Tuesday, November 12, 2013

Για τους δικούς μας φαντάσματα συλλόγους ?......... έρχεται η ώρα της ΕΦΟΑ ! και....

Αποκάλυψη στη "ΔΙΚΗ": Εγκληματική οργάνωση στην ΕΠΟ ερευνά ο εισαγγελέας

Την ύπαρξη εγκληματικής οργάνωσης στην ΕΠΟ ερευνά η εισαγγελία, όπως αποκάλυψε η τηλεοπτική "ΔIKH" στον ΣKAΪ". Ο προϊστάμενος της αθλητικής εισαγγελίας Αθηνών Χάρης Λακαφώσης, που ηγήθηκε της εφόδου στα γραφεία της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας, έχει στα χέρια του έγγραφα, στοιχεία και μαρτυρίες που τον οδηγούν στην άσκηση διώξεων κατά συμβούλων, αξιωματούχων και υπαλλήλων της ΕΠΟ.

Διαφημίσεις GoogleΑποκτήστε Νέους ΠελάτεςΔιαφημιστείτε οnline με το AdWords Ξεκινήστε με προσφορά γνωριμίας €75www.google.gr/adwordsΑσφάλεια Αυτοκινήτου 86€Εκπτωτικά Πακέτα & Online Σύγκριση. Η φθηνότερη Ασφάλεια Αυτοκινήτου!www.insurancemarket.gr/Car
Share
Την ύπαρξη εγκληματικής οργάνωσης στην ΕΠΟ ερευνά η εισαγγελία, όπως αποκάλυψε η τηλεοπτική "ΔIKH" στον ΣKAΪ". Ο προϊστάμενος της αθλητικής εισαγγελίας Αθηνών Χάρης Λακαφώσης, που ηγήθηκε της εφόδου στα γραφεία της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας, έχει στα χέρια του έγγραφα, στοιχεία και μαρτυρίες που τον οδηγούν στην άσκηση διώξεων κατά συμβούλων, αξιωματούχων και υπαλλήλων της ΕΠΟ.

Ο εισαγγελέας ερευνά όλες τις φορολογικές και ασφαλιστικές ενημερότητες των ομάδων από το 2002 μέχρι σήμερα και ερευνά τον καταλογισμό ευθυνών σε παράγοντες ΠΑΕ και σε άλλα φυσικα πρόσωπα. Στην πρόσφατη έφοδο, που έγινε με την παρουσία άλλων τριών εισαγγελέων (Αρ.Κορέας, Χ.Μασταραντωνάκης, Γ.Στεφανάτος) και μελών του ΣΔΟΕ, διαπιστώθηκε ότι έχουν χαθεί έγγραφα της περιόδου 2002-2005, ενώ στοιχεία από το 2006 μέχρι το 2010 βρέθηκαν σε αποθήκη της οδού Φυλής και όχι στο πάρκο Γουδή, όπου στεγάζεται η ΕΠΟ.

Πρόεδροι της ΕΙΜ (Επιτροπής Ιδιότητας Μεταγραφών) της ΕΠΟ διετέλεσαν την επίδικη περίοδο ο σύμβουλος Άρης Σταθόπουλος και ο νομικός σύμβουλος Θόδωρος Κουρίδης. Για το θέμα ήδη κατέθεσε ο πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ Σοφοκλής Πιλάβιος.

Eπίσης ερευνώνται εξονυχιστικά δελτία ποδοσφαιριστών, όπου με ευθύνη της Ομοσπονδίας έχουν διαπιστωθεί παραβατικές συμπεριφορές. Μάλιστα το κύκλωμα που παρέλειπε να ελέγχει ενημερότητες και δελτία ζημίωνε το Ελληνικό Δημόσιο, καθώς ορισμένες ομάδες άλλαξαν ΑΦΜ και τα χρέη προς την Εφορία και το ΙΚΑ διαγράφηκαν για τις ποδοσφαιρικές εταιρείες (πλέον ευθύνη έχουν μόνο τα φυσικά πρόσωπα). 

