Sunday, April 5, 2009

ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΟΕ

Είμαστε λάτρεις του αθλητισμού.
Είναι ένα τομέας της κοινωνίας που αφορά την υγεία των πολιτών και το μέλλον των παιδιών μας.
Αυτός είναι ο λόγος που επαινούμε και θαυμάζουμε πρωτοβουλίες άλλων αθλημάτων
Χθες στις θέσεις των επισήμων που παρακολουθούσαν τον τελικό του κυπέλλου στο βόλεϊ ,στο Ολυμπιακό σπίτι του, είδαμε τον Πρόεδρο κ Προυσαλίκα, τον πρόεδρο της ΕΟΕ κ Καπράλλο, τον κ Κούβελα και πολλούς άλλους ανάμεσα στους φιλάθλους του αθλήματος.
Και αναρωτηθήκαμε..
Θα φροντίσουν να προστατεύσουν το Ολυμπιακό κίνημα από τον 48% ?
Έχουν και αυτοί ευθύνες πέραν των συλλόγων που τον ψήφισαν .
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος.
Ας φροντίσουν να δουν τα χαρτιά τους στο πρωτόκολλο της ΕΟΕ.
Οληγόρησε ο κ Κυριακού.
Ας φροντίσουν να έχουν τα μάτια τους ανοικτά και να μη γίνει η ΕΟΕ γραφείο τεχνικών έργων των Μεσογειακών αγώνων.
Το έργο το έχουμε δει στους Ολυμπιακούς 2004.
Ρωτήστε την επιτροπή της Γ Γραμματείας φ.χ.ψ που ο κ Γενικός Γραμματέας δεν είχε τα κότσια να υπογράψει ως όφειλε βάσει του νόμου την απάντηση που κατέθεσαν στον κ ρακιτζή.
Ευτυχώς αυτός έστειλε τον φάκελο στη δίωξη οικονομικού εγκλήματος.
Μόνο που οι θέσεις του κράτους είναι για άνδρες που φορούν παντελόνια
ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΟΕ

Άνεμοι του Πολέμου στην Β' "διάλυση"



Φοβερό το Ντοκουμέντο, που πήραμε χθες από την αγανακτισμένη κ. Χρύσα Χαματίδου, Έφορο Αγωνιστικού της Β΄ Ένωσης Σωματείων Αντισφαίρισης Θεσσαλονίκης-Χαλκιδικής-Κιλκίς, που τα λέει ΟΛΑ και είναι φως στο τούνελ της τοπικής μαϊμουτζογλοκρατίας, που μάλλον πνέει τα λοίσθια σε συνδυασμό με το διαζύγιο από τον Απόλλωνα Καλαμαριάς, όπως και του "ψηλού" "πιεσμένου" πάτρωνός της, ο οποίος διώκεται από το Κόμμα, που ξευτελίζει παραμένοντας στις τάξεις του, αλλά και την Δικαιοσύνη για Αξιόποινες Πράξεις Εγγράφοις και Ομολογίαις Επιτροπών "Συμπαράστασης" της Γ.Γ.Α.
http://tennis-sos.blogspot.com/

Tuesday, March 31, 2009

Κόκορας 48% κυκλοφορεί στο Status Athens Open 2009.

Να ευχαριστήσουμε τον κ Λυμπέρη για την δυναμική που δίνει στο άθλημα μας με την δημιουργία του τουρνουά Status Athens Open 2009.
Επίσης τον Όμιλο Αθηνών για την διάθεση των γηπέδων του.


Είναι αλήθεια ότι θα θέλαμε αυτού του επιπέδου τα τουρνουά να γίνονται στο σπίτι του αθλήματος. Στο Ολυμπιακό κέντρο Αντισφαίρισης.
Μόνο βέβαια για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει Ομοσπονδία που να λειτουργεί το σπίτι της .Η δική μας προτιμά να μην ξέρει που πέφτει.
Γι αυτό φροντίζουν μόνο νοικοκυρεμένα αθλήματα. Μέχρι και το Βόλεϊ απέκτησε χώρο στις διοργανώσεις που προβάλλουν τη χώρα μας.

Μετά από όλα αυτά ελπίζουμε να μην δούμε κόκορα 48% να κυκλοφορεί στο τουρνουά δείχνοντας εξουσία με ξένα κόλλυβα

1ο Πανελλαδικο 250 άτομα..Ολες οι κατηγορίες .Wilson Cup Πανελλαδικό κάτω των 10 αθλητές 80 .Προβληματίζεται η ΕΦΟΑ?

