Μας ήρθε αργά αλλά αξίζει να το διαβάσετε
9 Φεβρουαρίου 2009
Υπόψη: κου Ζαννιά (πρόεδρος), κου θεοδωρόπουλου (έφορος αγωνιστικού) και κάθε άλλου ενδιαφερόμενου.
Αγαπητοί κύριοι,
Την προηγούμενη βδομάδα ανακοινώσατε ότι το 1ο Πανελλαδικό Open Junior (Φεβρουάριος 2009) θα γίνει στην Ρόδο.
Οι αριθμοί που σας παρουσιάζω είναι ενδεικτικοί και βασίζονται στην απλή παραδοχή, ότι θα ταξιδέψουν στην Ρόδο, όσοι πήγαν το 2008 στο Ηράκλειο Κρήτης.
Αν υπάρξει αύξηση μετακίνησης, λόγω του ότι είναι το 1ο πανελλαδικό, πολύ σημαντικό για την βαθμολογία του έτους, ότι ακολουθεί αυξάνεται ανάλογα.
Όταν ανακοινώσετε το ταμπλό, θα σας παρουσιάσω ακριβή ποσά.
409 αθλητές θα ταξιδέψουν (ακριβώς όσοι στην Κρήτη)
27 στην κατηγορία 18άρια, που ενδεχομένως κάποια ταξιδεύουν μόνα τους, έστω κάθε 2 παιδιά 1 συνοδός
382 στις κατώτερες κατηγορίες, που χρειάζονται γονέα συνοδό
σύνολο ατόμων ( 27 + 13 ) + ( 382 x 2 ) = 40 + 764 = 804 άτομα
Άλλα θα πληρώσουν 395 ευρώ για το πακέτο, άλλοι 450 ευρώ (βόρειος Ελλάδα), έστω 410 ευρώ μέσος όρος
804 x 410 = 330.000 ευρώ περίπου
Ο μεγάλος χορηγός του τένις, που θα διοργανώσει το τουρνουά των 125.000 $ στην Ρόδο (που είναι 96.000 ευρώ), αφού τον παρουσιάσατε κε Ζαννιά, είπε ότι θα βρει χορηγούς, για την προσπάθεια του αυτή. Όμως αφού ο επιχειρηματίας είναι και ιδιοκτήτης του πρακτορείου που ανέλαβε το πακέτο, αν εργάζεται με ένα θεμιτό εμπορικό κέρδος της τάξεως του 20%, τότε
330.000 x 20% = 66.000 ευρώ.
Άρα, από τα 96.000 ευρώ ήδη καλύφθηκαν τα 66.000 ευρώ. Μένουν μόνο 30,000 για να καλύψουν οι άλλοι χορηγοί.
Τους χορηγούς-γονείς τους συνεισφέρατε εσείς. Ευχαριστούμε και συγχαρητήρια.
Αν τώρα το πακέτο δεν είναι πράγματι φτηνό, αλλά προτείνεται από την Ομοσπονδία σαν φτηνό, οπότε όσοι το ερευνήσουν ακολουθήσουν άλλο τρόπο μετάβασης, τότε δεν θα αγοράσει το πακέτο το σύνολο. Σε αυτή την περίπτωση 2 φορές ευχαριστούμε και συγχαρητήρια.
Κώστας Κουτσάφτης
Εάν θέλετε να παρουσιάσετε θέματα που θα βοηθήσουν το Ελληνικό τένις στείλτε στο taneatoutennis@gmail.com τις θέσεις σας
Saturday, April 25, 2009
Friday, April 24, 2009
Αναλυτικα τα Πασχαλινά καμώματα του 48
Και όλα αυτά μέσα στο Πάσχα
http://tennis-sos.blogspot.com/2009/04/blog-post_22.html
http://tennis-sos.blogspot.com/2009/04/blog-post_22.html
Κυνηγώντας φαντάσματα
Είδε ότι δεν μπορούσε να τα βγάλει πέρα με τους επιτυχημένους επαγγελματίες, και άρχισε να κυνηγά τους διαιτητές και τους αθλητές να μην πάρουν μέρος στους αγώνες
Εκβιασμοί πήραν και έδωσαν κατά την προσφιλή πάγια τακτική ΖΑΝΝΙΑ.
Μόνο που το τουρνουά θα γίνει.
