- Βλέποντας να εμφανίζετε στην κλήρωση του DAVIS CUP ο Ζαννιας αναρωτήθηκα που ήταν εξαφανισμένος όλους αυτούς τους μήνες που έριξε την Ελλάδα στην τελευταία κατηγορία
- Είδε τηλεόραση και φυσικά μ εκείνο τον ποκοπίκο της Θεσσαλονίκης εμφανίστηκε και ευχήθηκε καλή επιτυχία στους παίκτες των δυο ομάδων και εξέφρασε την σιγουριά του ότι το κοινό της Θεσσαλονίκης θα υποστηρίξει -γι άλλη μια φορά- την προσπάθεια της Εθνικής.
- Ήξερε ο τύπος ότι στην Αθήνα δεν θα πήγαινε ούτε ο ίδιος. Οπότε ας το πάμε στην Θες/κη όπου μόνο τα μέλη που παίζουν χαρτάκι να είναι θα δείξει ότι έχει φιλάθλους.
- Αν και πιστεύω ότι αν έκανε ένα σφύριγμα στον Μητρόπουλο και στον Κανελόπουλο σίγουρα όλη η αφρόκρεμα του ποδοσφαίρου θα μας
- επισκεπτόταν
- Ξέρουμε όλοι πως αλληλοϋποστηρίζονται οι ανάλογοι μιζαδόροι
Εάν θέλετε να παρουσιάσετε θέματα που θα βοηθήσουν το Ελληνικό τένις στείλτε στο taneatoutennis@gmail.com τις θέσεις σας
Friday, July 8, 2011
• Ζαννιας, Θανάσης Κανελλόπουλος ΕΠΑΕ,και DAVIS CUP
Thursday, July 7, 2011
Δημόσια διαβούλευση για τον Σχολικό Αθλητισμό και τις δομές Εκπαιδευτικής Υποστήριξης και Αθλητικής Διευκόλυνσης μαθητών-αθλητών υψηλών επιδόσεων
http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1080
Η σύγχρονη κοινωνική, τεχνολογική και πολιτισμική πραγματικότητα, επιτάσσει την αξιοποίηση του εκπαιδευτικού μας δυναμικού και την καθιέρωση νέων θεσμών, που θα καταστήσουν το Σχολείο ικανό να υποστηρίξει τις ανάγκες του μαθητή για ουσιαστική και δημιουργική εκπαίδευση.
Ο τρόπος οργάνωσης και λειτουργίας του Σχολικού Αθλητισμού μέχρι σήμερα, ανταποκρινόταν ατελώς, τόσο στις μαθησιακές ανάγκες, όσο και στην αθλητική πραγματικότητα των μαθητών-αθλητών. Αποτέλεσμα ήταν σοβαρές δυσλειτουργίες σε οργανωτικό και διοικητικό επίπεδο με υψηλές δαπάνες για τη διεξαγωγή σχολικών-αγωνιστικών δραστηριοτήτων και τη δημιουργία Τμημάτων Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ), τα οποία αδυνατούσαν να επιτύχουν τους βασικούς τους στόχους: μαζική συμμετοχή μαθητών σε σχολικές-αθλητικές δραστηριότητες και παροχή της απαιτουμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης, που έχουν ανάγκη οι μαθητές-αθλητές.
Το Υπουργείο Παιδείας, προσβλέποντας στην ανάπτυξη ενός δημιουργικού δημόσιου διαλόγου αλλά και στη διαμόρφωση των νέων θεσμών Σχολικού Αθλητισμού και Αθλητικής Διευκόλυνσης, καταθέτει προτάσεις προς διαβούλευση, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς εκπαίδευσης και αθλητισμού, αλλά και τον κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη.
Σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι, μέσα από τη σύνθεση διαφορετικών προσεγγίσεων, σχολίων και προτάσεων να καταλήξουμε στη δημιουργία μιας συγκροτημένης πρότασης νόμου με δυο βασικούς άξονες:
- Την αναμόρφωση του Σχολικού Αθλητισμού, έτσι ώστε να αποτελέσει βασικό πυλώνα του Νέου Σχολείου, υπηρετώντας το στόχο για ένα μαθητοκεντρικό, σύγχρονο, εξωστρεφές προς την τοπική κοινωνία, ψηφιακά αναβαθμισμένο και εκπαιδευτικά άρτιο σχολείο.
