Saturday, January 5, 2013

1.200.000 άνοιγμα η ΕΦΟΑ

1.200.0001.200.0001.200.000 1.200.000.1.200.000
1.200.000 1.200.0001.200.0001.200.0001.200.000

Όπως και να το γράψεις κόκορα το χρέος είναι χρέος.
Φυσικά έκανες τρίπλες και εσύ και ο ταμίας σου (Ντοντος) αλλά το χρέος ότι και να κάνεις ΑΥΤΌ ΕΙΝΑΙ.
Κατάλαβαν ΤΩΡΑ όλοι ,οι πέριξ από αυτόν ότι, 
ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΜΕ ΤΟΝ Νουμ 1976 λίστας Λαγκαρντ?

Όσοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι καλό θα είναι να μαζέψουν τα μπογαλάκια τους να στρίψουν δια του αρραβώνα.
Οι άλλοι ας σκεφθούν οτι ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ οπότε ας πάνε μαζί του.

Μ αυτά τα λεφτά (όταν ξέρουμε ότι ούτε αγώνες πλήρωνε , ούτε αθλητές υποστήριξε  όπως καταλαβαίνετε όχι ΜΟΝΟ πρόεδρος της ΕΦΟΑ βγαίνω αλλά και και τον παράγοντα παντός επιστητού κάνω.
Βέβαια αν ήταν δικά του ας έκανε ότι ήθελε!
Τα λεφτά του Ελληνικού λαού έτρωγε!

Λοιπόν αγοράκια *ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΤΕ*
Και του χρόνου στα κάγκελα!

Friday, January 4, 2013

Ούτε site έχει ο κόκορας !!!!!

Γενική Συνέλευση σε 5άστερο κάνει ο κόκορας .
!9.8 η ώρα και δεν έχει site....
Μάλλον θα ετοιμάζει να το βγαλει στην ΓΣ
Βέβαια μας το έταξε για τις αρχές Δεκέμβρη .............. αλλά ας οψετε η ταμπέλα
Ζαννιας-νουμ 1976 Λίστα Λαγκαρντ!!!!!!!!!!!!!!
Τι Λαμογιο....είσαι
Αλλά και ο Κουρής στυλακι σαν και σένα ήταν...
Τώρα που είναι?
Άντε και με την φλόγα της Ελλάδος να κουβαλιέται ΠΑΛΙ από ντομπες !

ΜΟΝΟ γι αυτά είσαι ΙΚΑΝΟΣ....

Thursday, January 3, 2013

Ο κολλητός του κόκορα (Ζαννιά Νουμ 1976 λίστα Λαγκαρτν


Στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ ο Ανδρέας Κουρής (video) - Akous. Νέα

Ίσως θυμάστε την ιστορία Κουρή και τα γήπεδα του Ολυμπιακου Κέντρου Αντισφαίρισης
Ήταν στο Διοικητικό Συμβούλιοτου ΟΑΚΑ, όταν τα έδινε.

Τ ι σημαίνει αυτό?
Μα ότι και η ΑΦΕΑ.....!
ΠΑΝΤΑ το προσωπικό κέρδος κυριαρχεί στις αποφάσεις του κόκορα.
Είναι δυνατόν να τα πάρει η ΕΦΟΑ όταν μπορούμε να κερδίσουμε προσωπικά?

Το ότι δεν έχει γήπεδα η Εθνική ομάδα τένις(υπάρχει?)ποιος νοιάζεται!

Τράτζικ!!!!!!!!!!!

ΔΑΓΚΩΤΟ


«Εμπρός Σπυράκο για μια ΕΦΟΑ νέα»

Σταυρό στο Μαυρογιαλούρο......αβλεπί,ώστε να έχουμε για άλλα τέσσερα χρόνια τον ηγέτη που μας αξίζει, στην Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.
 Και μη ξεχνάτε,....πρέπει να επιβραβευθεί για τη διαπόμπευση και τον διασυρμό του Ολυμπιακού κινήματος και της Ελλάδας, με την Λαμπαδηδρομία των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του Βανκούβερ.
 Παγκόσμιος ο εξευτελισμός της χώρας μας, αποκλειστικά με δική του ευθύνη.
 Παγκόσμιος και ο Σπυράκος.