Παράλληλα η εισαγγελία ερευνά το σκάνδαλο των στημένων πινάκων διαιτησίας 2012 (έχουν ήδη απολογηθεί ως ύποπτοι ο πρόεδρος της ΕΠΟ Γιώργος Σαρρής, ο αναπληρωτής πρόεδρος της ΚΕΔ Θανάσης Μπριάκος, ο σύμβουλος της ΚΕΔ Γιώργος Δούρος, ο σύμβουλος Άρης Σταθόπουλος και ο νομικός σύμβουλος Θόδωρος Κουρίδης), την απώλεια 28 εκ. ευρώ από την "κάρτα υγείας ποδοσφαιριστή" (ήδη ο πρόεδρος της ΕΠΟ Γ.Σαρρής έδωσε τα πρώτα οικονομικά στοιχεία στο ΣΔΟΕ και κατατέθηκε σχετική ερώτηση στη Βουλή από 12 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ) και τις καταγγελίες για εξαγορά ψήφων σε Δράμα-Κόρινθο-Ρόδο (οι τοπικοί εισαγγελείς διαθέτουν στοιχεία για δωροδοκίες στις εκλογές των Ενώσεων που επηρέασαν το εκλογικό αποτέλεσμα στην ΕΠΟ).

Στη δικαστική έρευνα προστίθενται η νέα 39σέλιδη κατάθεση του προέδρου της Παναχαϊκής Αλέξη Κούγια και η αναφορά του αντιπροέδρου του ΙΔΕΑΔ Γιώργου Παναγόπουλου στον αθλητικό εισαγγελέα.
Πηγή: http://www.skai.gr/news/sports/article/245738/apokalupsi-sti-diki-eglimatiki-organosi-stin-epo-ereuna-o-eisaggeleas/#ixzz2kRMKwv8P 
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook

Saturday, November 9, 2013

Ε........κότες θα μας αναγγείλει ο κόκορας την νέα συνεργασία για το Site της ΕΦΟΑ!!!!!!!!!

Μετά παρέλευσει 2 ετών ...ατελείωτων διαδρομών ενημέρωσης σε ανάλογα γραφεία και βλέποντας οτι κανένα δεν θα του έδινε την προμήθεια που έχασε απο τις ασφάλειες,την ΑΦΕΑ και....καταλήξαμε σ αυτό που του έκανε ο Θεοδωρόπουλος.
Από τους ατελείωτους καινούργιους συμβούλους που δεν τους ξέρει ούτε και η μάνα τους            Κ Α Τ Ε Λ Η Ξ Ε ................
Αχ βρε κόκορα τι σου έμελε να πάθεις .
Στο τέλος μονο ο Παναγόπουλος και ο θεσσαλονικιός ποκοπίκος έμεινε για να λές οτι έχεις ιστορία.
Θυμάσαι την αποτυχία στον Ομιλο Αθηνών !.
Κατέληξες χέρι, χέρι με τον Δουβή μετά το φιάσκο...... ξερεις γιατί!!!!!!!!!
Υποτροφία ............την λένε!

Thursday, November 7, 2013

Αν τιμούν τις υπογραφές τους....!

Καλά που ήρθε ο σύλλογος της Μαγνησίας και τους κάνει ένσταση επί της εφαρμογής της προκήρυξης της ΕΦΟΑ!
Γνωρίζοντας καλά ότι έχουν πρόβατα στο τένις(δείτε αποτελέσματα εκλογών) άλλαξαν σε λίγες ώρες την προκήρυξη των αγώνων που αυτές τις ώρες πραγματοποιούνται στην Ελληνική επικράτεια .
Είπε το κοτέτσι  !
Τι είναι μωρέ μια προκήρυξη?
 Βάλτε σήμερα αυτά.
Έρχεται η άλλη μέρα.... Ε!! ένταξη μπορούμε να βάλουμε το άλλο .
Αυτή είναι η ΕΦΟΑ!
 Ακόμα και τις υπογραφές τους τις έχουν στον υπόνομο
Θα σκεφθούν τα μικρά παιδιά που μέσα στην σχολική περίοδο αντιμετωπίζουν τον υπόνομο του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΦΟΑ ?