Και μια ακόμα φορά θα απολαμβάνουμε τα εξαιρετικά κείμενα φιλάθλου που τον ζωγραφίζουν αλλά πίνακα Νταλί
Καημένε 48
ΚΑΗΜΈΝΕ ΚΟΛΑΟΥΖΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ. ΕΧΑΣΕΣ ΤΖΑΜΠΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ
Εκβιασμοί πήραν και έδωσαν κατά την προσφιλή πάγια τακτική ΖΑΝΝΙΑ.
Μόνο που το τουρνουά θα γίνει.
Και μια ακόμα φορά θα απολαμβάνουμε τα εξαιρετικά κείμενα φιλάθλου που τον ζωγραφίζουν αλλά πίνακα Νταλί
Καημένε 48
ΚΑΗΜΈΝΕ ΚΟΛΑΟΥΖΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ. ΕΧΑΣΕΣ ΤΖΑΜΠΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ
Τι ήταν πάλι κι αυτό......
Μα καλά δεν θα μας αφήσει ούτε Πάσχα να κάνουμε….
Είχαμε τα Χριστούγεννα να παίρνει μόνος του αποφάσεις και στέλνει το ελληνικό τέννις στην ΡΟΔΟ
Να έχει παραμυθιάσει τους συνεργάτες του, λέγοντας ότι η ανάπτυξη των πάντων είναι κομπολόι με μπλε χάνδρες. ΓΙ ΑΥΤΌΝ
Θυμάστε τα περί αθλητικού τουρισμού.
Και οι άνθρωποι τον πίστεψαν.
Επαγγελματίες, κάνανε περιουσία δουλεύοντας όχι σαν αυτόν που ξεσκονίζοντας κ…. υπουργών περίμενε να του ρίξουν κανένα μεζέ .
Το κακό με τον μεζέ ήταν ότι ήθελε μετά φιλέτο…. και από εκεί και πέρα άρχισε ο Γολγοθάς του ελληνικού τένις
Τον ξεφορτώθηκε η Ολυμπιακή Αεροπορία ,αφού έβαλε και αυτός ένα χεράκι ελέω Αλευρά ,στην διάλυση, θυμάστε το γεγονός του αεροπλάνου που πήγε στο Σινδευ στους Ολυμπιακούς.
Που τα θυμηθήκαμε θα μου πείτε.
Αχ τι επάθαμε…….
ΛΟΙΠΌΝ ΚΎΡΙΟΙ Της Ρόδου
ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΝ ........
Δεν αξίζει το κόπο να χαλάσετε τον κόπο σας, την δημιουργία σας, την επιτυχία σας .
Απολαύστε αυτό που δημιουργείτε . Αυτή την στιγμή πραγματοποιείτε ένα θαυμάσιο τουρνουά στο όμορφο νησί της χώρας μας.
Εμείς που αγαπάμε το χώρο νοιώθουμε περήφανοι που νέοι επιχειρηματίες ήρθαν κοντά μας δίνοντας στο άθλημα μας προβολή.
Κάτι που ‘έπρεπε να κάνει αυτός αντί μαζί με το γραμματέα του να στήνουν εταιρείες για να αποδομούν το άθλημα.
Είχαμε τα Χριστούγεννα να παίρνει μόνος του αποφάσεις και στέλνει το ελληνικό τέννις στην ΡΟΔΟ
Να έχει παραμυθιάσει τους συνεργάτες του, λέγοντας ότι η ανάπτυξη των πάντων είναι κομπολόι με μπλε χάνδρες. ΓΙ ΑΥΤΌΝ
Θυμάστε τα περί αθλητικού τουρισμού.
Και οι άνθρωποι τον πίστεψαν.
Επαγγελματίες, κάνανε περιουσία δουλεύοντας όχι σαν αυτόν που ξεσκονίζοντας κ…. υπουργών περίμενε να του ρίξουν κανένα μεζέ .
Το κακό με τον μεζέ ήταν ότι ήθελε μετά φιλέτο…. και από εκεί και πέρα άρχισε ο Γολγοθάς του ελληνικού τένις
Τον ξεφορτώθηκε η Ολυμπιακή Αεροπορία ,αφού έβαλε και αυτός ένα χεράκι ελέω Αλευρά ,στην διάλυση, θυμάστε το γεγονός του αεροπλάνου που πήγε στο Σινδευ στους Ολυμπιακούς.
Που τα θυμηθήκαμε θα μου πείτε.
Αχ τι επάθαμε…….
ΛΟΙΠΌΝ ΚΎΡΙΟΙ Της Ρόδου
ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΓΡΑΨΤΕ ΤΟΝ ........