Υ.Γ.Αβλεπί......όπως, όταν αγνοείς τι ψηφίζεις με τον σφραγισμένο φάκελλο που σου δίνει έτοιμο, και η μόνη υποχρέωση  που έχεις,  είναι να βρεις τη σχισμή της κάλπης.

Α, ρε , κάτι «αγράμματες γιαγιάδες» που ψηφίζουν!!

Η ώρα πλησιάζει Ζαννιά,νου 1976 Λιστα Λαγκάρντ ...Κοτέτσι είστε συνυπεύθυνοι......


Ποινική δίωξη στην οικογένεια ΞΥΝΗ από την Εισαγγελία Αθηνών

Ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος σε βάρος μελών της οικογένειας Ξυνή άσκησε η εισαγγελία Αθηνών για το αδίκημα της πλαστογραφίας. Η ποινική δίωξη ασκήθηκε σε βάρος των Σοφοκλή, Αθηνάς και Αικατερίνης Ξυνή.
Όπως είχε αποκαλύψει το ΗΟΤ DOC, η οικογένεια Ξυνή, η οποία διέθετε τεράστιες οφειλές προς το ΙΚΑ, εμφάνιζε πλαστογραφημένες ενημερότητες, με τις οποίες τα μέλη της οικογένειας κατάφερναν αν εισπράττουν χρήματα από το ελληνικό Δημόσιο για προγράμματα στα οποία συμμετείχαν. Να σημειωθεί ότι για τα μέλη της οικογένειας ισχύει απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.
Στο μεταξύ συνεχίζεται από την εισαγγελία η προκαταρκτική έρευνα για την υπόθεση των ρυθμίσεων των οφειλών του ομίλου Ξυνή προς το ΙΚΑ. Όπως είχε αποκαλύψει το ΗΟΤ DOC, ο Διοικητής του ΙΚΑ προχώρησε σε μια πρωτοφανή ρύθμιση προς τον όμιλο ΞΥΝΗ, δίνοντας τη δυνατότητα να αποπληρώσει τα χρέη του σε 4 αιώνες. Συγκεκριμένα με απόφαση του ΙΚΑ παρέχεται στον όμιλο ΞΥΝΗ η δυνατότητα να αποπληρώσει τα χρέη του σε 4.700 δόσεις, με χρονικό ορίζοντα αποπληρωμής το 2.404. Σε παρόμοιες ρυθμίσεις προχώρησε ο Διοικητής του ΙΚΑ και σε άλλες 53 επιχειρήσεις, δίνοντας ο ίδιος με προσωπικές του αποφάσεις παρατάσεις, δίχως κάτι τέτοιο να προβλέπεται απο το νόμο.
Εντύπωση όμως προκαλούν και οι φορολογικές οφειλές ύψους εκατομμυρίων ευρώ τις οποίες διαθέτουν τα μέλη της οικογένειας Ξυνή προς το ελληνικό δημόσιο, τις οποίες επίσης είχε αποκαλύψει το HOT DOC. Τα μέλη της οικογένειας εκτός από τις υψηλές τους γνωριμίες, τις οποίες επιδείκνυαν δεξιά και αριστερά με κάθε τρόπο, φρόντιζαν να αψηφούν συστηματικά τις υποχρεώσεις τους.
ΙΚΑ- Νομοθετικά τερτίπια και διοικητικά τερτίπια
Ρύθμιση χρεών για τέσσερις αιώνες σε «εκλεκτό» επιχειρηματία
«Ποιος καλύπτει τον Ξυνή»;

Wednesday, January 2, 2013

Ανακοίνωση αγωνιστικού προγράμματος 2013 (Τι σου κάνει ο φόβος της Λίστας Λαγκάρντ -Ζαννιάς Νουμ 1976)