- Τη δημιουργία ενός νέου θεσμικού πλαισίου για την εκπαιδευτική υποστήριξη και την αθλητική διευκόλυνση των μαθητών-αθλητών υψηλού επιπέδου, με στόχο την εξασφάλιση της ολοκληρωμένης και ανεμπόδιστης εκπαίδευσήςτους, απαρέγκλιτα από το «Πρώτα ο μαθητής».
Η πρόταση μας για την αναμόρφωση του Σχολικού Αθλητισμού και της Αθλητικής Διευκόλυνσης των μαθητών-αθλητών, που θέτουμε σε διαβούλευση, εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική του Νέου Σχολειού που ξεκίνησε να υλοποιείται.
Ο σχολικός αθλητισμός επαναπροσδιορίζεται και αποκτά νέο περιεχόμενο. Εκτός από τη σωματική άσκηση -αυτή κάθε αυτή- στόχος μας είναι να καλλιεργείται στους μαθητές η χαρά της συμμετοχής και η διά βίου άσκηση. Υποστηρίζουμε τους μαθητές-αθλητές με υψηλού επιπέδου διακρίσεις. Επιδιώκουμε ο σχολικός αθλητισμός να αφορά όλους του μαθητές.
Σας καλώ να συμμετέχετε ενεργά στη διαβούλευση.
Υφυπουργός Παιδείας
Εύη Χριστοφιλοπούλου
Ο Ζαννιάς και η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ τους ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ
Πολλές ΦΟΡΈΣ ΑΠΟ ΑΥΤΌ ΤΟ blog ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ Ζαννιά στο άθλημα.
Περίμενα να δω το παρακάτω κείμενο στο site .της ΕΦΟΑ.
Εις μάτην
Τώρα καταλαβαίνω ότι όλοι αυτοί που του έλεγαν ότι δεν κάνει ΤΙΠΟΤΑ έχουν δίκιο.
Ξεχείλισε το ποτήρι μου όταν είδα να ΜΗΝ πραγματοποιεί το Μαθητικό πρωτάθλημα για να δώσει την δυνατότητα στα παιδιά μας να ΠΑΡΟΥΝ την λιγοστή πριμοδότηση των παιδιών μας.
ΤΡΑΓΙΚΟΣ! αγαπητοί μου!
Να του θυμίσω τι έκανε για το δικό του παιδί?
Αγαπητοί φίλοι!
Να συμμετέχετε στην διαβούλευση που σας παρουσιάζω παρακάτω
Ο Ζαννιάς θα φροντίσει να είναι με τον Μητρόπουλο ( παράνομο στοίχημα στο ποδόσφαιρο) στην Κρήτη, στο κλαμπ που του αναγνώρισε.
Για τα παιδιά σας ….ας νοιαστούμε ΕΜΕΙΣ
Δηλώστε τις εμπειρίες σας για να βοηθήσουμε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα επόμενα παιδιά που πιστεύουν ότι είμαστε πολιτισμένοι ως άθλημα
P.b
Wednesday, July 6, 2011
Κρυβόμενοι πίσω από τα φουστάνια του Ζαννιά...
Απορούμε με τον πρόεδρο κ Λουκά Λουκάτο……..
Πανελλήνιο πρωτάθλημα juniors 2011 στην ΣΤ’ Ένωση?
Φαίνεται για την ΕΦΟΑ η Στ Ένωση είναι η Νίκη Πατρών!!!!!
Η Πάτρα με τον ιστορικό σύλλογο που συνδημιούργησε την ΕΦΟΑ
Η Πάτρα που ήταν παράδειγμα για όλη την επαρχία..
Σήμερα η ΕΦΟΑ δια του αλεξιπτωτιστή πρόεδρου της και τον επιχειρηματία του τένις εφόρου της, παρουσιάζει στην κοινωνία της Πάτρας, το άθλημα να σπαράζετε μόνο και μόνο για την άκρατη αδιαφορία του προέδρου της και της υπόλοιπης οικογενειακής ιστορίας, ανέλιξης κοινωνικής και για να έχουμε δουλειές.
Αλλά και των ανθρώπων που έχουν ένα επάγγελμα. Που θέλουν να κάνουν και ένα άλλο κρυβόμενοι πίσω από την δοτή ψήφο .
