κριτήρια για την κατάταξη. Στα δικά μου σχόλια προσθέστε τα δικά σας και των φίλων σας. Σίγουρα σχόλια από την ΕΦΟΑ δεν θα ακούσουμε.
1. Η παράδοση του αθλήματος (δεν έχουμε καμία, γιατί δεν υπάρχει ούτε όραμα, ούτε χτίσιμο προοπτικής για επιτυχίες, που θα φέρουν και την παράδοση)
2. Η αρμονία του αθλήματος με την Ελληνική νοοτροπία (100% αρμονικό, όπως και σε όλες τις Μεσογειακές ή Βαλκανικές χώρες, όπου υπάρχει τενιστικός παράδεισος)
3. Η λαϊκότητα του αθλήματος, η δημοφιλία του και ο βαθμός διάδοσής του (μέτριες επιδόσεις σε όλα, αποτέλεσμα της μέτριας προσπάθειας της 16ετούς διοίκησης, όπου κάθε πέρσι και καλύτερα)
4. Η σχέση του αθλήματος με τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες (εδώ το Τένις παίρνει απόλυτο άριστα)
5. Η ποιότητα της ενεστώσας οργάνωσης του αθλήματος (καμία οργάνωση, απόλυτη γελοιότητα)
6. Ο βαθμός της ενεστώσας ανάπτυξης και η ευχέρεια, οικονομική και θεσμική, της μελλοντικής ανάπτυξης του αθλήματος (ακόμα ένας παράγοντας που έχει σχέση μόνο με τα πεπραγμένα σε υποδομές της ΕΦΟΑ, όπου βαθμολογούμαστε με μηδέν)
7. Οι επιτυχίες και η προοπτική επιτυχιών του αθλήματος (οι ελάχιστες επιτυχίες έχουν έρθει από όποιους έφυγαν από την Ελλάδα, εντός των τειχών καμία προοπτική και κανένα ενδιαφέρον. Εξ’ άλλου ο Σ.Ζαννιάς διαλαλεί ότι δεν θέλει το επαγγελματικό τένις, άρα και την διάκριση)
8. Η διαφάνεια της αθλητικής δράσης (ανέκδοτο, το πάντα νεφελώδη)
9. Η καλλιέργεια του αθλητισμού χωρίς βία. (το Τένις το υπερκαλύπτει λόγω της φύσης του)
10. Η συστηματική καλλιέργεια του καθαρού αθλητισμού και των αξιών της συμμετοχής και του ευ αγωνίζεσθαι (μηδέν προσπάθεια από οποιονδήποτε αρμόδιο. Βουίζει ο τόπος για τα μαγειρέματα και τις οικονομικές ασυναρτησίες )
11. Η καλλιέργεια του λαϊκού αθλητισμού (μηδέν προσπάθεια από οποιονδήποτε αρμόδιο. Λαϊκό βαπτίζεται ότι είναι φιλοπροεδρικό)
12. Η καλλιέργεια δυνατοτήτων άσκησης και άθλησης χωρίς εξαιρέσεις, ιδιαίτερα πολιτών με ειδικές ανάγκες (εδώ ψαλιδίζονται οι δυνατότητες των απολύτως υγιών, σκεφτείτε τι γίνεται με αυτούς που έχουν ειδικές ανάγκες. Μηδέν με τόνο)
Δυστυχώς, ο Γ.Γ.Α. έχει δίκιο. Ευτυχώς τον κακό βαθμό δεν τον πήρε το άθλημα, αλλά η ηγεσία του. Δεκαέξι χρόνια προχειρότητας και φυγοπονίας. Ταβέρνας και υποκλίσεων. Μπορεί να υπερβάλω, γιατί τα παλιά 14 χρόνια δεν τα έχω ζήσει, αν ήταν όμως διαφορετικά δεν θα ήμασταν κάτω από το Κανόε–Καγιάκ, και το Πινγκ–Πονγκ., έχοντας πίσω μας το Γκολφ, το Τσιδαόμπα και το Μπέιζμπολ.
ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ είναι τα παρακάτω
Δηλώθηκε ότι οι επιχορηγήσεις θα είναι σταδιακές και με κανόνες, μακριά από κάθε πελατειακή πρακτική και τριτοκοσμική λογική. Πρέπει κάθε ομοσπονδία να ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο των Σωματείων-μαϊμού. Οι Ομοσπονδίες καλούνται από σήμερα να εκκαθαρίσουν το Μητρώο της σωματειακής τους βάσης. Οι Ομοσπονδίες θα υπόκεινται σε εξάμηνο οικονομικό και ουσιαστικό απολογισμό της δράσης τους, από τον οποίο θα εξαρτάται η περαιτέρω χρηματοδότησή τους.
Κλείνοντας, εύχομαι ο κακός βαθμός που πήρε ο πονηρός και φυγόπονος μαθητής, να τον κάνει να αλλάξει σχολείο ή ο κηδεμόνας του να του τραβήξει το αυτί, μήπως και στρωθεί στην δουλειά.
Και να προσέξει την διαγωγή του, να σέβεται αυτούς που του απευθύνουν τον λόγο και να απαντάει. Αν πάρει και στην διαγωγή “κοσμία”, με τέτοιους βαθμούς, δεν θα βρίσκει σχολείο να τον δέχεται.
Φιλικά
Κώστας Κουτσάφτης
1. Αθλήματα Εθνικής Αθλητικής Προτεραιότητας (10 αθλήματα)
2. Αθλήματα Εθνικού Αθλητικού Ενδιαφέροντος (8 αθλήματα)
3. Κρατικώς Ενισχυόμενα Αθλήματα (6 αθλήματα)
4. Αθλήματα Ιδιωτικής Πρωτοβουλίας με Στοχευμένη Κρατική Συνδρομή (5)
5. Αθλήματα Ιδιωτικής Πρωτοβουλίας με Αθλητική Αναγνώριση (19)
6. Αθλήματα με Τοπική Σημασία (2)
Ανάλογα με την κατάταξη (1 ως 6) καθορίζονται οι επιχορηγήσεις και το πόσο θα προσπαθεί η Πολιτεία να αναπτύξει τα αθλήματα σε βάθος, να τα προβάλει, να τα διαδώσει και να στηρίξει το σύνολο της δράσης τους.
Στην 1η κατηγορία κατατάχθηκαν τα προφανή: Ποδόσφαιρο, Μπάσκετ, Βόλλευ, Στίβος, Υγρός στίβος, Ιστιοπλοΐα και ακόμα: Γυμναστική, Κωπηλασία, Ειδική Άθληση και Χάντμπολ.
Στην 2η και πάνω από το Τένις τα: Άρση Βαρών, Πάλη, Κανόε–Καγιάκ, Πινγκ–Πονγκ, Ποδηλασία, Πυγμαχία, Tae-Kwon-Do και Τζούντο.
