Eνημέρωση 21/10/2009 16:00
Αναβλήθηκε για 5η φορά...
Στις 5 Νοεμβρίου η δίκη του Γκαγκάτση και των έξι στελεχών της ΕΠΟ
Την Πέμπτη στις 5 Νοεμβρίου θα γίνει τελικά η δίκη του Βασίλη Γκαγκάτση και των έξι στελεχών της ΕΠΟ (Σταθόπουλος, Οικονομίδης, Γκιρτζίκης, Χατζηαποστόλου, Παπαγιάννης, Φαρφαρέλης) που κατηγορούνται για απιστία εις βάρος του δημοσίου και πλαστογραφία αφού υπήρξε νέα διακοπή στη δίκη της Τετάρτης.
Ο λόγος της νέας διακοπής ήταν η απουσία του δικηγόρου του πρώην προέδρου της ΕΠΟ και της απουσίας του βασικού, μάρτυρα της υπόθεσης και πρώην προέδρου της ΕΠΑΕ Θανάση Κανελλόπουλου λόγω οικογενειακού προβλήματος.
Παρά την διακοπή όπως έγινε γνωστό δεν υπάρχει θέμα παραγραφής των αδικημάτων, αφού υπάρχει περιθώριο μέχρι τις 5 Ιουνίου του 2011, ενώ η τελευταία πράξη παραγράφεται στις 24 Δεκεμβρίου 2011.
Αξίζει να σημειωθεί πως στο δικαστήριο βρέθηκαν όλοι οι κατηγορούμενοι πλην του Κανελλόπουλου που προαναφέραμε, του Βίκτωρα Μητρόπουλου που είναι και ο μηνυτής, του πρώην υφυπουργού αθλητισμού Γιώργου Λιάνη και του πρώην ταμία της ΕΠΟ Δημήτρη Κούκη.
Newsroom ΔΟΛ
Εάν θέλετε να παρουσιάσετε θέματα που θα βοηθήσουν το Ελληνικό τένις στείλτε στο taneatoutennis@gmail.com τις θέσεις σας
Wednesday, October 21, 2009
Sunday, October 18, 2009
Στο λογαριασμό της Ένωσής μας στην ΕΘΝΙΚΗ Τράπεζα: 754/74274174 . ?
Τον κ Παπαχατζή της ΤΕ της ΕΦΟΑ τον εκτιμούμε γιατί η παρουσία του στο Ελληνικό Τενις είναι μακρά και προπαντός χωρίς κορόνες.
Επέλεξε να φύγει από την Αθήνα και να δουλέψει στην Πάτρα σ ένα σωματείο επαγγελματικό .Όχι ερασιτεχνικό.
Καταλαβαίνετε γιατί είναι αυτός ο απαλός χαρακτηρισμός.
Βρέθηκε μαζί με τον κ Μάνο Μουλιανιτάκη να κάνουν παρουσίες στην ελληνική αγορά για τα στοιχειώδη βήματα που πρέπει να κάνουν οι επαγγελματικοί σύλλογοι της Ελλάδος. Τα ΤΕΦΑΑ της χώρας έχουν βγάλει ατελείωτα φυντάνια που έπεσαν με τα μούτρα στο άνοιγμα της άγρας ψήφου του 48%.
Σήμερα είδαμε ότι είχε και συμμετοχή στο σεμινάριο της Λάρισας.
50 ευρώ.
Ο Κουραμάς τά πήρε?
Γιατί αν θυμάμαι καλά μιλούσε για άλλο πρόσωπο ότι πρέπει να έχει η κάθε Ομοσπονδία. Τι έγινε και άλλαξε τώρα?
Το κριμένο χρήμα των Μεσογειακών ?
Η ανυπαρξία του ως εκπρόσωπος ερασιτεχνικού σωματίου.?
Είπαμε να βγάζει λεφτά ένα επαγγελματικό σωματείο αλλά η ΕΦΟΑ τι σχέση έχει?
Αλλά ξέχασα .
Έχουμε τον 48% που βγαίνει από την επαγγελματική κάστα του αθλήματος.
Καημένοι γονείς !!!!!!!!!!!!
Επέλεξε να φύγει από την Αθήνα και να δουλέψει στην Πάτρα σ ένα σωματείο επαγγελματικό .Όχι ερασιτεχνικό.
Καταλαβαίνετε γιατί είναι αυτός ο απαλός χαρακτηρισμός.
Βρέθηκε μαζί με τον κ Μάνο Μουλιανιτάκη να κάνουν παρουσίες στην ελληνική αγορά για τα στοιχειώδη βήματα που πρέπει να κάνουν οι επαγγελματικοί σύλλογοι της Ελλάδος. Τα ΤΕΦΑΑ της χώρας έχουν βγάλει ατελείωτα φυντάνια που έπεσαν με τα μούτρα στο άνοιγμα της άγρας ψήφου του 48%.