Ανακοίνωση αγωνιστικού προγράμματος 2013 PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 31 Δεκέμβριος 2012 15:49
Από την Ε.Φ.Ο.Α. ανακοινώθηκε το Αγωνιστικό Πρόγραμμα για το 2013, όπως προτείνεται στην Εθνική Επιτροπή Διοίκησης για έγκριση, αφού εγκρίθηκε από την Εφορεία Αγωνιστικού, την Επιτροπή Αγωνιστικού Προγράμματος και Πρωταθλημάτων (Ε.Α.Α.Π.) και το Δ.Σ. της Ε.Φ.Ο.Α. Το αγωνιστικό πρόγραμμα καθώς και οι Κανόνες και Κανονισμοί για το 2013, μετά την συζήτηση και απόφαση στην Ε.Ε.Δ., όπου θα τεθούν όλες οι απόψεις, θα συζητηθούν στην επαναληπτική Γενική Συνέλευση της 05/12/2012 στη πόλη των Ιωαννίνων για τελική έγκριση. Η διαδικασία κρίθηκε επιβεβλημένη, για να υπάρξει η μέγιστη δυνατή συναίνεση.

Περισσότερα...


Πόσα χρόνια είχαμε να το δούμε αυτό?
Δηλαδή να βγει αγωνιστικό πρόγραμμα ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟΎ ΧΡΟΝΟΥ ) 

Φυσικά δεν σημαίνει ότι βγήκε στην ώρα του .....
Αλλά από το να μην έχεις ως το μήνα Ιούνιο (όπως φέτος 2012) καλό είναι.

Τώρα γιατί δεν είχαμε ολα αυτά τα χρόνια ...ρωτήστε το κοτέτσι... το λόγω της διαμάχης Ζαννιά και Θεοδωρόπουλου.
Ο κόκορας φοβόταν τον Θεοδωροπουλο και δεν τον άφηνε σε χλωρό κλαρί
Έδινε εισήγηση ο Θεοδωροπουλος...... και χανόταν στα συρτάρια του κόκορα.
Περιμένουμε τ ανάλογα  και με τον νυν έφορο αγωνιστικού...

Εκτός και αν τον προλάβει το ΣΔΟΕ και ησυχάσει και ο Αθαναηλίδης αλλά και το Ελληνικό τένις.
Σου έρχεται κόκορα το μαχαίρι!!!!!!!!

Tuesday, January 1, 2013

1 Ιανουαρίου 2013.....ΣΤΗΝ ΛΙΤΣΑ


  • Μιά που είναι πρωτοχρονιά νιώθω ότι οφείλω να δημοσιεύσω κάτι για την Μητέρα μου...