Το Τένις κατατάχθηκε στην 3η κατηγορία μαζί με Ιππασία, Ξιφασκία, Σκάκι, Σκοποβολή και Τοξοβολία. Δηλαδή, εκτός των άλλων, μας πέρασε η Κωπηλασία, το Πινγκ-Πονγκ, η Ποδηλασία, η Πάλη και το Κανόε–Καγιάκ (!).
Ακολουθούν στην 4η κατηγορία Γκολφ, Θαλάσσιο Σκι, Μοντέρνο Πένταθλο, Ορειβασία, Χιονοδρομία.
Στην 5η κατηγορία είναι τα Κέρλινγκ, Κικ-μπόξινγκ, Κουνγκ Φου, Σάμπο, Κούρες, Τσιδαόμπα, Μπέιζμπολ, Μπόουλινγκ, Παγκράτιο, Ράγκμπυ, Σόφτμπολ, Χόκεϋ επί χόρτου, κτλ
Αυτά ήταν τα ΚΑΚΑ νέα.
Ας δούμε όμως ποια ήταν τα κριτήρια για την κατάταξη. Στα δικά μου σχόλια προσθέστε τα δικά σας και των φίλων σας. Σίγουρα σχόλια από την ΕΦΟΑ δεν θα ακούσουμε.
1. Η παράδοση του αθλήματος (δεν έχουμε καμία, γιατί δεν υπάρχει ούτε όραμα, ούτε χτίσιμο προοπτικής για επιτυχίες, που θα φέρουν και την παράδοση)
2. Η αρμονία του αθλήματος με την Ελληνική νοοτροπία (100% αρμονικό, όπως και σε όλες τις Μεσογειακές ή Βαλκανικές χώρες, όπου υπάρχει τενιστικός παράδεισος)
3. Η λαϊκότητα του αθλήματος, η δημοφιλία του και ο βαθμός διάδοσής του (μέτριες επιδόσεις σε όλα, αποτέλεσμα της μέτριας προσπάθειας της 16ετούς διοίκησης, όπου κάθε πέρσι και καλύτερα)
4. Η σχέση του αθλήματος με τις Ελληνικές κλιματολογικές συνθήκες (εδώ το Τένις παίρνει απόλυτο άριστα)
5. Η ποιότητα της ενεστώσας οργάνωσης του αθλήματος (καμία οργάνωση, απόλυτη γελοιότητα)
6. Ο βαθμός της ενεστώσας ανάπτυξης και η ευχέρεια, οικονομική και θεσμική, της μελλοντικής ανάπτυξης του αθλήματος (ακόμα ένας παράγοντας που έχει σχέση μόνο με τα πεπραγμένα σε υποδομές της ΕΦΟΑ, όπου βαθμολογούμαστε με μηδέν)
7. Οι επιτυχίες και η προοπτική επιτυχιών του αθλήματος (οι ελάχιστες επιτυχίες έχουν έρθει από όποιους έφυγαν από την Ελλάδα, εντός των τειχών καμία προοπτική και κανένα ενδιαφέρον. Εξ’ άλλου ο Σ.Ζαννιάς διαλαλεί ότι δεν θέλει το επαγγελματικό τένις, άρα και την διάκριση)
8. Η διαφάνεια της αθλητικής δράσης (ανέκδοτο, το πάντα νεφελώδη)
9. Η καλλιέργεια του αθλητισμού χωρίς βία. (το Τένις το υπερκαλύπτει λόγω της φύσης του)
10. Η συστηματική καλλιέργεια του καθαρού αθλητισμού και των αξιών της συμμετοχής και του ευ αγωνίζεσθαι (μηδέν προσπάθεια από οποιονδήποτε αρμόδιο. Βουίζει ο τόπος για τα μαγειρέματα και τις οικονομικές ασυναρτησίες )
11. Η καλλιέργεια του λαϊκού αθλητισμού (μηδέν προσπάθεια από οποιονδήποτε αρμόδιο. Λαϊκό βαπτίζεται ότι είναι φιλοπροεδρικό)
12. Η καλλιέργεια δυνατοτήτων άσκησης και άθλησης χωρίς εξαιρέσεις, ιδιαίτερα πολιτών με ειδικές ανάγκες (εδώ ψαλιδίζονται οι δυνατότητες των απολύτως υγιών, σκεφτείτε τι γίνεται με αυτούς που έχουν ειδικές ανάγκες. Μηδέν με τόνο)
Δυστυχώς, ο Γ.Γ.Α. έχει δίκιο. Ευτυχώς τον κακό βαθμό δεν τον πήρε το άθλημα, αλλά η ηγεσία του. Δεκαέξι χρόνια προχειρότητας και φυγοπονίας. Ταβέρνας και υποκλίσεων. Μπορεί να υπερβάλω, γιατί τα παλιά 14 χρόνια δεν τα έχω ζήσει, αν ήταν όμως διαφορετικά δεν θα ήμασταν κάτω από το Κανόε–Καγιάκ, και το Πινγκ–Πονγκ., έχοντας πίσω μας το Γκολφ, το Τσιδαόμπα και το Μπέιζμπολ.
ΤΑ ΚΑΛΑ ΝΕΑ είναι τα παρακάτω
Δηλώθηκε ότι οι επιχορηγήσεις θα είναι σταδιακές και με κανόνες, μακριά από κάθε πελατειακή πρακτική και τριτοκοσμική λογική. Πρέπει κάθε ομοσπονδία να ξεκαθαρίσει το θολό τοπίο των Σωματείων-μαϊμού. Οι Ομοσπονδίες καλούνται από σήμερα να εκκαθαρίσουν το Μητρώο της σωματειακής τους βάσης. Οι Ομοσπονδίες θα υπόκεινται σε εξάμηνο οικονομικό και ουσιαστικό απολογισμό της δράσης τους, από τον οποίο θα εξαρτάται η περαιτέρω χρηματοδότησή τους.
Κλείνοντας, εύχομαι ο κακός βαθμός που πήρε ο πονηρός και φυγόπονος μαθητής, να τον κάνει να αλλάξει σχολείο ή ο κηδεμόνας του να του τραβήξει το αυτί, μήπως και στρωθεί στην δουλειά.
Και να προσέξει την διαγωγή του, να σέβεται αυτούς που του απευθύνουν τον λόγο και να απαντάει. Αν πάρει και στην διαγωγή “κοσμία”, με τέτοιους βαθμούς, δεν θα βρίσκει σχολείο να τον δέχεται.
Φιλικά
Κώστας Κουτσάφτης
Monday, January 18, 2010
Και όπως συμβαίνει μονίμως στους χώρους που συχνάζει ο 25,6%.....Δίνωντας παραγγελιά !!!
