Thursday, January 10, 2013

Ποιοι ήταν αυτοί που ενέκριναν τα οικονομικά της ΕΦΟΑ?

Ας πάμε στα Ιωάννινα για την έγκριση οικονομικών και προϋπολογισμού.
Ποιοι ήταν αυτοί που τα ενέκριναν?
Τους ξέρετε?
Ακόμα από πέρσι περιμένουμε να μας πει ποια σωματεία πήραν μέρος τέτοιο καιρό παρ όλο που έβγαλες ανακοίνωση ότι θα τους παρουσιάσεις .
Όσο τους είδατε εσείς τόσο τους είδαμε και εμείς!
Το ξέχασες ΚΟΚΟΡΑ?
Δεν το πιστεύουμε!
.Απλώς είπες, άσε τους χαζούς θα το ξεχάσουν!
Για να μην έχεις το ίδιο πρόβλημα και φέτος ,τι έκανες?
Κατέβασες το site όποτε είχαμε την δικαιολογία ότι δεν παρουσιάσθηκαν τα συμμετέχοντα σωματεία με τους εκπροσώπου τους.
ΤΟΛΜΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ Α-----α ΚΟΚΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΑ!
Τρόμος σ όλη την ΓΣ !
ΜΟΝΟ που αυτή την φορά σε γράψανε
Ποιοι ήρθαν ?
Το γνωστό κοτέτσι.
Σύλλογοι με ιστορία δεν ήρθαν
Τόση ΑΞΙΑ σου δίνουν
Και φυσικά δεν μιλάμε για την Διαύγεια
 ΠΑΛΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ
Πουθενά δεν αναρτήθηκε ότι πας για ΓΣ.
Λες και πας να πηδήξεις την κότα του γείτονα και ξέχασες να ενημερώσεις το κοτέτσι.
Όσο για τους παρευρισκόμενους δεν σου ανάφεραν ότι σε είδαν στην λίστα.
Γιατί?
Μα... όταν οι συγγενείς και τα εξαρτώμενα ζωνάρια ήρθαν ΜΟΝΟ γιατί να σε ρωτήσουν?
Όλοι μαζί τα φάγαμε έτσι δεν είναι κοτέτσι?
Αλήθεια ο πρεσβευτής των Μεσογειακών ήρθε?
Δεν είδαμε αλήθεια στο καινούργιο κοτέτσι έδωσες αυτόν το τίτλο σε καμιά κότα του καινούργιου κοτετσιού?

Αφού λοιπόν τέλειωσε η ιστορία του επιλεγόμενου αρπακτικού του κόπου του ελληνικού λαού για την ΕΟΕ και ησυχάσαμε και με την έγκριση των οικονομικών

ΑΣ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΕΦΟΑ ΛΕΓΟΝΤΑς 
ΌΤΙ ΓΙΑ 5Η ΦΟΡΆ ΠΆΜΕ ΝΑ ΦΩΝΆΞΟΥΜΕ ΚΙ... ΚΙ.... ΡΙ.... ΚΟΥ.... ΣΤΗΝ ΕΟΕ.
Άλλωστε τα κοκοράκια σε σώσανε πολλάκις(Καπράλος και Σία)
Πιστεύουμε όμως ότι τώρα δεν σε σώζει τίποτα......... αλλά ούτε και τον ταμία σου που υπογράφει .
Είδες τι έγινε στην Κρήτη με τον Βασιλάκο σου……
Ε Ρ Χ Ε Τ Α Ι  !!!!!!!!!!!!!!!!!

Wednesday, January 9, 2013

Ήθος...που να το βρει! Τουλάχιστον μας απέδειξε ότι δεν διαθέτει!.


Τα χαρακτηριστικά του ήθους και ο κόκορας της ΕΟΕ για το τένις.........


