Tuesday, January 28, 2014

Εάν οι σύλλογοι τους δεν ψηφίζουν Ζαννιά , τότε είναι φυσικό να μην τους στείλει έστω και αν πληρώνουν… Πλήρη υποταγή για να πάρεις ένα κομματάκι που δικαιούσαι . Εάν οχι δεν θα πάνε πουθενά.......


http://www.tennisnews.gr/greek-tennis/juniors/13055-winter-cup

............Το γεγονός ότι η ομοσπονδία της χώρας μας δεν "κατέβασε" ομάδες στα 14άρια και τα 16άρια των Winter Cups, έχει προκαλέσει παράπονα από πολλούς γονείς, που είχαν σκοπό ακόμα και να επιβαρυνθούν οι ίδιοι οικονομικά προκειμένου να εκπροσωπηθεί η Ελλάδα στη διοργάνωση. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που μας επικοινώνησαν μαζί μας για να παραπονεθούν και να ζητήσουν το λόγο από τους υπεύθυνους.

Monday, January 27, 2014

Δείτε απόψε στις 24:20 την ΔΙΚΗ της Δευτέρας στον ΣΚΑΪ με τον Κυριάκο Θωμαΐδη

Περί επιτροπών Αθλητισμού το Τηλεθέαμα...


 Δείτε απόψε στις 24:20 την ΔΙΚΗ της Δευτέρας στον ΣΚΑΪ με τον Κυριάκο Θωμαΐδη και την Θεοδωροβία Πλακά μεταξύ των προσκεκλημένων, η οποία έχει γίνει η Νέμεσις των παρανομησάντων (και παρα-νομισάντων) στην γ.γ.α. Το θέμα περί Επιτροπών για νέο Αθλητικό νόμο, αφού άλλες επιτροπές (ειδικά συσταθείσες για την “εναρμόνιση”) γρονθοκόπησαν τις διατάξεις του 2725/99, παρουσιάζει απροσδόκητες εκπλήξεις...
Οι αναγνώστες μας γνωρίζουν και η Κυρία Λίτσα έχει γράψει αναλυτικά για τον ρόλο τους στην παρεμπόδιση της Τεννιστικής Κάθαρσης...
Τελικά κάθε εποχή έχει και τον ανάλογο Ηρόστρατό της. Εκείνος ήθελε ν' απαθανατίσει το όνομά του και μάλλον τα κατάφερε καίγοντας το Ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο, ενώ οι σύγχρονοι μάλλον πυρπολούν το Ναό της Θέμιδος προσπαθώντας να εξαφανίσουν γραπτά η προφορικά ενοχοποιητικά στοιχεία...,
Γιά.Σα.ς

Sunday, January 26, 2014

Από χιλιόμετρα μακριά φαινόταν ο πανικός του Ζαννιά σ αυτήν τη Γενική Συνέλευση..........