Επίσης κ.Λουκά Λουκάτο πρέπει να καταλάβετε ότι δεν πρέπει να κρύβεστε.
Δεν είστε πρόεδρος του Ζαννιά.
Είστε πρόεδροςτης ΣΤ Ενωσης .
Και καλά θα κάνετε να μην κρύβεστε κοτζάμ άνδρας πίσω από τα φουστάνια του Ζαννιά.
Β.γ
Saturday, July 2, 2011
Τι άλλο θα δούμε από αυτόν τον άνθρωπο !
ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ JUNIORS 2011.
Διοργανωτής: ΕΦΟΑ ???????????
Συνδιοργανωτής: Σωματείο ΑΕΤ ΝΙΚΗ ΠΑΤΡΩΝ
Μπας και την έχει ΨΩΝΙΟ ο δικός μας?
Από πότε είναι διοργανωτής η ΕΦΟΑ?
-δεν φτάνει που δεν οργανώνει το μεγαλύτερο της πρωτάθλημα ,
-δεν φτάνει που δεν είναι ικανός να έχει εγκαταστάσεις για το άθλημα του
-δεν φτάνει που δουλεύουν ένα κάρο άνθρωποι και αυτός το παίζει ήρωας του πάτου
-δεν φτάνει που ένας όμιλος της περιφέρειας αναλαμβάνει γιατί δεν έχει λεφτά η ΕΦΟΑ
-δεν φτάνει που δεν έχει λεφτά γιατί δεν τον ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ
-δεν φτάνει η ανικανότητα να βρει ΕΝΑΝ σπόνσορα
-δεν φτάνει που κρύβετε σαν το ποντίκι γιατί από όπου περνάει χρωστάει,
-δεν φτάνει που σπέρνει ψέματα παντού για όλους ΕΚΤΟΣ από τον εαυτό του, που τον κατέταξε στο βάθρο του σουπερμαν
-δεν φτάνει που έχει το άθλημα μας τελευταίο
ΒΑΖΕΙ την Διοργάνωση ότι είναι δική του.
Άντε να χαθείς κοπρίτη….
Friday, July 1, 2011
Ο πρόεδρος της Ηλιούπολης και ο Ζαννιάς
Αν προσέξει με προσοχή κάποιος τους συμμετέχοντες στην ιστορία του παράνομου τζόγου στο ποδόσφαιρο ,θα δει κάτι ονόματα –που να σπάσει ο διάβολος το ποδάρι-συνδέονται με τον δικό μας τον κοντό.
Ξέρετε στην Κρήτη ποιανού κλαμπ πατρονάριζε?
Ξέρετε με ποιόν πρόεδρο της Ηλιούπολης συναναστρέφεται!!!
Μια τέτοια ομάδα να κυκλοφορείς μαζί τους και καταλαβαίνεις το ποιόν του
Μα.Μ
Wimbledon και τραγική ιστορία στην Πάτρα!!!!
Μόνο αν είσαι εκεί μπορείς να αισθανθείς την τραγική μοναξιά του αθλήματος μας.
Παρακολουθώντας τους αγώνες που διεξάγονται στις πολύ όμορφες εγκαταστάσεις της Πάτρας-αλήθεια ποιός έβαλε το χεράκι του να γίνουν?-βλέπεις την κατάντια του Ζαννιά και φυσικά του εφόρου αγωνιστικού.
Γιατί δεν φταίει ΜΟΝΟ αυτός .
Πρέπει να έχει αντανακλαστικά κάποιος που έχει ένα τέτοιο κλαμπ και να μην αφήνει το άθλημα στην ξεφτίλα.
Δεν έχεις κ έφορε δικαιολογίες.
Έχεις την κακή τύχη να διεξάγετε το Wimbledon! αυτές τις ημέρες.
Είναι δυνατό να φτάσει Έλληνας παίχτης ΕΚΕΊ ?
Αφού δεν εκμεταλλεύτηκες ς το 2004 κ Ζαννιά Αυτό το χάλι θα βλέπουμε.
Και φυσικά καλά θα κάνουν και οι προπονητές να μην εμπαίζουν τους γονείς,και να φροντίσουν να δουλέψουν ΣΟΒΑΡΑ
Τα παιδιά μας έχουν χάσει από χέρι προτού ακόμα ξεκινήσουν,
Κρίμα!!!!!!!
Τ.Τ