Και ΑΠΑΡΙΘΜΩΝΤΑΣ τα να κλαίς…
Α Ρ Ι Θ Μ Ο Λ Ο Γ Ω Ν Τ Α ΣΑριθμολογώ: Αναρτώ αριθμούς επί διαφόρων πραγμάτων προς αναγνώρισίν των ( Λεξικό Δ. Δημητράκου σελίς 207 ).
Καιρός βροχερός. Σπιτική θαλπωρή. Μία βδομάδα μετά την Γενική Συνέλευση της ΕΦΟΑ στην Πτολεμαΐδα.
Μελετώντας καταλόγους και στοιχεία μπαίνω στον πειρασμό να ΑΠΟΤΙΜΗΣΩ...
Από τον κατάλογο των εγγεγραμμένων σωματείων: 273
Δικαίωμα ψήφου 123 σωματεία.
Έστειλαν συμμετοχή (στη ΒΩΒΗ, όπως την χαρακτήρισε ο Γιώργος Ανδρουτσέλλης Γ.Σ.) 78 σωματεία με δικαίωμα ψήφου και 12 χωρίς δικαίωμα ψήφου.
Σύνολον 90 σωματεία.
Δεν έστειλαν εκπροσώπηση 45 Σωματεία με δικαίωμα ψήφου και συνολικά 150 από τα εγγεγραμμένα.
Οι αριθμοί φτωχαίνουν την «μεγάλη» ομοσπονδία των διοικούντων και δείχνουν ότι το σύστημα μια χαρά κρατεί με τα δεκανίκια του.
Επί του αριθμού των εγγεγραμμένων μόλις το 45% έχει δικαίωμα ψήφου. Οι υπόλοιποι γιατί δεν έχουν;
Μη μας πείτε για τους νεοεγγεγραμμένους (σύνολον μόλις 7)…
Μη μας πείτε για το μη ξεσκαρτάρισμα επί χρόνια ανενεργών σφραγίδων. Αυτό είναι ευθύνη του Δ.Σ. όχι δική μας. Αλλά, εάν ξεσκαρτέψουν, πώς θα είναι τύποις «μεγάλη ομοσπονδία»; Και δεν μιλάω για διαγραφές σωματείων, μιλάω για συμπληρωματικό κατάλογο χρονίως ανενεργών.
Αλλά εδώ δεν ανανεώνουν ούτε καν τα πραγματικά στοιχεία τηλεφώνων, ΦΑΞ και υπευθύνων στον κατάλογο των μελών…
Πείτε μας όμως γιατί έχετε αφήσει το 55% της εγγεγραμμένης δύναμης της ομοσπονδίας χωρίς στόχους δραστηριότητας;
Τι κάνουν οι ενώσεις σας;
Με τι ασχολείται η Εθνική σας επιτροπή;
Από τα έχοντα δικαίωμα ψήφου σωματεία, που είναι 123, δεν έστειλαν εκπροσώπηση τα 45: δηλαδή το 36,5% σας γύρισαν την πλάτη.
Ψάξτε για όσες δικαιολογίες θέλετε. Όλες θα βαρύνουν εσάς. Π.χ. σας θυμίζουμε:
Η λεγόμενη «ισχνή αντιπολίτευση δεν είναι και τόσο ισχνή.
Οι ημερομηνίες και ο τόπος της συνέλευσης καταχείμωνο ήταν δική σας επιλογή.
Η αδιαφορία σας για τα προβλήματα των συλλόγων είναι δική σας επιλογή.
Η άσχημη οικονομική συγκυρία πραγματική και δεν καλύπτεται με γεύματα, παράτες και κάλυψη παρανόμως εξόδων συμμετεχόντων. Υπάρχουν και αυτοί που θέλουν να εφαρμόζουν το νόμο και δεν δέχονται τις εκτός νόμου επιλογές σας.
Η εκπροσώπηση για την Γ.Σ. εστάλη από 78 σωματεία και ψήφισαν 76 κατά δική σας δήλωση.
Η θριαμβολογία σας στο site της ΕΦΟΑ περί 94% σας αποδεικνύει ανακριβείς ή μη γνώστες της απλής μεθόδου των τριών :
76 70
100 Χ ; Χ=70 .100 /76 = 92,1%
Συμπέρασμα:
Στη δύναμη της ομοσπονδίας από 273 σωματεία σας υπερψήφισαν 70.
Είστε το Δ.Σ. του 25,6% αυτή είναι η αλήθεια των αριθμών.
Και σ’ αυτούς πρέπει να αθροίσουμε: 14 μέλη Δ.Σ . ( ο ένας δεν είχε δικαίωμα ψήφου ο σύλλογος που ορίστηκε να εκπροσωπεί), 3 μέλη της εξελεγκτικής σας επιτροπής, 7 ενωσιάρχες και άγνωστος αριθμός επιτρόπων της Εθνικής σας επιτροπής, 2 άτομα ο υιός και η φίλη του προέδρου, 1 κουμπάρος και 3 οι έχοντες α΄ βαθμού συγγένεια με έμμισθο στην ΕΦΟΑ εργαζόμενο.
Σίγουροι λοιπόν οι 30, μένουν 40 για να πιστεύουν στο έργο σας.
Το ποσοστό επί των εχόντων δικαίωμα ψήφου είναι λοιπόν μόλις 32,5%.
Το ποσοστό επί των ψηφισάντων είναι 52,6% .
Και φυσικά το ποσοστό επί των εγγεγραμμένων στην ΕΦΟΑ είναι μόλις 14,6%.
Οι αριθμοί παίζουν πολλά παιχνίδια και διαβάζονται με πολλούς τρόπους.. Είναι όμως σταθεροί στο χρόνο και σπουδαίο εργαλείο σκέψης και προβληματισμού.
Το θέμα είναι οι αρμόδιοι και στην συγκεκριμένη περίοδο ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού κ. Πάνος Μπιτσαξής να τους δει στο πραγματικό τους βάθος. Περιμένουμε ελπίζοντας… Καληνύχτα σας!
Λίτσα Σαρατζίδου
Γ.Γ. Ένωσης Φίλων Τέννις «ΑΙΟΛΙΚΗ» - 18 Ιανουαρίου 2010
Αφιερωμένο εξαιρετικά στην Καίτη Εμμανουηλίδου, που της αρέσουν τα ποσοστά κι έχει το κουράγιο μετά από 30 χρόνια να κάνει κριτική και Αυτοκριτική!
Απάντηση στη Mary!
Στις 12 Νοεμβρίου του 2009 μιλήσαμε για την ώρα του Α.Σ.Ε.Α.Δ. ως αφετηρία Τεννιστικής και Ολυμπιακής Κάθαρσης. Περισσότερα
http://efta7.blogspot.com/2010/01/mary.html
....Εάν η Αιολική δεν είχε πάει τον Ζαννιά στην δικαιοσύνη, δεν θα είχε κανείς μας δώσει την ανάλογη προσοχή στο ΒΟΘΡΟ της ΕΦΟΑ.....