    ΑΦΙΈΡΩΜΑ ΣΤΗ ΛΊΤΣΑ

    Εις Οιωνός άριστος αμύνεσθαι... αγωνίζεσθαι και αυτοθυσιάζεσθαι περί Δικαίου (Εφαρμογής-Τήρησης-Επιβολής των Νόμων). Έφυγες με ελαφρά τη συνείδηση, γιατί έκανες στο Έπακρο το Καθήκον σου, όταν διαπίστωσες ότι επλανήθης... Σε θυμόμαστε όλοι εκεί το 1995 για το κέφι σου, τη Χαρά σου, την ελπίδα σου γι αυτό, που πίστευες ότι έρχεται. Ήσουν η Εγγύηση για την Μεγάλη Αλλαγή ως η Έμπειρη και Γνώστης των Αγωνιστικών Θεμάτων και ήταν απόλυτα φυσικό να είσαι η Έφορος Αγωνιστικού 1995-2000.
    Η 1η σου φροντίδα ήταν η θεσμοθέτηση και για το Τέννις του Σχολικού Πρωταθλήματος, που έφερε δεκάδες Αθλητές και Αθλήτριες του Τέννις στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Έμεινες στο Άθλημα κάνοντας Πάντα Δημιουργική Αντιπολίτευση, αλλά δυστυχώς “τα άγια τοις κυσίν ερρίπτοντο”... Η αγνωμοσύνη δεν βρίσκεται μόνον στους ευεργετηθέντες από τους εξουσιαστές, αλλά κυρίως εκφράζεται από τους καρεκλοποιημένους προς αυτούς, που έχουν συντελέσει τα μέγιστα στην καρεκλοποίησή τους. Δίνεις Μάχη για το Διασυλλογικό και την κερδίζεις, ενώ οι περισσότεροι των Συλλόγων αγρόν (εύνοιαν) ηγόραζον. Γράφεις το 1996 στο φυλλάδιο του διεθνούς τουρνουά “ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ”, που τυπώνεται σε 10.000 αντίτυπα ιδίοις εξόδοις, το Μνημειώδες “SOS Θεσσαλονίκης για το Γηπεδικό της Πρόβλημα”. Από το 1982, που συμμετέχεις ολόψυχα (αφιλοκερδώς) στα διοικητικά του Αθλήματος, που σε συνεπήρε 2 χρόνια πριν, επισκέπτεσαι κάθε έναν υπεύθυνο του Αθλητισμού, που ανηφορίζει προς τη Θεσσαλονίκη, και του τα ψέλνεις, εκλιπαρείς και απαιτείς με το δικό σου τρόπο για δωρεάν χρήση των γηπέδων από τους συλλόγους στα γήπεδα της Γ.Γ.Α. σε Μίκρα και Ποσειδώνιο, αλλά κυρίως για την Δημιουργία του Τεννιστικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, όμως εις ώτα ΔΗΘΕΝ ακουόντων. Αρθρογραφείς ερασιτεχνικά σε όλες τις Εφημερίδες της Πόλης σου καλύπτοντας κάθε αξιόλογο τεννιστικό γεγονός... Κι έρχεται το 2004, που επιτέλους η Πολιτεία σε άκουσε και βγαίνει αυτή η έκτακτη επιχορήγηση (της Γ.Γ.Α.-του Υφυπουργείου Αθλητισμού) παραμονές Ολυμπιακών Αγώνων, που ξαναγυρνάνε στην Χώρα, που τους γέννησε, και νιώθεις ότι δικαιώθηκες μετά από προσπάθειες τόσων χρόνων. Πανηγυρίζεις σα μικρό παιδί, όταν μαθαίνεις για το ολυμπιακό αυτό χάπι προς το τέννις της Βόρειας Ελλάδας. Μένεις μόνη να αγωνιάς με την ΑΙΟΛΙΚΗ στη Θεσσαλονίκη, ενώ το τσούρμο των υπολοίπων συλλόγων εθελοτυφλεί για την κατασκευή αυτού του Έργου με το βαρύγδουπο όνομα Ο.Κ.Α.Β.Ε. (Ολυμπιακό Κέντρο Αντισφαίρισης Βόρειας Ελλάδας), που ήταν φυσικό να γίνει στην Θεσσαλονίκη. Με την βοήθεια αρκετών Φίλων του Τέννις αρχίζεις Ανένδοτο Δικαστικό Αγώνα