Δεν αξίζει το κόπο να χαλάσετε τον κόπο σας, την δημιουργία σας, την επιτυχία σας .
Απολαύστε αυτό που δημιουργείτε . Αυτή την στιγμή πραγματοποιείτε ένα θαυμάσιο τουρνουά στο όμορφο νησί της χώρας μας.
Εμείς που αγαπάμε το χώρο νοιώθουμε περήφανοι που νέοι επιχειρηματίες ήρθαν κοντά μας δίνοντας στο άθλημα μας προβολή.
Κάτι που ‘έπρεπε να κάνει αυτός αντί μαζί με το γραμματέα του να στήνουν εταιρείες για να αποδομούν το άθλημα.
Wednesday, April 15, 2009
Tennis Symbol…. Ο 48%
Ποιος νομίζατε έγινε ΣΥΜΒΟΛΟ του τέννις, ανάμεσα στο ATP, Roland Garros, Tennis Europe, Davis Cup, κτλ ?
Ο κ 48%.
Βάζει φάτσα κάρτα την μούρη του από την απονομή του ξένου τουρνουά ,που άλλος κόπιασε, άλλος έδωσε χρήματα , αλλά ο δικός μας μπαίνει στα σύμβολα του Παγκόσμιου Τένις.
Στο site της ΕΦΟΑ στο κάτω μέρος έχει το Tennis Symbol και βγαίνουν τα logo των τουρνουά όλου του κόσμου. Εκεί έβαλε και την ΜΟΥΡΗ του
Τραγικό
Καλά , δεν μπορεί να μαζευτεί αυτός.
Δεν μπορεί να τον μαζέψει ο Ιωάννιδης και ο Δουβής?
Τουλάχιστον να μην γινόμαστε ρεζίλη διεθνώς….
Ο κ 48%.
Βάζει φάτσα κάρτα την μούρη του από την απονομή του ξένου τουρνουά ,που άλλος κόπιασε, άλλος έδωσε χρήματα , αλλά ο δικός μας μπαίνει στα σύμβολα του Παγκόσμιου Τένις.
Στο site της ΕΦΟΑ στο κάτω μέρος έχει το Tennis Symbol και βγαίνουν τα logo των τουρνουά όλου του κόσμου. Εκεί έβαλε και την ΜΟΥΡΗ του
Τραγικό
Καλά , δεν μπορεί να μαζευτεί αυτός.
Δεν μπορεί να τον μαζέψει ο Ιωάννιδης και ο Δουβής?
Τουλάχιστον να μην γινόμαστε ρεζίλη διεθνώς….
Monday, April 13, 2009
Οικονομικός έλεγχος ξανά στην ΕΦΟΑ !!!!!!!!
Αληθεύει ότι στο τελευταίο συμβούλιο της ΕΦΟΑ ο 48% πρότεινε να απολύσει προσωπικό για να λύσει το πρόβλημα της ΕΦΟΑ ?
Και είναι ν απορείς
Έπρεπε να φύγουν τόσα εκατομμύρια για να καταλάβει ο ιθύνων νους ότι τα χρήματα του ελληνικού λαού είναι για να παράγουν έργο οι Ομοσπονδίες και όχι να βολεύουν ημετέρους που παρακολουθούν τα σωματεία για τις εκλογικές μαφίες.
Όλα αυτά τα χρόνια ζητούσαν οι αποχωρήσαντες σύμβουλοι να δοθούν στους αθλητές όλα αυτά τα λεφτά και όχι στους κηφήνες των Ενώσεων και των βαλκανικών γραφείων .
Αλλά για να καταλάβει κάποιος πρέπει να έχει δουλέψει στην ζωή του και να μην τρέχει στις αυλές των πολιτικών γραφείων για να είναι πρόσωπο των εκδουλεύσεων και εξυπηρετήσεων για να βγάζει τα προς τα ζει. Αλήθεια τι γίνεται ο οδηγός που τον κυκλοφορούσε μ έξοδα της ΕΦΟΑ.
Ήθελε και μπράβο για να κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας ο κ 48%
Αυτό το ήξερε ο κ Γ Γραμματέας κ Δουβής Τι έκανε ?
Γιατί τον κάλυψε ?
Τι περιμένει να δείξει ο έλεγχος που πραγματοποιείται σήμερα στα γραφεία της ΕΦΟΑ?