Μας ανάγκασε να διαβάσουμε με μάτι ερευνητικό και να φέρουμε διάφορα πεπραγμένα του ΔΣ της ΕΦΟΑ στο μυαλό μας.
Και έτσι άρχισε να ξετυλίγει ένα κουβάρι που μας τρόμαξε γιατί και εμείς ήμασταν συνυπεύθυνοι αφού τα εγκρίναμε .
Φυσικά όταν ερχόταν ένα καινούργιο σωματείο για αναγνώριση δεν πήγαινε το μυαλό σου ότι ήταν η μελλοντική ανύπαρκτη σφραγίδα άλλα η ανάπτυξη του τέννις που όλοι επιθυμούσαμε γιατί αυτή θα έβγαζε τον αθλητή που θα τιμούσε την Ελλάδα.
Φευγαλέα απορούσα γιατί θέλει ένας πρόεδρος να πάει να δει τον αιτούμενο φορέα.
Που να φανταστείς ότι ήταν η κατασκευή γηπέδων.
Η Αιολική με την κατάθεση της εργολαβικής εταιρείας μας έκανε να δούμε ότι είχαμε ένα εργολάβο για πρόεδρο και όχι ένα αγωνιστή ενός αθλήματος που καλλιεργούσε το άθλημα.
Μακριά λοιπόν από υπερασπιστές του πληρωμένου εκφοβισμού.
Αυτό που μετράει είναι το άθλημα και ο γονέας που φεύγει από τα 11 ,και ο σύλλογος που χάνει τουλάχιστον 5 χρόνια δουλειάς.
Το αν θέλει κάποιος να είναι πρόεδρος της ΕΦΟΑ δεν μας αφορά.
Μας αφορά η συγκροτημένη δουλειά και όχι τα σωματεία φαντάσματα που έρχονται να ψηφίσουν στο τέλος των εορτών κάνοντας κοινωνικό τουρισμό στις ομορφιές της Ελλάδος
http://efta7.blogspot.com/2010/01/mary.html
....Εάν η Αιολική δεν είχε πάει τον Ζαννιά στην δικαιοσύνη, δεν θα είχε κανείς μας δώσει την ανάλογη προσοχή στο ΒΟΘΡΟ της ΕΦΟΑ.....
Μας ανάγκασε να διαβάσουμε με μάτι ερευνητικό και να φέρουμε διάφορα πεπραγμένα του ΔΣ της ΕΦΟΑ στο μυαλό μας.
Και έτσι άρχισε να ξετυλίγει ένα κουβάρι που μας τρόμαξε γιατί και εμείς ήμασταν συνυπεύθυνοι αφού τα εγκρίναμε .
Φυσικά όταν ερχόταν ένα καινούργιο σωματείο για αναγνώριση δεν πήγαινε το μυαλό σου ότι ήταν η μελλοντική ανύπαρκτη σφραγίδα άλλα η ανάπτυξη του τέννις που όλοι επιθυμούσαμε γιατί αυτή θα έβγαζε τον αθλητή που θα τιμούσε την Ελλάδα.
Φευγαλέα απορούσα γιατί θέλει ένας πρόεδρος να πάει να δει τον αιτούμενο φορέα.
Που να φανταστείς ότι ήταν η κατασκευή γηπέδων.
Η Αιολική με την κατάθεση της εργολαβικής εταιρείας μας έκανε να δούμε ότι είχαμε ένα εργολάβο για πρόεδρο και όχι ένα αγωνιστή ενός αθλήματος που καλλιεργούσε το άθλημα.
Μακριά λοιπόν από υπερασπιστές του πληρωμένου εκφοβισμού.
Αυτό που μετράει είναι το άθλημα και ο γονέας που φεύγει από τα 11 ,και ο σύλλογος που χάνει τουλάχιστον 5 χρόνια δουλειάς.
Το αν θέλει κάποιος να είναι πρόεδρος της ΕΦΟΑ δεν μας αφορά.
Μας αφορά η συγκροτημένη δουλειά και όχι τα σωματεία φαντάσματα που έρχονται να ψηφίσουν στο τέλος των εορτών κάνοντας κοινωνικό τουρισμό στις ομορφιές της Ελλάδος
Friday, January 15, 2010
Μυλάμε διαφοερετική γλώσσα με τον κ Ζαννια ! Δυστυχώς γι αυτόν......
Θύματα μιας παγκόσμιας συνωμοσίας 14/01/2010
Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα στο πίσω κάθισμα του ταξί (δεν κάθομαι μπρος για να μην ζαλώνομαι τη ζώνη στις μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη) και τον άκουγα. Δεν θα ήτανε πάνω από 25-27 χρονών. Μια χαρά παιδί, καλοβαλμένος, ωραία Ελληνικά, ευγενικός, όμορφος, καθαρό το αμάξι του, κύριος.
«Ετσι είναι όπως σας τα λέω. Μας έχουνε βρει οι ξένοι κορόιδα και μας αρμέγουν δεκαετίες τώρα σαν την αγελάδα και τώρα μας κάνουνε και τους έξυπνους και ζητάνε και τον λογαριασμό από πάνω. Μου τα είπε αυτά που σας λέω άνθρωπος πολύ υψηλά ιστάμενος, σοβαρός, όχι σαχλαμάρες. Εμείς παράγουμε συνεχώς, σου λέει, δουλεύουμε, εξάγουμε και όλα σ’ αυτούς τα στέλνουμε. Εξαγωγές, λέμε τώρα, με τα τσουβάλια. Άσε που έρχονται εδώ για διακοπές και μας ζητάνε και τα ρέστα και ούτε αποζημιώσεις για τον πόλεμο δεν μας έχουν δώσει».
Πήρα μια βαθιά ανάσα και το ύφος της θείας μου της Ελένης (ή «Τλάτλας») όταν με άκουγε να λέω φριχτές ανοησίες. «Άκουσε παλικάρι μου», είπα ενώ κατεβαίναμε την Κόκκαλη για να περάσουμε απέναντι να βγούμε Μιχαλακοπούλου, «αν δεν υπήρχε η Ευρώπη και η Αμερική η Ελλάδα θα ήτανε όχι Αλβανία, όχι Βουλγαρία, Σκόπια θα ήτανε στην καλύτερη περίπτωση. Μας στέλνουνε τσουβάλια λεφτά και μας χρηματοδοτούν δεκαετίες τώρα μπας και φτιάξουμε υποδομές και τακτοποιηθούμε και εμείς φτιάχνουμε νόμους «περι προστασίας υπουργών» για να καλύψουμε τα αχόρταγα πιράνχας που υπουργοποιούν 20 χρόνια τώρα και τα δυο μεγάλα κόμματα και τρώμε τα λεφτά και τώρα χρωστάμε τα κέρατά μας.Και τους λέγαμε και ψέμματα τόσα χρόνια, λές και παίζουμε κρυφτούλι με τούς εταίρους μας, λές και είμαστε τα «παιδάκια» τα παραβατικά που δεν βάζουνε μυαλό αλλά, παρ΄όλα αυτά, υπολογίζουν «στην καλοσύνη τών ξένων», όπως έλεγε και η Μπλανς στο «Λεωφορείον ο πόθος».