Wednesday, November 6, 2013

Ο κόκορας και το κοτέτσι του ......τι κάνει?

Είναι αλήθεια ότι όταν βλέπεις αυτό το τίποτα ....που είναι η ΕΦΟΑ και δει αυτές τις 15 ημέρες μένεις άναυδος .
Σίγουρα όλα αυτά τα τελευταία χρόνια πολλοί αναφέρθηκαν για την ισοπέδωση του αθλήματος μας .
Την οδήγησε συνειδητά πλεγμένα με βελονάκι της γιαγιάς αυτός ο χωρίς στοιχειώδη ευθύνης άνθρωπος.
Καταλαβαίνει άραγε τι έκανε?
Πιστεύω ΟΧΙ!
Πουθενά ευθιξία !
Ψέμα...ψέμα ..Ψέμα .........
Βουτηγμένος στην ανυποληψία  !!!!!!!!!!!!! 
Κρίμα !!!!!!!!
Και φυσικά αυτό το κοτέτσι που είναι δίπλα του ..............Ειμαι σίγουρος ότι τρώει το πίτουρο για να λέει οτι υπάρχει 
Να τους χαιρόμαστε.
Η υπογραφή για τον θάνατο τους είναι το site της ΕΦΟΑ!!!!!!!!!!!!!

Friday, November 1, 2013

Κύριε, Ρακιντζή, φοβούμενος ότι δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή σας το κείμενο,.......

Στις 6 Αυγούστου 2013 (Πέρασαν κιόλας 3 μήνες...) του στείλαμε το ακόλουθο ΗΛ.ΜΗ. (Ηλεκτρονικό Μήνυμα), αλλά απάντηση γραπτή η προφορική δεν λάβαμε ακόμη...

Κύριε, Ρακιντζή, φοβούμενος ότι δεν έχει υποπέσει στην αντίληψή σας το κείμενο,
που κρίνει την εμφάνισή σας στην ΖΟΥΓΚΛΑ με θέμα τον χιλιοθεσίτη παράνομο (ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ Ιδιοτήτων) και υπόδικο (διωκόμενο για Απιστία λόγω Ολυμπιακού Κέντρου Αντιφαίρισης Βορείου Ελλάδος) πρόεδρο της Ε.Φ.Ο.Α. και νυν εκτελεστικό μέλος της Ε.Ο.Ε..
που δημοσιεύτηκε σ' “Τα Νέα του Τέννις” 
σας στέλνω τη παραπάνω ΣΥΝΔΕΣΗ για ενημέρωσή σας και με Διάθεση προστασίας του κύρους του Προσώπου σας και του Ελεγκτικού Θεσμού, τον οποίον εκπροσωπείτε.

Γιάννης Σαρατζίδης (σύζυγος της κ. Λίτσας Σαρατζίδου, που αυτοθυσιάστηκε αγωνιζόμενη για την Τεννιστική Κάθαρση δια της Εφαρμογής-Τήρησης-Επιβολής των Νόμων)

Ένωση Φίλων Τέννις ΑΙΟΛΙΚΗ (2310615533)

Υ.Γ. Ο Ε.Ε.Δ.Δ. (Τρύφων Καββαθάς) αγανάκτησε με την πληθώρα των καταγγελιών για το Τέννις και φέρθηκε απρεπώς στην τηλεφωνική επικοινωνία, που είχα μαζί του στις 20/2/13! Αισιοδοξώ και ελπίζω σε κάποιαν -Ηθικήν τουλάχιστον -επανόρθωση...
Idem

Για τους αναγνώστες μας παραθέτουμε την δημοσίευση στα "Νέα του Τέννις":