Ένα κύκνειο άσμα μόνο έλειπε για να εγκαταλείψει την σκηνή του θεάτρου που τόσα χρόνια ταλαιπώρησε τους έρμους τους αθλητές του, την οικογένεια του τένις
Ξανά στην Βόρεια Ελλάδα με το γνωστό τρόμο.
 Αν την πραγματοποιούσες στην Αθήνα ΟΛΟΙ θα σε  στέλνανε εκεί που ανήκεις …….
Ο Ζαννιάς ΠΟΤΕ δεν υπηρέτησε αυτό το άθλημα!
Ίσως να το ήθελε!
ΑΛΛΑ δεν μπορούσε.
 Η ανασφάλεια που ένοιωθε σ ένα χώρο εθελοντισμού ήταν  ο μόνιμος πανικός του.
Τι να δημιουργήσεις ΟΤΑΝ  από το πρωί ως το βράδυ στοχεύεις αρπαχτές.                                    Που να βρεις χρόνο να αισθανθείς.
Ολόκληρη Γενική Συνέλευση τον άκουγε να ασχολείται  με  τα *Νέα του τένις* λες και  οι λίγοι σύλλογοι που βρέθηκαν εκεί ήθελαν ν ακούσουν κάτι που τα διαβάζουν μόνοι τους εδώ και πολύ καιρό!
Αλλά όταν δεν έχεις να πεις τίποτα, φυσικά τα βάζεις με τους άλλους.                                            Μόνο που οι άλλοι δεν έχουν την ευθύνη του Ελληνικού τένις!
Την ευθύνη την έχεις εσύ κ Ζαννιά ..........
Ένα ηλεκτρονικό περιοδικό δεν έφθασε το άθλημα κάτω από την γη!
 Ένα ηλεκτρονικό περιοδικό δεν κορόιδεψε  οικογένειες,
Ένα ηλεκτρονικό περιοδικό δεν έπαιρνε την έγκριση της Γενικής συνέλευσης με 18 ψήφους κοροϊδεύοντας ότι είναι ομόφωνα μέσα στα μάτια όλων .
Ένα ηλεκτρονικό περιοδικό δεν έφθασε στο σημείο να εμφανίζει τα ταξίδια  σου ανά  την Ελλάδα (με λεφτά της ΕΦΟΑ) λέγοντας ότι θα  δημιουργήσεις site πριν ένα χρόνο που στο τέλος παρουσιάστηκε παραμονή της  χθεσινής ΓΣ
 Εκείνα τα ταξίδια ήταν για να επιβεβαίωσης την ύπαρξη σου γιατί είχε αρχίσει το χαλί να τραβιέται και πέρασες για να τους δήξεις το μπόι σου.
Και τι έγινε ?
Χειροτέρα από πέρσι.
Η κρίση δεν είναι ΜΟΝΟ για το τένις.
Είναι για όλα τα αθλήματα
Δες όμως που ΟΛΑ συνεχίζουν δυναμικά με επιτυχίες, δεν βουλιάζουν στο ολοένα αυξανόμενο βούρκο σου.
Λοιπόν αγόρι μου,
Κοίταξε τι ανακοίνωσες ότι θα συμμετέχουν στην ΓΣ και ανέφερε στο site πόσοι  ήρθαν στο τέλος.
ΤΗΝ ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΝ ΕΙΔΑΝ ΠΙΑ ΟΛΟΙ
Είσαι πεθαμένος αγόρι μου.........

Saturday, January 25, 2014

Ωρα 22.12 μ.μ ....Φοβερή οργάνωση αυτή η ΕΦΟΑ ....ακόμα δεν συνήλθε απο την επιτυχημένη Γενική Συνέλευση...........

.........  της παρουσίασης των μεγάλων έργων που πραγματοποίησε στο έτος που πέρασε!!!!!!!!!
 Και του χρόνου με περισσότερo δημιουργικό  site!!και περισσότερο Ωνάσειο!!!!
Γενική Συνέλευση ΕΦΟΑ.

Γενική Συνέλευση ΕΦΟΑ.


/

Friday, January 24, 2014

25η Ημέρα αναμονής ......... για ν έχει και η ΕΦΟΑ Διαύγεια όπως ορίζει ο νόμος!!!!!!!!!!!!..... άρα ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!

*Αλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς* Αλαγή μετά ενα χρόνο αναγγελίας του SITE ,ΑΛΛΑ με το ίδιο ΒΑΣΙΚΟ ΛΑΘΟΣ          

                        Θ Ο Λ Ο Υ Ρ Α!!!!

Και εδώ η Διάυγεια γραμμένη εκεί που δεν ποιάνει μελάνι!

   

diavgeia_logoΔείτε εδώ όλες τις αποφάσεις της Κ.Ο.Ε   http://et.diavgeia.gov.gr/f/koe


Ομοσπονδία Κολύμβησης   -Ν αναφέρουμε επιτυχίες στο άθλημα της κολύμβησης?
 
Πάμε για Γενική Συνέλευση. για έγκρηση του απολογισμού ...........τι κρύβει η ΕΦΟΑ?



Γενική Συνέλευση ΕΦΟΑPDFΕκτύπωσηE-mail
Παρασκευή, 27 Δεκέμβριος 2013 15:10

Ανακοίνωση
Την Τρίτη 24/12/2013 έληξε η προθεσμία αποστολής εκπροσωπήσεων των Σωματείων μελών για τη Γενική Συνέλευση της 30ης/12/2013.
Απεστάλησαν 25 εκπροσωπήσεις από τα 124, δικαιούμενα ψήφου Σωματεία.
Συνεπώς η πρώτη Γενική Συνέλευση δεν θα πραγματοποιηθεί και βάσει του άρθρου 33 του καταστατικού της ΕΦΟΑ, η Γ.Σ. θα πραγματοποιηθεί οριστικά:
το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 10:30
στο ξενοδοχείο"ΒΕΡΜΙΟΝ" στην πόλη της Νάουσας.