«Δεν ξέρω τι λες φίλε» επέμενε ο συμπαθέστατος και πολύ δυναμικός στις απόψεις του συνομιλητής μου. «Το ξέρεις ότι τούς στέλνουμε το καλύτερο ελαιόλαδο του πλανήτη και το πληρώνουνε μισοτιμής; Το ξέρεις ότι όλη η Ευρώπη ντομάτες και ζαρζαβατικά δικά μας τρώει; Το ξέρεις οτι έρχονται εδω και περνάνε ζωή και κότα δυο και τρεις βδομάδες το χρόνο με 800 ευρώ ολόκληρη τετραμελής οικογένεια, Γερμαναράδες και Πολωνοί και Αγγλοι – και όλοι αυτοί; Τι κέρδος βγάζουμε εμείς; Κι΄απο την τσέπη μας βάζουμε γιατί είμαστε φιλότιμοι. Ξέρω τι σας λέω. Αυτός ο πελάτης μου είναι χρόνια στα μεγάλα υπουργεία σε μεγάλες θέσεις και τα κατέχει τα πράγματα από μέσα. Μη μασάτε. Τίποτα δεν τούς χρωστάμε. Αυτοί μας χρωστάνε».
«Δηλαδή παλικάρι μου αυτή τη Mercedes και το GPS, το σπίτι, το εξοχικό, τα ωραία ρούχα που φοράς, τα παπούτσια σου τα ΝΙΚΕ, απ΄το ελαιόλαδο και τις ντομάτες που εξάγουμε έχουν αγοραστεί; Γιατί δεν παράγουμε σχεδόν τίποτε άλλο άξιο λόγου στον τελικό λογαριασμό».
«Φυσικά» επέμεινε.«Μου τα εξήγησε ξεκάθαρα ο κύριος που σας λέω που μέχρι και Διεθυντής τράπεζας ήτανε κάποτε, δεν είναι κάνας ασχετος». Αλλά είχαμε φτάσει στον προορισμό μας και δεν υπήρχαν περιθώρια για επέκταση του προβληματισμού μας ευρύτερα. Πλήρωσα, του ευχήθηκα για το Νέο Έτος , μου αντευχήθηκε και την ώρα που έβγαινα πρόσθεσε τη φράση που με κάνει να κιτρινίζω απο φόβο και να παθαίνω ταχυπαλμία και απανωτά panic-attacks.
«Μια χαρά δεν ήμασταν με την δραχμούλα μας; Τι τα θέλαμε εμείς τα βρωμοευρώ τους; Μ΄ένα χιλιάρικο ήσουνα πλούσιος, με 3 ευρώ ούτε καφέ δεν πίνεις που λέει ο λόγος».
Και ούτως εμπλουτίσθηκε η κοινωνική μου ορατότης με μια άλλη οπτική γωνία που ομολογώ δεν φανταζόμουνα καν ότι υπήρχε. Όλα νόμιζα ότι τα είχα ακούσει, αλλά ότι οι «ξένοι» μας πίνουνε το αίμα δεν τόχα ξανασυναντήσει live, σφηνωμένο μάλιστα μέσα στο μυαλό ενός τόσο νέου Έλληνα.
Άρη Δαβαράκη http://www.protagon.gr/Default.aspx?tabid=70&smid=382&ArticleID=1154&reftab=37&t=%CE%98%CF%8D%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82
Ο κ Ζαννιάς βρήκε όλους αυτούς για τους οποίους μιλάει τόσο απαξιωτικά΄.
Δυστυχώς είναι αυτοί που τον έκαναν πρόεδρο το 1995.
Καλό είναι να του υπενθυμίσουμε ότι κανένας από την ισχνή αντιπολίτευση δεν θέλει να του πάρει το τίτλο.
Το μόνο που θέλουν είναι να σέβεται τους νόμους,τ άθλημα,τους αθλητές και τους συλλόγους.
Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα στο πίσω κάθισμα του ταξί (δεν κάθομαι μπρος για να μην ζαλώνομαι τη ζώνη στις μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη) και τον άκουγα. Δεν θα ήτανε πάνω από 25-27 χρονών. Μια χαρά παιδί, καλοβαλμένος, ωραία Ελληνικά, ευγενικός, όμορφος, καθαρό το αμάξι του, κύριος.
«Ετσι είναι όπως σας τα λέω. Μας έχουνε βρει οι ξένοι κορόιδα και μας αρμέγουν δεκαετίες τώρα σαν την αγελάδα και τώρα μας κάνουνε και τους έξυπνους και ζητάνε και τον λογαριασμό από πάνω. Μου τα είπε αυτά που σας λέω άνθρωπος πολύ υψηλά ιστάμενος, σοβαρός, όχι σαχλαμάρες. Εμείς παράγουμε συνεχώς, σου λέει, δουλεύουμε, εξάγουμε και όλα σ’ αυτούς τα στέλνουμε. Εξαγωγές, λέμε τώρα, με τα τσουβάλια. Άσε που έρχονται εδώ για διακοπές και μας ζητάνε και τα ρέστα και ούτε αποζημιώσεις για τον πόλεμο δεν μας έχουν δώσει».
Πήρα μια βαθιά ανάσα και το ύφος της θείας μου της Ελένης (ή «Τλάτλας») όταν με άκουγε να λέω φριχτές ανοησίες. «Άκουσε παλικάρι μου», είπα ενώ κατεβαίναμε την Κόκκαλη για να περάσουμε απέναντι να βγούμε Μιχαλακοπούλου, «αν δεν υπήρχε η Ευρώπη και η Αμερική η Ελλάδα θα ήτανε όχι Αλβανία, όχι Βουλγαρία, Σκόπια θα ήτανε στην καλύτερη περίπτωση. Μας στέλνουνε τσουβάλια λεφτά και μας χρηματοδοτούν δεκαετίες τώρα μπας και φτιάξουμε υποδομές και τακτοποιηθούμε και εμείς φτιάχνουμε νόμους «περι προστασίας υπουργών» για να καλύψουμε τα αχόρταγα πιράνχας που υπουργοποιούν 20 χρόνια τώρα και τα δυο μεγάλα κόμματα και τρώμε τα λεφτά και τώρα χρωστάμε τα κέρατά μας.Και τους λέγαμε και ψέμματα τόσα χρόνια, λές και παίζουμε κρυφτούλι με τούς εταίρους μας, λές και είμαστε τα «παιδάκια» τα παραβατικά που δεν βάζουνε μυαλό αλλά, παρ΄όλα αυτά, υπολογίζουν «στην καλοσύνη τών ξένων», όπως έλεγε και η Μπλανς στο «Λεωφορείον ο πόθος».