Wednesday, June 12, 2013
ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΡΖΑΝ
Τριανταφυλλόπουλος. «Θα έπρεπε να 
είναι (ο.κ.Ρακιντζης) συνώνυμο του φόβου και του τρόμου για όλους αυτούς τους επιτήδειους, αλλά δεν νομίζω κ.Ρακιντζή ότι φοβούνται»
Ρακιντζής. «εκ του αποτελέσματος κρίνεται ότι δεν με φοβούνται»
Τραγική ομολογία, ......τι να πει κανείς.
Όταν τελειώνει ο κατάλογος των θέσεων του Ζαννιά, το σχόλιο του κ. Ρακιντζή είναι....«όλες αυτές οι θέσεις ανήκουν στον ιδιωτικό τομέα, δεν μπορώ να το ψάξω» 
 
Δεν σας ζητάει κανείς να ψάξετε τις θέσεις του κ. Ζαννιά, κ. Ρακιντζή, δεν μπορείτε όμως να παραπληροφορείτε τον κόσμο λέγοντας ότι η «Ολυμπιακή», η «ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ», ο Οργανισμός Σχολικών Κτηρίων, το ΟΑΚΑ, ακόμα η χρηματοδοτούμενη από το κράτος Τοπική Αυτοδιοίκηση, ανήκουν στον ιδιωτικό τομέα.
Για την έκτακτη επιχορήγηση ο κ. Ρακιντζής, λέει, ......«έδωσα εντολή στην οικονομική επιθεώρηση να το ψάξει το θέμα, μάλιστα δύο φορές, και ακόμα δεν έχει συντάξει πόρισμα».
 
Προφανώς κ. Ρακιντζή, έτσι όπως το διατυπώσατε, γνωρίζετε ότι η οικονομική επιθεώρηση έχει κάνει έλεγχο, αλλά δεν έχει συνταχθεί πόρισμα.  Είστε σίγουρος ότι έχει γίνει έλεγχος; Και συνεχίζει ο κ. Ρακιντζής,  «Σαφώς έχει πάρα πολλή δουλειά η οικονομική επιθεώρηση, αλλά σ’ αυτή την περίπτωση έχει καθυστερήσει» 
Έξι χρόνια....έξι χρόνια έχει καθυστερήσει η οικονομική επιθεώρηση να εκτελέσει την εντολή σας, και το λέτε έτσι απλά, σαν να μην προσβάλλεστε.
Λέει ο κ.Ρακιντζής σχετικά με την έκτακτη επιχορήγηση της ΕΦΟΑ για την κατασκευή Ολυμπιακού Κέντρου Αντισφαίρισης Βορείου Ελλάδος, «Αυτό μπορώ να το ψάξω» Δηλαδή, σήμερα μπορεί να το ψάξει αλλά το 2007 το 2008 δεν μπορούσε;
Ομολογεί εμμέσως ότι δεν το έχει ψάξει, τουλάχιστον με το ζήλο που θα έπρεπε; 
Τι διαβεβαιώσεις μπορεί να μας δώσει ο κ.Ρακιντζής, ότι σήμερα αυτή η υπόθεση θα έχει διαφορετική τύχη από εκείνη του 2007;
Προς το τέλος ο κ. Τριανταφυλλόπουλος αναρωτιέται,απευθυνόμενος προς τον κ. Ρακιντζή,....«πως ο άνθρωπος αυτός κατόρθωνε όλο αυτό το διάστημα να μην έχει καμία συνέπεια για τις πράξεις του», συμπεραίνοντας... «ή είναι πολύ νόμιμος και νομοταγής και τυπικός ή έχει Μπάρμπα στην Κορώνη». 
Μια διόρθωση κ. Τριανταφυλλόπουλε.....ο κύριος αυτός δεν έχει Μπάρμπα στην Κορώνη......έχει Μπαρμπάδες στην Κορώνη!! 
Ο κ. Ρακιντζής τελειώνει με μια έμμεση «Παγκάλεια» ρήση.
 
