Monday, February 4, 2013

Για να μην λέει ο κόκορας ότι τον κα-κο-λο-γού-με!

WINTER CUPS: Τελικός απολογισμός PDF Εκτύπωση E-mail
Κυριακή, 03 Φεβρουάριος 2013 17:25
Oλοκληρώθηκαν τα προκριματικά στα Ευρωπαϊκά Χειμερινά Πρωταθλήματα κάτω των 14 και 16 ετών. Σε αγώνες για το consolation η εθνική αγοριών κάτω των 14 νίκησε με 2-1 την Bουλγαρίαη, η εθνική αγοριών κάτω των 16 ηττήθηκε 3-0 από την Ελβετία, η εθνική κοριτσιών κάτω των 16 ηττήθηκε 2-1 από την Τσεχία και η εθνική κοριτσιών κάτω των 14 ηττήθηκε με 2-1 από την Εσθονία.

Περισσότερα...
 
WINTER CUPS: Νίκη παρηγοριάς με Βουλγαρία PDF Εκτύπωση E-mail
Σάββατο, 02 Φεβρουάριος 2013 19:59
H εθνική αγοριών κάτω των 16 νίκησε 2-1 την Βουλγαρία σε αγώνα consolation για τον Β΄ όμιλο των προκριματικών του Χειμερινού Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος (Winter Cup) οι αγώνες του οποίου γίνονται στην πόλη Cholet της Γαλλίας. Tα αποτελέσματα: Πέταρ Αντρέεφ- Δημήτρης Σταυρόπουλος 3-6, 6-3, 7-6(4), Στέφανος Τσιτσιπάς-Μάρτιν Ντιμιτροφ 7-5, 5-7, 6-1, Στέφανος Τσιτσιπάς/Στέφανος Σχινάς- Τσολάκοφ/Ντιμιτρόφ  4-6, 6-3, 7-6(5).
Περισσότερα...
 
WINTER CUPS (14): Ήττες από Σερβία και Τσεχία PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 01 Φεβρουάριος 2013 18:46
H εθνική κοριτσιών κάτω των 14 ηττήθηκε με 3-0 από την Tσεχία και η αντίστοιχη των αγοριών με 3-0 από τη Σερβία στα προκριματικά του Χειμερινού Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος (Winter Cup 2013).
Περισσότερα...
 
WINTER CUPS (16): Ήττες από Ελβετία και Γαλλία PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 01 Φεβρουάριος 2013 16:56
H εθνική κοριτσιών κάτω των 16 ηττήθηκε με 3-0 από την Ελβετία και η αντίστοιχη των αγοριών με 3-0 από τη Γαλλία στα προκριματικά του Χειμερινού Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος (Winter Cup 2013).



ΥΓ
Όταν το Ελληνικό κράτος έδινε ατελείωτα εκατομμύρια στην ΕΦΟΑ , μπορεί να μας πει ο Κόκορας που τα επένδυσε?
Γιατί το τένις σίγουρα δεν τα αξιοποίησε..........
Λοιπόν ας βγουν οι ισολογισμοί αν έχει κότσια .....

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Άλλαξαν φωτογραφίες!! Το καινούργιο site θα θάψει άλλους 2-3 ακόμα?

1o Ενωσιακό ΣΤ΄Ενώσεως: Τελικά αποτελέσματα PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 04 Φεβρουάριος 2013 11:48
12ariaola2013patra Ολοκληρώθηκαν σήμερα στην Πάτρα οι αγώνες του 1ου Ενωσιακού πρωταθλήματος της ΣΤ΄ Ενώσεως όπου συμμετείχαν 17 Σωματεία από όλη την Πελοπόννησο.

Στήν ΑΕΤ ΝΙΚΗ διεξήχθησαν οι κατηγορίες 12 και 16 και στον Ο.Α Ρίου τα 14άρια.


Αισθητή ήταν η απουσία των αθλητών/τριών από τα νησιά  οι οποίοι δεν μπόρεσαν να αγωνιστούν λόγω της απεργίας στα πλοία.

ΥΠΕΝΘΎΜΙΣΗ

Μετά τις εκλογές αστραπιαία ταξίδια ανά την Ελλάδα με χρήματα της (λιγοστής) επιχορήγησης πραγματοποίησε ο κόκορας ανά την Ελλάδα.
Γιατί?
α- να μαζέψει τους ψήφους που έχασε
β-να ετοιμάσει τους ψήφους για την ΕΟΕ
ΚΑΙ
γ-ΚΑΘΙΣΤΈ ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!!!!!!
αναγγέλθηκε το καινούργιο site!!!!!