Και είναι ν απορείς
Έπρεπε να φύγουν τόσα εκατομμύρια για να καταλάβει ο ιθύνων νους ότι τα χρήματα του ελληνικού λαού είναι για να παράγουν έργο οι Ομοσπονδίες και όχι να βολεύουν ημετέρους που παρακολουθούν τα σωματεία για τις εκλογικές μαφίες.
Όλα αυτά τα χρόνια ζητούσαν οι αποχωρήσαντες σύμβουλοι να δοθούν στους αθλητές όλα αυτά τα λεφτά και όχι στους κηφήνες των Ενώσεων και των βαλκανικών γραφείων .
Αλλά για να καταλάβει κάποιος πρέπει να έχει δουλέψει στην ζωή του και να μην τρέχει στις αυλές των πολιτικών γραφείων για να είναι πρόσωπο των εκδουλεύσεων και εξυπηρετήσεων για να βγάζει τα προς τα ζει. Αλήθεια τι γίνεται ο οδηγός που τον κυκλοφορούσε μ έξοδα της ΕΦΟΑ.
Ήθελε και μπράβο για να κυκλοφορεί στους δρόμους της Αθήνας ο κ 48%
Αυτό το ήξερε ο κ Γ Γραμματέας κ Δουβής Τι έκανε ?
Γιατί τον κάλυψε ?
Τι περιμένει να δείξει ο έλεγχος που πραγματοποιείται σήμερα στα γραφεία της ΕΦΟΑ?
ATHENS STATUS ‘CLOSED’ AL TSIBOURI NEWS…
Το μεγάλο τουρνουά τένις έλαβε τέλος.
Παρακολούθησα με προσοχή την καθημερινή ενημέρωση από το επίσημο site του τουρνουά και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την πληρότητα την αμεσότητα και το καλαίσθητο της παρουσίασης των τεκταινόμενων στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών.
Πιστεύω ότι το τουρνουά ήταν πετυχημένο, αλλά θα μου επιτρέψετε να σταθώ και να σχολιάσω δυο φωτογραφίες:
Η πρώτη φωτογραφία, μας χαροποίησε ιδιαίτερα, γιατί σ’αυτήν απεικονίζεται ο κ.Λυμπέρης, με έναν από τους σημαντικότερους σύγχρονους καλλιτέχνες, με μεγάλη προσφορά στα κοινά του τόπου μας και αναφέρομαι στον κ.Λαζόπουλο.
Η δεύτερη φωτογραφία, μας προβλημάτισε ιδιαίτερα, γιατί εκτός από τον κ.Λυμπέρη και τους καθ’όλα άξιους αθλητές που συμμετείχαν στον τελικό, στο ίδιο κάδρο υπήρχε και ένα Τσιμπούρι. Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τον λόγο της ύπαρξής του και να δικαιολογήσουμε την παρουσία του στο ίδιο κάδρο.Λόγω της περίεργης εμφάνισής του με κοστούμι και μουστάκι, ανατρέξαμε στην εγκυκλοπαίδεια Paradox Creatures και συναντήσαμε το παρακάτω λήμμα:
Tsiburius Thesmikus = Θεσμικό Τσιμπούρι η αλλιώς Τσιμπούρι που εκλέγεται.
Λόγω της παρασιτικής και ασήμαντης φύσης του, επιδιώκει την φωτογράφηση του, με αναγνωρίσιμα στην κοινή γνώμη πρόσωπα, για την δικαιολόγηση της ύπαρξής του.
Το Τσιμπούρι με μουστάκι κοστούμι και ενίοτε γραβάτα ανήκει στην υποκατηγορία Tsiburius Regal Thesmikus Dimoshesitius= Θεσμικό Βασιλικό Τσιμπούρι Δημοσίων Σχέσεων:
Αυτό το είδος συναντάται σε φωτογραφήσεις με Πρίγκιπες,Υπουργούς, Βολευτές,Γενικούς Γραμματείς, Νομαρχαίους,Δημαρχαίους και άλλα είδη Βασιλικής προέλευσης.
Ευδοκιμεί σε κοινωνίες με μερική αλλά συνήθως ολική αφασία.
Είναι άκρως επικίνδυνο, ιδιαίτερα μετά από πολύχρονη επαφή μαζί του (συνήθη συμπτώματα η σταδιακή μαλάκυνση του εγκεφάλου, με τελικό στάδιο, τον διχασμό προσωπικότητας: το βρίζουν και παράλληλα το ψηφίζουν)
Τρέφεται από την βλακεία και την αδιαφορία των ανθρώπων
Καταπολεμάτε αποκλειστικά και μόνο από σκεπτόμενους ανθρώπους (είδος προς εξαφάνιση) και γι’αυτό το λόγο είναι ανθεκτικό.