Σήμερα είδαμε ότι είχε και συμμετοχή στο σεμινάριο της Λάρισας.
50 ευρώ.
Ο Κουραμάς τά πήρε?
Γιατί αν θυμάμαι καλά μιλούσε για άλλο πρόσωπο ότι πρέπει να έχει η κάθε Ομοσπονδία. Τι έγινε και άλλαξε τώρα?
Το κριμένο χρήμα των Μεσογειακών ?
Η ανυπαρξία του ως εκπρόσωπος ερασιτεχνικού σωματίου.?
Είπαμε να βγάζει λεφτά ένα επαγγελματικό σωματείο αλλά η ΕΦΟΑ τι σχέση έχει?
Αλλά ξέχασα .
Έχουμε τον 48% που βγαίνει από την επαγγελματική κάστα του αθλήματος.
Καημένοι γονείς !!!!!!!!!!!!
Thursday, October 15, 2009
48%, Κούγιας, Μητρόπουλος.
Ποιον είδα να φιγουράρει στο τουρνουά του Ηρακλείου?
Όλες οι μεγάλες προσωπικότητες του Ελληνικού αθλητισμού.
Το ποδόσφαιρο με το τένις χεράκι χεράκι.
Ένας μεγάλος έρωτας ξεκίνησε έχοντας ένα τουρνουά τένις για να σφραγιστεί η αρχή του. Όπως κάνουν δώρο δαχτυλίδι, σταυρουδάκι κ.τ.λ, έτσι εμείς δίνουμε τουρνουά.
Καταλαβαίνεται βέβαια ότι δεν είναι τυχαία όλα αυτά
48%, Κούγιας, Μητρόπουλος. Πάλαι ποτέ άνθρωπος του ποδοσφαίρου.
Μέγας πολέμιος του Γκαγκάτση.
Τι σας λέει αυτό το πάθος?
Η εξέλιξη στην οθόνη του τένις.
Άλλο ένα έργο διαχείρισης ξεπλύματος μαύρου χρήματος μέσα από το έρωτα….
Όλες οι μεγάλες προσωπικότητες του Ελληνικού αθλητισμού.
Το ποδόσφαιρο με το τένις χεράκι χεράκι.
Ένας μεγάλος έρωτας ξεκίνησε έχοντας ένα τουρνουά τένις για να σφραγιστεί η αρχή του. Όπως κάνουν δώρο δαχτυλίδι, σταυρουδάκι κ.τ.λ, έτσι εμείς δίνουμε τουρνουά.
Καταλαβαίνεται βέβαια ότι δεν είναι τυχαία όλα αυτά
48%, Κούγιας, Μητρόπουλος. Πάλαι ποτέ άνθρωπος του ποδοσφαίρου.
Μέγας πολέμιος του Γκαγκάτση.
Τι σας λέει αυτό το πάθος?
Η εξέλιξη στην οθόνη του τένις.
Άλλο ένα έργο διαχείρισης ξεπλύματος μαύρου χρήματος μέσα από το έρωτα….
Saturday, October 10, 2009
Οικονομίδης και ποκοπίκος
Στο site της ΕΦΟΑ διαβάζουμε
Τετάρτη, 07 Οκτώβριος 2009 19:17
Η τεχνική διεύθυνση της ΕΦΟΑ μετά την παρουσία της στο Συνέδριο της Tennis Europe στο Παρίσι σας παρουσιάζει όλα τα θέματα του συνεδρίου.
http://www.efoa.org.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=378:tennis-europe-conference-2009-paris&catid=25:program-coaching&Itemid=106
Είδατε πουθενά κάποια παρουσίαση του Ελληνικού τένις?
Όταν μια Ομοσπονδία δίνει 100.000 ευρώ για υπαλλήλους των Ενώσεων σημαίνει ότι δίνει 1.000.000. ευρώ για την ανάπτυξη.
Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει ν αποδίδουν 10 φορές περισσότερο. Για να λέμε ότι δικαίως δίνονται αυτά τα χρήματα.
Είδατε ανάπτυξη που δεν την βλέπουν οι μίζεροι μειοψηφία του τένις?
Είναι μειοψηφία επειδή ζητά τα χρήματα του κράτους να πηγαίνουν στα παιδιά?
Είναι μειοψηφία επειδή δεν θέλουν τα λεφτά του κράτους δηλαδή τα δικά μας να τα τρώει ο 48% και ο ποκοπίκος που άφησε το Νο 1 της Ελλάδος να είναι στα γήπεδα του Ναυτικού Ομίλου Θεσσαλονίκης και όχι του Ομίλου του?
Τι σημαίνει αυτό ?