Ένας σοβαρός άνδρας θα έκανε ποτέ αυτή την ατελείωτη βλακεία?
Σήμερα
- ουτε site έχει
-ούτε πρόγραμμα έχει!
- ούτε κοτέτσι (συμβούλιο) έχει, (κοιτάξτε την Διαύγεια,Εθνική επιτροπή, συμβούλια και θα καταλάβετε.
Εθνικές επιτροπές για να μην γίνετε τίποτα και συμβούλια για να περνάμε τα έξοδα!
Ταμία μ ακούς?
Ο Βασίλας είχε το κέρδος του!
 ΕΣΥ?

Thursday, January 31, 2013

Δυστυχώς έχουν μεσάνυχτα! Ξέχασαν μια ολόκληρη κατηγορία η μήπως...........

Για πρώτη φορά φέτος ί στην Κροατία στα Winter Cups θα διεξαχθεί
διοργάνωση και στην κατηγορία των 12 ετών και κάτω, χωρίς ελληνική συμμετοχή.

Επισημαίνουμε..
Έτσι υπηρετείται  το Ελληνικό τένις!
Με τέτοιο Ανεπαρκή σχεδιασμό? 

Στις αποστολές του Χειμερινού Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος δεν συμπεριελήφθη  ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ 12 ΕΤΩΝ  ΚΑΤΩ ο αθλητής του Ομίλου Αντισφαίρισης Αγίας Παρασκευής Μιχάλης Σακελαρίδης ο οποίος ήδη από 10 ετών ήταν πρωταθλητής κάτω των 12 και τώρα αγωνίζεται στην κατ 14 και βρίσκεται στην 1η  οκτάδα της κατηγορίας κάτω των 14.

Όπως αντιλαμβάνεσθε  η  εμπάθεια επικρατεί εις βάρος του αθλητισμού και κατ αυτό τον τρόπο  διαχειρίζονται ορισμένοι τις προσπάθειες των παιδιών μας στο Ελληνικό τένις χωρίς καμία υποστήριξη ,χωρίς καμία ,μέριμνα οι αθλητές προσπαθούν να φέρουν διακρίσεις και η ομοσπονδία ξεχνά να τους δηλώσει ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Τέτοιο ενδιαφέρον
Πλήρης διάλυση!
 ΓΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΆ Η εμπάθεια επιβεβαιώνεται  ότι επικρατεί εις βάρος του αθλήματος

Μήπως ξεχάσαν να ΔΗΛΏΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΉΡΙΑ ΑΥΤΉ?
Ας αφεθούν στην κρίση όλων των  ανθρώπων που αγαπούν το Ελληνικό τένις!!!

ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΤΗ...... ΜΑΜΗ.


ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Νο 222 ΤΗΣ 21.11.2012           ΑΔΑ: ΒΕΦΘ469ΗΙ3-ΜΔΓ

Παρόντες: κ.κ. Σπύρος Ζαννιάς Πρόεδρος, Παναγιώτης Πανόπουλος Β’
Αντιπρόεδρος, Τάσος Δημολίτσας Γ’ Αντιπρόεδρος, Δημήτρης Σταματιάδης
Γενικός Γραμματέας, Νίκος Γρίβας Αναπλ. Γενικός Γραμματέας, Παναγιώτης
Ντόντος Ταμίας, Γιώργος Καραμάνης Αναπλ. Ταμίας, Γιάννης Αθαναηλίδης
Έφορος Αγωνιστικού, Χάρης Παπάζογλου Αναπλ. Έφορος Αγωνιστικού-
Υπεύθυνος Νότιου Τομέα, Χρήστος Τσιαμπούρης Έφορος Υλικού &
Προμηθειών, Κώστας Ευθυμίου Αναπλ. Έφορος Υλικού & Προμηθειών,
Θανάσης Ράσιος Έφορος Περιβάλλοντος & Αθλητισμού, Δημήτρης Καφφές
Αναπλ. Έφορος Περιβάλλοντος & Αθλητισμού.

Απόντες: κ.κ. Κώστας Μακρής Α’ Αντιπρόεδρος, Κώστας Κολωνιάρης Αναπλ.
Έφορος Αγωνιστικού-Υπεύθυνος Βόρειου Τομέα.

Ο Πρόεδρος διαπιστώνει απαρτία και κηρύσσει την έναρξη της συνεδρίασης.

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
5. Αγωνιστικός Σχεδιασμός 2013.

ΘΕΜΑ 5ο   Αγωνιστικός Σχεδιασμός 2013.

