Sunday, April 17, 2011

Αυτό θα πει να είσαι κατσικοπόδαρος βρέ παιδί μου!

Ήρθε ο κόσμος χαρούμενος να απολαύσει τον τελικό του Athens Status και να… από την γωνία εμφανίζετε σκουντουφλιασμένος ο Πινόκιο.

Αυτό ήταν .Πλάκωσε η βροχή!

Τι ήθελες βρε αγόρι μου και εμφανίστηκες?.

Αφού σ αφήνει αδιάφορο το παιχνίδι.

Εσύ δεν ξέρεις να μετράς ένα γκειμ.

Τι σε χρωστάμε να μην μπορούμε ν απολαύσουμε το άθλημα μας?

Πήγαινε στα λημέρια της βαβούρας και του χάους και άσε μας να χαρούμε αυτό που υπηρετούμε.

Κύριε Λυμπέρη, δεν του πετάς ένα κομμάτι ψωμί απαγορεύοντας την είσοδο του στους αγώνες σου.

Θα σ έφαγε όλη την βδομάδα με την ματζιριά του.

Σ έβλεπε και έλιωνε για την δύναμη σου να έχεις το τουρνουά σου.

Η παρουσία σου σ αυτόν τον χώρο είναι ο θάνατος της ψυχής του.

Να φοβάσαι τις σκοτεινιασμένες ψυχές και τις άφιλες.

Μακριά ..Μακριά του…

p.t

Ο πρόεδρος της ποδηλασίας και ο πάντα τελευταίος ….Ζαννιας

Πάνω από 10 λεπτά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας της Ποδηλασίας γεμάτος χαρά και περηφάνια μιλούσε στο Mega Σαββατοκύριακο για τον αγώνα ποδηλάτου που πραγματοποιεί στο πλαίσιο της προβολής της χώρας στο Every week του Υπουργείου Πολιτισμού Τουρισμού.

Καθώς τον άκουγα πήγε το μυαλό μου σ αυτά που γράφετε εδώ και πολύ καιρό για τον Ζαννιά.

Πράγματι η χώρα έδωσε στον αθλητισμό την δυνατότατα να βγάλει το άθλημα του τένις και να το ένταξη στην πολιτική της ανάπτυξης.

Μ Ο Ν Ο που ο επικεφαλής ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ δεν ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ.

Άνθρωποι έξω από την Ομοσπονδία το έβγαλαν από την μιζέρια των Γενικών οικογενειακών συνελεύσεων και προετοίμασαν το άθλημα εδώ και 5 χρόνια για την προβολή της χώρας.

Τι έκανε όλο αυτό το διάστημα η ΕΦΟΑ ?

ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ….

Έγινε κολλητήρι του συζύγου της Μπακογιάνη .

ΟΧΙ για το άθλημα.

Αλλά για τα ατελείωτα έργα που ονειρευόντουσαν λόγω Μεσογειακών.

Και αφού τελείωσε το όνειρο χάθηκε και από το άθλημα.

Τον είδατε πουθενά εκτός από την οικογενειακή Γενική Συνέλευση και την πίτα στην Πάτρα ?

Α.. ξέχασα και στο διασυλλογικό …πάνω στην Β Ελλάδα…εκεί που νόμιζε ότι κάτι μαγειρέυτε επειδή ζήτησε να πάει ποιο πίσω λόγω χιονιού.

Αχ …….ΚΑΗΜΕΝΕ !!!!!!!!!

Η ζωή και ορισμένοι σύλλογοι το 1995 σου έδωσαν την ευκαιρία να κάνεις ένα όνομα μόνο σου .

Και τι έκανες ? να είσαι εξαφανισμένος όλη την εβδομάδα από το μεγαλύτερο τουρνουά του αθλήματος μας.

Το καταλαβαίνω……Αφού δεν το έκανες εσύ τι θα πουλάς .

ΜΟΝΟ φαντάσου να σε δούμε σήμερα!!!!!!!

Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι με την κατάντια μας!

Δυστυχισμένο άθλημα τι σου έλαχε να πάθεις.

Να σε αντιπροσωπεύσει η ανυπαρξία ……..

b.t

Saturday, April 16, 2011

Εδώ ο παπάς, εκεί ο παπάς ,που είναι ο παπάς?

Στα παζάρια της Ελλάδος είναι κάτι τύποι που μαζεύουν τον κόσμο και του αρπάζουν το χρήμα τους.

Στο STATUS ATHENS OPEN όλοι έψαχναν τον παπά.

Και φυσικά δεν υπήρχε…

Οι άνθρωποι που αγαπόυν το τένις και θέλουν να το πάνε μπροστά ΗΤΑΝ ΟΛΗ την εβδομάδα εκεί!!!

Ο δικός μας παπάς έψαχνε φαίνετε κορόιδα για την επόμενη Γενική Συνέλευση.

Βλέπετε το μπόι του του δεν πιάνει στο Ολυμπιακό στάδιο.

Οι άνθρωποι που δεν έχουν την ευθύνη του αθλήματος δημιουργούν και αγωνίζονται όλα αυτά τα χρόνια να κρατήσουν αυτό το τουρνουά.