Ολοκληρώθηκε σήμερα το Wilson Cup Πανελλαδικό κάτω των 10 στις εγκαταστάσεις του Φθιωτικού ΟΑ. Τα μυνήματα ήταν πλήρως ενθαρρυντικά και τα σχόλια των αθλητών-τριών, γονιών και προπονητών άφησαν στους ανθρώπους της διοργάνωσης μεγάλη ικανοποίηση ειδικά για τον οργανωτικό και αγωνιστικό τομέα. Η συμμετοχές ξεπέρασαν τους 80 αθλητές-τριες εκ των οποίων οι μισοί περίπου ήταν από όλη την Ελλάδα. Με έκπληξη δεχτήκαμε πολλά τηλέφωνα απο συλλόγους και προπονητές οτι δεν είχαν ενημερωθεί για το πρωτάθλημα. Τους απαντούμε ότι η κινητοποίηση απο εμάς ήταν η μεγίστη και δεν μπορούσαμε να πράξουμε κάτι παραπάνω. Τους υποσχόμαστε όμως οτι την επόμενη φορά θα υπάρξει μεγαλύτερη και πιο έγκαιρη πληροφόρηση ακόμη και τηλεφωνική προς όλους του ομίλους της Ελλάδας. Σε ερωτήσεις μας εάν και πόσα τέτοιου είδους πρωταθλήματα θα πρέπει να γίνονται ανα την Ελλάδα οι μικροί πρωταγωνιστές απάντησαν <<πολλά και με αγωνιστικό χαρακτήρα οχι παιδική χαρά>>. Χαρακτηριστική ήταν η απάντηση του φιναλίστ του τελικού αγοριών Καπίρη Σταμάτη... και στην Αλεξανδρούπολη να γινόταν θα πήγαινα... Την απάντηση αυτή εμείς τουλάχιστον την εκλαμβάνουμε οτι στους μικρούς μας φίλους υπάρχει η δίψα για πολλούς αγώνες. Ας τα προσέξουν αυτά κάποιοι παράγοντες της ΕΦΟΑ οι οποίοι είναι αρνητικοί σε τέτοιου είδους διοργανώσεις και ας βοηθούν τους συλλόγους που με δική τους πρωτοβουλία διοργανώνουν τέτοια πρωταθλήματα. Τέλος με την ευγενική χορηγία της Wilson οι φιναλίστ και των 2 κατηγοριών μαζι με τα τρόπαια τους έφυγαν απο τα γήπεδα με δώρα σάκκους ρακεττών Wilson.
http://www.eesake.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=30:-juniors-10-&catid=1:2009-03-18-12-26-49


Ένα τουρνουά στη Λαμία κατηγορίας 10 μας δείχνει το δρόμο για το πώς μια Ομοσπονδία πρέπει να προγραμματίζει . Βέβαια ο 48% έχοντας ανεβασμένη πίεση δεν είναι εύκολο να σκεφθεί γονείς και αθλητές. Προτιμά τα τουριστικά πακέτα…..

Φυσικά τέτοιες πρωτοβουλίες δεν πρέπει να παρουσιάζονται στο site της ΕΦΟΑ
Φασισμός στο μεγαλείο σου

Friday, March 27, 2009

Εμαθαν τι καπνό φουμάρει ο 48% ?

Hμερομηνία : 27-03-09
Σταματά τη λαμπαδηδρομία ανά την υφήλιο η ΔΟΕ
Η λαμπαδηδρομία που έγινε για πρώτη φορά το 2004 αναμένεται να καταργηθεί, έπειτα από απόφαση της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής.
Στην κατάργηση της λαμπαδηδρομίας με την μεταφορά της Ολυμπιακής Φλόγας σε όλη σχεδόν την υφήλιο πριν την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων τάχθηκε η ΔΟΕ, σε συνεδρίαση της εκτελεστικής της επιτροπής στο Ντένβερ του Κολοράντο (ΗΠΑ).

Ο λόγος βέβαια είναι οι μεγάλες και σε ορισμένες περιπτώσεις βίαιες διαδηλώσεις σε πολλές πόλεις, μεταξύ των οποίων το Παρίσι και το Λονδίνο, κατά την διάρκεια της λαμπαδηδρομίας το 2008 για τους Αγώνες του Πεκίνου. Οι διαδηλωτές διαμαρτύρονταν κατά της Κίνας, την οποία κατηγορούν για καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αλλά και την πολιτική της στο Νταρφούρ του Σουδάν.

