Thursday, November 15, 2018

Ο Τσιτσιπάς στον πρόεδρο της Δημοκρατίας και ο Ζαννιάς στους υπονόμους της Αθήνας ως ποντίκη κρυμμένος.......


«Εχουμε τα γονίδια να σώσουμε την Ελλάδα από οποιοδήποτε πρόβλημα και έχουμε την ιστορία που ποτέ δε θα ξεχαστεί» δήλωσε ο Στεφανος Τσιτσιπάς από το Προεδρικό Μέγαρο «Εχουμε τα γονίδια να σώσουμε την Ελλάδα από οποιοδήποτε πρόβλημα και έχουμε την ιστορία που ποτέ δε θα ξεχαστεί» δήλωσε ο Στεφανος Τσιτσιπάς από το Προεδρικό Μέγαρο
Το κακό είναι ότι δεν μπορείς να χαρείς βρε παιδιά..........

Το να επιβεβαιωνόμαστε για την κατάντια που μας έφερε στο Ελληνικό τέννις αυτός ο ποντικός των υπονόμων της Αθήνας έχει σημασία? 

ΕΔΩ ΕΠΡΕΠΕ αυτή η μικρή χώρα να πετάει από την χαρά της ΓΙΑΤΙ ένα παιδί που ξεκίνησε στα γήπεδα της Ελλάδος ΜΟΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΦΟΑ έφθασε εδώ.
Βλέπεις σε κάθε επιτυχία ενός αθλήματος να είναι μαζί με τους αθλητές και η ηγεσία του…

Σε μας ακόμα κρυμμένος στους υπονόμους ο πρόεδρος...
 Ούτε στο   site  της ΕΦΟΑ μπήκε η είδηση ……

ΚΑΙ τώρα ηρθε η ώρα, αυτον που πέταξε εξω απο το άθλημα να είναι υποχρεωμένος να τον βάλει στην Εθνική ομάδα για τους Ολυμπιακούς!!!!!!!!!!!!! 
Θα ηθελα να είμαι απο μια άκρη να τον βλέπω να υπογράφη την αίτηση με τη συμμετοχή του.....
ΚΡΙΜΑ στους μικρούς μας αθλητές.
Τι έχουν να δουν ακόμα



Στο Προεδρικό Μέγαρο βρέθηκε σήμερα ο Στέφανος Τσιτσιπάς προσκεκλημένος του Προκόπη Παυλόπουλου.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, υποδέχθηκε με ζεστά λόγια τον Στέφανο Τσιτσιπά και τους γονείς του που τον συνόδευαν, Απόστολο και Τζούλια.
«Στέφανε σε καλωσορίζω ως έναν κορυφαίο εκπρόσωπο της γενιάς σου και ως ένα πραγματικό πρότυπο αριστείας», του είπε μεταξύ άλλων ο κ. Παυλόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε ακόμη, στις προσπάθειες που κάνουν οι γονείς του για να τον στηρίξουν σε αυτό τον μοναχικό δρόμο που χαράζει και του ευχήθηκε «καλή δύναμη και πάντα ψηλά».
Από την πλευρά του, ο 20χρονος πρωταθλητής, δήλωσε χαρούμενος για την πρόσκληση αυτή, τόνισε πως «η σκληρή δουλειά τώρα ανταμείβεται» και πως «νιώθω υπερήφανος που παίζω για τα ελληνικά χρώματα», ενώ υποσχέθηκε ότι θα συνεχίσει την προσπάθειά του και να δίνει τον καλύτερο εαυτό του.
«Πάντα δυνατά, πάντα ψηλά» ευχήθηκε ο ΠτΔ στον Τσιτσιπά «Πάντα δυνατά, πάντα ψηλά» ευχήθηκε ο ΠτΔ στον Τσιτσιπά
«Θέλω να εκπροσωπήσω την Ελλάδα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο 2020»
Ενα θέμα που παρέμενε ανοιχτό, ήταν το εάν ο Στέφανος Τσιτσιπάς θα αγωνιστεί με την Εθνική ομάδα. Εφέτος, η Μαρία Σάκκαρη αγωνίστηκε με την Εθνική γυναικών στο Fed Cup, όμως για τον Στέφανο Τσιτισιπά το θέμα της συμμετοχής του στην Εθνική ανδρών παρέμεινε ανοιχτό.
Ο Ελληνας πρωταθλητής, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, έδωσε οριστικά τέλος σε αυτό το ζήτημα, που αφορά και την Ομοσπονδία, ξεκαθαρίζοντας πως θέλει να αγωνιστεί με την Εθνική ομάδα και ταυτόχρονα πρόσθεσε πως στόχος του είναι να λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.
«Ναι, θέλω να παίξω στην Εθνική ομάδα. Θέλω να εκπροσωπώ την χώρα μου και θα το κοιτάξουμε για το Ντέιβις Καπ. Θέλω να πάω και στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Είναι κάτι που βρίσκεται μέσα στους στόχους μου», δήλωσε ο 20χρονος τενίστας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
«Εχουμε τα γονίδια να σώσουμε την Ελλάδα από οποιοδήποτε πρόβλημα και έχουμε την ιστορία που ποτέ δε θα ξεχαστεί» δήλωσε ο Στεφανος Τσιτσιπάς από το Προεδρικό Μέγαρο «Εχουμε τα γονίδια να σώσουμε την Ελλάδα από οποιοδήποτε πρόβλημα και έχουμε την ιστορία που ποτέ δε θα ξεχαστεί» δήλωσε ο Στεφανος Τσιτσιπάς από το Προεδρικό Μέγαρο