Λέει... «εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα των σωματείων που αποτελούν την Ομοσπονδία να κάνουν μια Γενική Συνέλευση........» με άλλα λόγια «φταίμε και μεις......αλλά φταίτε και σεις» 
Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό κ. Γενικέ Επιθεωρητά ότι οι παρανομούντες σήμερα πολύ πιθανόν να είναι πλειοψηφία; 
Μέχρι να αλλάξει ο νόμος και να τιμωρούνται οι νομοταγείς, μήπως μπορείτε να κάνετε το καθήκον σας με πιο ουσιαστικό τρόπο, και να σταματήσετε να μοιράζετε ευθύνες σε όλους. Λες και δεν ξέρετε τι γίνεται στις Γενικές Συνελεύσεις.
 
Να καταγγείλουμε τις παρανομίες των Γενικών Συνελεύσεων που;
 
Στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού; 
Στην «μαύρη τρύπα του Διαστήματος»;
 
Και που το κάναμε, πιο το αποτέλεσμα;
Άφησα τελευταίο το πιο σοβαρό ολίσθημα του κ. Ρακιντζή.
 
Λέει κάποια στιγμή.... «εγώ μπορώ να ψάξω μόνο ότι έχει σχέση με το δημόσιο χρήμα και τις επιχορηγήσεις, αυτό (και εννοεί την καταγγελία για το Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης στην Βόρεια Ελλάδα) είναι θέμα των ομοσπονδιών, των σωματείων και των δικαστηρίων, έπρεπε να προσφύγουν στα δικαστήρια» και συνεχίζει, «το 2007 είχα μια καταγγελία από την Ένωση Φίλων Τέννις «ΑΙΟΛΙΚΗ», την έστειλα στη Γ.Γ.Αθλητισμού, δεν μου απήντησαν, επανήλθα το 2008 και μου απήντησε.......» χωρίς να μάθουμε ποτέ τι του απάντησαν.
 
Το πιθανότερο γιατί δεν του απάντησαν ποτέ! 
Βγήκατε στον αέρα να μιλήσετε για το συγκεκριμένο θέμα χωρίς να έχετε ενημερωθεί;
 
Μιλάτε για τις καταγγελίες του 2007 και του 2008 όταν υπάρχει νέα συμπληρωματική καταγγελία με πρόσθετα στοιχεία που κατατέθηκε στην υπηρεσία σας τον Νοέμβριο του 2012 με επίσημο τρόπο, και το αγνοείτε; 
Αν είναι εις γνώση σας, είναι δυνατόν να λέτε στον Τριανταφυλλόπουλο,.... «έπρεπε να προσφύγουν στα δικαστήρια» όταν η μήνυση έχει γίνει από το 2007;

Διαβάστε το κείμενο-καταγγελία
 προς τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ. Λέανδρον Ρακιντζή.
Προς   Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας  Διοίκησης    Κον Λέανδρο Ρακιντζή
Λ. Κηφισίας 1-3 & Λ.Αλεξάνδρας    Τ.Κ.11523                                                       
  
19.11.2012
ΘΕΜΑ: Ομοσπονδία Αντισφαίρισης (Ε.Φ.Ο.Α.)
Κε Γενικέ,  με αφορμή την ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ κας Σοφίας Σακοράφα (την οποία σας επισυνάπτουμε) προς τους Υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού, και Οικονομικών,  με θέμα «Ολυμπιακό κέντρο αντισφαίρισης Βορείου Ελλάδας-φάντασμα», επανερχόμαστε  με νέα στοιχεία.
Σας επισυνάπτουμε έγγραφά σας για το παραπάνω θέμα: 
1)Αρ.Πρωτ.Φ.580.07/8086/10.10.2007, 
 
2)Αρ.Πρωτ.Φ.580.07/1666/20.2.2008  και 
3)Αρ.Πρωτ.Φ.580.07/581/16.1.2009  
Κε Γενικέ, αισίως οσονούπω, μπαίνουμε στο 2013. 
Αποτέλεσμα;…..κανένα!!
Σας επισυνάπτουμε πιστοποιητικό της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας με Αρ. Πρωτ.88012/17.12.2008, από το οποίο προκύπτει ότι, υποβλήθηκε μήνυση για απιστία από το 2007, κατά του προέδρου της Ομοσπονδίας, και κατά παντός υπευθύνου, για το συγκεκριμένο θέμα. 
Έχουν περάσει πέντε χρόνια, και η υπόθεση βρίσκεται ακόμη στο στάδιο της ανάκρισης.
 