Δύο Γενικές συνελεύσεις έγιναν στην ΕΦΟΑ μέσα σε 2 μήνες .
Ο άνθρωπος που έγινε πρόεδρος της ΕΦΟΑ με την υποστήριξη της Λίτσας Σαρατζίδου δεν ανέφερε ότι έφυγε από την ζωή πριν λίγους μήνες.
 Ούτε ζήτησε ένα λεπτό σιγής στην μνήμη της.
Χαρακτηριστικό δείγμα του αχάριστου  και μικροπρεπούς ανθρώπου.

Τα νέα του τένις έχουν δεχθεί από τον αχάριστο, ατελείωτες κατηγορίες.
ΜΟΝΟ που εμείς δεν έχουμε παρουσιάσει ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ  από αυτά που έχει πράξει.!




Tuesday, January 8, 2013

Τα χαρακτηριστικά του ήθους και ο κόκορας της ΕΟΕ για το τένις...........

Μια Αρία Ψυχή
"Η καρδιά μου μού λέει ότι αυτό είναι ίσως το τελευταίο γράμμα της ζωής μου. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, ζητώ κάτι από εσένα. Όταν ο πόλεμος τελειώσει, παρακαλώ πήγαινε στη Γερμανία, να βρεις τον γιο μου και να του πεις για τον πατέρα του. Πες του για τους χρόνους όταν ο πόλεμος δεν μας χώριζε και να του πεις ότι τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά μεταξύ των ανδρών σε αυτόν τον κόσμο.
Ο αδελφός σου Luz"
Αυτό ήταν τελικά το τελευταίο γράμμα του Λουτζ Λονγκ, του άνδρα που έμεινε στην ιστορία ως αθλητής της Ναζιστικής Γερμανίας και ασημένιος ολυμπιονίκης στους αγώνες του 1936 στο Βερολίνο. Ο 1,84μ γαλανομάτης Luz ήταν το μεγάλο σύμβολο της Ναζιστικής Γερμανίας και ένας αθλητής που όλοι πόνταραν ότι θα στεφθεί χρυσός ολυμπιονίκης στο άλμα εις μήκος την 4η Αυγούστου του 1936. Σε αυτό που δεν πόνταραν όμως οι Άριοι είναι ότι ο Λογκ ήταν κάτι παραπάνω από αθλητής. Ήταν άνδρας. Και αυτό το απέδειξε μπροστά στα μάτια τόσο του Χίτλερ όσο και των περίπου 100,000 φανατισμένων Γερμανών που ζητωκραύγαζαν στις κερκίδες υπέρ των Αρίων αθλητών.
Στο σκάμμα για το πρώτο άλμα του ήταν ο μαύρος Αμερικανός αθλητής, Τζέσι Όουενς. Οι κριτές ακυρώνουν το άλμα πριν ακόμη το εκτελέσει λέγοντας ότι το δοκιμαστικό άλμα που έκανε ο Όουενς ήταν μία άκυρη προσπάθεια. Χάνοντας της ψυχραιμία του ο Όουενς κάνει το δεύτερο άλμα πατώντας πέρα από την γραμμή του ορίου. Όλα είχαν κριθεί για τους φιλάθλους και για τον ίδιο τον Χίτλερ. Ακόμη ένα άλμα (ακόμα και στο χιλιοστό έγκυρο) και ο μαύρος αθλητής θα ακυρωνόταν παίρνοντας το μετάλλιο ο