Ο υπεύθυνος του αθλήματος ………ψάχνει στα παζάρια ζαρζαβατικά για να μας τα πουλήσει για μεταξωτές κορδέλες.

Τώρα τι σχέσει εχουν οι μεταξωτές κορδέλες και το μπαλάκι του τένις…ρωτήστε τον.

Από παραμύθια ο Πινόκιο είναι μάνα!

τ.ρ

Μια καλή πρόταση........

lete tosa xronia ta kakos keimena tou tennis kai kirios tou zannia...ta xerei mono o mikrokosmos tou tennis...elate esto 10 apo esas tin kiriaki ston teliko me to pou akoustei to onoma tou zannia na ton giouxaroume parea...mono ego ki enas filos mou to kanoume stathera tosa xronia ki anarotieme giati afou exei tosous polemious...
elate oso pio polloi toso to kalitero...i giouxa tha ixisei asxima sto mavrogialouro kai parallhla meso tis metadosis tis ert o kosmos tha katalavei pos gia na giouxarete o proedros kati asxhmo sumbainei se afth thn koloomospondia...
Οι φίλοι του τένις!

ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ

STATUS ATHENS OPEN: Τριπλό ελληνικό νοκ- αουτ

STATUS ATHENS OPEN: Πρόωρο "αντίο" στο Διπλό

ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΤΙΤΛΟΙ (AΠΌ ΤΟ SITE THΣ ΕΦΟΑ) ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΟΝΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΕΝΝΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΟΣ ΤΟΥΡΝΟΥΑ CHALLENGER ΑΝΔΡΩΝ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΙΟΛΑΣ ΓΥΡΟ ΤΟΣΟ ΣΤΑ ΔΙΠΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΝΟ!!!
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΦΟΑ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ!!! ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΘΥΞΙΑ !!!!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝΙΣΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΩΣ !!! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ 3-4 ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΓΙΝΟΥΝ!!
ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΟ !!! ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΤΕΡΕΩΜΑ ΤΟ ΤΕΝΝΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΛΙΤΣΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΩΝΕΙ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 14-15 ΕΤΩΝ!!!
ΑΛΛΟΙΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΑ ΤΗΣ ΑΤΡ!!! ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΟΤΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ "ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ" ΚΡΙΤΗΡΙΑ!!!
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΛΛΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ!!!
ΠΑΙΔΙΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΤΕ !!!ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΓΕΡΑΣΕΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ!!! ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΠΡΟΠΕΡΣΥ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΓΑΤΕ ΠΑΡΑ ΠΕΡΑ!!! ΒΡΕΘΕΙΤΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΑΙΣΙΩΣΟΥΝ!!!
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΧΙ ΑΔΡΑΝΕΙΑ!!!

Γράφει ο PREDATORUS

Thursday, April 14, 2011

3ο Πανελλαδικό και οι φωτο παραμένουν...

Ξεκίνησε το 3ο Πανελλαδικό και ακόμα βλέπουμε το Ηράκλειο…… στο site της ΕΦΟΑ

Είπαμε ότι το έχουμε μεγάλη αγάπη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει και η αγάπη για την Θεσσαλονίκη!

Ο ένας υπογράφει ο άλλος έχει το ταμείο. Το καταλαβαίνουμε το σύμπλεγμα…..

’Εντάξει δεν θέλουμε το Ολυμπιακό Στάδιο.

Δεν σε υποχρεώνουμε να το λατρέψεις !

Αλλά τίμησε και την άλλη αγάπη της νομικής υποστήριξης στην εταιρεία κατασκευαστική γηπέδων!!!!!!!

Έτσι για να μην ξεχνιόμαστε….

p.p

Monday, April 11, 2011

Η συντήρηση της στάνης……….ΕΦΟΑ

Θα μας πει η στάνη ……….πότε θα δώσει λεφτά από την επιχορήγηση των 800.000 ευρώ για θεσμούς του τένις?

Μέχρι τώρα ακούγαμε ότι είναι ΜΟΝΟ για τον Μαζικό αθλητισμό η επιχορήγηση της ΓΓΑ και διαφωνούσαμε στο Forum του Tennis news ότι ο πρωταθλητισμός είναι επιλογή της οικογένειας.

Τώρα τι έγινε?

Άλλαξε η φιλοσοφία?

Δεν πληρώνω τίποτα! Δεν πληρώνω τίποτα! ισχύει και στην στάνη………?

ΜΟΝΟ που εάν είναι έτσι, ας στείλει ένα γράμμα στην ΓΓΑ και να πει, εγώ αναλαμβάνω ΜΟΝΟ την πάρτη μου και τους οικογενειακούς μου ψήφους .

Αλήθεια ανακοίνωσε ποιοι ψήφισαν?

Θα μας πάει η βαλίτσα αλλά Ψωμιαδη μακριά….

Το Πρόγραμμα Tennis 10s ΠΡΕΠΕΙ να το πληρώσουν ΠΑΛΙ οι γονείς?

Βρε ξυπνήστε….. Αυτός βρήκε το μήνα που θρέφει τους 11 …

Φώτης Τριανταφύλλου