Saturday, June 30, 2012

Γιατί τελείωσε ο Ζαννιάς?

Σήμερα στο Mega είχε τον Νικολαιδη τον σημαιοφόρο της Ελλάδος στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Είναι αθλητής του Ταε κβο Ντο.
Ίσως ξέρετε ότι ο Ζαννιάς έφερε το άθλημα αυτό στον 2ο όροφο της Υμηττού.
Όχι βέβαια γιατί πίστευε ότι θα γίνει καλύτερο από αυτόν.
Το λόγω δεν το ξέρετε, αλλά είναι γνωστή η φιλοσοφία του δούνε και λαβείν για διορισμούς και συνεργασίες ψήφων στην Ολυμπιακή Επιτροπή που επί έτη και έτη πραγματοποιεί στην καθημερινή του ζωή.
Αυτή η φιλοσοφία του, δώσε μου για να σε δώσω, δεν εμπόδισε το Ταε κβο Ντο να έχει σήμερα σημαιοφόρο Ολυμπιονίκη.
Ο Ζαννιάς ως αρχηγός της Ολυμπιακής φλόγας 
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ?


Γι αυτό τελειώσατε κ Ζαννιά!!!
Γιατί με τους κουμπάρους σας,τα παιδιά ΣΑΣ και τους φίλους τους,που ερχόντουσαν για τις χειμερινές τους διακοπές στα 4 σημεία της Ελλάδος , για να σας  ψηφίσουν  στις Γενικές Συνελεύσεις ,τους γονείς που έβαλαν τα παιδιά τους στην Βαλκανική Ένωση ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ για να κάθονται και ν αμείβονται με 1700 ευρώ δεν κάνεις Ολυμπιονίκες και φυσικά σημαιοφόρους.
Το ΜΟΝΟ που κάνεις είναι να ξεσκονίζεις τα οπίσθια του κάθε Καπράλου ΓΙΑ να σε σώζει από τις ΓΚΑΦΕΣ (ντοπιν)και τα ασυμβίβαστα στην Ολυμπιακή επιτροπή που  σου δίνουν  την δυνατότητα της ύπαρξης στον αθλητικό χώρο.
ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ......
-Βασιλακοπουλος!!!!
-Σεβαστής!!!!
-Καρρας!!!!
-Διαθεσόπουλος!!!!!
-κτλ
Θα παραμείνεις το ξεσκονόπανο του καθ ΜΕΓΑΛΟΥ
Το κακό ΟΜΩΣ είναι οτι το άθλημα έχασε 15 χρόνια!!!!!!!!!!

Thursday, June 28, 2012

Ο Ζαννιάς είναι τελειωμένος


Ήρθε η ώρα λοιπόν να μας αφήσεις!

Θα θέλαμε να δώσεις  τα φιλιά μας στους ανθρώπους που στήριζες για να κρατάς την ΕΦΟΑ χωρίς στόχο και στοιχειώδες σεβασμό στο άθλημα..
ΜΟΝΟ που τώρα σ εκδικείται αυτή η φασιστική αντίληψη, ότι Εγώ είμαι ο αρχηγός, ένας αρχηγός που καταρράκωσε το άθλημα δεν το σεβάστηκε,δεν το υπηρέτησε,ως είχε ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ,.
Το κατάντησες να είναι το τελευταίο άθλημα της χώρας!!!
Για τον εαυτό σου ΟΜΩΣ φρόντισες τα καλύτερα!
Ένας μηχανικός ήσουνα χωρίς ήλιο στην μοίρα του.
Ένας ξεσκονόπανο  του συστήματος έγινες για να υπάρξεις! 
Έζησες πλουσιοπάροχα εν ονόματι των αθλητών σου και των γονέων τους επί 15 ολόκληρα χρόνια
ΧΩΡΙΣ να δώσεις σταγόνα ευαισθησίας στα παιδιά που τους τρώει ο ήλιος και το κρύο στα γήπεδα .
Ν Τ Ρ Ο Π Η Σ Ο Υ !!!!!!! 

Tuesday, June 26, 2012

Ήτα του Ζαννιά και στην Θ Ένωση Αττικής

Η εποχή της παντοδυναμίας του Ζαννιά ,αποφασίζουμε και διατάσσουμε,πέρασε ανεπιστρεπτί!
Ο 15 χρόνια ισόβιος πρόεδρος συνεχίζει να μην σέβεται κανένα! κανόνα και τον καθιστούν αναξιόπιστο στο χώρο του τένις.
Το κύμα αλλαγής ανά την επικράτεια σ όλη την Ελλάδα δεν τον ευνοεί πλέον και δεν το έσωσαν οι 2 κουμπάροι Γρίβας από το Ίλιον και ο πιο μακρινός από την Μυτιλήνη ο οποίος ήρθε στην συνέλευση χωρίς δικαίωμα ψήφου και αποκλείσθηκε.
Με 6 4 πήγε από εκεί που ήρθε ο Ζαννιάς παρ όλες τις υστερίες και απρέπειες  του Γρίβα .
Σίγουρα δεν το περίμενε.
Έπαιρναν και έδιναν τα τηλέφωνα και οι νουθεσίες του.
ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ  ΠΤΏΧΕΥΣΕΣ  ΚΥΡΙΕ ΖΑΝΝΙΑ!!!!!!!
 Ε Χ Α Σ Ε Σ.... το νήμα της ήτας ΣΟΥ ξετυλίγεται σ όλη την Ελλάδα!