δικός τους Άριος, Λουζ Λονγκ. Όμως ο Λονγκ χωρίς να λογαριάσει το οποιοδήποτε αντίτιμο πλησιάζει τον Όουενς και του λέει να μην χάσει την ψυχραιμία του, να κάνει ένα σημάδι με το πόδι του στην άμμο λίγα εκατοστά πριν την γραμμή ορίου, να πατήσει εκεί έτσι ώστε να μην μπορούν να ακυρώσουν με τίποτε οι κριτές το τελευταίο του άλμα. Ο Όουενς είχε έναν συμπαραστάτη τελικά σε αυτόν τον αγώνα και αυτός ήταν ο αντίπαλός του. Πάτησε στην νοητή γραμμή και έκανε το τρίτο του άλμα που τον έφερε πρώτο. Ενώ η κερκίδα πάγωσε, ο Λονγκ έτρεξε να πάρει αγκαλιά τον Όουενς και να τον συγχαρεί για την δίκαιη νίκη του.
Την υπέρβασή του αυτή ο Λονγκ την πλήρωσε ακριβά. Αν και οι Ολυμπιονίκες της Ναζιστικής Γερμανίας δεν λάμβαναν μέρος στον πόλεμο, ο Λόνγκ ως εξαίρεση στάλθηκε στην πρώτη γραμμή του μετώπου αρχικά στην Σοβιετική Ένωση όπου γύρισε ζωντανός και μετέπειτα όπου η Γερμανία κήρυττε τον πόλεμο. Ο Λονγκ τραυματίστηκε σοβαρά στην Ιταλία τον Ιούλιο του 1943 σε μάχη με τους Αμερικάνους. Στο νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν έστειλε το τελευταίο γράμμα στον Αμερικανό φίλο του τον οποίο δεν τον είχε ξαναδεί από εκείνο τον Αύγουστο του 1936. Ο Όουενς συντετριμμένος από τον θάνατο του Λονγκ δήλωσε χρόνια μετά ότι «ακόμη κι αν λιώσω όλα τα χρυσά μετάλλια και κύπελα που έχω κερδίσει την ζωή μου, και πάλι δεν θα φτιάξω μια φιλία τόσο χρυσή και τόσο πολύτιμη». Το 1951 ο Όουενς δεν ξέχασε την επιθυμία του Λονγκ που του είχε στείλει μέσα στο τελευταίο του γράμμα και βρήκε το γιο του νεκρού του φίλου για να του πει ποιος πραγματικά ήταν ο πατέρας του.
Ο Λονγκ δεν γύρισε ούτε νεκρός στην Γερμανία.Πέθανε σε ηλικία 30 ετών σε βρετανικό νοσοκομείο της Ιταλίας και τάφηκε στο νεκροταφείο Motta Sant'Anastasia στην Σικελία. Σχεδόν 30 χρόνια μετά από τον θάνατό του ο Λουζ Λονγκ πήρε το σημαντικότερο μετάλλιο που μπορεί να πάρει ένας Ολυμπιονίκης. Το μετάλλιο «Pierre de Coubertin» το οποίο απονέμεται σε αθλητές που επιδεικνύουν πνεύμα ευγενούς άμιλλας στα ολυμπιακά αθλήματα. Το σημαντικότερο όμως μετάλλιο για αυτόν τον μεγάλο αθλητή ήταν που απέδειξε, κάνοντας εχθρούς τους οικείους του, ότι Ανώτερος είναι αυτός που μπροστά σε μία άδικη νίκη προτιμά μια δίκαιη ήττα.