ΠΟΤΕ αναρτήθηκε η πρόσκληση για Γενική

 Συνέλευση στο site της ΕΦΟΑ?

Thursday, January 23, 2014

24η Ημέρα αναμονής ......... για ν έχει και η ΕΦΟΑ Διαύγεια όπως ορίζει ο νόμος!!!!!!!!!!!!..... άρα ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!

diavgeia_logo





 
Δείτε εδώ όλες τις αποφάσεις της Κ.Ο.Ε   http://et.diavgeia.gov.gr/f/koe

Ομοσπονδία Κολύμβησης   -Ν αναφέρουμε επιτυχίες στο άθλημα της κολύμβησης?
 
Πάμε για Γενική Συνέλευση. για έγκρηση του απολογισμού ...........τι κρύβει η ΕΦΟΑ?



Γενική Συνέλευση ΕΦΟΑPDFΕκτύπωσηE-mail
Παρασκευή, 27 Δεκέμβριος 2013 15:10

Ανακοίνωση
Την Τρίτη 24/12/2013 έληξε η προθεσμία αποστολής εκπροσωπήσεων των Σωματείων μελών για τη Γενική Συνέλευση της 30ης/12/2013.
Απεστάλησαν 25 εκπροσωπήσεις από τα 124, δικαιούμενα ψήφου Σωματεία.
Συνεπώς η πρώτη Γενική Συνέλευση δεν θα πραγματοποιηθεί και βάσει του άρθρου 33 του καταστατικού της ΕΦΟΑ, η Γ.Σ. θα πραγματοποιηθεί οριστικά:
το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 10:30
στο ξενοδοχείο"ΒΕΡΜΙΟΝ" στην πόλη της Νάουσας.


ΠΟΤΕ αναρτήθηκε η πρόσκληση για Γενική




 Συνέλευση στο site της ΕΦΟΑ?

Wednesday, January 22, 2014

23η Ημέρα αναμονής ......... για ν έχει και η ΕΦΟΑ Διαύγεια όπως ορίζει ο νόμος!!!!!!!!!!!!..... άρα ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!

Φθάσαμε στην ημερομηνία της Γενικής Συνέλευσης
Και φυσικά οι κολλητοί θα ψηφίσουν το ..............χάος......

diavgeia_logo





 
Δείτε εδώ όλες τις αποφάσεις της Κ.Ο.Ε   http://et.diavgeia.gov.gr/f/koe

Ομοσπονδία Κολύμβησης   -Ν αναφέρουμε επιτυχίες στο άθλημα της κολύμβησης?
 
Πάμε για Γενική Συνέλευση. για έγκρηση του απολογισμού ...........τι κρύβει η ΕΦΟΑ?



Γενική Συνέλευση ΕΦΟΑPDFΕκτύπωσηE-mail
Παρασκευή, 27 Δεκέμβριος 2013 15:10

Ανακοίνωση
Την Τρίτη 24/12/2013 έληξε η προθεσμία αποστολής εκπροσωπήσεων των Σωματείων μελών για τη Γενική Συνέλευση της 30ης/12/2013.
Απεστάλησαν 25 εκπροσωπήσεις από τα 124, δικαιούμενα ψήφου Σωματεία.
Συνεπώς η πρώτη Γενική Συνέλευση δεν θα πραγματοποιηθεί και βάσει του άρθρου 33 του καταστατικού της ΕΦΟΑ, η Γ.Σ. θα πραγματοποιηθεί οριστικά:
το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2014 και ώρα 10:30
στο ξενοδοχείο"ΒΕΡΜΙΟΝ" στην πόλη της Νάουσας.
 
ΠΟΤΕ αναρτήθηκε η πρόσκληση για Γενική


 Συνέλευση στο site της ΕΦΟΑ?