Saturday, August 13, 2016

Από ανάλογους ανθρώπους ΠΡΕΠΕΙ να διοικείτε το άθλημα μας κ Ζαννιά! Όχι σαν τα μούτρα σου..........



 Παράδειγμα προς μίμηση ο Ράφα
14.08.16
Image Υπόκλιση στη νοοτροπία και τον επαγγελματισμό που επιδεικνύει ο Ράφαελ Ναδάλ, από τον Ζουλιέν Μπενετό και τον Τζέιμς Μπλέικ.

Ο Ράφαελ Ναδάλ έδειξε σε όλους πως πρέπει να προσεγγίζεις τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Είναι αλήθεια ότι στο τένις, οι Ολυμπιακοί Αγώνες δεν αποτελούν προτεραιότητα για τους κορυφαίους τενίστες και αυτό επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι 21 από τους Top50, δεν αγωνίστηκαν στο Ρίο.

Διαφορετική άποψη έχει ο Ζουλιέν Μπενετό ο οποίος έφερε το παράδειγμα του Ράφαελ Ναδάλ, για το τι πρέπει να σημαίνουν οι Αγώνες για τους αθλητές και συγκεκριμένα τους τενίστες.

Ο Ισπανός, αν και ανέτοιμος μετά τον σοβαρό τραυματισμό του στον αριστερό καρπό, αγωνίστηκε σε δύο αγωνίσματα, κατακτώντας το χρυσό στο διπλό ανδρών ενώ θα διεκδικήσει το χάλκινο μετάλλιο στο μικρό τελικό του απλού.

"Και μετά λένε ότι οι τενίστες δεν ενδιαφέρονται για τους Ολυμπιακούς Αγώνες" έγραψε στο twitter ο Ζουλιέν Μπενετό ανεβάζοντας το βίντεο από τη στιγμή που οι Ναδάλ και Λόπεζ κατέκτησαν το χρυσό.
http://www.tennis24.gr/content/view/22653/84/lang,el/

Friday, August 12, 2016

Ας μαθει επιτελους να ντρεπεται..και..

Η επιτυχία της Κορακάκη μας κάνει περήφανους ...αλλα εσύ πρέπει να ντρέπεσαι..κ Ζαννιά..

Να ντρέπεσαι που τόσα χρόνια ούτε ένα παράπηγμα για να προπονούνταν οι επίλεκτοι αθλητές σου δεν κατάφερες να δώσεις....
Να ντρέπεσαι που είναι απών οι αθλητές σου από την Ολυμπιάδα και εσύ  καμαρώνεις σαν γύφτικο σκεπαρνι.. στο Ρίο!!!!!!
Να ντρεπεται που οι αθλητές μας πληρώνουν μονοι τους τα εισητηρια και τα εξοδα τους ..και εσύ με το συμβούλιο σου ταξιδεύεις δωρεάν..
Να ντρέπεσαι που έχεις τα λεφτά της ΕΦΟΑ  να τα σκορπάς δεξιά και αριστερά για να τα έχεις καλά με τους πελάτες σου και να εξασφαλίζεις την ομερτά...

Μπράβο λοιπόν Αννα Κορακάκη 

Σ ευχαριστούμε που μας εδωσες την ευκαιρία να σε καμαρώσουμε και να ντραπούμε για την κατάντια την δική μας... 


Wednesday, August 10, 2016

Να τον ξαναβγάλουμε τον Ζαννιά... για να πηγαίνει στους Ολυμπιακούς ΧΩΡΙΣ αθλητές.....δεν θέλουμε σπατάλες ...μας φθάνει η τετράδα της οικογένειας του!


https://www.youtube.com/watch?v=aa0deiJk89c

Η Αννα Κορακάκη στο δρόμο για την Αθήνα....Παραμένει ο Ζαννιάς στο Ρίο!

Η Αννα Κορακάκη στο δρόμο για την Αθήνα

Wednesday, August 10, 2016 - 03:54
Η Αννα Κορακάκη και ο προπονητής – πατέρας της αναχωρούν αύριο 10 Αυγούστου από το Ρίο για
 την Ελλάδα και στην Αθήνα θα βρίσκονται μέσω Ρώμης μεθαύριο 11 Αυγούστου με την πτήση της Alitalia
 AZ 720 με ώρα άφιξης 11.40 το πρωί.

Tuesday, August 9, 2016

Αντί να δίνεις 50.000 σε αθλητές που κυνηγάς ....απολαμβάνεις τους κόπους σου! Ετσι ειναι οι ικανοί κ Ζαννιά1

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ 2016: Διπλός θρίαμβος στο Ρίο

 
Ανεπανάληπτες στιγμές για την ελληνική κωπηλασία στους ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο. Και τα δυο ελληνικά πληρώματα που αγωνίστηκαν κατά την 3η μέρα του προγράμματος κατάφεραν να προκριθούν στους μεγάλους τελικούς των αγωνισμάτων τους και να συμπεριληφθούν στις έξι κορυφαίες βάρκες του κόσμου.