Ότι ΚΑΙ αυτός είναι μίζερη μειοψηφία?
Μα είναι δυνατό να συνεργασθεί ένας τίμιος άνθρωπος μ αυτούς?
Μπράβο Οικονομίδη.
Έδωσες το χειρότερο ράπισμα στους ανθρώπους που γλείφουν αντί να πράττουν.
Τετάρτη, 07 Οκτώβριος 2009 19:17
Η τεχνική διεύθυνση της ΕΦΟΑ μετά την παρουσία της στο Συνέδριο της Tennis Europe στο Παρίσι σας παρουσιάζει όλα τα θέματα του συνεδρίου.
http://www.efoa.org.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=378:tennis-europe-conference-2009-paris&catid=25:program-coaching&Itemid=106
Είδατε πουθενά κάποια παρουσίαση του Ελληνικού τένις?
Όταν μια Ομοσπονδία δίνει 100.000 ευρώ για υπαλλήλους των Ενώσεων σημαίνει ότι δίνει 1.000.000. ευρώ για την ανάπτυξη.
Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει ν αποδίδουν 10 φορές περισσότερο. Για να λέμε ότι δικαίως δίνονται αυτά τα χρήματα.
Είδατε ανάπτυξη που δεν την βλέπουν οι μίζεροι μειοψηφία του τένις?
Είναι μειοψηφία επειδή ζητά τα χρήματα του κράτους να πηγαίνουν στα παιδιά?
Είναι μειοψηφία επειδή δεν θέλουν τα λεφτά του κράτους δηλαδή τα δικά μας να τα τρώει ο 48% και ο ποκοπίκος που άφησε το Νο 1 της Ελλάδος να είναι στα γήπεδα του Ναυτικού Ομίλου Θεσσαλονίκης και όχι του Ομίλου του?
Τι σημαίνει αυτό ?
Ότι ΚΑΙ αυτός είναι μίζερη μειοψηφία?
Μα είναι δυνατό να συνεργασθεί ένας τίμιος άνθρωπος μ αυτούς?
Μπράβο Οικονομίδη.
Έδωσες το χειρότερο ράπισμα στους ανθρώπους που γλείφουν αντί να πράττουν.
Thursday, October 8, 2009
Πες αλεύρι ? ο Αλευράς σε γυρεύει......
Ήταν γνωστό για τους Αθηναίους ότι έχανε η Ν.Δ.
Τι έκανε ο 48% για να προετοιμάσει το έδαφος για την άλλη μέρα?
Ετοιμάστηκε για βουλευτής.
Το κουστούμι όμως ήταν βαρύ και τον βούλιαξε το σύστημα που χρόνια εκμεταλλευόταν.
Σκέφθηκε,σκέφθηκε πήρε τον Αλευρά και τσούπ στο γραφείο του 1ου στην τάξη.
Κλάφτηκε ,χτυπήθηκε ,για το όνομα του που τον κυνηγά αδίκως η μειοψηφία του ελληνικού τένις και όλοι οι άλλοι που ανακάτεψε στην ζωή του.
Μόνο που για κακή του μοίρα τον ήξερε προσωπικά εδώ και 2 χρόνια από προσωπική ιστορία που είχε παρακολουθήσει.
Έτσι έφυγε σαν πληγωμένη χήρα.
Ποιος άλλος έχει σειρά?
Μόλις μάθω θα σας το ανακοινώσω.
Τι έκανε ο 48% για να προετοιμάσει το έδαφος για την άλλη μέρα?
Ετοιμάστηκε για βουλευτής.
Το κουστούμι όμως ήταν βαρύ και τον βούλιαξε το σύστημα που χρόνια εκμεταλλευόταν.
Σκέφθηκε,σκέφθηκε πήρε τον Αλευρά και τσούπ στο γραφείο του 1ου στην τάξη.
Κλάφτηκε ,χτυπήθηκε ,για το όνομα του που τον κυνηγά αδίκως η μειοψηφία του ελληνικού τένις και όλοι οι άλλοι που ανακάτεψε στην ζωή του.
Μόνο που για κακή του μοίρα τον ήξερε προσωπικά εδώ και 2 χρόνια από προσωπική ιστορία που είχε παρακολουθήσει.
Έτσι έφυγε σαν πληγωμένη χήρα.
Ποιος άλλος έχει σειρά?
Μόλις μάθω θα σας το ανακοινώσω.
Εκλογές και 48%
Όταν περνάς λίγο χρόνο έξω από την πατρίδα καταλαβαίνεις τι χάνεις.
Καταρχήν τις εκλογές ,που αυτή τη φορά τα αποτελέσματα της ,ελπίζω να μας ξεκουμπίσουν τον 48%
Θυμάστε τον προηγούμενο που μιλούσε για νταβατζήδες του δημοσίου βίου.