Πηγή: Στον Παυλόπουλο ο Στέφανος Τσιτσιπάς: Νιώθω υπερήφανος με τα ελληνικά χρώματα | iefimerida.gr 

Sunday, August 12, 2018

Ο Τσιτσιπάς....Μετά την κλωτσιά που έφαγε απο τον Ζαννιά πριν χρόνια.............

Εκστασιασμένος όπως όλοι οι φίλαθλοι Έλληνες ο Χρήστος Κιούσης γράφει για την φανταστική πορεία  του Στέφανου Τσιτσιπά προς τα αστέρια. Νίκησε και Κέβιν Άντερσον και πέρασε στον Τελικό!
Πριν διαβάσετε οτιδήποτε παρακάτω ΝΑΙ ο Στέφανος πέρασε και έναν από τους καλύτερους server του Tour κι αύριο ανήμερα των γενεθλίων του περιμένει τον αντίπαλό του! Αν και έχασε δυο δικά του match point, έσωσε ένα του Νοτιοαφρικανού και στην επόμενη ευκαιρία τον νίκησε. Η συνήθεια που έγινε λατρεία, ανατροπή μετά από χαμένο 1ο set και νίκη στα 3. Πάλι στο tie break. Υπέγραψε στον φανό της κάμερας "δίνοντας"  το στίγμα μιας σπουδαίας καριέρας που ξεκινά: It never goes easier, you just get better... Well done φίλε.