Sunday, June 24, 2012

Απαίτησε αλλαγή της διοίκησης της ΕΦΟΑ η ψηφοφορία 18-2 στην ΣΤ Ένωση

Η παρουσία του Ζαννιά στην διοίκηση της ΕΦΟΑ έχει έντονα στοιχεία λαϊκιστικής ανευθυνότητας,  πελατειακών σχέσεων και προσωπικές εμμονές . 
Έκανε αγώνα να περιορίσει τις  προσδοκίες των αθλητών και συλλόγων , κάνοντας τους να υποχωρήσουν κάτω από τον χαμηλωμένο πήχη που έβαλε  στο άθλημα  .
Δεν έκανε καμιά υπέρβαση στα 15 χρόνια διοίκησης  του,αδύναμος οργανωτικά  δεν μπόρεσε να προβεί στις χρονικές προκλήσεις  και τα οργανωτικά προβλήματα καταρράκωσαν τους συλλόγους από την καιροσκοπική του συνήθεια.
Η Στ Ένωση ψήφισε ενάντια του στην πραξικοπηματική του παρέμβαση θέλοντας να τον ταρακουνήσουν και να του υποδείξει  την σωστή απόφαση μιας ομοσπονδίας.
Δυστυχώς αναγγέλλοντας το πρωτάθλημα στις 2 πόλεις δείχνει την απροκάλυπτη αλαζονεία του , επιβεβαιώνει  την στείρα σταδιακή πολιτική της εξαφάνισης του αθλήματος που εφήρμοσε ΟΛΑ αυτά τα χρόνια για το προσωπικό του ΜΟΝΟ κέρδος

Άνεμος δημιουργίας έρχεται στο ελληνικό τένις! 18-2 ....... στην ΣΤ ¨ ένωση

Από τα Δωδεκάνησα ως την Κέρκυρα ,από την Θράκη ως την Κρήτη και Πελοπόννησο
επικρατεί άνεμος δημιουργίας να μπει το άθλημα σε βάση ανάπτυξης και προοπτικής.
Τελειώνουν οι ώρες του καλοταϊσμένου Προέδρου από το σύστημα της αδιαφάνειας και της απραξίας!
Το άθλημα 
ΑΠΑΙΤΕΊ διοίκηση με σεβασμό στον αθλητή και στην οικογένεια του.
ΑΠΑΙΤΕΊ συνεργασία με τους συλλόγους και εφαρμογή από την ΕΦΟΑ των αποφάσεων τους.
ΑΠΑΙΤΕΊ σεβασμό στις Ενώσεις και στις αποφάσεις τους
ΑΠΑΙΤΕΊ σεβασμό στην ανάπτυξη των συλλόγων και τον καλεί να σταματήσει να βάζει τρικλοποδιές στις αποφάσεις τους.
ΑΠΑΙΤΕΊ σεβασμό στα οικονομικά της ΕΦΟΑ
ΑΠΑΙΤΕΊ σεβασμό στην οργάνωση της ΕΦΟΑ και όχι αγωνιστικό πρόγραμμα τον ΙΟΥΝΙΟ !!!!!!!!
ΑΠΑΙΤΕΊ σεβασμό στην Εθνική ομάδα 
ΑΠΑΙΤΕΊ σεβασμό στην δουλειά όλων των προαναφερθέντων προϋποθέσεων για να υπάρξει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΕΝΙΣ!

Πραξικοπηματικά όπως πάντα Παραγνώρισε το 18-2 και μοίρασε το 6ο Πανελλαδικό!!!!

Που να καταλάβει ΑΥΤΟΣ ο πρόεδρος ότι η οικογένεια του τένις βρίσκετε σε οικονομικό πρόβλημα....
Φαντασθείτε να κατέβει ένας σύλλογος με τα παιδιά του σε δύο πόλις για να πάρει μέρος στο πρωτάθλημα 
Η ¨ΣΤ΄ Ενωση γνωρίζοντας τι θα πει οικονομικό πρόβλημα αποφάσισε  ν αναλάβει μια πόλη το πρωτάθλημα. 
Έλα όμως που ο Ζαννιάς δεν ήθελε!
Τι έκανε λοιπόν?
Έγραψε την Ένωση στα παπούτσια του (τα πληρωμένα από την ΕΟΕ -πληρώνει τα ρούχα ,του υπευθύνου της Ολυμπιακής φλόγας) ) και έκανε το ψηφοθηρικό νταλγκά του -χρόνιες συνηθισμένες επιλογές είναι αυτές0.
Έτσι για τους ψήφους και για το πείσμα του, θα βγει στους συλλόγους κούκος αηδόνι οικονομικά.
Μπράβο βρε Πρόεδρε,κάνεις σπατάλες με τα λεφτά των γονέων ανά την Ελλάδα που πληρώνουν κάθε μήνα για να έχουν τα παιδιά τους στο άθλημα.
Σπουδαίος ο πρόεδρος !!!

18-2 ΣΤ Ένωση Ψάχνουν τρόπο να κρυφτούν οι εναπομείναντες ελάχιστοι υποστηρικτές του ...


6ο Πανελλαδικό πρωτάθλημα ΣΤ Ένωσης PDF Εκτύπωση E-mail
Τετάρτη, 20 Ιούνιος 2012 12:53
Δείτε τις προκηρύξεις των αγώνων του 6ου Πανελλαδικού πρωταθλήματος που διεξάγεται από 13-19/7/2012 στις παρακάτω έδρες:
12άρια-16άρια Α.Ε.Τ.ΝΙΚΗ ΠΑΤΡΩΝ
14άρια-18άρια Ο.Α.ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Δηλώσεις συμμετοχής Τρίτη 3/7/2012.