«Δεν ξέρω τι λες φίλε» επέμενε ο συμπαθέστατος και πολύ δυναμικός στις απόψεις του συνομιλητής μου. «Το ξέρεις ότι τούς στέλνουμε το καλύτερο ελαιόλαδο του πλανήτη και το πληρώνουνε μισοτιμής; Το ξέρεις ότι όλη η Ευρώπη ντομάτες και ζαρζαβατικά δικά μας τρώει; Το ξέρεις οτι έρχονται εδω και περνάνε ζωή και κότα δυο και τρεις βδομάδες το χρόνο με 800 ευρώ ολόκληρη τετραμελής οικογένεια, Γερμαναράδες και Πολωνοί και Αγγλοι – και όλοι αυτοί; Τι κέρδος βγάζουμε εμείς; Κι΄απο την τσέπη μας βάζουμε γιατί είμαστε φιλότιμοι. Ξέρω τι σας λέω. Αυτός ο πελάτης μου είναι χρόνια στα μεγάλα υπουργεία σε μεγάλες θέσεις και τα κατέχει τα πράγματα από μέσα. Μη μασάτε. Τίποτα δεν τούς χρωστάμε. Αυτοί μας χρωστάνε».
«Δηλαδή παλικάρι μου αυτή τη Mercedes και το GPS, το σπίτι, το εξοχικό, τα ωραία ρούχα που φοράς, τα παπούτσια σου τα ΝΙΚΕ, απ΄το ελαιόλαδο και τις ντομάτες που εξάγουμε έχουν αγοραστεί; Γιατί δεν παράγουμε σχεδόν τίποτε άλλο άξιο λόγου στον τελικό λογαριασμό».
«Φυσικά» επέμεινε.«Μου τα εξήγησε ξεκάθαρα ο κύριος που σας λέω που μέχρι και Διεθυντής τράπεζας ήτανε κάποτε, δεν είναι κάνας ασχετος». Αλλά είχαμε φτάσει στον προορισμό μας και δεν υπήρχαν περιθώρια για επέκταση του προβληματισμού μας ευρύτερα. Πλήρωσα, του ευχήθηκα για το Νέο Έτος , μου αντευχήθηκε και την ώρα που έβγαινα πρόσθεσε τη φράση που με κάνει να κιτρινίζω απο φόβο και να παθαίνω ταχυπαλμία και απανωτά panic-attacks.
«Μια χαρά δεν ήμασταν με την δραχμούλα μας; Τι τα θέλαμε εμείς τα βρωμοευρώ τους; Μ΄ένα χιλιάρικο ήσουνα πλούσιος, με 3 ευρώ ούτε καφέ δεν πίνεις που λέει ο λόγος».
Και ούτως εμπλουτίσθηκε η κοινωνική μου ορατότης με μια άλλη οπτική γωνία που ομολογώ δεν φανταζόμουνα καν ότι υπήρχε. Όλα νόμιζα ότι τα είχα ακούσει, αλλά ότι οι «ξένοι» μας πίνουνε το αίμα δεν τόχα ξανασυναντήσει live, σφηνωμένο μάλιστα μέσα στο μυαλό ενός τόσο νέου Έλληνα.
Άρη Δαβαράκη http://www.protagon.gr/Default.aspx?tabid=70&smid=382&ArticleID=1154&reftab=37&t=%CE%98%CF%8D%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%89%CE%BC%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82
Ο κ Ζαννιάς βρήκε όλους αυτούς για τους οποίους μιλάει τόσο απαξιωτικά΄.
Δυστυχώς είναι αυτοί που τον έκαναν πρόεδρο το 1995.
Καλό είναι να του υπενθυμίσουμε ότι κανένας από την ισχνή αντιπολίτευση δεν θέλει να του πάρει το τίτλο.
Το μόνο που θέλουν είναι να σέβεται τους νόμους,τ άθλημα,τους αθλητές και τους συλλόγους.
Wednesday, January 13, 2010
Σε παράσταση για ένα ρόλο ........Το υπόλοιπο ΔΣ? = 0
Δελτίο τύπου Γ.Σ. ΕΦΟΑ.
Κυριακή, 10 Ιανουάριος 2010 17:02
Σε παράσταση για ένα ρόλο εξελίχτηκε η τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΦΟΑ, η οποία διεξήχθη το Σάββατο στην Πτολεμαίδα.
Παρακολουθώντας την ανυπαρξία του ΔΣ της ΕΦΟΑ ΑΝΑΡΩΤΙΌΜΑΣΤΕ
Ο ΓΕΝΙΚΌΣ ΓΡΑΜΜΑΤΈΑΣ ΞΈΡΕΙ ΠΟΙΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΊ?
ΘΕΩΡΕΊ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΥΠΌΘΕΣΗ Η ΘΈΣΗ ΤΟΥ?
Ξέρει ότι ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΊ ΈΝΑΝ από τους ιστορικότερους συλλόγους του αθλήματος?
Είναι δυνατόν να τον έχει ο-Σε παράσταση για ένα ρόλο- τόσο γραμμένο στα παπούτσια του
-ο πρόεδρος λαμογιο –που όλες οι εφημερίδες έγραψαν τι του έσουρνε ο Βασιλακοπουλος και αυτός σαν βρεμένη γάτα πήρε τα βρακιά του και έφυγε ……
Και ενώ τα έλεγε ο Πέντσιος για να πει στο σώμα ότι πρέπει να διαφυλάξουμε το άθλημα –
Το δημιουργικό υπολοιπο ΔΣ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ
-πουθενά δεν είδαμε μήνυση στο Βασιλακόπουλο-
έν αντιθέσει στους παράγοντες του τέννις- έχει κάνει και ιδίως σε πρώην ταμία του.
Δεν αναφέρομαστε στον Βασιλα και στα ψέματα του.
Αυτό το ανθρωπάκι στο τέλος λόγω υπογραφών στο ταμείο θα πάθει εγκεφαλικό όταν έρθει η ώρα.
Και φυσικά ούτε στον Μακρή. Ακόμα περιμένουμε να δούμε τι έγιναν οι χημικές τουαλέτες στο τουρνουά του. Που πήγαν τα λεφτά……
Και δεν χρειάζεται ν αναλύσουμε κι άλλα. Γιατί τολμούν και κάνουν τα ίδια επειδή έχουν αρχηγό τον - Σε παράσταση για ένα ρόλο-.
Πάντως ήταν ένα καλό 3ημερο τέλος Χριστουγέννων.