Ευχαριστούμε τον κ ΓΠ

Στο τέλος αυτός ο κόκορας έκανε καταραμένο το άθλημα μας .
Μια νεκρή ψυχή είναι ,φυσικό να μην δώσει ΤΙΠΟΤΑ....

Sunday, January 6, 2013

Η *ΝΙΚΗ* ΤΟΥ ΒΛΑΚΑ

Ως γνωστόν...η βλακεία είναι ανίκητη!
Στην περίπτωση του ελληνικού τένις...η βλακεία είναι πλέον το σήμα κατατεθέν της!
Για σχεδόν δυο δεκαετίες, 70 χρήσιμοι ηλίθιοι, καθορίζουν την τύχη του αθλήματος, εξυπηρετώντας ένα ΒΛΑΚΑ!

" Ὁ συνασπισμὸς τῶν βλακῶν ἐνταῦθα εἶναι μηχανικὴ ὀργάνωσις βάσει τῆς ἀρχῆς τῆς «ἐλαχίστης προσπαθείας» πρὸς ἀντιμετώπισιν ἰσχυροτέρας δυνάμεως εἰς τὸ πρόσωπον τῶν ὀλίγων ἢ τοῦ ἑνός.
Ἡ ὀργάνωσις αὕτη περιωρισμένης ἐκτάσεως καλεῖται κοινωνιολογικῶς κλίκα (clique)."

Ούτε οι 'καραμπινάτες' απατεωνιές του, ούτε οι αναρίθμητες εμπλοκές του με την δικαιοσύνη,
ούτε τα αναρίθμητα ψέμματά του, ούτε η εξώφθαλμη ανικανότητά του, ούτε η διάλυση του αθλήματος επί των ημερών του,
ούτε η λεηλασία του δημοσίου χρήματος προς ίδιον όφελος, είναι ικανές να αγγίξουν τον ΒΛΑΚΑ ψηφοφόρο!
Η διάλυση της χώρας στηρίχθηκε σε παρόμοιους ΒΛΑΚΕΣ...και το ελληνικό τένις δεν θα αποτελούσε εξαίρεση,
όταν μάλιστα ο επικεφαλής του αποτελεί την επιτομή της ΒΛΑΚΕΙΑΣ!
Ο διαπλεκόμενος με την διεφθαρμένη και σάπια εξουσία...συνεχίζει ανενόχλητος!

Η νίκη του ΒΛΑΚΑ!

" Ἡ ἔμφυτος τάσις τοῦ βλακός, ἐξικνουμένη συχνότατα εἰς ἀληθῆ μανίαν ὅπως ἀνήκῃ εἰς ἰσχυρὰς καὶ ὅσον τὸ δυνατὸν περισσοτέρας πάσης φύσεως ὀργανώσεις, ἐξηγεῖται πρώτον μὲν ἐκ τῆς εὐκολίας τῆς ἀγελοποιήσεως, εἰς ἣν μονίμως ὑπόκειται, λόγω ἐλλείψεως ἀτομικότητος (ἐξ οὗ καὶ τὸ μῖσος τοῦ κατὰ τοῦ ἀτόμου καὶ τοῦ ἀτομικισμοῦ), δεύτερον δὲ ἐκπανικοῦ,  τοῦ ἀτομικοῦ ζῳώδους ὑπὸ τοῦ ὁποίου μονίμως κατατρύχεται, ἐκ τοῦ δεδικαιολογημένου φόβου μήπως περιέλθη εἰς τὸ παντὸς εἴδους προλεταριάτον. Ἀποτελεῖ δὲ ἡ τάσις αὕτη ἀμάχητον σχεδὸν τεκμήριον περὶ τοῦ βαθμοῦ τῆς πνευματικῆς του ἀναπηρίας. Τοιουτοτρόπως δημιουργεῖται αὐτόματος συρροὴ βλακῶν εἰς τὰς πάσης φύσεως ὀργανώσεις, αἴτινες, ἐὰν μὲν εἶναι συμφεροντολογικαί, διατηροῦν τουλάχιστον τὴν σοβαρότητα τῶν συμφερόντων των, ἐὰν ὅμως εἶναι «πνευματικαί» περιέρχονται σὺν τῷ χρόνῳ εἰς πλήρη βλακοκρατίαν."


" Ἡ ἔλλειψις ἰδίας γνώμης, ἡ κολακεία καὶ ἡ ρᾳδιουργία τοὺς προορίζουν ἄλλως τε εἰδικῶς διὰ τὰς καταστάσεις ταύτας. Ἡ ἀκατανίκητος ἐπίσης τάσις τῶν βλακῶν πρὸς τὰς πάσης φύσεως ἀγελαίας ἐμφανίσεις (κοσμικαὶ συγκεντρώσεις καὶ causerie τρεφομένη ἐκ τῶν περιεχομένων τῶν ἐφημερίδων καὶ τῶν ραδιοφώνων, μόδα, κλπ.) καὶ διακρίσεις (τίτλοι, διπλώματα παράσημα) εἶναι κατόπιν τῶν ἀνωτέρω αὐτονόητος."