Η πρώτη μεγάλη επιτυχία ήρθε από τα κορίτσια του διπλού σκιφ την Σοφία Ασουμανάκη και την Κατερίνα Νικολαϊδου. Οι δυο παγκόσμιες πρωταθλήτριες ξεκίνησαν στον ημιτελικό από την 3η θέση ενώ στα 1000μ. είχαν πλασαριστεί στην 2η . Η συνέχεια ήταν ακόμη καλύτερη αφού στα τελευταία 500μ. ανέβασαν ακόμη περισσότερο ρυθμούς για να τερματίσουν στην 1η θέση με 6:51.99 και να πάρουν θριαμβευτικά την πρόκριση για τον μεγάλο τελικό της Πέμπτης (16:04 ώρα Ελλάδας). Δεύτερη τερμάτισε η βάρκα της Λιθουανίας που προπορεύονταν σε όλη την κούρσα με 6:52.46 και Τρίτη αυτή των Ηνωμένων Πολιτειών με 6:52.92. Τον τελικό συμπληρώνουν ακόμη οι Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία και Πολωνία. «Πραγματικά δεν ξέρω τι έγινε μέσα στην κούρσα. Τα δώσαμε όλα και παλέψαμε για αυτή την πρόκριση . Είμαι πολύ χαρούμενη. Είμαι ευτυχισμένη» τόνισε η Κατερίνα Νικολαϊδου.

Μεγάλη κούρσα και θριαμβευτική στιγμή και για την τετράκωπο άνευ ελ βαρών των ανδρών που έκανε το όνειρο πραγματικότητα και προκρίθηκε στον μεγάλο τελικό της Πέμπτης (16:44 ώρα Ελλάδας).
Οι Σπύρος Γιάνναρος, Στέφανος Ντούσκος , Γιάννης Πέτρου και Παναγιώτης Μαγδανής αν και πλήρωμα μόλις λίγων ημερών λειτούργησαν με εμπειρία δεκαετίας πήραν από το ξεκίνημα της κούρσας την 3η θέση και την κράτησαν ως την γραμμή τερματισμού κάνοντας όλη την ελληνική κωπηλατική οικογένεια και όχι μόνο να πανηγυρίζει έξαλλα.

Η ελληνική βάρκα τερμάτισε σε 6:23.95 πίσω από την Ελβετία που τερμάτισε σε 6:17.85 και την Δανία που σημείωσε χρόνο 6:19.62 . Στον τελικό προκρίθηκαν ακόμη οι Ν. Ζηλανδία, Ιταλία και Γαλλία.

Είναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του Στέφανου Ντούσκου αμέσως μετά την κούρσα: 
«Δεν είχαμε φανταστεί ποτέ ότι θα φτάσουμε στον τελικό και είμαστε ενθουσιασμένοι. Μοιάζει με όνειρο. Τίποτε άλλο. Είχαμε μόλις μια εβδομάδα να προετοιμαστούμε για τους Ολυμπιακούς αγώνες . Δώσαμε ότι είχαμε για να πάμε καλά . Ο προπονητής μας πίστεψε σε μας και στη βάρκα μας. Μετά τη Λουκέρνη, πίστεψα ότι οι Ολυμπιακοί είχαν τελειώσει για μένα. Μετά είδα ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι καλό. Πετύχαμε ότι καλύτερο έχουμε πετύχει τα τελευταία χρόνια»

Τη σκυτάλη παίρνει την Τετάρτη 10 Αυγούστου η βαριά τετράκωπος των ανδρών με τους Γιάννη Τσίλη-Γιώργο Τζιάλλα-Γιάννη Χρήστου-Διονύση Αγγελόπουλο να αγωνίζονται στον ημιτελικό με στόχο μια θέση στον μεγάλο τελικό. Η ελληνική βάρκα θα αγωνιστεί στον 2ο ημιτελικό στις 15:30 ώρα Ελλάδας με αντιπάλους τις Ρωσία, ΗΠΑ, Αυστραλία, Ιταλία και Νότιο Αφρική με στόχο βέβαια την κατάκτηση της μιας εκ των τριών πρώτων θέσεων που οδηγούν στον μεγάλο τελικό. 
Και η σπουδαία αυτη κούρσα θα μεταδοθεί απευθείας από την ΕΡΤ2.

Γιατί κυνηγούσε ΟΛΟΥΣ τους αθλητές του τένις ο Ζαννιάς? 50.000 τώρα δώσε στην Ζαχαριάδου!!!

 Στα 20 και χρόνια διοίκησης Ζαννιά υπήρχε συνεχή αντιπαλότητα των πρωταθλητών μαζί του!

Δεν υπήρξε πρωταθλητής-τρια που να μην έχει κόντρα μαζί του 
Το αποτελέσματα γνωστά!      
 Εθνική ομάδα δεν υπάρχει

Το τελευταίο δικαστήριο με την Ζαχαριάδου το έχασε και τώρα πρέπει να πληρώσει 50.000.

Γιατί ?
Για ένα πείσμα δικό του!
Και έπονται συνέχεια...... μια και είναι στα δικαστήρια και μ άλλους αθλητές.
Το θέμα είναι γιατί ως πρόεδρος δεν είχε σεβασμό στον αθλητή που η οικογένεια του τρέχει από το πρωί ως το βράδυ για να του δώσει την δυνατότητα να διακριθεί!

Γιατί κυνηγάει τους αθλητές του 
Ιδού η απορία!!!!!!!!!!

Για αυτό όταν δεν έχεις νοιαστεί ΠΟΤΕ γι αυτούς αλλά ΜΟΝΟ για το τι θα σου δώσει η θέση σου στον επαγγελματικό σου χώρο ΑΡΑ στο προσωπικό σου φαΐ ............γιατί να νοιαστείς για τους αθλητές!!!!!!!

Οπότε Ελληνικό κράτος δηλαδή Έλληνα φορολογούμενε πλήρωσε!
Από την τσέπη του θα τα βγάλει?