Επαναλαμβανόμενο τα τελευταία χρόνια μακριά από την Αθηνα, συνεχίζετε πάνω στην Καβάλα για την επόμενη φορά.
Καλό αυτό. Επιτέλους η Α περιφέρεια παίρνει ένα κοκαλάκι να γλείψει.
Αν γνωρίζουμε καλά είναι η Α περιφέρεια που παίρνει τα σκουπίδια των τελευταίων τουρνουά κάθε χρόνο.
Και του χρόνου!!!!!!
Κυριακή, 10 Ιανουάριος 2010 17:02
Σε παράσταση για ένα ρόλο εξελίχτηκε η τακτική Γενική Συνέλευση της ΕΦΟΑ, η οποία διεξήχθη το Σάββατο στην Πτολεμαίδα.
Παρακολουθώντας την ανυπαρξία του ΔΣ της ΕΦΟΑ ΑΝΑΡΩΤΙΌΜΑΣΤΕ
Ο ΓΕΝΙΚΌΣ ΓΡΑΜΜΑΤΈΑΣ ΞΈΡΕΙ ΠΟΙΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΊ?
ΘΕΩΡΕΊ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΥΠΌΘΕΣΗ Η ΘΈΣΗ ΤΟΥ?
Ξέρει ότι ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΊ ΈΝΑΝ από τους ιστορικότερους συλλόγους του αθλήματος?
Είναι δυνατόν να τον έχει ο-Σε παράσταση για ένα ρόλο- τόσο γραμμένο στα παπούτσια του
-ο πρόεδρος λαμογιο –που όλες οι εφημερίδες έγραψαν τι του έσουρνε ο Βασιλακοπουλος και αυτός σαν βρεμένη γάτα πήρε τα βρακιά του και έφυγε ……
Και ενώ τα έλεγε ο Πέντσιος για να πει στο σώμα ότι πρέπει να διαφυλάξουμε το άθλημα –
Το δημιουργικό υπολοιπο ΔΣ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ
-πουθενά δεν είδαμε μήνυση στο Βασιλακόπουλο-
έν αντιθέσει στους παράγοντες του τέννις- έχει κάνει και ιδίως σε πρώην ταμία του.
Δεν αναφέρομαστε στον Βασιλα και στα ψέματα του.
Αυτό το ανθρωπάκι στο τέλος λόγω υπογραφών στο ταμείο θα πάθει εγκεφαλικό όταν έρθει η ώρα.
Και φυσικά ούτε στον Μακρή. Ακόμα περιμένουμε να δούμε τι έγιναν οι χημικές τουαλέτες στο τουρνουά του. Που πήγαν τα λεφτά……
Και δεν χρειάζεται ν αναλύσουμε κι άλλα. Γιατί τολμούν και κάνουν τα ίδια επειδή έχουν αρχηγό τον - Σε παράσταση για ένα ρόλο-.
Πάντως ήταν ένα καλό 3ημερο τέλος Χριστουγέννων.
Επαναλαμβανόμενο τα τελευταία χρόνια μακριά από την Αθηνα, συνεχίζετε πάνω στην Καβάλα για την επόμενη φορά.
Καλό αυτό. Επιτέλους η Α περιφέρεια παίρνει ένα κοκαλάκι να γλείψει.
Αν γνωρίζουμε καλά είναι η Α περιφέρεια που παίρνει τα σκουπίδια των τελευταίων τουρνουά κάθε χρόνο.
Και του χρόνου!!!!!!
Tuesday, January 12, 2010
Αγαπητέ κ. Τσιάρα,
Επειδή θα αναρωτιέστε, πώς είναι δυνατόν ένας τόσο ευγενικός πρόεδρος, να έχει αντιπολίτευση (έστω ισχνή), θα σας δώσω λίγες εξηγήσεις.
Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο, ότι η ΕΦΟΑ υπάρχει για να βοηθάει τα παιδιά και τον αθλητισμό. Κατά την διάρκεια των γευμάτων, αναρωτιέμαι πόσες φορές η αφρόκρεμα της ηγεσίας του τένις αναφέρθηκε στα παιδιά. Μεταξύ τυρού και αχλαδιού υπήρξε χρόνος για τους αθλητές ή συνέβη ότι και στο site της ΕΦΟΑ, που περάσαμε όλες τις γιορτές με πολιτικές ανακοινώσεις και άλλες ανοησίες, όπου η αθλητική είδηση εξέλειπε παντελώς (ή μάλλον υπήρξε μισή είδηση για τα Ελληνόπουλα του Βελιγραδίου).
Αφού καταλαγιάσει η χαρά του ΔΣ για την συμμετοχή νομαρχών, δημάρχων και άλλων επιφανών στη τενιστική γιορτή και επειδή εσείς εκπροσωπείτε τους αθλητές της περιοχής σας και του συλλόγου σας, διαβάστε τι έκανε η ΕΦΟΑ γι’ αυτούς το 2009. Διαβάστε που βρισκόμαστε μετά από 16 χρόνια «προσφοράς» του ιδίου προέδρου.
Στους πίνακες ο ΟΑ Πτολεμαΐδας παρουσιάζεται με 11 αθλητές. Ακολουθεί η αγωνιστική τους δραστηριότητα.
Ο Τ.Σ. και η Κ.Α. δεν αγωνίστηκαν καθόλου. Δεν είναι βέβαια αυτοσκοπός η αγωνιστική δραστηριότητα. Μακάρι να μη θέλανε και να μην έπαιξαν. Αν ήθελαν και δεν είχαν δυνατότητα οι γονείς τους (που συμβαίνει συχνά) θα με στεναχωρούσε. Τι έγινε όμως με τα παιδιά που ήθελαν να λάβουν μέρος σε αγώνες:
1. Η Ν.Χ. πήγε στην Θες/νίκη έδωσε 1 αγώνα στα προκριματικά, έχασε 40 40 και επέστρεψε. Δεν ξαναπαρουσιάστηκε πουθενά.
2. Η Τ.Ε. πήγε στην Λάρισα έδωσε 1 αγώνα στα προκριματικά, έχασε 40 40 και επέστρεψε. Δεν ξαναπαρουσιάστηκε πουθενά.
3. Η Κ.Ε. πήγε στην Θες/νίκη πέρασε w.o. τον πρώτο γύρο, έχασε 41 40 στον μοναδικό της αγώνα και επέστρεψε. Δεν ξαναπαρουσιάστηκε πουθενά.
4. Η Α.Α. στην Θεσ/νίκη έχασε στον 1ον γύρο, πήγε και στην Λάρισα 1ος αγώνας bye, 2ος medical και επιστροφή.
5. Η Ζ.Χ. σε Θεσ/νίκη και Λάρισα από 1 αγώνα και πίσω.
6. Η Κ.Ν. Λάρισα 1 αγώνα, Νάουσα-Ήπειρος από 1 bye και 1 αγώνα. Τρεις εκδρομές (ρωτήστε τον πατέρα για τα έξοδα), τρεις αγώνες.