" «ἑνὸς βλακὸς προκειμένου μύριοι ἕπονται», ὁ δὲ οὕτω ἀνελθῶν βλὰξ θὰ προωθήση ὁ ἴδιος πρόσωπα μόνον κατώτερα ἑαυτοῦ, μέχρις ὅτου ἡ μία βίαια ἔξωθεν ἐπέμβασις, ὑπαγορευομένη ὑπὸ τῆς ἀνάγκης ἄλλου τινὸς κοινωνικοῦ ὀργανισμοῦ, ἢ ὁ φυσικὸς ἐκφυλισμὸς ἑνὸς τοιούτου ὀργανισμοῦ ἐκ τῶν ἔσω, ἐπιφέρει θεμελιώδη τινὰ ἀνατροπὴν ἢ καὶ αὐτὸν τοῦτον τὸν τερματισμὸν τοῦ βίου τοῦ ἐκφυλισθέντος ὀργανισμοῦ."

Θα υπάρξει άραγε ένας αδιάφθορος δικαστής να στείλει τον ΒΛΑΚΑ...εκεί που του αξίζει; (η έξωθεν επέμβασις) 

Οι Σέρβοι έχουν τον Τζόκοβις ,οι Βούλγαροι τον Δημητρόφ και εμείς …τον βλάκα !!

 Υπό την σκιά της λίστας Λαγκαρντ και με εμφανή συναισθήματα της συνενοχής, συνέργειας,φοβου των αντιπροσώπων από τα μισά σωματεία της δύναμης της ΕΦΟΑ  αναδείχτηκε στην ΓΣ των Ιωαννίνων ότι η έλλειψη ανάπτυξης στο ελληνικό  τένις οφείλετε στην διαφθορά του τρόπου διοίκησης του

Τα 1.200. 000 ευρώ έλλειμμα που αποδέχθηκαν οι διοικούντες μας δείχνουν το δρόμο.


Οι ελάχιστοι πλέον που βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία ας συλλογιστούν το μέλλον τους ....


κύριε Ιωαννίδη Υφυπουργέ η ΕΦΟΑ έχει 1.200.000 άνοιγμα! τι θα κανετε?


1.200.000 άνοιγμα η ΕΦΟΑ

Το καταλαβαίνουμε ότι ΜΕΧΡΙ τώρα τον καλύπτατε για τις δικές σας ιστορίες!
Τώρα όμως με αυτό το άνοιγμα (μια και δεν στέλνετε συνειδητά έλεγχο!) και την συμμετοχή του κ Ζαννιά προέδρου της ΕΦΟΑ με το νουμερο 1976 της λίστας Λαγκάρντ θα συνεχίσετε?

Τούρκικο σήριαλ το κάνατε κ Υφυπουργέ!!

Saturday, January 5, 2013

Ποιόν έστειλαν στην ΕΟΕ?


Και έτσι στείλαμε στην ΕΟΕ αυτόν που παίρνει τα χρήματα που δίνει η ΕΟΕ για τους αθλητές και τα κάνει μπουγάδα δανείων με την ΑΦΕΑ.

................και φυσικά έχει και άνοιγμα 1.200.000 ευρώ!

Να δώσουμε τις ευχές μας στο κοτέτσι να πάει το χρέος της ΕΦΟΑ διπλάσιο για να απολαύσουν και οι καινούργιοι ένα κομματάκι από την πίτα.
ΜΟΝΟ ο νουμ 1976 Λίστα Λαγκάρντ να τρώει?
http://www.tennisnews.gr/greek-tennis/regional/3130-nocomments