Friday, September 6, 2013

Παγκόσμιο ρεκόρ συμμετοχών ..... στην Μυτιλήνη ! ( 18 Συμμετοχές !!! )

Όλα έτοιμα για το 8ο Διεθνές Τουρνουά στη ΜυτιλήνηPDFΕκτύπωσηE-mail
Παρασκευή, 06 Σεπτέμβριος 2013 11:18
Το 8ο Διεθνές Τουρνουά Τένις Γυναικών με χρηματικό έπαθλο $10.000 είναι γεγονός, παρά τις όποιες οικονομικές δυσκολίες που παρακάμφθηκαν επιτυχώς από τον Όμιλο Αντισφαίρισης Λέσβου. Η αυλαία ανοίγει την Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου με αγώνες του Κυρίως Ταμπλό. Από Ελληνικής πλευράς οι αθλήτριες της Εθνικής μας ομάδας που παίρνουν μέρος είναι: Σάκκαρη Μαρία (νούμερο ένα στο ταμπλό), Φαφαλιού Σταματία, Στεφάνου Αγνή, Καίρη Αγγελική, Μαρκεσίνη Ιωάννα, Ζέγκου Σοφία, Μαλάμου Ελπίδα και Χριστοφή Ελένη.

Η σημαντικότερη ξένη αθλήτρια είναι η Λίζα Σαμπίνο από την Ελβετία, κάτοχος εννέα τίτλων στο μονό και 23 τίτλων στο διπλό, που έχει φτάσει μέχρι το νούμερο 300 στην παγκόσμια κατάταξη. 
Το «ΟΤΕ Tennis Open International Women's Circuit $10.000» είναι επαγγελματικό τουρνουά παγκοσμίου εμβέλειας και μετράει στην παγκόσμια βαθμολογική κατάταξη της WTA. 
Οι αγώνες διεξάγονται στο Κέντρο Αντισφαίρισης Ν. Λέσβου στη Νεάπολη Μυτιλήνης - εντός κατασκηνώσεων ΠΙΚΠΑ.



18 Συμμετοχές !!!  
Έτσι εξαγοράζονται οι ψήφοι στέλνοντας τουρνουά δεξιά και
 αριστερά 
Πολιτευτής του 1950!
Άξιος ο μισθός του κουμπάρου.
Ο κόκορας με τον λαϊκισμό που τον διακρίνει θα διατείνεται
 ότι στέλνει τουρνουά σε ακριτικές περιοχές 
.Αμ δέ ...
Τους κουμπάρους τους εξυπηρετεί και κοροϊδεύει τον κόσμο.
Όσο υπάρχουν κορόιδα ας τον ακολουθούν στον κατήφορο 
που έχει πάρει το Ελληνικό τένις
Κάθε πέρσι και καλύτερα Εδώ και χρόνια .
Από oτι φαίνεται δεν έχει πάτο το βαρέλι!
Χαρίζει 35.000  και άλλες 40.000 για αργομισθίες ,πεταμένα 
λεφτά και δεν είχε  3000 ευρώ να βάλει στο Πανελλήνιο
 πρωτάθλημα,αλλά έχει 10.000 ευρώ να στείλει στον
 κουμπάρο του στην Μυτιλήνη.
 Παράλληλα  διώχνει τις ελάχιστες εταιρίας που βοηθούν το 
 άθλημα και στηρίζουν με έστω και αυτά τα χρήματα τους αθλητές μας.
Αφαίρεσε το ελάχιστο price money  από το πανελλήνιο που υποβαθμίζει εσκεμμένα και κυνηγάει
  όλες τις εταιρείες που βάζουν price money  για τους αθλητές (Βλέπε Lipton Ice Tee Ρόδος,InterSpor t και αλλα)
Ουστ ΞΕΦΤΙΛΑ !
Οι αθλητές σ έχουν γραμμένο εκεί που δεν ποιανει μελάνι.


Πόσους ψηφους δίνει στον κόκορα ..... η Βαλκανική Ενωση... και τι κοστίζει στην ΕΦΟΑ? ...Αυτό το παραμάγαζο πόσα χρόνια θα το πληρώνει ο αθλητής του τένις?