Όπως γνωρίζετε, καλύτερα από κάθε άλλον, η παραπομπή σε δίκη θα οδηγούσε σε έκπτωση από τις θέσεις των, όσων θα παραπέμπονταν.
 
Ποιους, λοιπόν εξυπηρετεί αυτή η πρακτική;
 
Αναρωτιόμαστε αν η ανυπαρξία αντίδρασης εκ μέρους των επί μέρους αρμόδιων φορέων, είναι αποτέλεσμα μόνο της γραφειοκρατίας; 
Φοβούμαστε ότι η γραφειοκρατία αρχίζει να μοιάζει στην Τουρκοκρατία. Όλα εκεί τα ρίχνουμε.
Τα νέα στοιχεία, τώρα κε Γενικέ. 
Τα τελευταία χρόνια, κατά παράβαση του Αθλητικού νόμου, η Ομοσπονδία στις απολογιστικές Γενικές Συνελεύσεις δεν δίνει στους συμμετέχοντες ισολογισμό.
 
Τα δύο τελευταία χρόνια παραβιάζεται και άλλος νόμος, ο 3861/2010 , «Πρόγραμμα Διαύγεια», μη αναρτώντας τους ισολογισμούς στο διαδίκτυο, όπως ο νόμος υποχρεώνει.
 
Κατορθώσαμε να βρούμε τον ισολογισμό του 2011, τον οποίο και σας επισυνάπτουμε.
 
Και καταλάβαμε, γιατί ο ισολογισμός δεν είναι προς κοινή θέα.
 
Προοδευτικά ελλείμματα ύψους 828.750,12 ευρώ, Βραχυπρόθεσμες Υποχρεώσεις, δηλαδή οφειλές, ύψους 1.384.029,80 ευρώ. 
Ποιος και γιατί δημιούργησε αυτά τα χρέη, ποιος ευθύνεται γι’ αυτή την εξέλιξη, ποιος θα τα πληρώσει και από πού, που πήγαν τα χρήματα αντί να πάνε σ´αυτούς που οφείλονταν; 
Πως δικαιολογείται ένας φορέας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα,  που τα αποκλειστικά του έσοδα είναι η κρατική επιχορήγηση να δημιουργεί τέτοια οικονομικά ανοίγματα;
 
Ποιος ο ρόλος της Γ.Γ.Αθλητισμού που βάσει του αθλητικού νόμου επιχορηγεί τις ομοσπονδίες και έχει και την υποχρέωση να ελέγχει πού πάνε τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων;
Κε Γενικέ, να μας συγχωρήσετε την έκφραση. 
Πλέον δεν ζητούμε….απαιτούμε.
 
Απαιτούμε να γίνει έλεγχος, απαιτούμε να γίνουν ενέργειες ώστε να διατηρηθεί η ελπίδα να γίνουμε επί τέλους ένα ευνομούμενο κράτος.
Με εκτίμηση
Ακολουθούν 13 ονόματα.
Υ.Γ.  Οι αναγνώστες αυτού του άρθρου πρέπει να ξέρουν ότι το ίδιο κείμενο κοινοποιήθηκε με επίσημο τρόπο, στο Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Γιάννη Ιωαννίδη και την Γ.Γ.Αθλητισμού κα  Κυριακή Γιαννακίδου.

Επιμύθιον: Όταν οι Πολίτες αναλαμβάνουν να βοηθήσουν το Έργο των Θ.Ε.Α. (Θεσμοθετημένων Ελεγκτικών Αρχών), οι επικεφαλείς αυτών πρέπει να τους ευγνωμονούν κι όχι να τους αγνοούν...
Γιά.Σα.ς

ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΑΝ ΗΡΩΕΣ-ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΘΝΙΚΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ...