7. Ο Π.Χ. στην Θεσ/νίκη 2 αγώνες στα προκριματικά, στην Νάουσα άλλοι 2. Κρίμα γιατί τα αποτελέσματα του με καλούς αθλητές είναι πολύ καλά.
8. Ο Β.Α. πήγε σε 5 Πανελλαδικά και έδωσε 6 αγώνες. Πέντε εκδρομές (ρωτήστε τον πατέρα για τα έξοδα), έξι αγώνες.
9. Για τον Στάθη (που άφησα τελευταίο) θα τολμήσω να πω ότι αν ζούσε στη FYROM, μπορεί και να ήταν Παγδατής.
Απολογισμός 7 Πανελλαδικά 17 αγώνες
Αυτά προσέφερε η οργάνωση της ομοσπονδίας στους αθλητές της περιοχής σας, 37 αγώνες σε 11 παιδιά.
Αγώνες κακούς, ανοργάνωτους, πανάκριβους.
Παιδιά να αγωνίζονται σε κακοφωτισμένα γήπεδα στις 1:00 τα ξημερώματα. Κάποια γήπεδα χωρίς τουαλέτα.
Και να θυμάστε ότι η πόλη σας ήταν σχετικά τυχερή, είχε 4 Πανελλαδικά κοντά της.
Ο αντίστοιχος Κροάτης ή Σλοβένος «Στάθης» το 2009, μπορεί να έδωσε 150 αγώνες.
Όταν ευχαριστείτε την ΕΦΟΑ, μην ξεχνάτε τα παραπάνω.
Και μη ξεχνάτε, η ομοσπονδία υπάρχει για τους αθλητές, όχι για τους παράγοντες.
Πάντα φιλικά
Κώστας Κουτσάφτης
Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο, ότι η ΕΦΟΑ υπάρχει για να βοηθάει τα παιδιά και τον αθλητισμό. Κατά την διάρκεια των γευμάτων, αναρωτιέμαι πόσες φορές η αφρόκρεμα της ηγεσίας του τένις αναφέρθηκε στα παιδιά. Μεταξύ τυρού και αχλαδιού υπήρξε χρόνος για τους αθλητές ή συνέβη ότι και στο site της ΕΦΟΑ, που περάσαμε όλες τις γιορτές με πολιτικές ανακοινώσεις και άλλες ανοησίες, όπου η αθλητική είδηση εξέλειπε παντελώς (ή μάλλον υπήρξε μισή είδηση για τα Ελληνόπουλα του Βελιγραδίου).
Αφού καταλαγιάσει η χαρά του ΔΣ για την συμμετοχή νομαρχών, δημάρχων και άλλων επιφανών στη τενιστική γιορτή και επειδή εσείς εκπροσωπείτε τους αθλητές της περιοχής σας και του συλλόγου σας, διαβάστε τι έκανε η ΕΦΟΑ γι’ αυτούς το 2009. Διαβάστε που βρισκόμαστε μετά από 16 χρόνια «προσφοράς» του ιδίου προέδρου.
Στους πίνακες ο ΟΑ Πτολεμαΐδας παρουσιάζεται με 11 αθλητές. Ακολουθεί η αγωνιστική τους δραστηριότητα.
Ο Τ.Σ. και η Κ.Α. δεν αγωνίστηκαν καθόλου. Δεν είναι βέβαια αυτοσκοπός η αγωνιστική δραστηριότητα. Μακάρι να μη θέλανε και να μην έπαιξαν. Αν ήθελαν και δεν είχαν δυνατότητα οι γονείς τους (που συμβαίνει συχνά) θα με στεναχωρούσε. Τι έγινε όμως με τα παιδιά που ήθελαν να λάβουν μέρος σε αγώνες:
1. Η Ν.Χ. πήγε στην Θες/νίκη έδωσε 1 αγώνα στα προκριματικά, έχασε 40 40 και επέστρεψε. Δεν ξαναπαρουσιάστηκε πουθενά.
2. Η Τ.Ε. πήγε στην Λάρισα έδωσε 1 αγώνα στα προκριματικά, έχασε 40 40 και επέστρεψε. Δεν ξαναπαρουσιάστηκε πουθενά.
3. Η Κ.Ε. πήγε στην Θες/νίκη πέρασε w.o. τον πρώτο γύρο, έχασε 41 40 στον μοναδικό της αγώνα και επέστρεψε. Δεν ξαναπαρουσιάστηκε πουθενά.
4. Η Α.Α. στην Θεσ/νίκη έχασε στον 1ον γύρο, πήγε και στην Λάρισα 1ος αγώνας bye, 2ος medical και επιστροφή.
5. Η Ζ.Χ. σε Θεσ/νίκη και Λάρισα από 1 αγώνα και πίσω.
6. Η Κ.Ν. Λάρισα 1 αγώνα, Νάουσα-Ήπειρος από 1 bye και 1 αγώνα. Τρεις εκδρομές (ρωτήστε τον πατέρα για τα έξοδα), τρεις αγώνες.
7. Ο Π.Χ. στην Θεσ/νίκη 2 αγώνες στα προκριματικά, στην Νάουσα άλλοι 2. Κρίμα γιατί τα αποτελέσματα του με καλούς αθλητές είναι πολύ καλά.
8. Ο Β.Α. πήγε σε 5 Πανελλαδικά και έδωσε 6 αγώνες. Πέντε εκδρομές (ρωτήστε τον πατέρα για τα έξοδα), έξι αγώνες.
9. Για τον Στάθη (που άφησα τελευταίο) θα τολμήσω να πω ότι αν ζούσε στη FYROM, μπορεί και να ήταν Παγδατής.
Απολογισμός 7 Πανελλαδικά 17 αγώνες
Αυτά προσέφερε η οργάνωση της ομοσπονδίας στους αθλητές της περιοχής σας, 37 αγώνες σε 11 παιδιά.
Αγώνες κακούς, ανοργάνωτους, πανάκριβους.
Παιδιά να αγωνίζονται σε κακοφωτισμένα γήπεδα στις 1:00 τα ξημερώματα. Κάποια γήπεδα χωρίς τουαλέτα.
Και να θυμάστε ότι η πόλη σας ήταν σχετικά τυχερή, είχε 4 Πανελλαδικά κοντά της.
Ο αντίστοιχος Κροάτης ή Σλοβένος «Στάθης» το 2009, μπορεί να έδωσε 150 αγώνες.
Όταν ευχαριστείτε την ΕΦΟΑ, μην ξεχνάτε τα παραπάνω.
Και μη ξεχνάτε, η ομοσπονδία υπάρχει για τους αθλητές, όχι για τους παράγοντες.
Πάντα φιλικά
Κώστας Κουτσάφτης
Subscribe to:
Posts (Atom)