    Αρθρογραφείς στο Διαδίκτυο και προσπαθείς συνάμα να αφυπνίσεις η να φιλοτιμήσεις τις Αθλητικές Δημοσιογραφικές Ορχιδέες ν΄ ασχοληθούν με τα 2 Αρχικά Θέματα (Θέματα Αρχών): 1ον ............... και 2ον Ο.Κ.Α.Β.Ε., που αναγγέλλεται η κατασκευή του σε τεννιστικό site πρωταπριλιάτικα... Δηλαδή αστεία. Επικοινωνείς με όλα τα κόμματα και τις Ελεγκτικές αρχές, αλλά “Τυφλοί τα τ΄ ώτα, τον τε Νουν, τα όμματ΄ ήσαν.” Δεν σε αφήνει να κοιμηθείς το διπλό τρόπαιο της παρανομίας και κεντάς τις μεταμεσονύκτιες ώρες επαναλαμβάνοντας τό: ΑΝΕΒΑΊΝΕΙ ΤΟ ΑΊΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΜΟΥ. Και πράγματι στις 9 Οκτωβρίου του 2010 έλαβε χώρα η ακριβέστατη διάγνωσή σου. Στις 4 Ιουνίου (ανήμερα του Αγίου Πνεύματος) του 2012 παρέδωσες το Πνεύμα στον Δημιουργό σου χωρίς να προλάβεις να δεις το αποτέλεσμα των .................... Η Επιστολή σου στον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου δεν συγκίνησε, αλλά ήθελες να μάθεις την πορεία και την αιτία της εξαφάνισής της... Είχες απόλυτο δίκαιο: Η ΓΝΏΣΗ ΣΚΟΤΏΝΕΙ. “Μακάριοι” οι αδαείς, οι απληροφόρητοι, οι δήθεν πληροφορημένοι, οι αδιάφοροι και οι συμφεροντολόγοι, ότι αυτοί εξ εγκεφαλικού ου κινδυνεύουσιν. Το “ΔΗΘΕΝ” ήταν ο αγαπημένος σου αφορισμός και αντιπαθούσες με όλη τη Δύναμη της Ψυχής σου τους “δήθεν” και τα “δήθεν”.
    Τα παραπάνω πρόχειρα διατυπωμένα από τους φίλους σου δεν είναι ούτε το 1%, των όσων έχεις προσφέρει ως αεικίνητη γυναίκα με το κινητικό της πρόβλημα, που δεν κλείστηκε στον εαυτό της και το σπίτι της, αλλά μπήκε σε έναν χώρο, που -ειρήσθω εν παρόδω-ήταν "απαγορευμένος", και αφοσιώθηκε με το Καθημερινό της Παράδειγμα στην Βελτίωση της Λειτουργίας και στην Εξυγίανσή του. Ελπίζουμε σε εύλογο χρονικό διάστημα να εκδοθεί η Βιογραφία σου και να αποτελέσει Σημείο Αναφοράς και Σηματοδότησης του τέλους της παρακμής της Ελληνικής Κοινωνίας με μοναδικό και θεραπευτικό γνώμονα την Αξιοκρατία, για να αναγεννηθεί ο φαλιρισμένος και καταχρεωμένος τομέας του Τέννις. Τα ερωτήματά σου αμείλικτα και διατυπωμένα πολλάκις σε συναντήσεις, σε συγκεντρώσεις, στη "Γωνιά του Τέννις" (για χρόνια στην Αθλητική Μακεδονίας-Θράκης), στα Πανεπαρχιακά Συνέδρια, στις Γενικές Συνελεύσεις ... Η πλανημένη "πλειοψηφία" σε ξέχασε, αλλά όλοι στο βάθος της ψυχής τους ξέρουν το πόσο δίκαιο είχες για όλα αυτά, που αγωνίστηκες στη ζωή σου. Οι Αθλητές όμως σε θυμούνται, όπως καταγράφηκε στα γραπτά σχόλιά τους, γιατί αυτούς υπηρέτησες επί Τριάκοντα Έτη... Η παρουσία σου θα μείνει ανεξίτηλη σε όσους εκτιμήσαμε την ΜΟΝΑΔΙΚΗ αγωνία σου για την Πρόοδο του Αθλήματος, τον διαρκή αγώνα σου για την ΕΦΑΡΜΟΓΉ, ΤΉΡΗΣΗ και ΕΠΙΒΟΛΉ των ΝΌΜΩΝ του ΚΡΆΤΟΥΣ.

    Σε ευχαριστούμε, που μας τίμησες με τη φιλία σου και δεν θα ξεχάσουμε ΠΟΤΕ εσένα και το Παράδειγμά σου.

    Οι Φίλοι σου