ΤΟΤΕ ΥΠΗΡΧΑΝ ΗΡΩΕΣ-ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΘΝΙΚΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ...

"ΠΑΤΡΙΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΣ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΘΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΙΣ ΟΛΗΝ ΣΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗΝ. Η Ε Λ Λ Α Σ  ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΝΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ! ΕΙΣΘΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ, ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΑΣ ΦΛΕΒΑΣ ΣΑΣ, Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΑΣ! ΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΣΘΕ Η ΕΛΛΑΣ! ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ"!!
        Ι Ω Α Ν Ν Η Σ  Μ Ε Τ Α ΞΑ Σ
    Κ Υ Β Ε Ρ Ν Η Τ Η Σ  ΤΟΥ  Ο Χ Ι
   (ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑ)
ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΤΟΥ Ν Α Ι  ΣΕ  Ο Λ Α!!!...
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΕΓΡΑΨΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΤΕΠΕΛΕΝΙ, ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΤΣΑ, ΣΤΟ ΕΛΒΑΣΑΝ, ΣΤΗΝ ΚΛΕΙΣΟΥΡΑ, ΣΤΟ ΑΡΓΥΡΟΚΑΣΤΡΟ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΣΑΡΑΝΤΑ! ΘΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΥΠΕΡ ΒΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΣΤΙΩΝ!
ΣΗΜΕΡΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ, ΞΕΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ!!  ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ! 
ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ?? 
ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΛΗΣΜΟΝΟΥΝ ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΟΤΙ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ??

Ο 32ος ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ Η.Π.Α ΦΡΑΓΚΛΙΝΟΣ ΡΟΥΣΒΕΛΤ, ΠΟΥ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ, ΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΤΟΥ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΞΕΦΩΝΗΣΕ ΣΤΙΣ 10/06/1943 ΕΙΧΕ ΠΕΙ:
"ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΔΙΔΑΞΑΝ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ! ΟΤΑΝ ΟΛΟΣ Ο ΚΌΣΜΟΣ ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΛΠΙΔΑ, Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ  Ε Τ Ο Λ Μ Η Σ Ε  ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΑΗΤΤΗΤΟΝ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΑΝΤΙΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ"!!!

ΤΟ 1940 ΕΙΧΑΜΕ:
Κ Α Τ Ο Χ Η - Α Ν Τ Ι Σ Τ Α Σ Η-Α Π Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ω Σ Η!!...
ΤΟ 2013 ΕΧΟΥΜΕ:
Κ Α Τ Ο Χ Η- Κ Α Μ Μ Ι Α  Α Ν Τ Ι Σ Τ Α Σ Η-Α Π Ε Λ Ε Υ Θ Ε Ρ Ω Σ Η??? Α Γ Ν Ω Σ Τ Ο!!!
ΤΟ 1940 ΕΙΧΑΜΕ:
Γ Ε Ρ Μ Α Ν Ι Κ Η   Β Α Ρ Β Α Ρ Ο Τ Η Τ Α  ΚΑΙ  Λ Ι Μ Ο Κ Τ Ο Ν Ι Α!!
ΤΟ 2013 ΕΧΟΥΜΕ:
Λ Ι Μ Ο Κ Τ Ο Ν Ι Α  ΚΑΙ   Γ Ε Ρ Μ Α Ν Ι Κ Η   Β Α Ρ Β Α Ρ Ο Τ Η Τ Α!!
ΤΟ 1940 ΕΙΧΑΜΕ ΗΡΩΕΣ!!
ΤΟ 2013 ΧΟΡΤΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ!!!!

ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ!!
ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!! 
ΨΗΛΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ!! 
ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ!!!
ΤΙΜΗ ΣΤΟ ΕΝΔΟΞΟ ΗΡΩΙΚΟ ΕΠΟΣ ΤΟΥ 1940!!

         ΘΕΟΔΩΡΟΒΙΑ ΠΛΑΚΑ
         ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΟΛΙΤΗΣ


Τα σχόλιά μας περιττά, όταν μιλούν οι Κόρες των Ηρώων...
Γιά.Σα.ς

Θεοδωροβία Πλακά: Πλησίστια στο Πέλαγος... της Κάθαρσης!

