Saturday, August 17, 2013

Αραγε θα γυρισει ΠΟΤΕ ΠΙΣΩ αυτά που άρπαξε απο τα παιδιά?


tennisnews.gr
Ένα ακόμη Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών και Γυναικών θα διεξαχθεί φέτος στις εγκαταστάσεις του Αττικού Ομίλου Αντισφαίρισης Φιλοθέης, και για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια (σύμφωνα με την προκήρυξη) χωρίς χρηματικά έπαθλα!


www.tennisnews.g-Γέμισε τίτλους εν ονόματι του αγώνα των  αθλητών του
Bottom of FoTop of FormBottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
-Υπάρχει εν ονόματι της τσέπης του κάθε γονέα

Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
-Έγινε άνθρωπος από τις προσωπικές θυσίες των αθλητών του

Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
-Φιγουράρει ως παράγοντας στους κοσμικούς χώρους των Αθηνών
  εν ονόματι της αρπαχτής του, από το κράτος Bottom of FormTop of Form
Bottom of Form
Top of Form

Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
-Είναι στην Λίστα Λαγκάρντ εν ονόματι της προεδρίας του στην ΕΦΟΑ
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form

Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΦΕΡΕ ΕΝΑ ΧΟΡΗΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΝΔΡΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
-Τα λεφτά παλαιότερα τα έδινε το κράτος

Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
- Διατυμπάνισε το Ωνάσειο που μπήκε για να γλιτώσει την ανακρίτρια, για το κακούργημα 

Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
- Και πολλά πολλά άλλα....
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form

Δεν σταματάει πουθενά η απαρίθμηση εάν τ αναλύσουμε...
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Κατά τ άλλα αναγγέλει πρωτάθλημα Ανδρών Γυναικών!

Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Αμα είσαι σκουλίκι είσαι σκουλίκι !!!!!!!!!Bottom of Form
Top of Form
Bottom of Form
Top of Form
Δεν σε σώζει καμιά νεράϊδα! 
Bottom of Form

Thursday, August 15, 2013

Χωρίς εισιτήριο...



Μια χώρα που σκοτώνει τα παιδιά της για 1,4 ευρώ και ταυτόχρονα χαϊδεύει αυτούς που την κλέβουν δισεκατομμύρια,  δεν με χωράει. Μια «πατρίδα»-ληστής, γεμάτη σκατόψυχους «τζαμπαμάγκες», εγωιστές και χαιρέκακους ελλειμματικούς, εξαθλιωμένους πνευματικά «κυρ-παντελήδες», δεν είναι η δική μου πατρίδα. Μια κοινωνία σε γάγγραινα, πνιγμένη στην αφόρητη μπόχα της αποσύνθεσης,  πεδίον δόξης λαμπρό στα κάθε είδους και απόχρωσης σκουλήκια, δεν είναι η κοινωνία που θέλω ν’ αφήσω στα παιδιά μου. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα βρίσκει δύναμη να βγαίν’ η φωνή. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα τα πόδια θα βαστάνε. Μα όσο θ’ αντιλαλούνε οι  κλαγγές  στα ματωμένα βουνά, όσο ο αέρας θα γεμίζει τις «κορφές» της καρδιάς και του μυαλού με δροσιά από έλατο και μυρωδιά απ' αναμμένο μπαρούτι, το χρέος της υπόσχεσης θα οργώνει την ψυχή. Το δίκιο αργά ή γρήγορα θ’ ανατείλει σαν ήλιος. 
Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013.

Αφιερωμένο εξαιρετικά στον σκατόψυχο <κυρ-παντελή> του ελληνικού τένις...

Sunday, August 11, 2013

Ένας ξεφτιλισμένος πρόεδρος!!!!!!!!

 Οι 8 καλύτερες τενίστριες στον κόσμο και τα τέσσερα κορυφαία ζευγάρια της WTA, θα συναγωνιστούν στην Κωνσταντινούπολη για το ποσό ρεκόρ των 6 εκατομμυρίων δολαρίων που είναι το συνολικό prize money αλλά και για τον 5ο πιο σημαντικό τίτλο στη σεζόν, μετά τα τέσσερα Grand Slams.