Επί του θέματος αυτού κατόπιν ενημέρωσης από τους κ.κ. Ζαννιά,
Αθαναηλίδη, Παπάζογλου, ακολούθησαν τοποθετήσεις και συζητήσεις
μεταξύ των μελών του Δ.Σ. και αποφασίστηκε να παρθεί στην επόμενη
συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, με την ολοκλήρωση του
Αγωνιστικού Σχεδιασμού και Αγωνιστικού Προγράμματος 2013.

Ο Πρόεδρος                                      Ο Γενικός Γραμματέας
Σπύρος Ζαννιάς                               Δημήτρης Σταματιάδης

Φεβρουάριος   2013. Τρίτος μήνας κύησης. Μέχρι τον ένατο, έχουμε καιρό.
Ένας Αγωνιστικός Σχεδιασμός που θα έπρεπε να έχει ανακοινωθεί από τον Οκτώβριο μήνα, θα γίνει πάλι μέσο ψηφοθηρίας.

Tuesday, January 29, 2013

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΤΕΝΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ

Δύο Ελληνάκια της διασποράς, ο 17χρονος  Νικ Κύργιος, από Έλληνα πατέρα και  Μαλαισιανή μητέρα και ο 16χρονος  Θανάσης Κοκκινάκης  του Τρύφωνα και της  Παναγιώτας, έπαιξαν σε τελικό Grand Slam!! 
 Απίστευτο !! 
Αποτελούν τις ελπίδες της Αυσταλίας, αλλά και των Ελλήνων φίλων του αθλήματος, μιας και η δική μας παραγωγική διαδικασία στο άθλημα , με τα μυαλά των διοικούντων, αποσκοπεί να αναδείξει club players, παρά αθλητές.
Ευχόμαστε, από καρδιάς, υγεία,επιτυχίες και μη  ξεχνάτε, ότι εκτός από Αυστραλοί είστε και Έλληνες.
Και μια συμβουλή.
Παιδιά, αν σας πλησιάσει ένας κοντός με μουστάκι, και σας τάξει «λαγούς με πετραχήλια».....μακριά.
 Θα είναι ο ίδιος, αυτόν που περιγράφει, ένα άλλο Ελληνάκι της διασποράς, πριν τρία χρόνια, ο Δημήτρης Κλεφτάκος. 
Διαβάστε για να ξέρετε.

       Από Tennisnews Team    Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2009 17:28

Οριστική ρήξη έχει πάρει η σχέση του Δημήτρη Κλεφτάκου με την ΕΦΟΑ όπως  επιβεβαιώνει ο ίδιος ο αθλητής. Αποκαλύπτει τι έχει γίνει τους τελευταίους μήνες, χαρακτηρίζοντας τον πρόεδρο της ΕΦΟΑ κ. Ζαννιά ψεύτη...