Από το blog “tennis-sos http://tennis-sos.blogspot.gr/2013/10/blog-post_22.html αναδημοσιεύουμε το Εισαγωγικό Σημείωμα στα 3 καυτά κείμενα της Κυρίας Θεοδωροβίας Πλακά, που φιλοξενήσαμε εδώ (στην ΔΙΑ.ΘΕΣΗ της ΑΙΟΛΙΚΗΣ) στις 21/10/2013.
Γιά.Σα.ς


Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

Θεοδωροβία Πλακά: Πλησίστια στο Πέλαγος... της Κάθαρσης!



Αναδημοσιεύουμε από το σάϊτ της ΑΙΟΛΙΚΗΣ http://clubs.pathfinder.gr/EFTA7/12222?forum=1927&read=304
την χθεσινή ανάρτηση, όπου φιλοξενούνται 3 κείμενα της Κυρίας Θεοδωροβίας Πλακά, της γνωστής πλέον στο Πανελλήνιο Υπαλλήλου της Γ.Γ.Α., η οποία όχι απλώς δεν υποστέλλει την Σημαία της Κάθαρσης στο υφυπουργείο Αθλητισμού, όπου ως εργαζόμενη (Γραμματέας της Διευθύντριας Οικονομικού της Γ.Γ.Α.) μόνον αυτή ξέρει τι έχουν δει τα μάτια της, αλλά προσπαθεί να αφυπνίσει και τις ηγεσίες των κομμάτων ως πολιτικοποιημένο Άτομο. Προηγήθηκε ο γ.γ. της Χριστιανικής Δημοκρατίας από την Πάτρα, που πέταξε κάτι μεγαλοστομίες (εντός Πραγματικότητος), όμως μετά ξεφούσκωσε και τα ξέχασε, αλλά έλα που υπάρχει και το Διαδικτυακόν Χάος!!...
Δεν θα μπορούσαν να συνεργαστούν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (χωρίς πολιτικούς Δηθενισμούς και φανφάρες) ο Νίκος Νικολόπουλος, που σίγουρα ξέρει πολλά λόγω συντοπίτη του πρώην υπουργού, και περιέγραψε εναργέστατα το φαινόμενο και το διαβάσαμε στην Βάρκα της Δυστυχίας http://clubs.pathfinder.gr/EFTA7/12223?album=372852, η Θεοδωροβία Πλακά, η Σοφία Σακοράφα, που παρέμεινε στην ερώτησή της στην Βουλή http://tennis-sos.blogspot.gr/2012/09/blog-post_24.html , οι Φίλοι της Λίτσας Σαρατζίδου και όστις βούλεται οπίσω τους ελθείν...;
Η Κυρία Σαρατζίδου είχε συγκεντρώσει τις προσπάθειές της στο Τέννις, Ειδικό χώρο του Αθλητισμού, και πάλευε με “μεταλλαγμένους” Γ.Γ.Α. http://tennis-sos.blogspot.gr/2008/10/1995-1998.html
Είναι κρίμα, που οι 2 Κυρίες δεν γνωριζόντουσαν, για να συνεργαστούν. Πολλές φορές δεν φτάνουν οι πολιορκητικοί κριοί, για να πέσουν τα “κάστρα της διαπλοκής”...
Πρέπει εν τέλει να επαινέσουμε από τους δημοσιογράφους τον Κυριάκο Θωμαΐδη, που προσπαθεί να κρατήσει ζωντανό http://www.skai.gr/tv/show/?showid=64950 (εκπομπή 15/10/13) το θέμα της καταγγελθείσης οικονομικής διαφθοράς στην Γ.Γ.Α. από την υπάλληλο Θεοδωροβία (της φερούσης διά Βίας τα Δώρα του Θεού!).

ΣΩΣ.Τ.Ά. (Σώστε το Άθλημα) και
ΣΏΣ.Τ.Α. (Σώστε τον Αθλητισμό)