Η ώρα των Βαλκανικών αγώνων έφτασε και φετος. Συνολικά 37 Έλληνες αθλητές βρίσκονται στο Βελιγράδι για να πάρουν μέρος στη διοργάνωση που θα διεξαχθεί τοπ σαββατοκύριακο στην πρωτεύουσα της Σερβίας. Διαβάστε αναλυτικά τα ονοματά τους και τα αγωνίσματα που παίρνουν μέρος εδω: http://kopilasia.gr/index.cfm?Action=News&id=41479



























Έχετε δει όλα αυτά τα χρόνια τον πατέρα της γραμματέας της Βαλκανικής 

Ένωσης (αλήθεια δούλεψε ποτέ ?) 
τον αγώνα που δίνει για να βγάλει τον ταρζάν και τον ποκοπίκο του, που θέλει να έχει τους πρώτους ψήφους μετά τον ταρζάν για να ορίζει την θέση του Γενικού Γραμματέα.
 
Εαν έδινε τα χρήματα 36.000 ευρω στο Πανελλήνιο Ανδρών Γυναικών όλοι θα
λέγαμε βρε να ένας καλός πρόεδρος και ίσως του δίναμε και εμείς την ψήφο .
 
Αλλά τίποτα αυτοί.
 
Τα τομάρια τους και τίποτα άλλο!
 
Γονείς των αθλητών μας.
 
Αυτά τα χρήματα τα δίνετε εσείς από τους φόρους σας.
 
Δεν τα δίνει ο κύριος της  Λίστας Λαγκάρντ!
 
Αυτός φοροφυγάς από τα γεννοφάσκια του είναι.
 
Και του χρόνου με καλύτερο Πανελλήνιο!!!!!!!!!!! 

--

Thursday, September 5, 2013

Παιδιά κοιτάξτε στην γωνία έρχεται ........... ο Ζαννιάς!!!!!!!!!!!!

 
Το πρωί της Πέμπτης 5/9 οι πέντε Παγκόσμιοι πρωταθλητές της Κορέας (Γ.Κόνσολας ,
 
 Λ.Κονσόλας , Π.Μαγδανής, Σ. Γιάνναρος, Κ.Νικολαΐδου) οι προπονητές τους (Τ.Παλαιοπάνος,
 
 Χ.Βλασταρίδης) και ο προεδρος της Κωπηλατικης Ομοσπονδίας Γ.Καρράς έγιναν δεκτοί από 
 
τον υπουργό Πολιτισμού Πάνο Παναγιωτοπουλο και τον υφυπουργό Αθλητισμού Γιάννη 
 
Ανδριανό

Wednesday, September 4, 2013

Νέο Πανελλήνιο ρεκόρ της ΕΦΟΑ !

Στις λίστες  δηλώσεων  του τέταρτου  Ε 2   Β  που ανακοινώθηκαν την Τρίτη 3 / 9 / 2013 ,

στην Kέρκυρα  δήλωσαν πέντε ( 5 ) κορίτσια στην κατηγορία U 16 .

Το νούμερο αυτό αποτελεί νέο Πανελλήνιο Ρεκόρ – συντρίβοντας το πρόσφατο ρεκόρ

Του Πανελληνίου Πρωταθλήματος όπου είχαμε 19 δηλώσεις και 15 συμμετοχές σε ταμπλό 64η στην Κατηγορία των Γυναικών !

Συγχαρητήρια και εις κατώτερα

Λέμων Λεμονόκουπας .

 

Υ.Γ.

4ο Ε 2 το καταλαβαίνουν όλοι !

4ο  Ε 2 Β ; ( Το διοργανώνουν η Α Ένωση, η Δ  και η ΣΤ ! Η Β τι δουλειά έχει ; )

Μήπως πρέπει να εξηγήσετε στον συντάκτη του site της Ε.Φ.Ο.Α.  τι είναι  το Ε 1 , το Ε 2, το Ε 3
και τι είναι οι Eνώσεις ;

Saturday, August 31, 2013

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΕΝΙΣ

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών Γυναικών. Έτος 2013 μ.Χ.
 