Δ. Κλεφτάκος: Θέλω να μάθουν όλοι τι έγινε γιατί τέτοια πράγματα ‘δεν υπάρχουν’...
Παίξαμε Davis Cup στην Τουρκία και μέχρι τότε δεν είχα ούτε το συμβόλαιο ούτε τίποτα. 
Εκεί ήταν και ο κ. Ζαννιάς και μου είπε πως θα στείλει τις επόμενες μέρες το συμβόλαιο και μετά τα άλλα (λεφτά κλπ). 
Περίμενα μία εβδομάδα αλλά τίποτα. 
Μετά τον έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσε. 
Αυτό γινότανε 3 μήνες τώρα.
 Μία φορά που τον έπιασε η μαμά μου πάλι τα ίδια έλεγε, ότι δε μπορεί τώρα και ότι θα πάρει πίσω και δεν έπαιρνε ποτέ!
Τέλος πάντων του έστειλα ένα μήνυμα ότι τώρα εδώ και μήνες προσπαθώ να τον πάρω και δεν απαντάει και αν θέλει να συνεργαστούμε (και όχι όπως πήγαιναν τα πράγματα ως τώρα) να με πάρει πίσω, αλλιώς θα με ανάγκαζε να σταματήσω... 4 μέρες πέρασαν και μετά έκανα την αλλαγή στην ITF!!!
Από την αρχή, ούτε ένας δε μου είπε κάντο Δημήτρη, ο Ζαννιάς θα σε βοηθήσει και θα σου δώσει αυτά που λέει.
 Όλο άσχημα μου λέγανε για τον Ζαννιά. 
Εγώ πάντα τους έλεγα πως θα δοκιμάσω και αν δω πως δε μου δίνει αυτά που έχουμε πει, σταματάω!! Έτσι και έγινε
. Ήθελε να κάνουμε 5 χρόνια συμβόλαιο και έτσι γράφανε, 3 χρόνια όμως είχαμε συμφωνήσει! 
Στην ΕΦΟΑ γράφανε ψέματα, πως έχω υπογράψει συμβόλαιο 5 χρόνια. 
Ο Ζαννιάς δεν είναι σωστός, όπως μου λέγανε όλοι. 
Πάντα έλεγε μη μιλήσεις με κανέναν γιατί φοβόταν να μάθω τι έκανε παλιά και να μάθω τι κάνει... Εγώ όμως ξέρω πολλούς στην Αθήνα και άκουγα από πολλούς τι έχει κάνει! 
Από παίχτες και προπονητές που δουλεύανε για την ΕΦΟΑ!!!
Πάντα τα λόγια του: ‘Μην με κλέψεις Δημήτρη μη μου κάνεις μ***κίες όπως άλλα παιδιά στην Ελλάδα, θα σε βοηθήσουμε’. 
Και αυτός είναι που λέει μόνο ψέματα. Για εμένα τέλειωσε αυτό το θέμα και ούτε θέλω να κάνω κάτι για την Ελλάδα, εωσότου είναι άνθρωποι σαν τον Ζαννιά και δε πρόκειται να γυρίσω ξανά! 
Στα Futures δεν θα έρθω. Δεν πήρα ούτε 1€ για Davis Cup! 
Όλα ήταν ψέματα και δε καταλαβαίνω γιατί ήθελε να αλλάξω και να παίξω για την Ελλάδα – θα μπορούσε να στείλει τους άλλους Έλληνες αθλητές που έχετε!
O Ζαννιάς ήρθε εδώ στο Μόναχο και μιλήσαμε μαζί με τους γονείς μου. Μου έλεγε ότι:
1.Θα μου πληρώνανε όλο το χρόνο την προπόνησή μου
2. Θα μου έδινε 2 WC για Status και Ρόδο
3. Θα μου κάλυπταν όλα τα έξοδα στα ελληνικά τουρνουά (αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχεία) και αν χρειαζόμουν WC στα ελληνικά Futures.
4. Θα μου έδινε 10 εισιτήρια για άλλα τουρνουά που θα πήγαινα
Μου έλεγε επίσης πως θα μου βρει σπόνσορα να με πληρώνει και σπόνσορα για ρούχα (nike,lacoste,adidas) 'ότι θές' μου έλεγε.
Στο Davis Cup που τον είδα και μιλήσαμε τελευταία φορά μου είπε ότι σε περίπου 4 μέρες θα μου έστελνε το συμβόλαιο!!! 
Από κει και πέρα δε με πήρε τηλέφωνο ούτε τίποτα.

Για εμένα ο Ζαννιάς είναι ψεύτης και ούτε θέλω να συνεργάζομαι με τέτοιους. Κρίμα που ήρθανε έτσι τα πράγματα και δεν παίζω για την Ελλάδα, όμως καλύτερα που δεν συνεχίζω.

Από τότε ο «αξιότιμος» κ. Ζαννιάς, δεν έχει αναφερθεί ούτε μα φορά για το θέμα αυτό.
Αυτά,.... για να μην ξεχνιόμαστε.

Sunday, January 27, 2013

Αυτό είναι το καλύτερο σημείο του Ελληνικού τένις!

Στην χθεσινή κερκίδα του Σαββάτου στην ΕΤ1 (26-01-2013) υπάρχει ένα τενιστικό 10λεπτο.
Ο Πάρις Γεμουχίδης  με τον Κριστόφ Βαζέχα και η βράβευση του Εφρέμογλου από τον όμιλο Αθηνών.
Στο παρακάτω link υπάρχει το video της εκπομπής.
Το ενδιαφέρον κομμάτι για το τένις ξεκινάει στο 40:45 του video.

http://www.ert.gr/webtv/component/k2/item/10570-Kerkida-toy-Sabbatoy-26-01-2013#.UQUV9B2zeSo


Και όλη αυτή η δουλειά με καμμία υποστήριξη από την ΕΦΟΑ και το σημαντικότερο με συνεχή πόλεμο!!!!!!!!!!!!!!
Θυμόμαστε όλοι το αποκορύφωμα.... να του εμποδίζουν αναίτια την υποτροφία της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής
και αργότερα να βγαίνει πρωταθλητής Ελλάδος... με τον πρόεδρο να αρνείται να τον συγχαρεί.!!
Η απόλυτη κατάντια του ανθρώπου που διέσυρε και συνεχίζει να διασύρει το ελληνικό τένις.


Τραγική ΕΦΟΑ.......