Δεν χρειάζομαι τον ημιτελικό με τον Νοτιοαφρικανό Κέβιν Άντερσον,  για να αντιληφθώ το προφανές. Ο Στέφανος Τσιτσιπάς έρχεται από το μέλλον. Ειδικά το ματς κόντρα στον Σάσα Ζβέρεφ  είναι,  νομίζω ένα μόνο μικρό teaser ενός μελλοντικού Rivalry που θα προσφέρει πολλές συγκινήσεις στο παγκόσμιο τένις. Πραγματικά ήταν ένα ματς με πολλά λάθη και ο Στέφανος μπορεί να παίξει πολύ καλύτερα, αλλά το σημαντικό προσόν του Στέφανου είναι πριν καν μπει στο γήπεδο. Είναι το μυαλό του και η νοοτροπία του. Η δυνατότητα της αυτοκυριαρχίας και η προσαρμοστικότητα στη μέτρια μέρα του.
Ο Στέφανος δεν ξέρω τι κάνει σε υπερθετικό βαθμό αλλά κάνει πολλά πράγματα σε πολύ καλό επίπεδο. Έχει καλό σερβίς αλλά όχι το καλύτερο στο Tour. Έχει φονικό forehand αλλά όχι το πιο φονικό. Έχει πολύ σταθερό και πιεστικό backhand αλλά δε σκοτώνει συχνά με αυτό. Ανεβαίνει φιλέ με αυτοπεποίθηση και ικανό βολέ. Τα πόδια του τον πάνε παντού πίσω από την baseline κι έχει θέληση για φανταστικές άμυνες που εκνευρίζουν τον αντίπαλο. Δοκιμάζει drop shot, παίζει το slice κι από τις δυο πλευρές αλλά το κυριότερο ΕΧΕΙ ΙΔΕΕΣ.
Βλέπει τις αδυναμίες του μέσα στο γήπεδο και προσπαθεί να τις κρύψει. Νιώθει κουρασμένος και φροντίζει τα ράλι να διαρκούν λιγότερο. Αναγνωρίζει τα δυνατά στοιχεία του αντιπάλου του και προσπαθεί να του τα ακυρώσει. Από πού έρχονται όλα αυτά τα εγκεφαλικά στοιχεία; Από την προπόνηση φυσικά μα πάνω απ’ όλα από το μυαλό του. Το ήρεμο μυαλό του, την αυτοπεποίθησή του,  που χτίζεται μέρα μέρα και  τη βαθιά αυτογνωσία του, ότι είναι εντός προγράμματος. Είναι 20 ετών  και είναι εκεί που ονειρευόταν, μέλος της ATP Tour ανάμεσα στους καλύτερους. Σε αντίθεση με τον σπουδαίο  Κωνσταντίνο Οικονομίδη που έπαιξε σπουδαία μεγαλώνοντας αλλά δεν είχε στήριξη και βοήθεια μικρός, ο Στέφανος έχει έναν πατέρα coach δίπλα του, μια ομάδα να τον βελτιώνει συνεχώς, χορηγούς που αναγνωρίζουν ένα star quality , που τόσο πολύ θα χρειαστεί το Tour μετά την αποχώρηση των Big 4.  Ήδη το star system του στρώνει χαλί, όχι με την κακή έννοια αλλά για να τον αγαπήσουν σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Τον έβλεπα κόντρα στον Ζβέρεφ κι έλεγα πόσο Iceman είναι αυτό το παιδί; Πόσο συγκεντρωμένος, τι στοχοπροσήλωση, τι αυτογνωσία, πόση ωριμότητα, πόσα ελληνικά και ταυτόχρονα μη ελληνικά στοιχεία βγάζει στο court ;  Μαχητικότητα αλλά με ευγένεια, μυαλωμένος αλλά με κοντρολαρισμένα συναισθήματα, πιτσιρικάς αλλά χαλαρός. Το GRE και η ελληνική σημαία πλάι του μου φαίνονται τενιστική επιστημονική φαντασία. Σας εγγυώμαι το ελληνικό τένις θεσμικά δεν έχει κάνει τίποτα που να αξίζει έναν τέτοιο εκπρόσωπο.
Η παγκόσμια κατάταξη στο τένις προκύπτει από τους πόντους που συγκεντρώνει κάποιος παίζοντας στα τουρνουά της σεζόν αλλά κυρίως από αυτούς που κερδίζει και  που υπερασπίζεται από την προηγούμενη χρονιά στο Tour. Το σημαντικό δεν είναι που θα τερματίσει φέτος αλλά που θα τερματίσει του χρόνου. Η διάρκεια και η συνέπειά του δηλαδή. Πείτε ότι προτρέχω αλλά με τέτοια φρένα που έχει στο μυαλό αυτό το παιδί, δεν τον φοβάμαι. Να είναι υγιής και θα τα καταφέρει να μας κρατήσει ψημένους για πολλά πολλά χρόνια.
Το έγραψα για να γελάσουμε στα social αλλά ήταν πέρα για πέρα αλήθεια. Ανέβαινα με τη μηχανή την Λαμπράκη στην Τούμπα και οι καφετέριες, που συνήθως δείχνουν ΠΑΟΚ και Champions League,  ήταν συντονισμένες στο γαλάζιο hard court του Τορόντο. Αυτό Στέφανε είναι δικό σου κατόρθωμα και της ομάδας σου. Μάθε μας τένις παλληκάρι μου, κάνε μας να γουστάρουμε για έναν πολύ προσωπικό λόγο αυτό το υπέροχο άθλημα!   
Ζαννιά  τα βλέπεις...........
Άδικα...λέμε ότι είσαι  η καταστροφή του Ελληνικού τένις.....όλα αυτά τα χρόνια.
Κρίμα!

Sunday, April 29, 2018

Και όμως αυτόν τον αθλητή ΠΟΤΕ δεν τον υποστήριξε ο Ζαννιας...για την ακρίβεια τον πέταξε έξω από την ΕΦΟΑ!

ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ για τον Στέφανο!




Δεν τα κατάφερε τελικά ο Στέφανος Τσιτσιπάς στο υπέρτατο τεστ που κλήθηκε να “λύσει” κόντρα στον τεράστιο Ραφαέλ Ναδάλ στην καλύτερή του εβδομάδα στο τουρ όπου έφτασε στον πρώτο του τελικό ATP στο Όπεν της Βαρκελώνης!