Την πρώτη διεθνή λαμπαδηδρομία διοργάνωσε με απόλυτη επιτυχία η Ελλάδα με την ευκαιρία των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, φέρνοντας την Ολυμπιακή Φλόγα σε κάθε γωνιά του πλανήτη, αλλά η προσπάθεια των Κινέζων δεν είχε το ίδιο αποτέλεσμα.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της ΔΟΕ, Ζιλμπέρ Φελί, είπε ότι το Ολυμπιακό Κίνημα αποφάσισε ότι είναι προτιμότερο η Φλόγα να παραμένει εντός της διοργανώτριας χώρας των Αγώνων, όπου μπορεί να υπάρχει μεγαλύτερος έλεγχος.

«Υπήρξαν δυσκολίες με τις Εθνικές Ολυμπιακές Επιτροπές, ενώ κι εμείς διαπιστώσαμε το ρίσκο που υπάρχει με την μεταφορά της Φλόγας σε όλο τον κόσμο. Το Πεκίνο σχεδίασε μια διεθνή λαμπαδηδρομία και εμείς το αποδεχθήκαμε. Στην πορεία διαπιστώσαμε το ρίσκο και η ΔΟΕ αποφάσισε να μην ξαναγίνει», δήλωσε ο Φελί.

Η απόφαση της ΔΟΕ ισχύει από τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς του 2010 στο Βανκούβερ και μετά. Όσον αφορά στους Θερινούς Ολυμπιακούς του 2012 στο Λονδίνο, οι Βρετανοί διοργανωτές ανακοίνωσαν ότι ήδη σχεδίαζαν να μην μεταφερθεί η Φλόγα εκτός της χώρας.

«Αυτό που αποτελεί πρωταρχικό σκοπό μας είναι μια λαμπαδηδρομία εντός συνόρων με στόχο να εξεγείρει και να εμπνεύσει η Φλόγα στο πέρασμά της τους Βρετανούς και να τους φέρει κοντά στη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτή την απόφαση της ΔΟΕ», δήλωσε εκπρόσωπος της Οργανωτικής επιτροπής του Λονδίνου.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Θα είπαν οι άνθρωποι μπας και μας πουλήσει και τα βρακιά μας? καλύτερα ΣΤΟΠ.........

Thursday, March 26, 2009

Είχαμε την Ρόδο…μας ήρθε και το Ηράκλειο..

Πολλές βροχές και φυσικό είναι λόγω Άνοιξης.

Μόνο που αυτό αφορά τους ανθρώπους που σκέφτονται λογικά και όχι αυτούς που το σύστημα τους συντηρεί για να λυμαίνουν τον ελληνικό λαό.
Ένας από αυτούς και ο δικός μας 40% του τέννις.
Γιατί να τον νοιάζει η τσέπη του Έλληνα γονέα που κάνει βόλτα με το παιδί του στα Ελληνικά νησιά μέσα στον χειμώνα.
Σημασία γι αυτόν είναι τα πακέτα τα τουριστικά του χειμώνα που έχουν ψωμί για όποιον τα πατρονάρει.
Και ο Δουβής με τον Ιωαννίδη τι κάνει?
Ετοιμάζονται να δώσουν λεφτά για τις αμοιβές των προπονητών που αναγκάσθηκαν να πληρώνουν δικηγόρους για να πάρουν τα χρήματα τους.
Μόνο που τότε , (την εποχή που αποφάσισε να μην πληρώσει τους προπονητές ,λες και ήταν το μαγαζί του)έπρεπε να ταΐζει τους διαφόρους για να παίρνει τα έργα που κατά συγκυρία όπως λέει η ανυπόγραφη επιστολή της χ.ψ.ω. επιτροπής της Γ Γραμματείας έφτιαχνε ο 48% στις πλάτες του Ελληνικού λαού που ω τι σύμπτωση γινόντουσαν και στο Ηράκλειο.
Εκεί που κάνουμε το τουρνουά αυτές τις ημέρες.
Πρέπει να ανταποδώσουμε και στους κολλητούς μας

Πέτρος Πένσος-Δουβής-Ιωαννιδης-Ενώσεις-ΕΦΟΑ

Σωρεία Γεγονότων κι έχουμε μείνει πολύ πίσω!
Αρχίζουμε τις Δημοσιεύσεις χωρίς να τηρούμε χρονολογική η αξιολογική σειρά.
Το «Εγκώμιο» του Γιώργου Βασιλακόπουλου (για τον εν συνεχεία «πιεσμένο») μέσω του Α. Μπ. της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ από τον Πέτρο Πένσο, που πάει παντού…
ΣΩΣ.Τ.Ά.
http://tennis-sos.blogspot.com/