Έτσι ομολογώ ότι μας λύθηκε μία απορία,αυτή της παρουσίας του στο ίδιο κάδρο.Μια άλλη απορία όμως παραμένει, γιατί ο κ. Λυμπέρης είναι σκεπτόμενος άνθρωπος και θα μπορούσε να δράσει διαφορετικά.
Ευχόμαστε στον κ.Λυμπέρη τα καλύτερα και του χρόνου ένα δυνατό STATUS OPEN και προπαντός χωρίς τσιμπούρια…
Φ.Γ
Παρακολούθησα με προσοχή την καθημερινή ενημέρωση από το επίσημο site του τουρνουά και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την πληρότητα την αμεσότητα και το καλαίσθητο της παρουσίασης των τεκταινόμενων στον Όμιλο Αντισφαίρισης Αθηνών.
Πιστεύω ότι το τουρνουά ήταν πετυχημένο, αλλά θα μου επιτρέψετε να σταθώ και να σχολιάσω δυο φωτογραφίες:
Η πρώτη φωτογραφία, μας χαροποίησε ιδιαίτερα, γιατί σ’αυτήν απεικονίζεται ο κ.Λυμπέρης, με έναν από τους σημαντικότερους σύγχρονους καλλιτέχνες, με μεγάλη προσφορά στα κοινά του τόπου μας και αναφέρομαι στον κ.Λαζόπουλο.
Η δεύτερη φωτογραφία, μας προβλημάτισε ιδιαίτερα, γιατί εκτός από τον κ.Λυμπέρη και τους καθ’όλα άξιους αθλητές που συμμετείχαν στον τελικό, στο ίδιο κάδρο υπήρχε και ένα Τσιμπούρι. Προσπαθήσαμε να καταλάβουμε τον λόγο της ύπαρξής του και να δικαιολογήσουμε την παρουσία του στο ίδιο κάδρο.Λόγω της περίεργης εμφάνισής του με κοστούμι και μουστάκι, ανατρέξαμε στην εγκυκλοπαίδεια Paradox Creatures και συναντήσαμε το παρακάτω λήμμα:
Tsiburius Thesmikus = Θεσμικό Τσιμπούρι η αλλιώς Τσιμπούρι που εκλέγεται.
Λόγω της παρασιτικής και ασήμαντης φύσης του, επιδιώκει την φωτογράφηση του, με αναγνωρίσιμα στην κοινή γνώμη πρόσωπα, για την δικαιολόγηση της ύπαρξής του.
Το Τσιμπούρι με μουστάκι κοστούμι και ενίοτε γραβάτα ανήκει στην υποκατηγορία Tsiburius Regal Thesmikus Dimoshesitius= Θεσμικό Βασιλικό Τσιμπούρι Δημοσίων Σχέσεων:
Αυτό το είδος συναντάται σε φωτογραφήσεις με Πρίγκιπες,Υπουργούς, Βολευτές,Γενικούς Γραμματείς, Νομαρχαίους,Δημαρχαίους και άλλα είδη Βασιλικής προέλευσης.
Ευδοκιμεί σε κοινωνίες με μερική αλλά συνήθως ολική αφασία.
Είναι άκρως επικίνδυνο, ιδιαίτερα μετά από πολύχρονη επαφή μαζί του (συνήθη συμπτώματα η σταδιακή μαλάκυνση του εγκεφάλου, με τελικό στάδιο, τον διχασμό προσωπικότητας: το βρίζουν και παράλληλα το ψηφίζουν)
Τρέφεται από την βλακεία και την αδιαφορία των ανθρώπων
Καταπολεμάτε αποκλειστικά και μόνο από σκεπτόμενους ανθρώπους (είδος προς εξαφάνιση) και γι’αυτό το λόγο είναι ανθεκτικό.
Έτσι ομολογώ ότι μας λύθηκε μία απορία,αυτή της παρουσίας του στο ίδιο κάδρο.Μια άλλη απορία όμως παραμένει, γιατί ο κ. Λυμπέρης είναι σκεπτόμενος άνθρωπος και θα μπορούσε να δράσει διαφορετικά.
Ευχόμαστε στον κ.Λυμπέρη τα καλύτερα και του χρόνου ένα δυνατό STATUS OPEN και προπαντός χωρίς τσιμπούρια…
Φ.Γ
Subscribe to:
Posts (Atom)