Γιατί επιμέναμε να μας αναγγείλει τ αποτελέσματα των Μεσογειακών?
Ακόμα να τ ανακοινώσει!
Να του πούμε εμείς αυτουνού του κόκορα και του κοτετσιού του.
Οι Τούρκοι είχαν κανονίσει με το τέλος των Μεσογειακών ν αναλάβουν το παραπάνω πρωτάθλημα.
Ο κόκορας ο δικός μας ο πολλά βαρύς αντιπρόεδρος του 2004 της εκτελεστικής ομάδος νοιάζονταν για το τι θα βάλει στην τσέπη του 
Τ αποτέλεσμα ο χρόνος να ρημάξει τις  εγκαταστάσεις που δεν θα ξαναδεί να γίνονται στην Ελλάδα τουλάχιστον για τα επόμενα 50 χρόνια
Τα όνειρα των αθλητών του πετάχθηκαν.
Όχι αγώνες WTA δεν είδαμε, ούτε πανελλήνιο δεν βλέπουμε.
Προτίμησε να μπούμε στην ιδιωτική εγκατάσταση του, παρά στο σπίτι του αθλήματος μας.

Το 2004 οι Τούρκοι δεν ήξεραν ποιο είναι το άθλημα μας και η ομοσπονδία τους σ αυτό το διάστημα έφθασε στο αποτέλεσμα αυτό .
Μάλλον πρέπει να το στείλουμε να καθίσει στο θρανίο της Ομοσπονδίας τους για να μάθει να γίνει πρόεδρος της ΕΦΟΑ και τι πρέπει να κάνει 
Έστω και αν είναι 19 χρόνια !!!!!!!!!!
Ανεπίδεκτος μαθήσεως ο κόκορας !
Σκέτο στουρνάρι ............




Thursday, August 8, 2013

Την 1/ 8 / 2013 έγινε Πανελλήνιο Ρεκόρ από την ΕΦΟΑ !



Στο επίσημο site δημοσιεύθηκαν 6 ειδήσεις .( Στις  11:22 , 11:23 , 11:27 , 12:19 , 13:58 , 15:01 ) .
Το γεγονός  ότι πολλές   φορές περνάει μία ολόκληρη εβδομάδα χωρίς καμμία είδηση ( ή και δύο
εβδομάδες - πιό σπάνια  ) δίνει μεγαλύτερη αξία στο ρεκόρ !.
Πάντως όταν δεν γράφονται ειδήσεις , δεν σημαίνει ότι ντρέπονται γιά ήττες Εθνικών Ομάδων
η οτιδήποτε άλλο. 
Απλά ο διαχειριστής του site συχνά - πυκνά παίρνει Κανονική Αδεια ( Κ.Α..)
και δεν υπάρχει αντικαταστάτης - έτσι " χάνονται " οι ειδήσεις εκείνων των ημερών .
Δηλαδή συμβαίνει μία ατυχής χρονική συγκυρία !
Αν τώρα - παρ' 'ολα αυτά θέλετε π.χ. ενημέρωση γιά τους Μεσογειακούς Αγώνες - τότε να ξαναγίνουν !
Ενα δεύτερο γεγονός που δίνει ακόμα μεγαλύτερη αξία στο ρεκόρ , είναι η ίδια η ημερομηνία :

ΠΡΩΤΗ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2013 ! Αντί να αρχίσουν οι Αυγουστιάτηκες Διακοπές του διαχειριστή, αυτός
από τις 11 έως τις 15 " ανέβαζε " ειδήσεις στο site !
Συνχαρητήρια και εις ανώτερα .
Γιά το κατόρθωμα αυτό πρέπει να γράψει κάποιος ένα λαικό άσμα ! ( όπως γινόταν παλαιότερα με
τον Διγενή Ακρίτα κ.λ.π. ) .
Δηλαδή γιά την δήλωση από την ΠΡΕΒΕΖΑ

"οι τομές που έγιναν στην ΕΦΟΑ τα τελευταία δυο χρόνια αποδίδουν καρπούς. "

γιατί τραγουδάτε : Tις ΤΟΜΕΣ εγώ δεν είδα , ΕΞΑΓΓΕΛΕΙΕΣ τις ξεκόβω , αχ αυτός ο

Πρεβεζάνος μήπως είναι από τον ΒΟΛΟ  ; .

Στα επόμενα τουρνουά juniors στον Θεσσαλικό Κάμπο θα τραγουδάμε : Βόλο , Λάρισα , Καρδίτσα

ή : Λάρισα , Λάρισα , Λάρισα : Περιμένουμε ταχύτατη και έγκυρη ενημέρωση από το - βραβευμένο -
επίσημο site .

To άρθρο αυτό είναι αφιερωμένο στον Σπύρο Ζαγοραίο και στο άσμα του με τίτλο : " ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ

ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΣ " . ( Πατρινός όμως δεν είσαι , Αθηναίος το ξεκόβω με την ζεμπεκιά που
βλέπω μήπως είσαι από τον Βόλο )