Το κορυφαίο αθλητικό γεγονός στον χώρο του τένις.
Μόνο που στην χώρα αλωνίζουν οι συμμορίες των απατεώνων και τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά.
Ας τα πάρουμε λοιπόν από την αρχή. Οι αριθμοί είναι αποκαλυπτικοί.
Τίποτα δεν είναι πιο εύγλωτο για την κατάντια του ελληνικού τένις, από την διεξαγωγή και του φετινού Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ανδρών Γυναικών.
Δύο λέξεις, Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, που στην σημερινή πραγματικότητα έχουν χάσει παντελώς την αξία τους και αποτυπώνουν την τραγικότητα στην οποία είναι βυθισμένο το άθλημα.
1. Πανελλήνιο: Δηλαδή συμμετοχή αθλητών από όλη την Ελλάδα.
Τα τελευταία πολλά χρόνια ο τραγικός γυρολόγος ψηφαλακίων ανά την επικράτεια, αυτός δηλαδή που διοργανώνει και το Πανελλήνιο, βαυκαλιζόταν για την εξάπλωση του τένις (χάρη σε αυτόν) sic, σε κάθε χωριό και σε κάθε πόλη, από τον Έβρο στην Κρήτη και από την Ήπειρο στα Δωδεκάνησα (πώς αλλιώς θα μάζευε τα κουκιά...ο πολιτικάντης της πλάκας) !!!
Διακόσιοι (200) και βάλε οι Σύλλογοι.
Εκατό (100) και κάτι ψιλά οι Ψηφίσαντες...και εδώ τελειώνουμε με τις ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ (περί εξάπλωσης του τένις) του ΞΕΥΤΙΛΑ.
Και ερχόμαστε στην πραγματικότητα για το ποιοί και πόσοι παίζουν τένις στην Ελλάδα:
Στην πραγματική ‘εξάπλωση’ ανάσκελα...ας ανοίξουν τα μάτια τους οι ‘παραπλανημένοι’...!
ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΞΗ (36) οι συνολικά συμμετέχοντες Σύλλογοι στο κατ΄ευφημισμό Πανελλήνιο εκ των οποίων οι ΕΙΚΟΣΙ ΕΝΑΣ (21) από την Αττική !!
Οι όμιλοι ‘ΣΦΡΑΓΙΔΑ’ που εκλέγουν τον Υ.Φ.Α. (Υπόδικο Φοροφυγά Απατεώνα), δεν μας έκαναν την τιμή να προσέλθουν στο Πανελλήνιο...λόγω έλλειψης αθλητών/τριών...!
ΤΙ ΕΚΠΛΗΞΗ...!!
Στην ουσία μόνο ΔΕΚΑ (10) Σύλλογοι έχουν αριθμητική (δεν μιλάμε για ποιοτική) παρουσία με περισσότερους από 1 αθλητές !! Οι υπόλοιποι 26 Σύλλογοι εμφανίσθηκαν με έναν αθλητή/τρια !!!


ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΑΝΔΡΕΣ
ΓΥΝΑΙΚΕΣ
ΣΥΝΟΛΟ
1
Ο.Α.ΑΘΗΝΩΝ
12
1
13
2
Α.Ο.Α.ΦΙΛΟΘΕΗΣ
8
2
10
3
Α.Κ.Α.ΜΑΡΑΘΩΝΑ
6
3
9
4
Α.Ο.Α.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
6
1
7
5
Α.Ο.Α.ΠΑΤΡΩΝ
5
0
5
6
Ο.Α.ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ
1
3
4
7
Α.Ο.Α.ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
2
2
4
8
ΑΕΚ ΤΡΙΠΟΛΗΣ
3
0
3
9
Ο.Α.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2
0
2
10
Α.Σ.ΟΡΦΕΑΣ
2
0
2
Συνολικά έλαβαν μέρος εβδομήντα (70) αθλητές στην κατηγορία Ανδρών...ας είναι καλά η στρατιωτική θητεία...και δεκαπέντε (15) μόλις αθλήτριες στην κατηγορία Γυναικών !!!
Σύνολο ογδόντα πέντε (85) αθλητές/αθλήτριες τένις στην ελληνική επικράτεια !!!
Ίσως και να αποτελεί ρεκόρ 20ετίας και βάλε... (102) αθλητές/αθλήτριες το 2012...
2. Πρωτάθλημα: Το άθλημα των πρώτων. Το αθλητικό γεγονός Κορωνίδα του Αθλήματος. Η διοργάνωση που επιβραβεύει τους καλύτερους, που τιμά τους πρώτους.
Η διοργάνωση που συμμετέχουν οι καλύτεροι Έλληνες και Ελληνίδες αθλήτριες.
Η διοργάνωση που εξάπτει το ενδιαφέρον των ανθρώπων που αγαπούν το τένις και προσελκύει τα νέα παιδιά στο ευ αγωνίζεστε ενός καταπληκτικού αθλήματος.
Μια πραγματική γιορτή, με καθημερινές αναφορές και σχόλια στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, με τηλεοπτική κάλυψη για την παρακολούθηση των αγώνων σε όλη την Ελλάδα και δεν μπορούμε να συνεχίσουμε...γιατί μας πιάνουν τα γέλια...!
Μας πιάνουν τα γέλια... γιατί πρέπει να προσγειωθούμε τώρα στην πραγματικότητα που έχει επιφυλάξει για το άθλημα ο Υ.Φ.Α.
Έτσι λοιπόν προκειμένου να τιμήσει τους αθλητές...τους αναγκάζει για την αρχή να πληρώσουν το παράβολο συμμετοχής τους. Η επιχορήγηση που παίρνει από το κράτος δεν είναι δυνατόν να σπαταλάται σε τέτοιες αηδίες...Υπάρχουν τρέχοντα έξοδα για τον Υ.Φ.Α. (ταξιδάκια ανά την επικράτεια για ψηφοθηρία, έξοδα διαμονής διατροφής σε πολυτελή καταλύματα γι’αυτόν και την κουστωδία του...ενοίκιο για το παραμάγαζο της ΕΦΟΑ...και δεν συνεχίζουμε γιατί μας πιάνει μια αναγούλα...)  
Δεν χαλιέται λοιπόν ο Υ.Φ.Α...και συνεχίζει με τις επιβραβεύσεις των πρώτων...που δεν είναι άλλες από το...ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΗΔΕΝ.
Είναι τέτοια η επιτυχία του σε προσέλκυση χορηγών για το άθλημα...τέτοια που το SS (Success Story) Σαμαρά, φαντάζει φαιδρό μπροστά της!
Κάτι εξηνταριές χιλιάδες ευρώ από τον ΟΠΑΠ...μην ασχολείστε...αυτές πήγαν στον γάμο...της επανεκλογής και της τσέπης του!
Συνεχίζοντας να τιμά τους αθλητές του τένις ο Υ.Φ.Α., τους ζητάει προκαταβολικά ασφάλιστρα...που και αυτά θα ‘κοσμίσουν’ τις τσέπες του. Μέχρι να τραυματιστεί κάποιος και να τα ζητήσει πίσω...μικρές οι πιθανότητες...μεγάλα τα έσοδα...χρόνια τώρα αυτό το τεράστιο σκάνδαλο.
Με αυτές τις προυποθέσεις (αποκλειστικός χορηγός ο έλληνας αθλητής-γονιός) δεν εμφανίστηκε στο Πρωτάθλημα η συντριπτική πλειοψηφία των καλύτερων αθλητών και αθλητριών...(άλλωστε όλοι σχεδόν οι αθλητές τον έχουν γραμμένο χρόνια εκεί που δεν πιάνει μελάνι)...ενώ εμφανίστηκαν οι λιγότεροι και στον κουμπαρά του Υ.Φ.Α. μπήκαν περίπου 4.000 ευρώ...!
Δεν μιλάμε για την ποιότητα του Πρωταθλήματος...χωρίς διαιτητές, χωρίς τις ελάχιστες υπηρεσίες εξυπηρέτησης των αθλητών/τριών, χωρίς...χωρίς...χωρίς...με συγγενείς και φίλους για θεατές...Όσο για το Ανδρών/Γυναικών...ψάχναμε να βρούμε τους Άνδρες και τις Γυναίκες ανάμεσα στα Juniors...! Και για το τέλος...το κερασάκι στην τούρτα...!
Οι τελικοί των Ανδρών σε μονό και διπλό...δεν έγιναν ποτέ...γιατί αποχώρησαν οι αντίπαλοι...αφού είχαν εξασφαλίσει το ‘bonus’ για το στρατό!!
Αυτό δεν λέγεται Πανελλήνιο Πρωτάθλημα... Είναι
Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΞΙΑ...
Ο ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ...
 Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ
Αυτό το τένις εννοεί ανάπτυξη ο Υ.Φ.Α. ... 
το Πολυθεσικό Κομματόσκυλο της ΕΦΟΑ...
και υπάρχουν ακόμη Ηλίθιοι που τον στηρίζουν και άλλοι τόσοι που σιωπούν !!