Του ηρθαν στο κεφάλι του όμως,με τον Δουβάκο και τον 48%και φυσικά οχι μόνο.
Απλώς εμείς μιλάμε για τον χώρο μας.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ξαναδούμε το ίδιο έργο.
Καταρχήν τις εκλογές ,που αυτή τη φορά τα αποτελέσματα της ,ελπίζω να μας ξεκουμπίσουν τον 48%
Θυμάστε τον προηγούμενο που μιλούσε για νταβατζήδες του δημοσίου βίου.
Του ηρθαν στο κεφάλι του όμως,με τον Δουβάκο και τον 48%και φυσικά οχι μόνο.
Απλώς εμείς μιλάμε για τον χώρο μας.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ξαναδούμε το ίδιο έργο.
Thursday, October 1, 2009
Ε Φ Ο Α τ ακούς?
Από τη διοργανώτρια αρχή του Vogue Athens Open 2009 βγήκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
"Θέλοντας να στηρίξει ακόμη πιο πολύ τις προσπάθειές τους, στο τουρνουά – και όχι μόνο- ο κ. Αντώνης Λυμπέρης, ιδρυτής και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Vogue Athens Open 2009, αφού έλαβε την σχετική έγκριση της ITF, αποφάσισε να προσφέρει στις Ελληνίδες τενίστριες πριμ συμμετοχής στον τελικό του απλού. Το ύψος του πριμ ανέρχεται σε 15.000 ευρώ και δεν έχει καμία σχέση με το prize money, το χρηματικό έπαθλο, δηλαδή, που θα δοθεί σε κάθε φιναλίστ και το οποίο ανέρχεται σε 5.700 ευρώ ( 7.936 δολάρια)."
Από τη διοργανώτρια αρχή του Vogue Athens Open 2009 βγήκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
"Θέλοντας να στηρίξει ακόμη πιο πολύ τις προσπάθειές τους, στο τουρνουά – και όχι μόνο- ο κ. Αντώνης Λυμπέρης, ιδρυτής και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Vogue Athens Open 2009, αφού έλαβε την σχετική έγκριση της ITF, αποφάσισε να προσφέρει στις Ελληνίδες τενίστριες πριμ συμμετοχής στον τελικό του απλού. Το ύψος του πριμ ανέρχεται σε 15.000 ευρώ και δεν έχει καμία σχέση με το prize money, το χρηματικό έπαθλο, δηλαδή, που θα δοθεί σε κάθε φιναλίστ και το οποίο ανέρχεται σε 5.700 ευρώ ( 7.936 δολάρια)."
http://www.tennisnews.gr/greek-tennis/regional/2850-athletes-vogue-athensEfoa
Γιατί ο 48% να τα δώσει στις Ελληνίδες αθλήτριες όταν το περιβάλλον του πρέπει να ζήσει?
"Θέλοντας να στηρίξει ακόμη πιο πολύ τις προσπάθειές τους, στο τουρνουά – και όχι μόνο- ο κ. Αντώνης Λυμπέρης, ιδρυτής και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Vogue Athens Open 2009, αφού έλαβε την σχετική έγκριση της ITF, αποφάσισε να προσφέρει στις Ελληνίδες τενίστριες πριμ συμμετοχής στον τελικό του απλού. Το ύψος του πριμ ανέρχεται σε 15.000 ευρώ και δεν έχει καμία σχέση με το prize money, το χρηματικό έπαθλο, δηλαδή, που θα δοθεί σε κάθε φιναλίστ και το οποίο ανέρχεται σε 5.700 ευρώ ( 7.936 δολάρια)."
Από τη διοργανώτρια αρχή του Vogue Athens Open 2009 βγήκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
"Θέλοντας να στηρίξει ακόμη πιο πολύ τις προσπάθειές τους, στο τουρνουά – και όχι μόνο- ο κ. Αντώνης Λυμπέρης, ιδρυτής και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Vogue Athens Open 2009, αφού έλαβε την σχετική έγκριση της ITF, αποφάσισε να προσφέρει στις Ελληνίδες τενίστριες πριμ συμμετοχής στον τελικό του απλού. Το ύψος του πριμ ανέρχεται σε 15.000 ευρώ και δεν έχει καμία σχέση με το prize money, το χρηματικό έπαθλο, δηλαδή, που θα δοθεί σε κάθε φιναλίστ και το οποίο ανέρχεται σε 5.700 ευρώ ( 7.936 δολάρια)."
http://www.tennisnews.gr/greek-tennis/regional/2850-athletes-vogue-athensEfoa
Γιατί ο 48% να τα δώσει στις Ελληνίδες αθλήτριες όταν το περιβάλλον του πρέπει να ζήσει?
Subscribe to:
Posts (Atom)