Είχε, εξαρχής, να πραγματοποιήσει έναν άθλο…
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς δεν κατάφερε να προβληματίσει, ουσιαστικά, σε κανένα σημείο αγώνα τον θρυλικό Ραφαέλ Ναδάλ στον πρώτο του τελικό σε τουρνουά της ATP και ηττήθηκε με 6-2, 6-1 από τον καλύτερο όλων στη συγκεκριμένη επιφάνεια.
Ο Ελληνας τενίστας έγινε ο πρώτος αθλητής από τη χώρα μας, μετά από 45 ολόκληρα χρόνια, που έφτασε σε τελικό ATP, ανεβαίνει από τη Δευτέρα στο Νο44 του κόσμου ενώ έπαιξε ασύλληπτο τένις για να προκριθεί μέχρι τον τελικό νικώντας, δίχως να χάσει ούτε σετ, κατά σειρά τους Μουτέτ, Σβάρτζμαν, Τιμ και Καρένιο Μπούστα!
Δυστυχώς, αν θέλεις τίτλο στο χώμα, θα πρέπει να τον “κλέψεις” από το “κτήνος” που ακούει στο όνομα Ραφαέλ Ναδάλ, ένα επίτευγμα που έχει γίνει 35 φορές σε 436 αγώνες του Ισπανού στο χώμα…
Πέραν από το πρώτο service game του που μπήκε φοβερά αιφνιδιάζοντας τον Ναδάλ με μερικούς άπιαστους winner, ο Στέφανος δεν μπόρεσε να μπει στο ρυθμό που επέβαλλε ο Ισπανός.
Ηταν φανερά αγχωμένος, χάνοντας χτυπήματα που “τα έχει”, κάτι όμως απόλυτα φυσιολογικό για ένα παιδί 19 ετών που στον πρώτο του τελικό συναντά τον Ραφαέλ Ναδάλ στο χώμα κιόλας…
Ο Ναδάλ επέβαλλε τον νόμο του, πήρε πέντε σερί games σε ένα πολύ κακό διάστημα του αγώνα για τον πρωταθλητή μας και με συνοπτικές διαδικασίες έκανε δικό του πρώτο σετ πολύ εύκολα.
Ούτε και στο δεύτερο σετ άλλαξαν πολλά πράγματα με τον Στέφανο να μένει πολύ γρήγορα πίσω με διπλό break στο 3-0 πριν ανεβάσει κάπως την απόδοσή του.
Είχε δύο break point στο σερβίς του Ναδάλ για να μειώσει λίγο το σκορ, δεν τα υλοποίησε και τελικά πήρε ένα τουλάχιστον game αποφεύγοντας το bagel.
Φυσικά, ο Ναδάλ έκανε το undecima (11 κατακτήσεις τίτλων) και στη Βαρκελώνη, μην έχοντας χάσει μάλιστα ούτε μια φορά σε τελικό στην Ισπανική πόλη!
Εφτασε τα 46 συνεχόμενα κερδισμένα σετ (μέχρι πού θα σταματήσει άραγε…) και με την τωρινή κατάσταση τη δική του αλλά και των άμεσων ανταγωνιστών(;) του, δεν βλέπουμε πώς δεν θα κάνει δικό του και το undecima του Ρολάν Γκαρός!
Μικρή σημασία έχει, φυσικά, το αποτέλεσμα του πρώτου τελικού του Στέφανου σε ένα πολύ ιστορικό τουρνουά.
Ο Ελληνας τενίστας απέδειξε ότι είναι ένας εξαιρετικός παίκτης στο χώμα, έκανε φοβερή πρόοδο στο παιχνίδι και στην διαχείριση της ψυχολογίας του και ανταμείβεται ήδη από τα πολύ καλά λόγια που λέει για αυτόν η παγκόσμια τενιστική κοινότητα μαζί με την άνοδό του στο Νο44 του κόσμου.
Μόνο περηφάνεια για τον Στέφανο…
Θα έρθουν και άλλοι τελικοί (και τίτλοι)…

Κώστας Αϊτάκης

Wednesday, March 28, 2018

Αυτή είναι σήμερα η Ελλάδα….




Είσαι πρόεδρος του τένις……
 Δεν έχεις δώσει στο άθλημα ούτε ένα λεπτό για να πάει μπροστά…..
Έχεις πάρει για να ζήσεις καλά εσύ και η οικογένεια σου …..
Και έρχεται ένα σύστημα νοθευμένο και σε κάνει υπεύθυνο Ολυμπιακής ομάδας!!!!!!.........
Πώς να ελπίζεις ότι θα φροντίσει την Ολυμπιακή ομάδα ΟΤΑΝ ΟΛΑ αυτά τα χρόνια δεν έβγαλε, δεν τίμησε, δεν νοιάστηκες ,για τους αθλητές του?
Αλλά ήρθε η ώρα να φέρει τα παιδιά που με δικά τους λεφτά τους βγήκε η παναγία στα γήπεδα του κόσμου, να τα βάλει στους ολυμπιακούς αγώνες ….κα τις επιτυχίες των άλλων αθλημάτων να της καρπωθεί ο κύριος?
Μπράβο στα μαγειρέματα των εκλογών της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ Ολυμπιακής Επιτροπής